abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66013400
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef P.F het volgende:
Ik heb by the way een date
Heb ik iets gemist?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66013441
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Ieeeeh muis, wat een horrorverhaal. Aaah ik word er gewoon misselijk van
dat dus
Ja doei.
pi_66013442
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn arts was ook niet happy maar hey ik leef nog! Kusjekroel en ik zal geen horrorverhalen meer posten
Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvocht
pi_66013473
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
dat vroeg ik me ook al af!
Ja doei.
pi_66013497
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.
Bij mijn Pilates&bodyshapeschooltje zitten ook weinig sterren.

Oh, leuk: ik zat (lag ) gister met pilates naast een roemeens meisje. Ze begreep de instructies niet allemaal even goed, dus ik vertaalde zo wat de pilatesjuf zei (in het engels, welteverstaan). Maar toen dacht zij geloof ik dat ik al die oefningen ook heel goed beheerste Nou, mooi dat je niet bij mij moet afkijken hoe je met je bekken moet rollen
pi_66013536
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen idee, zd zijn zwart
Dat staat op de doos muts!
Of aan op de zool of aan de binnenkant van je laars.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:51:11 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66013548
Mo zat dat winkelcentrum dukenburg daar altijd al of stonden er vroeger huizen?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66013554
Nou ja ik wou graag weer eens daten dus nu heb ik een date!

Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst deden En dat wou hij.

Ik ben helemaal zenuwachtig al
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:51:39 #209
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66013558
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvocht
Sorry

Maar ik ga nu even douchen en dan naar de supermercado om speculaas voor mijn mutti te halen, want die is net op Schiphol geland
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66013607
Liejan: ik zal zo ff kijken:

Laziness: geen idee eigenlijk, het zou me niets verbazen, het is best een groot winkelcentrum namelijk
maar het staat er ook al wel een tijdje
Ja doei.
pi_66013620
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:

Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst deden En dat wou hij.

Oh zoooo! Wat lief
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66013654
quote:

wat lief!

was even bang (niet blij ) dat ik iets ergers gemist had
Ja doei.
pi_66013698
Wat een goed idee PF! Eigenlijk is die eerste fase het leukst, samen leuke dingen doen. Dan vind je ook alles leuk omdat je het samen doet.

Misschien ga ik je idee wel een keer pikken! Ik zie vriendje ook alleen nog maar 's avonds op de bank.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66013712
quote:

ik heb nog steeds moeite hier te onthouden wie nou wie is en wie er wel of geen vriend / vriendin / enz heeft ...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66013737
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een goed idee PF! Eigenlijk is die eerste fase het leukst, samen leuke dingen doen. Dan vind je ook alles leuk omdat je het samen doet.

Misschien ga ik je idee wel een keer pikken! Ik zie vriendje ook alleen nog maar 's avonds op de bank.
en ik hebben nooit echt gedate dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Ja doei.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:58:57 #216
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66013818
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Liejan: ik zal zo ff kijken:

Laziness: geen idee eigenlijk, het zou me niets verbazen, het is best een groot winkelcentrum namelijk
maar het staat er ook al wel een tijdje
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66013852
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat lief!

was even bang (niet blij ) dat ik iets ergers gemist had
Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!

Maar nu moet ik wel iets leuks bedenken om te doen, en daar ben ik nog al slecht in Ik ga eindelijk m'n haar weer eens geweldig leuk doen, opmaken maar dan niet in zijn bijzijn, ik heb nieuw ondergoed gekocht wat ik aan ga doen Etc Misschien van te voren uitgebreid in bad
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:01:26 #218
3185 Adelante
To let it go now
pi_66013911
geen sex op een eerste date zeker ook?
of geldt dat niet meer als je al drie jaar samen bent?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66013934
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en ik hebben nooit echt gedate dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Nou ja saai.. Hij heeft bijv. eerst geholpen de auto uit te laden met mijn kasten.. Daarna ging ik met de auto mijn fiets ophalen die ik op school had laten staan en toen ging ik opruimen.. En hij zo. Ik wil iets leuks doen en ik wil slapen

Oh, en ik las in zijn notes (van z'n telefoon , mocht, hij zat naast me) dat hij heel graag een keer een fotoshoot zou willen doen, en zou het niet tof zijn als ik dat zou regelen
pi_66013987
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
geen sex op een eerste date zeker ook?
of geldt dat niet meer als je al drie jaar samen bent?
Hm... Ik ben tegen seks op de eerste date en hij voor! Maar dit is sowieso niet de eerste date
pi_66014097
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij ook niet echt nee. Wel die eerste fase van verliefdheid maar toen waren we al goede vrienden en kwamen we al heel regelmatig bij elkaar thuis, dus dan ga je niet ineens weer buitenshuis afspreken. Maar goed, wie zegt dat je niet kunt beginnen met samenwonen en daarna alsnog gaan daten?
pi_66014161
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
Wat een hoop velden daar in Nijmegen. Galgeveld, Hoogeveld, Vosseveld...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:10:07 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66014198
Hellooo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66014205
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!

Maar nu moet ik wel iets leuks bedenken om te doen, en daar ben ik nog al slecht in Ik ga eindelijk m'n haar weer eens geweldig leuk doen, opmaken maar dan niet in zijn bijzijn, ik heb nieuw ondergoed gekocht wat ik aan ga doen Etc Misschien van te voren uitgebreid in bad
Leuk is dat he. Dat doen wij ook af en toe. Al doen we dan meestal niets spectaculairs, gewoon avondje de stad in, met z'n tweetjes in een cafeetje, bioscoopje enzo. Maar het is toch wel wat romantischer dan samen op de bank, kan ik ook lekker tutten vantevoren enzo

Veel plezier alvast

Heeey Maria!
pi_66014248
Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')