de pizza heb ik niet gehaald, maar over de mandarijntjes zit ik nu toch wel écht te twijfelenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt te gemakkelijk beïnvloedbaar.
jemig! jij bent oud!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef progje het volgende:
Mijn eerste salaris was 1750 GULDEN brutomaar ja dat is al weer 10 jaar geleden
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig! jij bent oud!
sorry, ik ben té melig
zachte voetjesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef progje het volgende:
zo even naar de pedicure geweestnu weer heerlijke zachte voetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
nooit aan gedachtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan er toch ook eerder onder uit gaan?
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig! jij bent oud!
sorry, ik ben té melig
Ik was je idd al kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiiiii daar was ik wieder.
Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt?quote:Ik ga ook niet zonder zonnebrand de zon in, ik verbrand snel, word niet gauw bruin en je blijft het altijd heel lang zien. Ik ben nu net een paar maanden al mijn tan lines kwijt en dat hou ik graag zoik vind mijn bleke huid wel mooi eigenlijk.
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvullerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?.
RIP...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mij
Zo klinkt het ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik werk als tekstschrijver voor een grote bank/verzekeraar. Ik maak wervende en informatieve/servicegerichte teksten. Daarbij adviseer ik over optimalisatie van website. Dat kan gaan over de manier waarop formulieren werken (duidelijke stappen, van te voren vertellen wat er gebeurt en waarom je bepaalde gegevens moet invullen), maar ook over waar je het beste een 'call to action' kunt plaatsen (t.b.v. verkoop). En ben ik betrokken bij allerlei grote en kleine projecten, zoals bijvoorbeeld de implementatie van video, maken van een interactieontwerp voor een campagnepagina etc., een externe partij briefen voor het ontwikkelen van een actie of game. Heel afwisselend en leuk, vind ik het.
Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mij
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Syrena het volgende:
Oja en 12 maart begint m'n opleidingIk was vandaag alleen teleurgesteld toen bleek dat ik pas 10 maart 2010 klaar ben
Dat zijn heul niet de 10 maanden die ze zeiden. Naja.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.
Ja, ware het niet dat ik eerst vuurrood word en dan (als ik niet vervel) een klein beetje bruin.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was je idd al kwijt.
[..]
Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt?.
MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag ook net voorbijkomen dat een startsalaris van 2800,- bruto normaal zou zijn.
Dat is echt niet zo. Als afgestudeerde HBO'er/WO'er mag je een salaris tussen de 1800,- en 2200,- bruto verwachten.
Uitzonderingen daargelaten, die zijn er natuurlijk altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |