abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:42:03 #276
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66015274
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat moet je aan muis vragen, die is van de vage expressies
Het is flibbertigibbet en een flibbertigibbet is iemand die van de hak op de tak springt en die je niet echt kan vertrouwen om een taak te volbrengen of geconcentreerd met iets bezig te zijn.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:42:06 #277
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66015275
Mo, ik zag net je outfit voorbij flitsen. Very nais!!!

Dat 13-jarige schaapje met een baby. .

voor de date van P.F.

Lijstje:

O: bammetje met pindakaas
T: yoghurtje actieve dingus
L: 2 bammetjes pindakaas en een peer
T: Grapefruit
T Appel + kiwi
D: Uit eten .
Fok!bejaarde
pi_66015276
ik dacht dat je hem XTC ging geven
Ja doei.
pi_66015283
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef Sugar het volgende:
Maria was inderdaad een stuitkindje. Ook ik heb een gewone bevalling geprobeerd. Tot negen cm ontsluiting zelfs. Toen werd t alsnog een keizersnee.

Leuk idee, PF!
Ik heb vanochtend nog gedate met mijn man.
Ja, ik date ook heel vaak met mijn vriend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66015297
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht dat je hem XTC ging geven
Dat was de grap.
pi_66015323
O ik heb even geen geld voor een voetenmevrouw en ik ben er nog nooit geweest, maar je kan vast heel cheap zelf een pedicure doen??
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:43:44 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66015331
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Halp. Ik moet het uitmaken geloof ik
Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:44:56 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66015368
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Doe je een wat romantisch
Nee, maar het is meer als geintje, ik ga er echt niet met een bus slagroom en een hart op m'n borst in bed liggen wachten
Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen (heb iets dergelijks ooit meegemaakt )
pi_66015384
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben er morgen niet
dan zit ik in downtown Doetinchem

maar Nijmegen vind ik een leuke stad

fijn filmhuis, heel veel leuke (en niet te dure) eettentjes, voor de winkelaar: winkels, voor de borrelaar: leuke caféétjes en ook nog wat musea waar ik overigens nog niet geweest ben, maar wat we deze vakantie misschien wel even gaan doen
Nijmegen is inderdaad een leuke stad, ik ben er wel eens geweest. Toen ik nog werver was voor goede doelen, en later met et lustrum van de studentenvereniging, dat hebben we namelijk in Nijmegen gevierd. 's Middags een dagprogramma met o.a. een bezoek aan de oude verdedigingswerken van Nijmegen, 's avonds een gala en overnachting in hotel Erica in Berg en Dal
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66015387
Hehe, ik vertel maar nooit dat ik opruimen/schoonmaken best leuk en therapeutisch vind, want vriendje vind het maar niks/voor vrouwen/hij huurt er wel iemand voor in..

Want, voor ik het weet zit ik met mijn knietjes op de grond zijn vloer te schrobben!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:45:49 #286
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66015396
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of in een tijgerslip met een roos in je mond grommend naar je vriendin te kruipen (heb iets dergelijks ooit meegemaakt )
Opwindend
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66015415
quote:

[..]

Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch? *hoopt*
pi_66015417
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat was de grap.
ok
Ja doei.
pi_66015443
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:34 schreef P.F het volgende:

[..]

En weet je ook iets leuks om in Amsterdam te doen?
Tuurlijk! Wat vinden jullie leuk?

Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:47:04 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66015447
quote:

[..]

Da's echt geniaal grappig! En ik 'envy' jou niet dat je dat hebt meegemaakt! (al is het wel een leuke anecdote voor feestjes en partijtjes en fora of course)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:47:08 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66015448
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Hij bedoelde het als grapje, toch, ja toch? *hoopt*
Nee Wat een afknapper
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:47:13 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_66015454
quote:

[..]

Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins in
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66015457
Mo, nieuwe outfit? Heb je een linkje?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66015475
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daar schrik ik van. Dit zijn voor mij toch wel de basics voor een goede relatie, al kunnen de nuances natuurlijk wel anders liggen (het huishouden anders verdelen ofzo, weet ik veel). Maar zonder wederzijds "respect" (braakwoord) ben je volgens mij beter alleen.
Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedip Ik vind er echt geen hol meer aan en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).

En dan is er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer aan klaagzang. Maar goed.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66015477

Ja doei.
pi_66015488
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt leuk cd's en dvd's gaan neuzen bij Concerto, ik vind het tropenmuseum erg leuk, je kunt naar de Hortus Botanicus, het rijksmuseum, rondstruinen in de Jordaan, of op de wallen, geweldige hamburgers eten bij http://www.burgermeester.eu/ (ook in vegetarische varianten), je kunt naar Artis, naar NeMo (dat is wel echt heel tof!) en anders kun je nog lekker rondstruinen over de grachten.
O, het is alleen wel in de avond, hij gaat zaterdag verhuizen en verven, met z'n ouders.
En dat vind ik stom want ik kan het toch beter Maar als hij dat leuk vind ga ik wel de hele dag in bad liggen of zo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:48:32 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66015491
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daar mis ik dan het "respect" waar je eerder voor pleitte enigszins in
Met mr-tijgerslip ben ik dan ook niet getrouwd
pi_66015501
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zit vanmorgen in een ernstige relatiedip Ik vind er echt geen hol meer aan en gisteravond bleek ook nog dat hij idd niet in het zuiden wil blijven wonen. En ik wil niet naar midden-LB. En nu ben ik me aan het afvragen waarom niet, of het alleen angst voor verandering is. Ik wil gewoon dicht bij mijn mama wonen maar ja, dat wil hij ook. Maar hij is veel mobieler dan ik (heeft leaseauto en durft autoweg te rijden).

klinkt lastig... kan het me niet voorstellen ( ben lekker ver van mamsie en papsie gaan wonen ) maar klinkt lastig
Ja doei.
pi_66015520
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoezo durf je geen autoweg te rijden?? Dan beperk je jezelf wel..
pi_66015526
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik vond NeMo eigenlijk meer leuk voor kleine kinderen

Tropenmuseum is idd leuk en burgermeester maakt echt geweldige hamburgers
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')