quote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef P.F het volgende:
Ieeeeh muis, wat een horrorverhaal. Aaah ik word er gewoon misselijk van
Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvochtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn arts was ook niet happymaar hey ik leef nog! Kusjekroel en ik zal geen horrorverhalen meer posten
Bij mijn Pilates&bodyshapeschooltje zitten ook weinig sterren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bij mij in de sportschool valt dat dus heel erg mee. Vooral bij de groepslessen. Daar zitten altijd wat van die net iets te dikke meiden bij met een conditie die veel slechter is dan die van mij.
Dat staat op de doos muts!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Koala's kan ik prima tegen, maar een muis zonder hersenvocht
Oh zoooo!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
Nou ja ik wou graag weer eens daten dus nu heb ik een date!
Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst dedenEn dat wou hij.
Ik ben helemaal zenuwachtig al![]()
wat lief!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
Want ik zag vriendje alleen maar op z'n kamertje en dan waren we niet echt leuke dingen aan het doen en dat zorgde een beetje voor irritatie.. Dus toen vroeg ik of hij zin had om iets leuks met mij te doen, echt officieel te daten zoals we eerst dedenEn dat wou hij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een goed idee PF! Eigenlijk is die eerste fase het leukst, samen leuke dingen doen. Dan vind je ook alles leuk omdat je het samen doet.
Misschien ga ik je idee wel een keer pikken! Ik zie vriendje ook alleen nog maar 's avonds op de bank.
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Liejan: ik zal zo ff kijken:
Laziness: geen idee eigenlijk, het zou me niets verbazen, het is best een groot winkelcentrum namelijk
maar het staat er ook al wel een tijdje
Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat lief!
was even bang (niet blij) dat ik iets ergers gemist had
Nou ja saai.. Hij heeft bijv. eerst geholpen de auto uit te laden met mijn kasten.. Daarna ging ik met de auto mijn fiets ophalen die ik op school had laten staan en toen ging ik opruimen.. En hij zo. Ik wil iets leuks doen en ik wil slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en ik hebben nooit echt gedate
dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Hm... Ik ben tegen seks op de eerste date en hij voor! Maar dit is sowieso niet de eerste datequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
geen sex op een eerste date zeker ook?
of geldt dat niet meer als je al drie jaar samen bent?
Wij ook niet echt nee. Wel die eerste fase van verliefdheid maar toen waren we al goede vrienden en kwamen we al heel regelmatig bij elkaar thuis, dus dan ga je niet ineens weer buitenshuis afspreken. Maar goed, wie zegt dat je niet kunt beginnen met samenwonen en daarna alsnog gaan daten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en ik hebben nooit echt gedate
dus misschien idd ook maar eens proberen als het saai dreigt te worden
Wat een hoop velden daar in Nijmegen. Galgeveld, Hoogeveld, Vosseveld...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja sorry ik had meteen moeten zeggen dat het met vriendje was!
Maar nu moet ik wel iets leuks bedenken om te doen, en daar ben ik nog al slecht inIk ga eindelijk m'n haar weer eens geweldig leuk doen, opmaken maar dan niet in zijn bijzijn, ik heb nieuw ondergoed gekocht wat ik aan ga doen
Etc
Misschien van te voren uitgebreid in bad
Helloooo!quote:
Wij doen 't niet elke week... Maar af en toe lekker een avondje uit eten en daarna naar een leuke wijnbar ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog iedere week een date met mijn man.Ik geloof werkelijk dat dit één van de geheimen is van een goed huwelijk.
Ook echt buitenshuis enzo? Of niet zo letterlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog iedere week een date met mijn man.Ik geloof werkelijk dat dit één van de geheimen is van een goed huwelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef laziness het volgende:
How do you solve a problem like Maria?
How do you catch a cloud and pin it down?
How do you find a word that means Maria?
A flibbertijibbet! A will-o'-the wisp! A clown!
Maria![]()
de 'wijk' heet Zwanenveldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik lees net dat alle straten daar Zwanenveld heten gevolgd door een nummer. Dacht al, mijn oom en tante wonen toch op het zwanenveld. Waar is hun huis gebleven?
Dat moet je aan muis vragen, die is van de vage expressiesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I'll take that as a complimentAl heb ik geen idee wat een flibbertjibbet is!
DML
Wat goed dat je daar tijd voor maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
juh..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ja zoiets!
Ik ben nog steeds verwonderd over dat jongetje, die lijkt echt 8 of 9
a chatty light headed personquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I'll take that as a complimentAl heb ik geen idee wat een flibbertjibbet is!
DML
Nee ik juist niet! Maar dan ben ik wel gestresst, dus dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat goed dat je daar tijd voor maakt.
Ik denk inderdaad dat het belangrijk is dat je elkaar niet vanzelfsprekend gaat vinden maar actief bezig blijft om het leuk en bijzonder te houden. Maar ja, in de praktijk schiet dat er toch snel bij in. Hebben jullie ook de neiging om je partner als eerste 'af te zeggen'? Ik wel.Terwijl het eigenlijk het tegenovergestelde is van hoe belangrijk mensen voor je zijn (beetje rare zin maar wel duidelijk hoop ik).
ik woon niet op een veldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een hoop velden daar in Nijmegen. Galgeveld, Hoogeveld, Vosseveld...
Aww mehn Adelantequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
choco telegram heeft aangevraagd
how sleazy
oeiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
how sleazy
Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
how sleazy
Hmm yeah that fits the billquote:
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ook echt buitenshuis enzo? Of niet zo letterlijk?
Verder nog geheimen die je met ons wilt delen?Ze werken vast ook voor een goede relatie
Ohja, en, je moet maar zo denken, vóór je daarachter kwam had je het geld er ook voor over. Maar wel rot, dus
![]()
In het Groninger museum is een leuke tentoonstelling!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jouw lief niet aan de lijn doet
Ik ga morgen een dagje naar Maastricht met mijn lief. Of is Groningen leuker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |