quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooie strakke lijn er tussenHoe is dat gedaan? Bij mij ziet de scheiding tussen de blauwe muur en de witte muur er niet zo netjes uit. (maar dat is dan wel een hoek)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar hebben ze ook iets anders voor:
afplaktape
volgens mij begon het hele verhaal daar ook mee, maar precies weten doe ik het niet meer. Iig heb ik wel met m'n bh lopen zwaaien...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef kwakveense het volgende:
oh nou, als jullie er bij mij op de postmeet (beter is die er, want ik ben tot 18 uur in leidschendam bezig) genoeg witte wijn in gooien wil ik best met mn beha zwaaien. ik kan die echt heel goed uitdoen terwijl ik mn kleren aanhoud en m dan zo uit mn mouw naar buitenfloepen...
Jammer dat wij dat toen niet hadden- wij hadden alleen een verfliniaal.quote:
Ik heb het misschien gemist, maar is dat helemaal geregeld?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Tink, wat goed dat je geboekt hebt! Lekker om naar uit te kijken!
En ik vond dat je het er maar weinig over gehad hebt hoor, over je vakantie!
Zeker vergelijken met mijn internet en energie gezemel
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welja. Post anders even voor de vijfde keer in twee dagen door het slotje heen. Maakt niet uit joh.
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo'n Henk heeft gehad! Het is iets waar je doorheen moet blijkbaar.
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebiedquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
Wel meer dan éénquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Ja Vik, ik vroeg het laatst al maar heb jij ooit nog wat vernomen van jouw Henkelien?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
. En ze is hier nog wel geweest, maar er is niks meer gebeurd verder
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zat, toen Elies het vorige topic sloot, nog te twijfelen of ik in deze een waarschuwing voor jou moest zetten
Jij stiekemerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar: ja, we hebben slechts één week niet contact gehad![]()
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Niet per se een foute vriend, maar wel dat je verliefd kunt worden op je fuckbuddy. En dat is niet zo handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anders benadruk je nog even dat ik een ongelooflijk broekkie ben op liefdesgebied. Maar is het echt zo? Heeft iedereen wel eens een 'foute' vriend?
Nou nu niks iig. Mail, MSN, sms en ze komt hier binnenkort, als ik weer goed ben opgeknapt, wel weer een keer en dan moeten we maar zien. Iig hebben we sinds eind november geen conflicten meer gehad en dat is best een recordquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Wat is jullie 'relatie' nu dan?
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel meer dan éénEn op mijn 22e vond ik het mooi geweest, na fout vriendje nummer zoveel Daarna nog 1 fout vriendje gehad maar die heb ik na 6 weken gedumpt
Echt fijn voor je dat je dat niet hebt meegemaakt en ik hoop ook dat je dat niet hoeft mee te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijn, geen fuckbuddys ofzo en ook niet van plan.
Trustenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens naar bed. How sensible of me!
Trusten
ik ook maar:quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Laat ik trouwens eens een daglijstje posten:
O. magerw nepcornflakes met melk
T/L. 3 harde duitse broodjes met ham (6 plakjes)
T. banaan
T. krentenbrood
T. 3 gevulde wijnbladeren
D. tomatensoep met groente en kipfilet
T. stukje chocolade en 3 whiskey
Ik had er 1, nou ja, soort vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan me dr zo weinig bij voorstellen ... zal wel te preuts zijn, geen fuckbuddys ofzo en ook niet van plan.
Energie en water wel, internet nog lange niet, nog lange niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar is dat helemaal geregeld?
Een Henk hoeft niet persé een volbloed fuckbuddy te zijn hoor. Ik heb bijvoorbeeld met een "Henk" samengewoond. Hij sloeg, snoof en bedroog. Hééél goed voor je zelfrespect.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Trusten Muizelientje! Heb je wel nog even de korte fragmenten gezien in het GA USA topic?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens naar bed. How sensible of me!
Trusten
Gitaar of drums? Drummen mag niet meer, want dan bellen de buren aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik faal echt té hard op Guitar Hero![]()
Dat dacht ik ook, een paar jaar geleden. Tot ik mezelf op een gegeven moment onderweg vond naar een niet nader genoemde fokker in een niet nader genoemde stad voor een one night stand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
GUITAR Heroquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gitaar of drums? Drummen mag niet meer, want dan bellen de buren aan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, een paar jaar geleden. Tot ik mezelf op een gegeven moment onderweg vond naar een niet nader genoemde fokker in een niet nader genoemde stad voor een one night stand..
De nieuwste Guitar Hero is met drumstel en microfoon, dus niet zo wijsneuzerig, meiske!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GUITAR Hero
en nee, we hebben niet die nieuwe hippe versie
Wat zij zegt, behalve het snuiven dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een Henk hoeft niet persé een volbloed fuckbuddy te zijn hoor. Ik heb bijvoorbeeld met een "Henk" samengewoond. Hij sloeg, snoof en bedroog. Hééél goed voor je zelfrespect.
Haha nee! Do2 en ik zijn vanaf onze eerste date onafscheidelijk, dus dat is geen one night stand meer te noemen hè.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]Do2 voor jullie wat kregen? Of niet? (niet dat ik verwacht dat je het vertelt hoor
)
Ik weet het niet... Double Dragon vond ik laatst ook nog fantastisch. Een tijdje geleden heb ik op een feestje notabene (quote:
Welke zender? Ik moet zo nog even bankhangen voor ik kan slapen, anders droom ik van krachten, snelheid en versnelling met vallende blokjes aan een touwtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog 10 minuutjes en dan komtLaw & Order
dus ik ga zo lekker op bed liggen
truste allemaal!!
hoe wist je dat ik niet meteen weg was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke zender? Ik moet zo nog even bankhangen voor ik kan slapen, anders droom ik van krachten, snelheid en versnelling met vallende blokjes aan een touwtje.
Dat geluidje tussen de locatiewisselingen is zo tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog 10 minuutjes en dan komtLaw & Order
dus ik ga zo lekker op bed liggen
truste allemaal!!
Omdat je zo'n grote aandachtshoer bent dat je eerst wilt weten wie er allemaal weltrusten zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik niet meteen weg was?
Net 5
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis onze half twaalfgesprekken.
Een Prince Albert?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...
En zo ver gaat het ook niet komen als iedereen nu naar bed gaatquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zover is het nog niet! Alhoewel ik heb een kwartier geleden of zo 'piemelpiercing' gepost...
die staan hier nu nooit voor het raam!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hossen of polonaise, nee gewoon korte vakantie Zweden met carnaval
Zit je in Stockholm of Helsingborg, want daar lopen ze idd niet wildquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die staan hier nu nooit voor het raam!
Uppsala.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit je in Stockholm of Helsingborg, want daar lopen ze idd niet wild
Net als die elanden bij jullie, die steken ook nooit op een funky muziekje de weg over, zoals op het bord staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die staan hier nu nooit voor het raam!
Awwwwwquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hossen of polonaise, nee gewoon korte vakantie Zweden met carnaval
Ook mooi, wij zitten iets Noordelijker bij meer van Siljan: Tallbergquote:
Pa & Maquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Adelante, zat jij bij iemand in huis dan daar? M.a.w. van wie is die kat dan?
Ik ben heel benieuwd naar die regio, lijkt me super mooi. Mora schijnt ook een leuke stad te zijn. Gaan jullie met de auto? Dan kom je practisch langs Uppsala toch? via de E4? Kom een kop koffie drinken! (en neem ontbijtkoek, beschuit en bokkepootjes voor me mee!)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook mooi, wij zitten iets Noordelijker bij meer van Siljan: Tallberg
oh ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwwww![]()
En de piercing van de Henk van Nynke was géén Prince Albert
(en nee, nooit aanschouwd, maar Nynke was in de CUL SC ooit met Paint aan de slag geweest)
We vliegen over je heen, Stockholm naar Gavle en daar worden we opgehaald.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar die regio, lijkt me super mooi. Mora schijnt ook een leuke stad te zijn. Gaan jullie met de auto? Dan kom je practisch langs Uppsala toch? via de E4? Kom een kop koffie drinken! (en neem ontbijtkoek, beschuit en bokkepootjes voor me mee!)
too bad! Waarom doe je dat trouwens niet met de trein, Stockholm-Gavle? 2 uurtjes maar denk ik! Nog niet eens als je op arlanda vliegt, dan gaat er een rechtstreekse trein!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
We vliegen over je heen, Stockholm naar Gavle en daar worden we opgehaald.
Er is voor ons geboekt, dus ik hoef niets meer te doen dan koffer inpakken en gaan. En zelfs koffer inpakken doet mevr. A.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
too bad! Waarom doe je dat trouwens niet met de trein, Stockholm-Gavle? 2 uurtjes maar denk ik! Nog niet eens als je op arlanda vliegt, dan gaat er een rechtstreekse trein!
Anyways, ik kruip m'n bedje in! Weltrusten allemaal!
MissG, nog één goede tip van ElisaB: koop goéde verf. Die is meestal wat duurder, maar dat gaat je een partij tijd en geld schelen, dat wil je niet weten! Goedkope verf is (bijna altijd) de voorbode voor drie keer oververven. Kies niet te donkere kleuren (donkerpaars en donkerrood dekken bijvoorbeeld ellendig slecht).quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Trusten, ik ga ook het mandje opzoeken!
Poezie, alles sal reg kom!
... trok bij je in?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Mr.A; how kjoet
Mijn Henk bleef bijna 7 jaar en ging er toen vandoor (of eigenlijk: trok bij me in) met een nieuwe Henk
Ja! Ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MissG, nog één goede tip van ElisaB: koop goéde verf. Die is meestal wat duurder, maar dat gaat je een partij tijd en geld schelen, dat wil je niet weten! Goedkope verf is (bijna altijd) de voorbode voor drie keer oververven. Kies niet te donkere kleuren (donkerpaars en donkerrood dekken bijvoorbeeld ellendig slecht).
Zet 'm op; je kan het
Er is niets mis met magere melk, juist prima.. Zijn alleen maar extra dierlijke vetten in halfvolle..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geeft niet, die koolhydraten want je zit laag in je vetten vandaag.
maar hou nou ns op met die magere melk joh... als je niet wilt afvallen is dat helemaal niet nodig!!
![]()
... en zveel meer zit er sowieso niet in halfvolle melk (scheelt 2 % vet op magere melk- das een kcal of 36 op een beker van 200 ml...)
Oh deze moet ik even quotenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Koalas zien er lief uit maar ondertussen zijn het kutbeesten. Net vrouwen.
DH!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik heb ook een soortige Henk gehad. 2 eigenlijk. 1tje met piemelpiercing...
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Que?
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
Want mijn ex-Henk vond het eigenlijk wel een prima idee dat ik de echtelijke sponde zou verlaten om plaats te maken voor ex-Henk en de nieuwe Henk van ex-Henk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.
Ja, daar houdt Gordon erg van! Niet je door die meneer laten intimideren hoor! Hij doet toch altijd hetzelfde: fruit, boter, caramelizen, dan weer besneeuwen met suiker, onderdrizzelen met hard liquor, altijd ice cream on top, dan halfverbrand ding op de counter smijten. Done!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, ben je er nog? Ik was een beetje geintimideerd door Gordon en het feit dat je alles driedubbel moet beboteren en bestuiven met gemalen hazelnotenDus nu zit er een Banana Maple Toffee Cake in de oven, bijna klaar
Van Rachel Allen, die ziet er wat vriendelijker uit.
En: margarineAls je daar beslag mee maakt, gaat het SCHIFTEN!!! Jech! Was omdat de boter op was. Maar dat doe ik dus niet weer!
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
Friend-of-a-friend of minequote:
Omgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
3,5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe lang ben je onder narcose geweest Viking?
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hierquote:Het duurt best een tijdje voordat het je lijf uit is hoor.
Dat is best lang!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3,5 uur
[..]
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hier.
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeetmewelletje, kun jij niet beter naar een sportschool gaan ofzo?Ik heb ook nogal de neiging om thuis helemaal niets te doen en thuistraining is dus ook niet mijn ding.
O dat kan je inderdaad zo'n kutgevoel gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
*zucht*
Mijngevoel van gisteren is omgeslagen naar een
![]()
-gevoel.
Ik had dezelfde reis ook kunnen boeken voor ¤ 336 in plaats van ¤ 466. Annuleren kost ¤ 160. Kutzooi.
En ik had alles nog wel zo goed gecontroleerd.
Ik op zich ook, maar groepslessen zijn wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.
Oe dat is langquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is best lang!
Ze zeggen dat je per uur narcose een maand herstel van de narcose moet rekenen (dus nog los van de operatie zelf, waar je ook van moet herstellen).
Ik weet dat ik na een maand weer aan het werk ging en je me echt op kon vegen na een ochtendje op kantoor. Beter gezegd, het ging goed totdat ik thuis kwam, dan stortte ik in.
Deden ze gister trouwens bij het kinderziekenhuis ofzo, ook niet zo'n operatie? Ik viel er middenin, maar er was een jongentje wat een gehoorimplantaat kreeg.
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |