Sweet, die heb ik gekregen toen we 4 maanden iets haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
choco telegram heeft aangevraagd
how sleazy
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In het Groninger museum is een leuke tentoonstelling!
En als je vanaf het Groninger museum een stukje doorloopt, heb je een koffietent waar ze geweldige cappuccino's maken!
Hm, dan komt dat misschien pas als je jaren bij elkaar bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik juist niet! Maar dan ben ik wel gestresst, dus dat is ook niet goed
Tofquote:
Mannen zijn ook echt maar op 1 ding uit hè...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar er komt een lush pakket bij en ik heb zo'n mega zak snoephartjes gekocht die ik door het huis verspreid morgen in een soort van ketting naar de slaapkamer
Ik vond The Amsterdam Dungeon wel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?
Halp. Ik moet het uitmaken geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.
Andere tips, eh... we laten elkaar heel vrij, alleen niet sexueel. Als één van beide een droom of een wens heeft, bekijken we beide hoe we dat vorm kunnen geven en in kunnen passen in ons leven. Als ik echt zou willen, zou ik bijvoorbeeld ook een baan in Engeland aan kunnen nemen ofzo. Sterker nog, mijn man moedigt mij juist aan tot iets dergelijks omdat ik dat eigenlijk heel graag zou willen, maar niet doe vanwege de kinderen.
Daarnaast hebben we allebei een eigen kamer(tje) in huis waar we kunnen doen wat we willen. Mijn man heeft bijvoorbeeld een mini-bios gebouwd en ik heb er gewoon een computer en een fijne stoel staan. Ik ga ook weleens bij hem "op bezoek"![]()
We slapen wel gewoon in hetzelfde bed hoor!
Verder zijn we gewoon eerlijk tegen elkaar en worden er geen "spelletjes" gespeeld. We delen heel veel met elkaar, al wordt niet iedere poep en scheet uitgebreid doorgesproken. We vinden dat beide recht hebben op een eigen leven, maar proberen het de ander toch zoveel mogelijk naar de zin te maken. Verder: regelmatig sex, elkaar regelmatig oprechte complimentjes geven, gemeend "dankjewel" zeggen als de ander iets liefs voor je doet, geen oude koeien uit de sloot halen, het huishouden delen en gewoon "normaal doen".
Dat is het wel voor ons geloof ik
Je begrijpt natuurlijk dat ik dan bij jou een kop koffie kom drinken?quote:
Je beschrijft hier echt precies hoequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt buitenshuis. Ik ben vaak iets eerder thuis dan hij en dan kleed ik me mooi aan enzo. Om een uur of 6 treffen we elkaar in de stad.
Andere tips, eh... we laten elkaar heel vrij, alleen niet sexueel. Als één van beide een droom of een wens heeft, bekijken we beide hoe we dat vorm kunnen geven en in kunnen passen in ons leven. Als ik echt zou willen, zou ik bijvoorbeeld ook een baan in Engeland aan kunnen nemen ofzo. Sterker nog, mijn man moedigt mij juist aan tot iets dergelijks omdat ik dat eigenlijk heel graag zou willen, maar niet doe vanwege de kinderen.
Daarnaast hebben we allebei een eigen kamer(tje) in huis waar we kunnen doen wat we willen. Mijn man heeft bijvoorbeeld een mini-bios gebouwd en ik heb er gewoon een computer en een fijne stoel staan. Ik ga ook weleens bij hem "op bezoek"![]()
We slapen wel gewoon in hetzelfde bed hoor!
Verder zijn we gewoon eerlijk tegen elkaar en worden er geen "spelletjes" gespeeld. We delen heel veel met elkaar, al wordt niet iedere poep en scheet uitgebreid doorgesproken. We vinden dat beide recht hebben op een eigen leven, maar proberen het de ander toch zoveel mogelijk naar de zin te maken. Verder: regelmatig sex, elkaar regelmatig oprechte complimentjes geven, gemeend "dankjewel" zeggen als de ander iets liefs voor je doet, geen oude koeien uit de sloot halen, het huishouden delen en gewoon "normaal doen".
Dat is het wel voor ons geloof ik
Doe je een wat romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mannen zijn ook echt maar op 1 ding uit hè...
ik ben er morgen nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat ik dan bij jou een kop koffie kom drinken?
Lief en ik hebben nog zo'n Blokker dagkaart voor 2 personen van de NS, die moet voor maart opgebruikt zijn en aangezien ik nog OV heb, willen we dus lekker een dagje weg naar een stad die redelijk ver weg ligt. Anders halen we die 25 euro die die kaart gekost heeft er niet uit
Ik heb er over na gedachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doe je een wat romantisch
Nee, maar het is meer als geintje, ik ga er echt niet met een bus slagroom en een hart op m'n borst in bed liggen wachten
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar het is meer als geintje, ik ga er echt niet met een bus slagroom en een hart op m'n borst in bed liggen wachten
Ja! En hij is geel! En de naam is leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, een soort bruisbal dus?
Het is flibbertigibbetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat moet je aan muis vragen, die is van de vage expressies
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Sugar het volgende:
Maria was inderdaad een stuitkindje. Ook ik heb een gewone bevalling geprobeerd. Tot negen cm ontsluiting zelfs. Toen werd t alsnog een keizersnee.![]()
Leuk idee, PF!
Ik heb vanochtend nog gedate met mijn man.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht dat je hem XTC ging geven![]()
Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Halp. Ik moet het uitmaken geloof ik![]()
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad een leuke stad, ik ben er wel eens geweest. Toen ik nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben er morgen niet
dan zit ik in downtown Doetinchem
maar Nijmegen vind ik een leuke stad
fijn filmhuis, heel veel leuke (en niet te dure) eettentjes, voor de winkelaar: winkels, voor de borrelaar: leuke caféétjes en ook nog wat musea waar ik overigens nog niet geweest ben, maar wat we deze vakantie misschien wel even gaan doen
Opwindendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen(heb iets dergelijks ooit meegemaakt
)
Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen(heb iets dergelijks ooit meegemaakt
)
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
)
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch?*hoopt*
Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
)
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.
O, het is alleen wel in de avond, hij gaat zaterdag verhuizen en verven, met z'n ouders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?
Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins in
klinkt lastig... kan het me niet voorstellen ( ben lekker ver van mamsie en papsie gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipIk vind er echt geen hol meer aan
en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen
maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).
En dan is er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer aan klaagzang. Maar goed.
Hoezo durf je geen autoweg te rijden?? Dan beperk je jezelf wel..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedipIk vind er echt geen hol meer aan
en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen
maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).
En dan is er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer aan klaagzang. Maar goed.
Ik vond NeMo eigenlijk meer leuk voor kleine kinderenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?
Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |