quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Mariiiaaaa! Que linda!
Hoe is het met je?
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebtquote:
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Goed!Weinig pc tijd gehad laatste dagen ivm school om etenstijd en werk ervoor
Maar nu was ik wel weer om etenstijd thuis
Yeah.
And how are youuu!
Volgens mij wil jij dat wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebt.
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat een verschillende dingen zegWat lijkt je het leukst?
Wat studeer je?quote:Ik studeer nog, dus dat is de voornaamste dagvullig
Ja, ik heb zin in een rel. Al zo lang geleden dat er we één gehad hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat weten![]()
Met m'n oortjes is het goed, dank jequote:Hoest met je oortjes?![]()
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijvenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?
Hier is alles goedmorgenmiddag komt mijn moesje weer terug van een zakenreis naar Chicago. Dus ik heb vanmiddag het huis gepoetst en morgen loop ik even naar de supermarkt om speculaasjes te halen voor bij de thee
![]()
Schoolwerk gaat iets minder maar dat komt ook wel weer goed!
Wat goed! En in 1 dag, dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijven(ik had er een 6.8 voor, best wel tof naar omstandigheden
)
Dus yay, nu blok 3, en tot nu toe is blok 3 leuk maar drukkig![]()
Jeuj! Ga je ook voor je mams koken?En ja, kan me voorstellen dat je je school-groove weer even 'on' moet krijgen
Dat kan prima hoor, ik was na mijn borstverkleining ook nog heel erg lang moequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 weken nog?Merk er nu pas echt wat van.
Oh, dat was me even niet duidelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.
Ik geef de voorkeur aan het automatiseringsbedrijf, vooral omdat ik bij die andere de enige tester ben en dat vind ik eng. Maar ik weet niet of zij mij willen gaan aannemen - bij die krediteverstrekker is men behoorlijk enthousiast ( 2e gesprek, ik denk dat ik voorlopig als enige kandidaat 2e gesprek inga).
[..]
Wat studeer je?
*sings a lullaby*quote:
Ik zit echt zo te gapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
*sings a lullaby*
*off-key uiteraard*
Go to sleeeeeep, go to sleeeeep, go to SLEEP NOW, dear Eliiiiiisaaaa
Ik zie het.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand net het kinderziekenhuis op ned 1 gezien? Ging over zo'n zelfde operatie als Vik had volgens mij
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit echt zo te gapen
After dinner dip
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezen
geeft niet, die koolhydraten want je zit laag in je vetten vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje nog een keer:
O: allbran + magere melk
T: cracker met filet americain
T: cracker
L: allbran + magere melk
T: vruchtenmousse
A: klein schepje rijst, varkensreepjes, paprika, prei, courgette
T: vruchtenmousse
Veeeeeeeeeel koolhydraten.
Al ik nog iets wil nemen, what will be the best?
En iemand Gomorra al gezien? Wij kijken 'm nu.
Nowai! State-secret numero uno! No bloated Maria's will 'grace' the web!quote:
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.
Da's idd kut zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.
Mn stiefma heeft me nog nooit begrepen dus dat scheeltquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's idd kut zegEn ze begrijpt ook niet waarom je dat allemaal vervelend vindt als je het uitlegt?
Hoe is het met je training dan?Zeg het maar tegen je tante!
Uhhm schat ik ben een fan van zijn gedrevenheid en zijn passie en zulks. Ben het deels ook met hem eens maar ben nog steeds lid van de SP en heb hier buiten het boek van GW ook boek van Marijnnissen en 1 boek van Fortuyn liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef kwakveense het volgende:
ik wou TJ een kusje geven voor de ruzie maar ik besef net dat je Geert Wilders Fan bent
toch maar een kusjeen laten we alsjeblieft NOOIT samen over dat onderwerp praten, deal? dan blijf ik je gewoon een toffe peer vinden en vind jij mij hopelijk ook niet stom....
Komt helemaal goed johquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
TJD: succes dan met je toets morgen!En laat de stiefma maar kletsen als ze stom doet
![]()
Het begint toch niet met een k en het eindigt toch niet op apsalon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Greyyyyyyys drie x raden wat ik morgen eten ga
sorry ik ben al stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het begint toch niet met een k en het eindigt toch niet op apsalon?.
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Uhhm schat ik ben een fan van zijn gedrevenheid en zijn passie en zulks. Ben het deels ook met hem eens maar ben nog steeds lid van de SP en heb hier buiten het boek van GW ook boek van Marijnnissen en 1 boek van Fortuyn liggen.Kwakkie!
Thnx!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
TJ, je hebt het verdiend na zo'n rotavond zullen we maar zeggenEnjoy!
Ik ben morgen en overmorgen zo goed als niet online denk ik, klussen bij zussie en ik blijf daar ook slapen.
Geen kapsalonnen voor mij dus morgen, want die bestaan in die regio niet geloof ik
Welke partij is volgens jou dan het beste? Want heb het idee dat ik van bijna alles wel een beetje en meeste van SP heb eigenlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...succes met je toets morgen.
ik wil niet meer... ik ga zo weg denk ik...
Echt niet? Ik ben zwaar anti SP maar Marijnissen heb ik veel respect voor. Is tenminste wel iemand die naleeft wat ie predikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, dan nog (ik trek marijnissen ook niet... iets met populisten en nuance en compromis enzo) maar good to know...succes met je toets morgen.
ik wil niet meer... ik ga zo weg denk ik...
Koala'squote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, te druk met school (essay afmaken over Nietzsches Genealogie van de moraal). Maar dit wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Sam is vriendjes geworden met Bob!
Sam, de koala van die foto waarop ze een fles water kreeg van de hulpverlener, is hier te zien met Bob, haar nieuwe vriendje. Ook Bob is gered uit de vlammenzee, en samen verblijven ze nu in een Wildlife Center in Melbourne.
Ik ben een D66-er die stemt voor de PvdA omdat ik niet zo van de demoacratische vernieuwing ben en dus geen D66 stem. Maar ik ben puur pragmatisch en compromisgericht politiek gezien dus zou eigenlijk D66 willen stemmen, maar ik ben daverend tegen referenda dus die krijgen mn stem voorlopig niet... Geen enkele partij is het helemaal...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke partij is volgens jou dan het beste? Want heb het idee dat ik van bijna alles wel een beetje en meeste van SP heb eigenlijk!
Thnx
Als je het zat bent moet je gewoon nokken of is dat te simpel gezegd?
oooh, bokkepootjes! die mis ik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:
Sugar, dat is toch helemaal niet veel koolhydraten? Gewoon gewoon, zelfs nog een slank lijstje te noemen. Kan je nog wel een bokkepoot zelfs bij de koffie![]()
Die had ik laatst gehaald omdat ik schrok van de kcal bij de paasbokkepoten, waar mijn oog het eerst op viel: 165 kcal per ding. En dan leken die kleine bokkepootjes zo onschuldig, met maar 60 kcal per pootje. En dan heel verstandig tweederde pak opeten![]()
Qua natuurlijke selectie zou het wel verstandig zijn iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik ben een D66-er die stemt voor de PvdA omdat ik niet zo van de demoacratische vernieuwing ben en dus geen D66 stem. Maar ik ben puur pragmatisch en compromisgericht politiek gezien dus zou eigenlijk D66 willen stemmen, maar ik ben daverend tegen referenda dus die krijgen mn stem voorlopig niet... Geen enkele partij is het helemaal...
@ vivi: marijnissen zelf heb ik ook wel repsct voor. maar ik heb dus een grafhekel aan dat hele "zeggen waar t op staat" "praten op t niveau van t volk" idee. dat lijdt tot populisme en polarisatie. politiek is daar helemaal niet voor gemaakt, om recht door zee en begrijpelijk te zijn... wat mij betreft dan he?
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
Cinna, wat een interessant onderwerp!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Sugar het volgende:
Hihi, Laureline, toen ik net mijn komkommer aan het snijden was, dacht ik aan je. En meteen had ik een bepaald deuntje in mijn hoofd... Iets met Laurelien, Laurelien, laat je ......... !![]()
Deze dan, met smoldering look?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
Cinna, wat een interessant onderwerp!
Thanks Muizel, maar die tapijttegel incl. stofnesten op zijn hoofd doen het niet echt voor mij.
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik had, totdat ik het boek had gelezen, nog nooit nagedacht over hoe bepaalde waarden zijn ontstaan, waarden als 'schuld' en 'slecht geweten', laat staan dat ik me realiseerde dat 'goed' en 'kwaad' ooit iets heel anders betekenden dan nu...
Why?????quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef mspoez het volgende:
*bries*
Ex heeft in totaal gewoon vierhonderd euro laten afschrijven van mijn rekening (vroegere en/of). Is nu gestorneerd maar mén, wat een ******!
quote:Laurelien laat je .... zien, dat vrolijkt me vast op!
Annie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Laureline het volgende:
Ken ik niet, zing eens verder?![]()
Bij mijn echte naam hoort ook een vre-se-lijk liedje. Dat bepaalde mensen dan ook nog voor je gaan zingen, in de veronderstelling dat zij voor het eerst die ge-wel-di-ge grap maken.![]()
Idem voor mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mag ik het lezen als het af is? Ik ben echt een sucker voor dat soort gefilosofeer.
Ja en nu willen wij graag weten wat dat precies isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Laureline het volgende:
Ken ik niet, zing eens verder?![]()
Bij mijn echte naam hoort ook een vre-se-lijk liedje. Dat bepaalde mensen dan ook nog voor je gaan zingen, in de veronderstelling dat zij voor het eerst die ge-wel-di-ge grap maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |