I'll PM it!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeer.
De geneologie van de moraal heet het. De huidige moraal is er eigenlijk een van de zwakken, degenen die niet kunnen winnen. Dat waren ooit de Christelijken en uit wraak hebben zij besloten dat alles wat destijds goed was, kwaad werd en alles wat slecht was, goed werd.quote:
Greysje laat Kwakkie maar praten hoor ben nieuwschierig naar dr mening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, je wilde met o.a. TJ NOOIT over een bepaald onderwerp praten. Misschien is het handiger als je dan nu ook niet over politiek en domme mensen enzo doorgaat, want dat wat je nu post is voer om op in te haken en op te reageren natuurlijk, daar kan je dan op wachten![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja en nu willen wij graag weten wat dat precies is
Is vast van dit niveau:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
Kwakkie, je wilde met o.a. TJ NOOIT over een bepaald onderwerp praten. Misschien is het handiger als je dan nu ook niet over politiek en domme mensen enzo doorgaat, want dat wat je nu post is voer om op in te haken en op te reageren natuurlijk, daar kan je dan op wachten![]()
Gelukkig niet schatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind TJ niet dom! dit was wat mij betreft geen politieke discussie, maar een uitleg (aan vivi en tj) over hoe ontzettend slecht ik over politiek kan pratenen waarom. ik ben nu nog niet naar geworden toch? ik vind niemand hier dom!!
Oh nee joh, ik koppelde TJ niet aan het 'domme mensen'-gedeeltequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind TJ niet dom! dit was wat mij betreft geen politieke discussie, maar een uitleg (aan vivi en tj) over hoe ontzettend slecht ik over politiek kan pratenen waarom. ik ben nu nog niet naar geworden toch? ik vind niemand hier dom!!
Ik zal niet ontkennen zoiets ooit naar een Vrouwelijke Steward van Feyenoord gezongen te hebben. Maar zo gedraag ik me alleen in Das Kuipf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Sugar het volgende:
Dat er een piemel in moet. Zo banaal dat het banaal wordt.
Ow dan kom ik zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Jullie kunnen allemaal mijn .... zien op de meet! Want uit wat ik hierzo meelees, heb ik opgemaakt dat het dan gebruikelijk is diezelfde avond nog aangeschoten/stomdronken bh-zwaaiend aan tafel te zitten![]()
Als je niet gaat steengrillen tenminste.
Alsof ik uitblink in slimmighedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef kwakveense het volgende:
nee idd. het is ook wat ongelukkig geformuleerd misschien....
Die laatste is cute! Maar ze (???) ziet er al een heel stuk beter uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet er nu niemand janken om de de koala's?? Ik vind het nog aandoenlijker dan de waterflesfoto
Afgelopen dagen had het me zeker kunnen gebeuren, maar nu vind ik het gewoon heel erg schattigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Moet er nu niemand janken om de de koala's?? Ik vind het nog aandoenlijker dan de waterflesfoto
Klopt, dat is inderdaad héél gebruikelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Jullie kunnen allemaal mijn .... zien op de meet! Want uit wat ik hierzo meelees, heb ik opgemaakt dat het dan gebruikelijk is diezelfde avond nog aangeschoten/stomdronken bh-zwaaiend aan tafel te zitten![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Koalas zien er lief uit maar ondertussen zijn het kutbeesten. Net vrouwen.
Ik ook van jou neen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Ik vind jou ultiem schattig kwakz0r, je bent zo heerlijk open over je zelfbenoemde flaws, zo ontwapenendquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Maar volgens mij was dat met een strikt damesgezelschap. Anders gaat het natuurlijk niet door. Dan drinken we thee met een koekje op een schoteltje. Ook leuk.quote:
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Gewoon lullig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Nee joh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie nou echt beledigd, kaneelmeisje en laureline?.
De vergelijking die ik natuurlijk bedoelde was aan de ene kant er lief en schattig uitzien maar ondertussen helemaal niet lief en schattig te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een vrouw een 'kut-beest' noemen is wel het tóppunt van seksisme.
Hahahahahahhaha nee niet eens sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
En TJ, je zat gewoon te wachten op een moment waarop je dat liedje kon posten he, geef het maar toe!
Ja, dat verhaal is hier al zovaak aangehaald. Maar niemand vermeld de precieze gang van zaken. Daarom stel ik me er steeds meer bij voorquote:
Heuj, ik luister zelfs naar de Black Sheep.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie nou echt beledigd, kaneelmeisje en laureline?.
't is een overlevingsmechanisme. Uiteindelijk zijn we allemaal gekooide beesten, om maar even bij Nietzsches gedachtengoed te blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef neen het volgende:
[..]
De vergelijking die ik natuurlijk bedoelde was aan de ene kant er lief en schattig uitzien maar ondertussen helemaal niet lief en schattig te zijn.
generalisatie![]()
Sexy hequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
House is raar
kijk 't nu voor 't eerst en man, die vent spoort niet
Ik heb liever dat je me gewoon gelijk geeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
't is een overlevingsmechanisme. Uiteindelijk zijn we allemaal gekooide beesten, om maar even bij Nietzsches gedachtengoed te blijven.
O ik dacht al: 'Ik had niet zo vroeg naar huis moeten gaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal is hier al zovaak aangehaald. Maar niemand vermeld de precieze gang van zaken. Daarom stel ik me er steeds meer bij voorHet enige wat ik weet is dat:
- er heel erg veel caipirinha's zijn gedronken
- 5 dames bh-zwaaiend bij elkaar zaten
- ColdFeet de volgende dag moest overgeven (en sindsdien nooit meer!)
Maar ter geruststelling: het was een CUL-meet , dat is natuurlijk wel veel ruiger volk.
Ik vind hem mateloos irritantquote:
Hij is ook bot en recht voor z'n raap, dus dat moet je toch aanspreken, moquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht meer aan 'apart' dan aan 'sexy'
Dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me gewoon gelijk geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |