quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie strakke lijn er tussenHoe is dat gedaan? Bij mij ziet de scheiding tussen de blauwe muur en de witte muur er niet zo netjes uit. (maar dat is dan wel een hoek)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar hebben ze ook iets anders voor:
afplaktape
volgens mij begon het hele verhaal daar ook mee, maar precies weten doe ik het niet meer. Iig heb ik wel met m'n bh lopen zwaaien...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef kwakveense het volgende:
oh nou, als jullie er bij mij op de postmeet (beter is die er, want ik ben tot 18 uur in leidschendam bezig) genoeg witte wijn in gooien wil ik best met mn beha zwaaien. ik kan die echt heel goed uitdoen terwijl ik mn kleren aanhoud en m dan zo uit mn mouw naar buitenfloepen...
Jammer dat wij dat toen niet hadden- wij hadden alleen een verfliniaal.quote:
Ik heb het misschien gemist, maar is dat helemaal geregeld?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Tink, wat goed dat je geboekt hebt! Lekker om naar uit te kijken!
En ik vond dat je het er maar weinig over gehad hebt hoor, over je vakantie!
Zeker vergelijken met mijn internet en energie gezemel
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welja. Post anders even voor de vijfde keer in twee dagen door het slotje heen. Maakt niet uit joh.
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebiedquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Wel meer dan éénquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja Vik, ik vroeg het laatst al maar heb jij ooit nog wat vernomen van jouw Henkelien?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
. En ze is hier nog wel geweest, maar er is niks meer gebeurd verder
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zetten
Jij stiekemerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Niet per se een foute vriend, maar wel dat je verliefd kunt worden op je fuckbuddy. En dat is niet zo handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Nou nu niks iig. Mail, MSN, sms en ze komt hier binnenkort, als ik weer goed ben opgeknapt, wel weer een keer en dan moeten we maar zien. Iig hebben we sinds eind november geen conflicten meer gehad en dat is best een recordquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Wat is jullie 'relatie' nu dan?
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel meer dan éénEn op mijn 22e vond ik het mooi geweest, na fout vriendje nummer zoveel Daarna nog 1 fout vriendje gehad maar die heb ik na 6 weken gedumpt
Echt fijn voor je dat je dat niet hebt meegemaakt en ik hoop ook dat je dat niet hoeft mee te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijn, geen fuckbuddys ofzo en ook niet van plan.
Trustenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens naar bed. How sensible of me!
Trusten
ik ook maar:quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Laat ik trouwens eens een daglijstje posten:
O. magerw nepcornflakes met melk
T/L. 3 harde duitse broodjes met ham (6 plakjes)
T. banaan
T. krentenbrood
T. 3 gevulde wijnbladeren
D. tomatensoep met groente en kipfilet
T. stukje chocolade en 3 whiskey
Ik had er 1, nou ja, soort vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijn, geen fuckbuddys ofzo en ook niet van plan.
Energie en water wel, internet nog lange niet, nog lange niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar is dat helemaal geregeld?
Een Henk hoeft niet persé een volbloed fuckbuddy te zijn hoor. Ik heb bijvoorbeeld met een "Henk" samengewoond. Hij sloeg, snoof en bedroog. Hééél goed voor je zelfrespect.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Trusten Muizelientje! Heb je wel nog even de korte fragmenten gezien in het GA USA topic?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens naar bed. How sensible of me!
Trusten
Gitaar of drums? Drummen mag niet meer, want dan bellen de buren aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik faal echt té hard op Guitar Hero![]()
Dat dacht ik ook, een paar jaar geleden. Tot ik mezelf op een gegeven moment onderweg vond naar een niet nader genoemde fokker in een niet nader genoemde stad voor een one night stand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
GUITAR Heroquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gitaar of drums? Drummen mag niet meer, want dan bellen de buren aan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, een paar jaar geleden. Tot ik mezelf op een gegeven moment onderweg vond naar een niet nader genoemde fokker in een niet nader genoemde stad voor een one night stand..
De nieuwste Guitar Hero is met drumstel en microfoon, dus niet zo wijsneuzerig, meiske!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GUITAR Hero
en nee, we hebben niet die nieuwe hippe versie
Wat zij zegt, behalve het snuiven dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Henk hoeft niet persé een volbloed fuckbuddy te zijn hoor. Ik heb bijvoorbeeld met een "Henk" samengewoond. Hij sloeg, snoof en bedroog. Hééél goed voor je zelfrespect.
Haha nee! Do2 en ik zijn vanaf onze eerste date onafscheidelijk, dus dat is geen one night stand meer te noemen hè.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]Do2 voor jullie wat kregen? Of niet? (niet dat ik verwacht dat je het vertelt hoor
)
Ik weet het niet... Double Dragon vond ik laatst ook nog fantastisch. Een tijdje geleden heb ik op een feestje notabene (quote:
Welke zender? Ik moet zo nog even bankhangen voor ik kan slapen, anders droom ik van krachten, snelheid en versnelling met vallende blokjes aan een touwtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog 10 minuutjes en dan komtLaw & Order
dus ik ga zo lekker op bed liggen
truste allemaal!!
hoe wist je dat ik niet meteen weg was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke zender? Ik moet zo nog even bankhangen voor ik kan slapen, anders droom ik van krachten, snelheid en versnelling met vallende blokjes aan een touwtje.
Dat geluidje tussen de locatiewisselingen is zo tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog 10 minuutjes en dan komtLaw & Order
dus ik ga zo lekker op bed liggen
truste allemaal!!
Omdat je zo'n grote aandachtshoer bent dat je eerst wilt weten wie er allemaal weltrusten zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik niet meteen weg was?
Net 5
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis onze half twaalfgesprekken.
Een Prince Albert?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...
En zo ver gaat het ook niet komen als iedereen nu naar bed gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...
die staan hier nu nooit voor het raam!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hossen of polonaise, nee gewoon korte vakantie Zweden met carnaval
Zit je in Stockholm of Helsingborg, want daar lopen ze idd niet wildquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die staan hier nu nooit voor het raam!
Uppsala.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit je in Stockholm of Helsingborg, want daar lopen ze idd niet wild
Net als die elanden bij jullie, die steken ook nooit op een funky muziekje de weg over, zoals op het bord staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die staan hier nu nooit voor het raam!
Awwwwwquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hossen of polonaise, nee gewoon korte vakantie Zweden met carnaval
Ook mooi, wij zitten iets Noordelijker bij meer van Siljan: Tallbergquote:
Pa & Maquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Adelante, zat jij bij iemand in huis dan daar? M.a.w. van wie is die kat dan?
Ik ben heel benieuwd naar die regio, lijkt me super mooi. Mora schijnt ook een leuke stad te zijn. Gaan jullie met de auto? Dan kom je practisch langs Uppsala toch? via de E4? Kom een kop koffie drinken! (en neem ontbijtkoek, beschuit en bokkepootjes voor me mee!)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook mooi, wij zitten iets Noordelijker bij meer van Siljan: Tallberg
oh ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwwww![]()
En de piercing van de Henk van Nynke was géén Prince Albert
(en nee, nooit aanschouwd, maar Nynke was in de CUL SC ooit met Paint aan de slag geweest)
We vliegen over je heen, Stockholm naar Gavle en daar worden we opgehaald.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar die regio, lijkt me super mooi. Mora schijnt ook een leuke stad te zijn. Gaan jullie met de auto? Dan kom je practisch langs Uppsala toch? via de E4? Kom een kop koffie drinken! (en neem ontbijtkoek, beschuit en bokkepootjes voor me mee!)
too bad! Waarom doe je dat trouwens niet met de trein, Stockholm-Gavle? 2 uurtjes maar denk ik! Nog niet eens als je op arlanda vliegt, dan gaat er een rechtstreekse trein!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
We vliegen over je heen, Stockholm naar Gavle en daar worden we opgehaald.
Er is voor ons geboekt, dus ik hoef niets meer te doen dan koffer inpakken en gaan. En zelfs koffer inpakken doet mevr. A.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
too bad! Waarom doe je dat trouwens niet met de trein, Stockholm-Gavle? 2 uurtjes maar denk ik! Nog niet eens als je op arlanda vliegt, dan gaat er een rechtstreekse trein!
Anyways, ik kruip m'n bedje in! Weltrusten allemaal!
MissG, nog één goede tip van ElisaB: koop goéde verf. Die is meestal wat duurder, maar dat gaat je een partij tijd en geld schelen, dat wil je niet weten! Goedkope verf is (bijna altijd) de voorbode voor drie keer oververven. Kies niet te donkere kleuren (donkerpaars en donkerrood dekken bijvoorbeeld ellendig slecht).quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Trusten, ik ga ook het mandje opzoeken!
Poezie, alles sal reg kom!
... trok bij je in?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Mr.A; how kjoet
Mijn Henk bleef bijna 7 jaar en ging er toen vandoor (of eigenlijk: trok bij me in) met een nieuwe Henk
Ja! Ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MissG, nog één goede tip van ElisaB: koop goéde verf. Die is meestal wat duurder, maar dat gaat je een partij tijd en geld schelen, dat wil je niet weten! Goedkope verf is (bijna altijd) de voorbode voor drie keer oververven. Kies niet te donkere kleuren (donkerpaars en donkerrood dekken bijvoorbeeld ellendig slecht).
Zet 'm op; je kan het
Er is niets mis met magere melk, juist prima.. Zijn alleen maar extra dierlijke vetten in halfvolle..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geeft niet, die koolhydraten want je zit laag in je vetten vandaag.
maar hou nou ns op met die magere melk joh... als je niet wilt afvallen is dat helemaal niet nodig!!
![]()
... en zveel meer zit er sowieso niet in halfvolle melk (scheelt 2 % vet op magere melk- das een kcal of 36 op een beker van 200 ml...)
Oh deze moet ik even quotenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Koalas zien er lief uit maar ondertussen zijn het kutbeesten. Net vrouwen.
DH!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik heb ook een soortige Henk gehad. 2 eigenlijk. 1tje met piemelpiercing...
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Que?
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
Want mijn ex-Henk vond het eigenlijk wel een prima idee dat ik de echtelijke sponde zou verlaten om plaats te maken voor ex-Henk en de nieuwe Henk van ex-Henk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.
Ja, daar houdt Gordon erg van! Niet je door die meneer laten intimideren hoor! Hij doet toch altijd hetzelfde: fruit, boter, caramelizen, dan weer besneeuwen met suiker, onderdrizzelen met hard liquor, altijd ice cream on top, dan halfverbrand ding op de counter smijten. Done!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, ben je er nog? Ik was een beetje geintimideerd door Gordon en het feit dat je alles driedubbel moet beboteren en bestuiven met gemalen hazelnotenDus nu zit er een Banana Maple Toffee Cake in de oven, bijna klaar
Van Rachel Allen, die ziet er wat vriendelijker uit.
En: margarineAls je daar beslag mee maakt, gaat het SCHIFTEN!!! Jech! Was omdat de boter op was. Maar dat doe ik dus niet weer!
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
Friend-of-a-friend of minequote:
Omgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
3,5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe lang ben je onder narcose geweest Viking?
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hierquote:Het duurt best een tijdje voordat het je lijf uit is hoor.
Dat is best lang!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3,5 uur
[..]
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hier.
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeetmewelletje, kun jij niet beter naar een sportschool gaan ofzo?Ik heb ook nogal de neiging om thuis helemaal niets te doen en thuistraining is dus ook niet mijn ding.
O dat kan je inderdaad zo'n kutgevoel gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
*zucht*
Mijngevoel van gisteren is omgeslagen naar een
![]()
-gevoel.
Ik had dezelfde reis ook kunnen boeken voor ¤ 336 in plaats van ¤ 466. Annuleren kost ¤ 160. Kutzooi.
En ik had alles nog wel zo goed gecontroleerd.
Ik op zich ook, maar groepslessen zijn wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.
Oe dat is langquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is best lang!
Ze zeggen dat je per uur narcose een maand herstel van de narcose moet rekenen (dus nog los van de operatie zelf, waar je ook van moet herstellen).
Ik weet dat ik na een maand weer aan het werk ging en je me echt op kon vegen na een ochtendje op kantoor. Beter gezegd, het ging goed totdat ik thuis kwam, dan stortte ik in.
Deden ze gister trouwens bij het kinderziekenhuis ofzo, ook niet zo'n operatie? Ik viel er middenin, maar er was een jongentje wat een gehoorimplantaat kreeg.
linkje
Ohh, niet doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit hier gewoon te huilen. Zo stom.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit hier gewoon te huilen. Zo stom.
't Is jou dus ook gebeurd?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Goodbye het volgende:
de reden waarom ik nooit meer naar vakanties ga zoeken als ik al geboekt heb![]()
quote:
Het is ook een behoorlijke ingreep geweest! En narcose hakt er nu eensmaal bijzonder hard in!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oe dat is lang.
En dank je voor het linkje, want dat is idd een CI en ik wilde het programma ook nog zienVanmiddag ff kijken.
Da Verdi! Naast de Pathe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:55 schreef Sugar het volgende:
Muis, waar ga jij nou morgen eten? Wij moeten nog beslissen, wie weet kies ik spontaan jouw restaurant uit...
Het maakt ook wel heel veel verschil of je fit het ziekenhuis in gaat of niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef P.F het volgende:
Ik was heel ziek, ook uren onder narcose, en moest 5 maanden bijkomen? Of een jaar? Ik weet het niet meer preciesIk lag sowieso 2 maanden zonder energie in bed
Srslyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is best lang!
Ze zeggen dat je per uur narcose een maand herstel van de narcose moet rekenen (dus nog los van de operatie zelf, waar je ook van moet herstellen).
Ik weet dat ik na een maand weer aan het werk ging en je me echt op kon vegen na een ochtendje op kantoor. Beter gezegd, het ging goed totdat ik thuis kwam, dan stortte ik in.
Deden ze gister trouwens bij het kinderziekenhuis ofzo, ook niet zo'n operatie? Ik viel er middenin, maar er was een jongentje wat een gehoorimplantaat kreeg.
linkje
Ik heb het ook alleen maar gegoogled!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Srsly? Dan heb ik nog geluk, want ik was na 3 ipv 8.5 maanden op de been
Ja dat sowieso! Ik ben daarna ook fit het ziekenhuis in gegaan + uurtje narcose maar ik weet niet meer hoe lang ik daarvan ben hersteld. De eerste was 10 jaar geleden en de tweede 6 of 7quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het maakt ook wel heel veel verschil of je fit het ziekenhuis in gaat of niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Srsly? Dan heb ik nog geluk, want ik was na 3 ipv 8.5 maanden op de been
Groepslessen zijn echt leuker, zo'n uur gaat voor je gevoel veel sneller dan een uur fitnessen. Bovendien is het op een vaste tijd dus je kunt het moment dat je er heen gaat niet blijven uitstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.
Ja ik ben dan ook nog jong ende frivool en fit weetjewelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar gegoogled!dat stukje tekst kwam overigens van het viva forum!
Maar afijn, leeftijd en lichamelijke conditie voor de operatie heeft ook vast een enorme invloed op het herstel.
Mark stelde gisteravond voor om naar de film te gaan. Maar die begon pas om 21:45 en dat is me écht te laat momenteel, dan val ik echt in slaapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef P.F het volgende:
Nou ja, ik had zeg maar dat ik mij dan goed voelde, uit bed ging en een half uur iets deed (zittend op een stoel) en dan opeens zo dood moe was dat ik ter plekke van die stoel afviel en amper nog terug naar de bank kon lopen. Dus misschien dat jij gewoon je hele dag kan volgen en dan om een uurtje of 20:00 gewoon "op" bent..
Wat is 'mentale conditie'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook nog jong ende frivool en fit weetjewel
Edit: ik wil nog even mentale conditie aan je lijstje toevoegen!
Nou, dan zorg je toch dat je gewoon lekker niets meer doet na het avondetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark stelde gisteravond voor om naar de film te gaan. Maar die begon pas om 21:45 en dat is me écht te laat momenteel, dan val ik echt in slaap. Moet na het avondeten idd niet meer teveel doen
.
Ik bleef ook niet drie maanden in bed hoor! Ik sliep altijd de eerste nacht dat ik thuis was helemaal door en 12 uur aan een stuk, en vanaf de 2e dag dat ik thuis was zat ik gewoon op de bank (of buiten onder het verandadak want ik werd altijd in de zomer geopereerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenTeh horror
.
Gewoon, je mentale conditie?quote:
Het is ook niet een kwestie van in bed blijven liggen ofzo, het is gewoon eerder moe zijn. Als je iets inspannends doet, dan wil je daarna echt even zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenTeh horror
.
Altijd? Hoeveel operaties heb jij wel niet gehad dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik bleef ook niet drie maanden in bed hoor! Ik sliep altijd de eerste nacht dat ik thuis was helemaal door en 12 uur aan een stuk, en vanaf de 2e dag dat ik thuis was zat ik gewoon op de bank (of buiten onder het verandadak want ik werd altijd in de zomer geopereerd)
Drie!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Altijd? Hoeveel operaties heb jij wel niet gehad dan?.
God ja, en eten zelf was ook vermoeiend. Dan nam je 1 hap en ging je hartslag meteen omhoog en brak het zweet je uit. Good times waren datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is ook niet een kwestie van in bed blijven liggen ofzo, het is gewoon eerder moe zijn. Als je iets inspannends doet, dan wil je daarna echt even zitten.
2 weken na mijn operatie moest ik al een half uur bijkomen als ik een halfje brood had gehaald en storte ik ongeveer in als ik 10 minuten met iemand stond te praten!
O zo. Nou die is bij mij wel goed dan, geloof ik, considering the fact dat ik nu alweer alles doe wat ik deed, maar alleen 's avonds uitgeblust benquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon, je mentale conditie?
Hoe je je voelt, hoe je met tegenslagen omgaat, of je de toekomst hoopvol inziet, of je gemotiveerd bent, of je depri bent.
Je mentale conditie
Of dan maakte ik een kleurplaat en dan op het moment dat ik klaar was stortte ik bijna dood ter aarde!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
God ja, en eten zelf was ook vermoeiend. Dan nam je 1 hap en ging je hartslag meteen omhoog en brak het zweet je uit. Good times waren dat
Dus de beste P.F.versiertruc is "oh wat zijn je organen schoon"?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Mijn chirurg (m'n buik werd open gesneden) je ziet er echt mooi uitAl je organen, zo schoon
En dat is toch wel een 10x toffer complimentje dan: O, wat zit je haar leuk!
Hehe, nou ja van zo een professional is dat wel tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus de beste P.F.versiertruc is "oh wat zijn je organen schoon"?
Alle lurkers die geneeskunde studeren maken nu een mental notequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, nou ja van zo een professional is dat wel tof
Dat doet me denken aan een leuk verhaal: ik lag in Engeland in het ziekenhuis en ik had twee drains, een op mijn buik en een uit mijn ruggengraat. Dus de zuster komt binnen, kijkt naar de zak waar mijn overtollige hersenvocht indruppelt en besluit dat het langzamer gaat. Hop, kraantje open.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
Nou PF dat hoeft ie bij mij niet te zeggen Ik slaap dan liever
Wist niet dat per uur narcose zoveel hersteltijd was zeg. Pfffff.
* zwahiel heeft alleen een ruggeprik voor onderzoek gehad.
Kan dat overigens NIEMAND aanraden, damn! Beuh! Voor verdoving schijnt 't te gaan, maar voor t aftappen van hersenvocht is 't toch een mindere ervaring.
Vannacht nog dronken een pagina'tje aan mijn paper geschreven die ik over 'n uurtje in ga leveren. En dat ziet er best nog goed uit. Zelfs nog bronnen erbij gezocht enzo. Zo nog een halve pagina schrijven, dan uitprinten nakijken, verbeteren en nog 's uitprinten en inleveren.
Vandaag krijg ik ook alle punten van mijn examens terug![]()
![]()
En idd sportscholen zijn meestal eng, 't lijkt altijd alsof de super fitte en dunne mensen daar hun hangout hebben, kom je aan met je buikje
Theo nog iets, zo'n èchte schoenenwinkel met heul dure schoenenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef laziness het volgende:
Mo waar had je nou je laarzen vandaan?
Dat verschilt per sportschool.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
En idd sportscholen zijn meestal eng, 't lijkt altijd alsof de super fitte en dunne mensen daar hun hangout hebben, kom je aan met je buikje
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
Mijn arts was ook niet happyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Ieeeeh muis, wat een horrorverhaal. Aaah ik word er gewoon misselijk van
Cool!quote:
geen idee, zd zijn zwartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.
MoBlo, van welk merk zijn je laarzen?
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Ieeeeh muis, wat een horrorverhaal. Aaah ik word er gewoon misselijk van
Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvochtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn arts was ook niet happymaar hey ik leef nog! Kusjekroel en ik zal geen horrorverhalen meer posten
Bij mijn Pilates&bodyshapeschooltje zitten ook weinig sterren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.
Dat staat op de doos muts!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvocht
Oh zoooo!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
Nou ja ik wou graag weer eens daten dus nu heb ik een date!
Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst dedenEn dat wou hij.
Ik ben helemaal zenuwachtig al![]()
wat lief!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst dedenEn dat wou hij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een goed idee PF! Eigenlijk is die eerste fase het leukst, samen leuke dingen doen. Dan vind je ook alles leuk omdat je het samen doet.
Misschien ga ik je idee wel een keer pikken! Ik zie vriendje ook alleen nog maar 's avonds op de bank.
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Liejan: ik zal zo ff kijken:
Laziness: geen idee eigenlijk, het zou me niets verbazen, het is best een groot winkelcentrum namelijk
maar het staat er ook al wel een tijdje
Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat lief!
was even bang (niet blij) dat ik iets ergers gemist had
Nou ja saai.. Hij heeft bijv. eerst geholpen de auto uit te laden met mijn kasten.. Daarna ging ik met de auto mijn fiets ophalen die ik op school had laten staan en toen ging ik opruimen.. En hij zo. Ik wil iets leuks doen en ik wil slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en ik hebben nooit echt gedate
dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Hm... Ik ben tegen seks op de eerste date en hij voor! Maar dit is sowieso niet de eerste datequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
geen sex op een eerste date zeker ook?
of geldt dat niet meer als je al drie jaar samen bent?
Wij ook niet echt nee. Wel die eerste fase van verliefdheid maar toen waren we al goede vrienden en kwamen we al heel regelmatig bij elkaar thuis, dus dan ga je niet ineens weer buitenshuis afspreken. Maar goed, wie zegt dat je niet kunt beginnen met samenwonen en daarna alsnog gaan daten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en ik hebben nooit echt gedate
dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Wat een hoop velden daar in Nijmegen. Galgeveld, Hoogeveld, Vosseveld...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!
Maar nu moet ik wel iets leuks bedenken om te doen, en daar ben ik nog al slecht inIk ga eindelijk m'n haar weer eens geweldig leuk doen, opmaken maar dan niet in zijn bijzijn, ik heb nieuw ondergoed gekocht wat ik aan ga doen
Etc
Misschien van te voren uitgebreid in bad
Helloooo!quote:
Wij doen 't niet elke week... Maar af en toe lekker een avondje uit eten en daarna naar een leuke wijnbar ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog iedere week een date met mijn man.Ik geloof werkelijk dat dit één van de geheimen is van een goed huwelijk.
Ook echt buitenshuis enzo? Of niet zo letterlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog iedere week een date met mijn man.Ik geloof werkelijk dat dit één van de geheimen is van een goed huwelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef laziness het volgende:
How do you solve a problem like Maria?
How do you catch a cloud and pin it down?
How do you find a word that means Maria?
A flibbertijibbet! A will-o'-the wisp! A clown!
Maria![]()
de 'wijk' heet Zwanenveldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
Dat moet je aan muis vragen, die is van de vage expressiesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I'll take that as a complimentAl heb ik geen idee wat een flibbertjibbet is!
DML
Wat goed dat je daar tijd voor maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
juh..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ja zoiets!
Ik ben nog steeds verwonderd over dat jongetje, die lijkt echt 8 of 9
a chatty light headed personquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I'll take that as a complimentAl heb ik geen idee wat een flibbertjibbet is!
DML
Nee ik juist niet! Maar dan ben ik wel gestresst, dus dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat goed dat je daar tijd voor maakt.
Ik denk inderdaad dat het belangrijk is dat je elkaar niet vanzelfsprekend gaat vinden maar actief bezig blijft om het leuk en bijzonder te houden. Maar ja, in de praktijk schiet dat er toch snel bij in. Hebben jullie ook de neiging om je partner als eerste 'af te zeggen'? Ik wel.Terwijl het eigenlijk het tegenovergestelde is van hoe belangrijk mensen voor je zijn (beetje rare zin maar wel duidelijk hoop ik).
ik woon niet op een veldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een hoop velden daar in Nijmegen. Galgeveld, Hoogeveld, Vosseveld...
Aww mehn Adelantequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
choco telegram heeft aangevraagd
how sleazy
oeiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
how sleazy
Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
how sleazy
Hmm yeah that fits the billquote:
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ook echt buitenshuis enzo? Of niet zo letterlijk?
Verder nog geheimen die je met ons wilt delen?Ze werken vast ook voor een goede relatie
Ohja, en, je moet maar zo denken, vóór je daarachter kwam had je het geld er ook voor over. Maar wel rot, dus
![]()
In het Groninger museum is een leuke tentoonstelling!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doet
Ik ga morgen een dagje naar Maastricht met mijn lief. Of is Groningen leuker?
Sweet, die heb ik gekregen toen we 4 maanden iets haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
how sleazy
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In het Groninger museum is een leuke tentoonstelling!
En als je vanaf het Groninger museum een stukje doorloopt, heb je een koffietent waar ze geweldige cappuccino's maken!
Hm, dan komt dat misschien pas als je jaren bij elkaar bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik juist niet! Maar dan ben ik wel gestresst, dus dat is ook niet goed
Tofquote:
Mannen zijn ook echt maar op 1 ding uit hè...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar er komt een lush pakket bij en ik heb zo'n mega zak snoephartjes gekocht die ik door het huis verspreid morgen in een soort van ketting naar de slaapkamer
Ik vond The Amsterdam Dungeon wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?
Halp. Ik moet het uitmaken geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.
Andere tips, eh... we laten elkaar heel vrij, alleen niet sexueel. Als één van beide een droom of een wens heeft, bekijken we beide hoe we dat vorm kunnen geven en in kunnen passen in ons leven. Als ik echt zou willen, zou ik bijvoorbeeld ook een baan in Engeland aan kunnen nemen ofzo. Sterker nog, mijn man moedigt mij juist aan tot iets dergelijks omdat ik dat eigenlijk heel graag zou willen, maar niet doe vanwege de kinderen.
Daarnaast hebben we allebei een eigen kamer(tje) in huis waar we kunnen doen wat we willen. Mijn man heeft bijvoorbeeld een mini-bios gebouwd en ik heb er gewoon een computer en een fijne stoel staan. Ik ga ook weleens bij hem "op bezoek"![]()
We slapen wel gewoon in hetzelfde bed hoor!
Verder zijn we gewoon eerlijk tegen elkaar en worden er geen "spelletjes" gespeeld. We delen heel veel met elkaar, al wordt niet iedere poep en scheet uitgebreid doorgesproken. We vinden dat beide recht hebben op een eigen leven, maar proberen het de ander toch zoveel mogelijk naar de zin te maken. Verder: regelmatig sex, elkaar regelmatig oprechte complimentjes geven, gemeend "dankjewel" zeggen als de ander iets liefs voor je doet, geen oude koeien uit de sloot halen, het huishouden delen en gewoon "normaal doen".
Dat is het wel voor ons geloof ik
Je begrijpt natuurlijk dat ik dan bij jou een kop koffie kom drinken?quote:
Je beschrijft hier echt precies hoequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.
Andere tips, eh... we laten elkaar heel vrij, alleen niet sexueel. Als één van beide een droom of een wens heeft, bekijken we beide hoe we dat vorm kunnen geven en in kunnen passen in ons leven. Als ik echt zou willen, zou ik bijvoorbeeld ook een baan in Engeland aan kunnen nemen ofzo. Sterker nog, mijn man moedigt mij juist aan tot iets dergelijks omdat ik dat eigenlijk heel graag zou willen, maar niet doe vanwege de kinderen.
Daarnaast hebben we allebei een eigen kamer(tje) in huis waar we kunnen doen wat we willen. Mijn man heeft bijvoorbeeld een mini-bios gebouwd en ik heb er gewoon een computer en een fijne stoel staan. Ik ga ook weleens bij hem "op bezoek"![]()
We slapen wel gewoon in hetzelfde bed hoor!
Verder zijn we gewoon eerlijk tegen elkaar en worden er geen "spelletjes" gespeeld. We delen heel veel met elkaar, al wordt niet iedere poep en scheet uitgebreid doorgesproken. We vinden dat beide recht hebben op een eigen leven, maar proberen het de ander toch zoveel mogelijk naar de zin te maken. Verder: regelmatig sex, elkaar regelmatig oprechte complimentjes geven, gemeend "dankjewel" zeggen als de ander iets liefs voor je doet, geen oude koeien uit de sloot halen, het huishouden delen en gewoon "normaal doen".
Dat is het wel voor ons geloof ik
Doe je een wat romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mannen zijn ook echt maar op 1 ding uit hè...
ik ben er morgen nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat ik dan bij jou een kop koffie kom drinken?
Lief en ik hebben nog zo'n Blokker dagkaart voor 2 personen van de NS, die moet voor maart opgebruikt zijn en aangezien ik nog OV heb, willen we dus lekker een dagje weg naar een stad die redelijk ver weg ligt. Anders halen we die 25 euro die die kaart gekost heeft er niet uit
Ik heb er over na gedachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe je een wat romantisch
Nee, maar het is meer als geintje, ik ga er echt niet met een bus slagroom en een hart op m'n borst in bed liggen wachten
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar het is meer als geintje, ik ga er echt niet met een bus slagroom en een hart op m'n borst in bed liggen wachten
Ja! En hij is geel! En de naam is leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, een soort bruisbal dus?
Het is flibbertigibbetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet je aan muis vragen, die is van de vage expressies
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Sugar het volgende:
Maria was inderdaad een stuitkindje. Ook ik heb een gewone bevalling geprobeerd. Tot negen cm ontsluiting zelfs. Toen werd t alsnog een keizersnee.![]()
Leuk idee, PF!
Ik heb vanochtend nog gedate met mijn man.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht dat je hem XTC ging geven![]()
Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Halp. Ik moet het uitmaken geloof ik![]()
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad een leuke stad, ik ben er wel eens geweest. Toen ik nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet
dan zit ik in downtown Doetinchem
maar Nijmegen vind ik een leuke stad
fijn filmhuis, heel veel leuke (en niet te dure) eettentjes, voor de winkelaar: winkels, voor de borrelaar: leuke caféétjes en ook nog wat musea waar ik overigens nog niet geweest ben, maar wat we deze vakantie misschien wel even gaan doen
Opwindendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen(heb iets dergelijks ooit meegemaakt
)
Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen(heb iets dergelijks ooit meegemaakt
)
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
)
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch?*hoopt*
Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
)
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.
O, het is alleen wel in de avond, hij gaat zaterdag verhuizen en verven, met z'n ouders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?
Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins in
klinkt lastig... kan het me niet voorstellen ( ben lekker ver van mamsie en papsie gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipIk vind er echt geen hol meer aan
en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen
maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).
En dan is er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer aan klaagzang. Maar goed.
Hoezo durf je geen autoweg te rijden?? Dan beperk je jezelf wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipIk vind er echt geen hol meer aan
en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen
maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).
En dan is er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer aan klaagzang. Maar goed.
Ik vond NeMo eigenlijk meer leuk voor kleine kinderenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
Ik heb m'n vriendje meegenomen naar NeMo op z'n verjaardag (let wel, z'n 31e) en hij vond het gewéldig. Af en toe is het net een klein kind.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |