quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Mariiiaaaa! Que linda!
Hoe is het met je?
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebtquote:
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Goed!Weinig pc tijd gehad laatste dagen ivm school om etenstijd en werk ervoor
Maar nu was ik wel weer om etenstijd thuis
Yeah.
And how are youuu!
Volgens mij wil jij dat wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar nu willen we nog weten of je naar mij of naar Greys geluisterd hebt.
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat een verschillende dingen zegWat lijkt je het leukst?
Wat studeer je?quote:Ik studeer nog, dus dat is de voornaamste dagvullig
Ja, ik heb zin in een rel. Al zo lang geleden dat er we één gehad hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat weten![]()
Met m'n oortjes is het goed, dank jequote:Hoest met je oortjes?![]()
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijvenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gaat! Je moest nog een essay schrijven toch? Hoe gaat het daarmee?
Hier is alles goedmorgenmiddag komt mijn moesje weer terug van een zakenreis naar Chicago. Dus ik heb vanmiddag het huis gepoetst en morgen loop ik even naar de supermarkt om speculaasjes te halen voor bij de thee
![]()
Schoolwerk gaat iets minder maar dat komt ook wel weer goed!
Wat goed! En in 1 dag, dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beide essays waren op tijd af, al heb 1 van de 2 in een dag moeten schrijven(ik had er een 6.8 voor, best wel tof naar omstandigheden
)
Dus yay, nu blok 3, en tot nu toe is blok 3 leuk maar drukkig![]()
Jeuj! Ga je ook voor je mams koken?En ja, kan me voorstellen dat je je school-groove weer even 'on' moet krijgen
Dat kan prima hoor, ik was na mijn borstverkleining ook nog heel erg lang moequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 weken nog?Merk er nu pas echt wat van.
Oh, dat was me even niet duidelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
De bedrijven verschillen nogal, maar in beide gevallen is mijn werk natuurlijk het testen van de (nieuwe of aangepaste) software.
Ik geef de voorkeur aan het automatiseringsbedrijf, vooral omdat ik bij die andere de enige tester ben en dat vind ik eng. Maar ik weet niet of zij mij willen gaan aannemen - bij die krediteverstrekker is men behoorlijk enthousiast ( 2e gesprek, ik denk dat ik voorlopig als enige kandidaat 2e gesprek inga).
[..]
Wat studeer je?
*sings a lullaby*quote:
Ik zit echt zo te gapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
*sings a lullaby*
*off-key uiteraard*
Go to sleeeeeep, go to sleeeeep, go to SLEEP NOW, dear Eliiiiiisaaaa
Ik zie het.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand net het kinderziekenhuis op ned 1 gezien? Ging over zo'n zelfde operatie als Vik had volgens mij
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit echt zo te gapen
After dinner dip
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I feel your pain! Mijn buikje is opgeblazen als een ballon en het doet zeer, dus ik hang heel charmant onderuit op m'n stoel duf te wezen
geeft niet, die koolhydraten want je zit laag in je vetten vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje nog een keer:
O: allbran + magere melk
T: cracker met filet americain
T: cracker
L: allbran + magere melk
T: vruchtenmousse
A: klein schepje rijst, varkensreepjes, paprika, prei, courgette
T: vruchtenmousse
Veeeeeeeeeel koolhydraten.
Al ik nog iets wil nemen, what will be the best?
En iemand Gomorra al gezien? Wij kijken 'm nu.
Nowai! State-secret numero uno! No bloated Maria's will 'grace' the web!quote:
K zit al 3 weken in training voor promotie en niemand vraagt me wat, dat was irritatie punt 1. Vervolgens gaan we eten net na half 8 en willen ze persee zo'n ziekenhuisprogramma zien en geef ik aan dan liever op mars te gaan eten want kan niet tegen bloed laat staan als ik zit te eten krijg ik een tyfus antwoord. Dan zit ik journaal te kijken (ivm Wilders) krijg ik te horen zittie met zn luie donder op de bank. Ja mazzel dan krijg je grote bek. Is ze nou verdomme helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |