Oh deze moet ik even quotenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Koalas zien er lief uit maar ondertussen zijn het kutbeesten. Net vrouwen.
DH!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik heb ook een soortige Henk gehad. 2 eigenlijk. 1tje met piemelpiercing...
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Que?
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
Want mijn ex-Henk vond het eigenlijk wel een prima idee dat ik de echtelijke sponde zou verlaten om plaats te maken voor ex-Henk en de nieuwe Henk van ex-Henk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen bericht: de nieuwe Henk van mijn ex had het fatsoen beter ontwikkeld; die besloot (en hield voet bij stuk) dat het een beter idee was om dan in elk geval apart te slapen.
Ja, daar houdt Gordon erg van! Niet je door die meneer laten intimideren hoor! Hij doet toch altijd hetzelfde: fruit, boter, caramelizen, dan weer besneeuwen met suiker, onderdrizzelen met hard liquor, altijd ice cream on top, dan halfverbrand ding op de counter smijten. Done!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, ben je er nog? Ik was een beetje geintimideerd door Gordon en het feit dat je alles driedubbel moet beboteren en bestuiven met gemalen hazelnotenDus nu zit er een Banana Maple Toffee Cake in de oven, bijna klaar
Van Rachel Allen, die ziet er wat vriendelijker uit.
En: margarineAls je daar beslag mee maakt, gaat het SCHIFTEN!!! Jech! Was omdat de boter op was. Maar dat doe ik dus niet weer!
Ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:13 schreef Laureline het volgende:
Mooie foto Sugar! Hoeveel maanden was je daar? Als het 9 was, valt het ook best mee qua omvang!
En hoe hebben ze dan Maria in deze houding gefotoshopt?Met die beentjes zo omhooggeklapt? Of is haar gezicht dan op een baby-in-buik-foto geshopt?
Is dat zo? Ik heb een kind, maar ik weet er geen bal van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stuit-kindje? Die kunnen na de geboorte toch ook nog heel ver door-flexen?
Waarom weet ik dat
Friend-of-a-friend of minequote:
Omgquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn toenmalige ex woonde nog bij me (even; een paar weken) en bleef met de nieuwe Henk in ons huis slapen
Echt, dat zou me dus nu niet meer gebeuren
3,5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe lang ben je onder narcose geweest Viking?
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hierquote:Het duurt best een tijdje voordat het je lijf uit is hoor.
Dat is best lang!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3,5 uur
[..]
Ja, dat hoorde ik al. Vooral rond een uur of 19:00 heb ik het gevoel dat ik de rest van de avond niet meer trek, maar toch zit ik dan om 23:00 uur nog lekker te posten hier.
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeetmewelletje, kun jij niet beter naar een sportschool gaan ofzo?Ik heb ook nogal de neiging om thuis helemaal niets te doen en thuistraining is dus ook niet mijn ding.
O dat kan je inderdaad zo'n kutgevoel gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
*zucht*
Mijngevoel van gisteren is omgeslagen naar een
![]()
-gevoel.
Ik had dezelfde reis ook kunnen boeken voor ¤ 336 in plaats van ¤ 466. Annuleren kost ¤ 160. Kutzooi.
En ik had alles nog wel zo goed gecontroleerd.
Ik op zich ook, maar groepslessen zijn wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.
Oe dat is langquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is best lang!
Ze zeggen dat je per uur narcose een maand herstel van de narcose moet rekenen (dus nog los van de operatie zelf, waar je ook van moet herstellen).
Ik weet dat ik na een maand weer aan het werk ging en je me echt op kon vegen na een ochtendje op kantoor. Beter gezegd, het ging goed totdat ik thuis kwam, dan stortte ik in.
Deden ze gister trouwens bij het kinderziekenhuis ofzo, ook niet zo'n operatie? Ik viel er middenin, maar er was een jongentje wat een gehoorimplantaat kreeg.
linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |