Ohh, niet doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit hier gewoon te huilen. Zo stom.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit hier gewoon te huilen. Zo stom.
't Is jou dus ook gebeurd?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Goodbye het volgende:
de reden waarom ik nooit meer naar vakanties ga zoeken als ik al geboekt heb![]()
quote:
Het is ook een behoorlijke ingreep geweest! En narcose hakt er nu eensmaal bijzonder hard in!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oe dat is lang.
En dank je voor het linkje, want dat is idd een CI en ik wilde het programma ook nog zienVanmiddag ff kijken.
Da Verdi! Naast de Pathe.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:55 schreef Sugar het volgende:
Muis, waar ga jij nou morgen eten? Wij moeten nog beslissen, wie weet kies ik spontaan jouw restaurant uit...
Het maakt ook wel heel veel verschil of je fit het ziekenhuis in gaat of niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:11 schreef P.F het volgende:
Ik was heel ziek, ook uren onder narcose, en moest 5 maanden bijkomen? Of een jaar? Ik weet het niet meer preciesIk lag sowieso 2 maanden zonder energie in bed
Srslyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is best lang!
Ze zeggen dat je per uur narcose een maand herstel van de narcose moet rekenen (dus nog los van de operatie zelf, waar je ook van moet herstellen).
Ik weet dat ik na een maand weer aan het werk ging en je me echt op kon vegen na een ochtendje op kantoor. Beter gezegd, het ging goed totdat ik thuis kwam, dan stortte ik in.
Deden ze gister trouwens bij het kinderziekenhuis ofzo, ook niet zo'n operatie? Ik viel er middenin, maar er was een jongentje wat een gehoorimplantaat kreeg.
linkje
Ik heb het ook alleen maar gegoogled!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Srsly? Dan heb ik nog geluk, want ik was na 3 ipv 8.5 maanden op de been
Ja dat sowieso! Ik ben daarna ook fit het ziekenhuis in gegaan + uurtje narcose maar ik weet niet meer hoe lang ik daarvan ben hersteld. De eerste was 10 jaar geleden en de tweede 6 of 7quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het maakt ook wel heel veel verschil of je fit het ziekenhuis in gaat of niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Srsly? Dan heb ik nog geluk, want ik was na 3 ipv 8.5 maanden op de been
Groepslessen zijn echt leuker, zo'n uur gaat voor je gevoel veel sneller dan een uur fitnessen. Bovendien is het op een vaste tijd dus je kunt het moment dat je er heen gaat niet blijven uitstellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zo'n hekel aan sportscholen.
Ja ik ben dan ook nog jong ende frivool en fit weetjewelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar gegoogled!dat stukje tekst kwam overigens van het viva forum!
Maar afijn, leeftijd en lichamelijke conditie voor de operatie heeft ook vast een enorme invloed op het herstel.
Mark stelde gisteravond voor om naar de film te gaan. Maar die begon pas om 21:45 en dat is me écht te laat momenteel, dan val ik echt in slaapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef P.F het volgende:
Nou ja, ik had zeg maar dat ik mij dan goed voelde, uit bed ging en een half uur iets deed (zittend op een stoel) en dan opeens zo dood moe was dat ik ter plekke van die stoel afviel en amper nog terug naar de bank kon lopen. Dus misschien dat jij gewoon je hele dag kan volgen en dan om een uurtje of 20:00 gewoon "op" bent..
Wat is 'mentale conditie'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben dan ook nog jong ende frivool en fit weetjewel
Edit: ik wil nog even mentale conditie aan je lijstje toevoegen!
Nou, dan zorg je toch dat je gewoon lekker niets meer doet na het avondetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark stelde gisteravond voor om naar de film te gaan. Maar die begon pas om 21:45 en dat is me écht te laat momenteel, dan val ik echt in slaap. Moet na het avondeten idd niet meer teveel doen
.
Ik bleef ook niet drie maanden in bed hoor! Ik sliep altijd de eerste nacht dat ik thuis was helemaal door en 12 uur aan een stuk, en vanaf de 2e dag dat ik thuis was zat ik gewoon op de bank (of buiten onder het verandadak want ik werd altijd in de zomer geopereerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenTeh horror
.
Gewoon, je mentale conditie?quote:
Het is ook niet een kwestie van in bed blijven liggen ofzo, het is gewoon eerder moe zijn. Als je iets inspannends doet, dan wil je daarna echt even zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij mij zo lang duurt, want ik ben nu, na 2 weken, alweer redelijk actief en ik slaap ook niet meer dan normaal ofzo. Misschien dat het zo lang duurt voor het uit je bloed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 maanden in bed zou blijvenTeh horror
.
Altijd? Hoeveel operaties heb jij wel niet gehad dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik bleef ook niet drie maanden in bed hoor! Ik sliep altijd de eerste nacht dat ik thuis was helemaal door en 12 uur aan een stuk, en vanaf de 2e dag dat ik thuis was zat ik gewoon op de bank (of buiten onder het verandadak want ik werd altijd in de zomer geopereerd)
Drie!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Altijd? Hoeveel operaties heb jij wel niet gehad dan?.
God ja, en eten zelf was ook vermoeiend. Dan nam je 1 hap en ging je hartslag meteen omhoog en brak het zweet je uit. Good times waren datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is ook niet een kwestie van in bed blijven liggen ofzo, het is gewoon eerder moe zijn. Als je iets inspannends doet, dan wil je daarna echt even zitten.
2 weken na mijn operatie moest ik al een half uur bijkomen als ik een halfje brood had gehaald en storte ik ongeveer in als ik 10 minuten met iemand stond te praten!
O zo. Nou die is bij mij wel goed dan, geloof ik, considering the fact dat ik nu alweer alles doe wat ik deed, maar alleen 's avonds uitgeblust benquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon, je mentale conditie?
Hoe je je voelt, hoe je met tegenslagen omgaat, of je de toekomst hoopvol inziet, of je gemotiveerd bent, of je depri bent.
Je mentale conditie
Of dan maakte ik een kleurplaat en dan op het moment dat ik klaar was stortte ik bijna dood ter aarde!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
God ja, en eten zelf was ook vermoeiend. Dan nam je 1 hap en ging je hartslag meteen omhoog en brak het zweet je uit. Good times waren dat
Dus de beste P.F.versiertruc is "oh wat zijn je organen schoon"?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:30 schreef P.F het volgende:
Mijn chirurg (m'n buik werd open gesneden) je ziet er echt mooi uitAl je organen, zo schoon
En dat is toch wel een 10x toffer complimentje dan: O, wat zit je haar leuk!
Hehe, nou ja van zo een professional is dat wel tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus de beste P.F.versiertruc is "oh wat zijn je organen schoon"?
Alle lurkers die geneeskunde studeren maken nu een mental notequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, nou ja van zo een professional is dat wel tof
Dat doet me denken aan een leuk verhaal: ik lag in Engeland in het ziekenhuis en ik had twee drains, een op mijn buik en een uit mijn ruggengraat. Dus de zuster komt binnen, kijkt naar de zak waar mijn overtollige hersenvocht indruppelt en besluit dat het langzamer gaat. Hop, kraantje open.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
Nou PF dat hoeft ie bij mij niet te zeggen Ik slaap dan liever
Wist niet dat per uur narcose zoveel hersteltijd was zeg. Pfffff.
* zwahiel heeft alleen een ruggeprik voor onderzoek gehad.
Kan dat overigens NIEMAND aanraden, damn! Beuh! Voor verdoving schijnt 't te gaan, maar voor t aftappen van hersenvocht is 't toch een mindere ervaring.
Vannacht nog dronken een pagina'tje aan mijn paper geschreven die ik over 'n uurtje in ga leveren. En dat ziet er best nog goed uit. Zelfs nog bronnen erbij gezocht enzo. Zo nog een halve pagina schrijven, dan uitprinten nakijken, verbeteren en nog 's uitprinten en inleveren.
Vandaag krijg ik ook alle punten van mijn examens terug![]()
![]()
En idd sportscholen zijn meestal eng, 't lijkt altijd alsof de super fitte en dunne mensen daar hun hangout hebben, kom je aan met je buikje
Theo nog iets, zo'n èchte schoenenwinkel met heul dure schoenenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef laziness het volgende:
Mo waar had je nou je laarzen vandaan?
Dat verschilt per sportschool.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
En idd sportscholen zijn meestal eng, 't lijkt altijd alsof de super fitte en dunne mensen daar hun hangout hebben, kom je aan met je buikje
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef zwahiel het volgende:
Mijn arts was ook niet happyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Ieeeeh muis, wat een horrorverhaal. Aaah ik word er gewoon misselijk van
Cool!quote:
geen idee, zd zijn zwartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.
MoBlo, van welk merk zijn je laarzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |