Op dit moment draag ik een spijkerbroek en een trui met capuchon, maar ik draag, zeker in het openbaar, geen trainingsbroek met sportschoenen meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
draag je nu wat anders dan?
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexyquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik haat haat HAAAAT haar. En d´r achterlijke manier van Engels spreken helemaal!
Wel maar één oog doen he, anders heeft het ook zo weinig zin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zal de dag dan toch komen dat ik wel een vork in mijn oog MOET steken.
Dan ben ik benieuwd of Viev al bijgekeken heeft met de Greys Anatomy USA afleveringen en wat ze van McArmy vindtquote:
Waar is KIM met de fotoshop?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een lief rieten mandje aan het stuur met een zonnebloem erin.
oh, dat roze was dus net?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment draag ik een spijkerbroek en een trui met capuchon, maar ik draag, zeker in het openbaar, geen trainingsbroek met sportschoenen meer(tenzij ik ga sporten
).
Omg omg, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexy![]()
Ik zat een keer aan het tafeltje naast haar in Toomler.
NEE! Ik moet nu al een beetje binnensmonds overgeven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je erover praten?.
Ik snap zo goed wat je bedoelt
hayabusaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Moblo, ik zal het doen, stoer!
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet. Vind het sowieso niet zo'n spannend seizoen en heb al een paar afleveringen gemist.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ga je nu echt niet meer verder kijken Vik?![]()
Denk niet dat MoBlo een varkenskop aan d'r stuur wilquote:
Je bent een heldquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lastig val met mijn vakantieperikelen. In ieder geval zal ik de komende paar weken mijn mond houden over dit onderwerp, want ik heb geboekt.
Eindelijk.
Kan het me levendig voorstellen, ze vindt zichzelf gewééééldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze rookt ook heel irritant. Zo quasi sexy![]()
Ik zat een keer aan het tafeltje naast haar in Toomler.
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Tink, wat goed dat je geboekt hebt! Lekker om naar uit te kijken!
En ik vond dat je het er maar weinig over gehad hebt hoor, over je vakantie!
Zeker vergelijken met mijn internet en energie gezemel![]()
Me neitherquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit 1 aflevering van House gezien
Oh ja, die was ik al vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg omg, mag ik je aanraken?.
Nu moet ik ineens denken aan die post van Vief over Roel van Velzen. Dat ze dacht dat er een garnaal op de grond viel, maar dat het Roel van Velzen was oid![]()
.
Hahaha, ik moet echt hard lachen nuquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al vergeten!
Wat ben ik toch grappig![]()
.
Ow...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou geef mij maar zwart
En goedkope kleding en goedkope kado's... Liever geen kado's eigenlijk, vind het niet leuk om te geven en al helemaal niet om te krijgen... Geeft van die verplichtingen
Srsly, als ik jullie zat ben ga ik al mijn oude Henk topics herlezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt hard lachen nu. Zo fout
.
Henk? Henk? Wie is Henkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
Srsly, als ik jullie zat ben ga ik al mijn oude Henk topics herlezen![]()
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet echt hard lachen nu. Zo fout
.
Als je nou een roze motor koopt, dan kun je gezellig met Den Haag gaan motorrijden, want die heeft ook een roze motor.quote:
ja, of nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je nou een roze motor koopt, dan kun je gezellig met Den Haag gaan motorrijden, want die heeft ook een roze motor.
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al vergeten!
Wat ben ik toch grappig![]()
.
Hangt natuurlijk wel een beetje van de grootte af, maar mijn eerste ingeving is: makkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Kan je met twee personen een woonkamer schilderen in een hele dag?
Plafond is al gewit, dus alle vier de muren in 1 dag? Moet kunnen toch?
Als je niet teveel kletst en koffiedrinkt tussendoor kan het vast wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
* morgen terug naar de winkel gaat om het kadootje voor uniekhoorn terug te brengen
jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Voor de gein klikte ik op de link om te kijken hoe duur het is voor 2 personen + kind. Echt niet te betalen! Dat vind ik toch vreemd bij sommige vacanties: of je nou met 1 of 3 in dat appartement zit, maakt toch niet niet zoveel uit? Alleen de vliegreis is drie keer ipv 1, maar om dan meteen alles te verdrievoudigenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
...
Nouja, kort samengevat, ik ga dus naar Hotel Club Santa Ponsa. All-in.
En ook nog zo'n clubhotel
![]()
...
Hoe weten zij nou wat jij leest?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zit hardop te lachen in de leeszaal en word een beetje raar aangekeken omdat ik op zich met saaie brieven bezig ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |