hahah, heerlijk die infantiele retoriek. Geert zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
De moslims zijn nu dus al de baas in Europa...
Leg uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
hahah, heerlijk die infantiele retoriek. Geert zou trots op je zijn.
Ja maarja, komen andere mensen hier dan in politiek.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
U loopt achter: Waarom mag Wilders UK niet in?
POL is te links ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maarja, komen andere mensen hier dan in politiek.
Nee, de reden is dat ie toch alleen maar wat dom komt te blaten en waarom zou je je landgenoten blootstellen aan van die haatzaaierij? nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is toch duidelijk dat de regering bang is voor moslimterreur??? Dat is toch de reden dat Wilders het land niet in komt?
quote:De Britse regering ontzegde hem de toegang, omdat hij de openbare orde te veel zou verstoren.
quote:Wilders zou zijn film eind januari vertonen in het Britse parlement, maar dat ging niet door na felle protesten uit de moslimgemeenschap.
Leer eens lezen joh, of trek je kop eens uit het zand!quote:In Engeland meldden verscheidene media dat vertegenwoordigers van de Britse moslimgemeenschap massaal de straat op zouden gaan. Mocht de PVV-leider daadwerkelijk de kans krijgen de film te vertonen, dan zou er een grote demonstratie met tienduizend moslims gehouden worden.
CDA en hypocriet is hetzelfde als de ronde bal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat was ook alweer de partij die voorafgaand aan de publicatie van Fitna het hardst probeerde om Wilders de mond te snoeren? Juist, het CDA, onder leiding van de over-bezorgde Balkenende. Het is dan ook wel een beetje hypocriet van Verhagen om nu te gaan huilen dat Groot-Brittanniė Wilders niet wil binnenlaten vanwege het gevaar op verstoring van de openbare orde. Strikt genomen zegt Verhagen de juiste dingen, maar iedereen - ook zijn Engelse collega - weet dat het allesbehalve geloofwaardig is.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
De moslims zijn nu dus al de baas in Europa... Terreur werkt... Als je slappe laffe politici hebt.
Misschien moet je de actualiteiten een beetje volgen en dit nieuwsbericht doorlezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef avaraz het volgende:
[..]
Zielige vent , waarom hebben de moslims weer het gedaan.
Schop alle moslims maar naar de noordpool.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:39 schreef Meki het volgende:
Erg goed.. van Engeland
schop hem naar de noordpool
Wat hebben de joden hier nou weer mee te maken??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
Muhahahahaha.
Geert Wilders is een pro-zionist.
Prutsert.
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassadequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat hebben de joden hier nou weer mee te maken??
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassade
[herkansing voor de laaggeletterden in dit topic]quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassade
Hij schijnt samen met het rattenvolk plannetjes te smeden om de moslims dwars te zitten en over de wereld te heersen (volgens Meki)quote:
Samen met jouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:39 schreef Meki het volgende:
Erg goed.. van Engeland
schop hem naar de noordpool
Misschein omdat Wilders geen haat zaait?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Waarom iedereen hier rep en roer, haatzaaiende imaams mogen het land toch ook niet in. ?
Waarom Wilders wel in Engeland ?.
Die mogen er dus wel in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Waarom iedereen hier rep en roer, haatzaaiende imaams mogen het land toch ook niet in. ?
Wat ben jij ook een triest ventje hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
Muhahahahaha.
Geert Wilders is een pro-zionist.
Prutsert.
Nouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Wilders is dan ook geen achterlijke baardman op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een veel te grote neus en een gewelddadige mongole religie die in elk zinnetje Allah ackbar moet zeggen wanneer ie oproept tot geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Tuurlijk kunnen ze dat ..maar ze laten hem alleen niet binnen omdat ze bang voor represailles van Moslims, al zal de officiėle reden wel een andere zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?
Nee, dat kan het als EU-land niet (ook al is het geen deel van het Schengengebied) en al helemaal niet waar het gaat om een parlementarier van een mede EU-land.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?
Klopt.quote:
Ik denk eerder dat Engeland geen zin heeft om op te draaien voor de kosten die de beveiliging van dhr Wilders met zich meebrengt. En ook geen zin heeft daar verantwoordelijk voor te zijn. Het zal vast zoiets zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat ..maar ze laten hem alleen niet binnen omdat ze bang voor represailles van Moslims, al zal de officiėle reden wel een andere zijn.
Daar is Verhagen het toch niet met je eens:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, dat kan het als EU-land niet (ook al is het geen deel van het Schengengebied) en al helemaal niet waar het gaat om een parlementarier van een mede EU-land.
http://twitter.com/MaximeVerhagenquote:@EdgeOfEurope Nee elk land ook NL en het VK hebben recht personen de toegang te weigeren op grond van publieke orde.
ongeveer 2 uur ago from web
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Engeland geen zin heeft om op te draaien voor de kosten die de beveiliging van dhr Wilders met zich meebrengt. En ook geen zin heeft daar verantwoordelijk voor te zijn. Het zal vast zoiets zijn.
Geweldig, Wilders uit geen haat tegen jou, jij bent blanke Nederlanderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef captainkid het volgende:
[..]
Misschein omdat Wilders geen haat zaait?
En wat is haatzaaien, als ik zeg dat ik een hekel heb aan busschaufeurs ben ik dan aan het haatzaaien?
Die imaams roepen op om homo's en iedereen die niet moslim is te doden.
Wilders roept dat de islam verboden moet worden en dat de grenzen dicht moeten.
Klein verschil.
Ben je soms jaloers op Engeland ?.quote:
Men zwicht dus voor die Mosilms..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:
http://thejournal.parker-(...)009/2/3/4079210.html
Trouble lays ahead as Lord threatens 10,000 muslims to blockade Parliament
Misschien kan Wilders beloven dat 10.000 Nederlanders in London gaan betogen als hij niet het land binnenmag? Of dat de Britse ambassade in Nederland gaat worden aangevallen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:
Trouble lays ahead as Lord threatens 10,000 muslims to blockade Parliament
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef cultheld het volgende:
Iedereen die deze ontzegging steunt, is een vijand van de vrijheid van meningsuiting. Wilders zal mijn stem nooit krijgen, maar zo lang hij niet oproept tot geweld (tegen wie dan ook) moet hij kunnen zeggen wat hij wil, waar dan ook!
Leer lezen, laaggeletterde randdebiel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
alles tegen de Moslims mag je zeggen maar je mag niks zeggen over Wilders ??
Uhm nee, vind het nogal apart dat dat wel mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je soms jaloers op Engeland ?.
dat je hier met video's gaat rotzooien ?.
Engeland kent zijn rechten en in is vrij om te bepalen wie erin mag en wie niet.
Ik vind het totaal niet geloofwaardig eigenlijk, die dreiging.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Viajero het volgende:
Of werkt dreigen met geweld alleen als het ook geloofwaardig is?
Ik begrijp je woede en je scheldwoorden ik weet dat je verdrietig bent op Wilders die Engeland niet in mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer lezen, laaggeletterde randdebiel.
Lords komen hier met wel meer weg, ze zijn niet echt aansprakelijk, worden voor het leven benoemd en kunnen niet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet geloofwaardig eigenlijk, die dreiging.
Ik vind het wel knap dat hij ermee wegkomt trouwens, die Lord..
Klopt niks van he Meki dat is wel door gegaan alleen er was iets verkeerds vertaaldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Meki het volgende:
Voor de Wilderesanen hier
ROTTERDAM (ANP) - De voor zondag geplande speech van de islamitische prediker Khalid Yasin in de Rotterdamse Dar Al-Hijra moskee moet worden verboden.
Leefbaar Rotterdam heeft dat zaterdag verzocht aan burgemeester Ahmed Aboutaleb, zo liet fractievoorzitter Ronald Sörensen weten. Ook de PVV eist een verbod en wil dat de ,,haat-imam” het land wordt uitgezet, aldus Kamerlid Sietse Fritsma.
,,Ons raadslid Marco Pastors heeft Aboutaleb gebeld”, aldus Sörensen. ,,Wij hebben een en ander alleen uit de krant vernomen. Maar als de teksten waar zijn, is het een grove belediging voor Geert Wilders.” De omstreden sjeik zou vrijdag op de Islamitische Universiteit Rotterdam hebben gezegd dat Wilders met een geseling bestraft moet worden voor zijn stelselmatige beledigingen van moslims en de islam.
Een woordvoerder van de gemeente liet zaterdag weten dat Rotterdam vooralsnog geen reden ziet om de lezing te verbieden.
Waarom nogal apart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Uhm nee, vind het nogal apart dat dat wel mag.
Voor de rest moeten ze zelf weten wie ze binnenlaten vind het alleen wel battyboys als ze dit met reden doen zodat er geen demonstraties komen.
Er is dus wel een voorstel in de maak om daar een eind aan te maken, langer dan een jaar in de cel is je peerage kwijtraken is het voorstel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef Viajero het volgende:
[..]
Lords komen hier met wel meer weg, ze zijn niet echt aansprakelijk, worden voor het leven benoemd en kunnen niet ontslagen worden.
Welke scheldwoorden? Ik constateer slechts..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp je woede en je scheldwoorden ik weet dat je verdrietig bent op Wilders die Engeland niet in mag.
Maak je niet druk hoor ik begrijp jou woede.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden? Ik constateer slechts..
Klopt, naar aanleiding van een corruptieschandaal waarbij Lords duizenden ponden vroegen om wetten aan te passen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is dus wel een voorstel in de maak om daar een eind aan te maken, langer dan een jaar in de cel is je peerage kwijtraken is het voorstel.
Je leeft zeker dagelijks in angst ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Engeland is gezwicht voor de haatbaarden met dreigende taal.
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
En hij staat weer op z'n achterste poten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Klopt, naar aanleiding van een corruptieschandaal waarbij Lords duizenden ponden vroegen om wetten aan te passen.
Het wordt tijd dat ze iets veranderen, ik hoop ook dat dat voorstel erdoorkomt.
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.quote:
En daarvoor nog moet zitten toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.
Hebben zij jou thuis ermee lastig gevallen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hij staat weer op z'n achterste poten.
Mooi he.
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
En in NL wordt een haatbaard met open armen ontvangen ondanks protesten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Inderdaad. Dit is belangrijker dan alleen Wilders' standpunten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef cultheld het volgende:
Iedereen die deze ontzegging steunt, is een vijand van de vrijheid van meningsuiting. Wilders zal mijn stem nooit krijgen, maar zo lang hij niet oproept tot geweld (tegen wie dan ook) moet hij kunnen zeggen wat hij wil, waar dan ook!
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittaniė een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
Het is veel kutter als ik overal maar rekening moet houden met hun religie waar ik niets mee heb en ook nooit iets mee te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.
Wel mooie he, dat positieve gevoel wat iedereen heeft bij het enige echte geloof van vredequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef qonmann het volgende:
De Moslimangst regeert ..er zou wel weer eens een aanslag kunnen volgen.
En er komen ook nog de OS
Dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Vraag het maar aan Yomanda.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittaniė een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.
Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dįįr zit 'm het verschil nou tussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet vanwege Fitna, maar vanwege iemand die niet op woorden kan reageren met woorden, maar slechts met geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?
Ja, want de manier waarop Wilders de "discussie" ingaat is echt de enige manier. Tuuk, er bestaat geen andere. Er bestaat geen diplomatie of dat wordt gelijkgesteld met toegeven aan de andere partij.quote:
Waar moet je dan allemaal rekening houden, aannemend dat je in hetzelfde Nederland woont als ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is veel kutter als ik overal maar rekening moet houden met hun religie waar ik niets mee heb en ook nooit iets mee te maken wil hebben.
Maar als jij voorstander bent van apartheid moet jezelf weten maar ik niet.
Welke Imam roept op tot geweld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dįįr zit 'm het verschil nou tussen.
Jij buigt dus liever voor bedreigingen, dan dat je opkomt voor de rechten waar veel Europeanen voor hebben moeten bloeden.
De parallellen met fundamentalistische moslims en andere gelovigen zijn vrij duidelijk hier. Ook zij pretenderen de toekomst te kennen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittaniė een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.
Wat een zuiger ben jij toch.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het aan Nikita. 'Nog eventjes geduld', kennelijk heb jij wel een idee.
Nou?
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dįįr zit 'm het verschil nou tussen.
Jij buigt dus liever voor bedreigingen, dan dat je opkomt voor de rechten waar veel Europeanen voor hebben moeten bloeden.
Hij had het toch echt over zionisten. Jij haalt de joden erbij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
[herkansing voor de laaggeletterden in dit topic]
Wat hebben de joden er mee te maken (als in het onderwerp van dit topic)
Hoe vaak wil ie zijn film laten zien? Hebben ze geen internet in Engeland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maar Wilders mag geen film laten zien...
Ja, want vragen om wat je nu concreet bedoelt met vage uitspraken als 'nog eventjes geduld en we leven in een islamitische staat!' is gezuig. Got it. Volgens mij besef je opeens dat je zelf eigenlijk geen flauw idee hebt of en wanneer die islamitische staat er komt en dat je dus maar wat ongefundeerd blaat. Daarom begin je te schelden en kom je niet met antwoorden, je voelt je aangevallen en zwak: Je schaamt je, want als zelfs jij bij jezelf zie dat je zomaar wat gemakkelijke onzinnige paranoļa uitkraamt, wat zullen anderen wel niet denken? Aldus huis-, tuin,- en keukenpsycholoog Monidique.quote:
Ja, precies. Ooit. Je weet niet wanneer, een minuut, een eeuw? Maar heus, ooit.quote:Eventjes kunnen deccenia zijn maar ook een paar jaar, paar minuten, maar dat het er van komt twijfel ik niet aan.
blijkbaar ben je wel een voorstander van aparte verpleging, aparte zwemuurtjes, aparte behandeling op id's, moet rekening houden met hun biduurtjes, mag mj niet negatief uitlaten over moslims zonder weggezet te worden als nazi, krijg geen hand.................quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waar moet je dan allemaal rekening houden, aannemend dat je in hetzelfde Nederland woont als ik.
Ben niet zo'n fan van de situatie in Israel trouwens, dus... ook niet van apartheid.
Dat doen veel moslims gewoon zelf.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.
Welke imam heeft opgeroepen om niet-moslims te doden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef captainkid het volgende:
[..]
Misschein omdat Wilders geen haat zaait?
En wat is haatzaaien, als ik zeg dat ik een hekel heb aan busschaufeurs ben ik dan aan het haatzaaien?
Die imaams roepen op om homo's en iedereen die niet moslim is te doden.
Wilders roept dat de islam verboden moet worden en dat de grenzen dicht moeten.
Klein verschil.
Hij is gevraagd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:07 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Hoe vaak wil ie zijn film laten zien? Hebben ze geen internet in Engeland.
Ja echt hetzelfde hé. Een volksvertegenwoordig en 'veel moslims' wat totaal niet na trekken is omdat ik niet weet wat je verstaat onder veel moslims, welke groepen en gebeurtenissen je er aan koppelt etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat doen veel moslims gewoon zelf.
Maar wie zijn nu het probleem?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.
Waar scheld ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, want vragen om wat je nu concreet bedoelt met vage uitspraken als 'nog eventjes geduld en we leven in een islamitische staat!' is gezuig. Got it. Volgens mij besef je opeens dat je zelf eigenlijk geen flauw idee hebt of en wanneer die islamitische staat er komt en dat je dus maar wat ongefundeerd blaat. Daarom begin je te schelden
Ik schaam me diep, maar dan eerder voor jouw onzin.quote:en kom je niet met antwoorden, je voelt je aangevallen en zwak: Je schaamt je,
Denken staat vrij, maar als het aan jou lag niet zo te horen.quote:want als zelfs jij bij jezelf zie dat je zomaar wat gemakkelijke onzinnige paranoļa uitkraamt, wat zullen anderen wel niet denken?
Ik zou mijn hond niet eens aan jouw psychologische gewouwel toevertrouwen.quote:Aldus huis-, tuin,- en keukenpsycholoog Monidique.
En eerst zeg je van niet.quote:[..]
Ja, precies. Ooit. Je weet niet wanneer, een minuut, een eeuw? Maar heus, ooit.
Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims. Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wie zijn nu het probleem?
De extremistische moslims natuurlijk!
Als zij er niet zouden zijn, zouden ook de gematigde moslims normaal kunnen leven en zou Geert Wilders waarschijnlijk een frietkraam runnen in Venlo oid.
Zolang hij niet oproept tot geweld mag dat ja. Ik denk dat we binnenkort zowiezo wel iets van Wilders te horen krijgen over de bewoners van mijn woonplaats, Londonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims. Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?
Nee, Wilders is een achterlijke pruikmans op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een varkensneus en een gewelddadige mongole ideologie die in elk zinnetje 'islam is slecht' moet zeggen wanneer ie het electoraat angst inboezemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wilders is dan ook geen achterlijke baardman op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een veel te grote neus en een gewelddadige mongole religie die in elk zinnetje Allah ackbar moet zeggen wanneer ie oproept tot geweld.
Dat denk ik niet. Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden. Hij heeft ook meermalen gezegd dat hij een probleem heeft met de leer, niet met de mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims.
Waarom niet? Wat is er mis met een ideeenstrijd? Ik moet ook niks heben van de betutteling die al die gereformeerden over me uit storten, en ik uit dat ook. Dat is het wezen van een democratie, en zonder incasseringsvermogen geen democratie.quote:Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?
Tenzij die normale moslim de Koran zou willen lezen, dat zou dan weer niet kunnen, want die is immers verboden in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden.
Tja, kennelijk hebben de Engelsen een ander idee over de vrijheid van meningsuiting dan Wilders..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:15 schreef snowgoon het volgende:
En meteen weer janken dat de vrijheid van meningsuiting in geding is... Wat een jankerd is die Wilders toch.
Ik snap de beslissing van de Engelsen niet en vind dat Wilders gewoon Engeland in mag, maar Wilders maakt er ook weer een groot drama van.
Ik denk dat weinig doorsnee Katholieken in Nederland de Bijbel lezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tenzij die normale moslim de Koran zou willen lezen, dat zou dan weer niet kunnen, want die is immers verboden in Nederland.
Dezelfde extreme groeperingen die verboden zijn in eigen land. Moeten we NL en GB dankbaar zijn dat ze dat tuig hun gang laten gaan in het Westen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nou![]()
Zowel NL als GB zijn de afgelopen jaren buitegewoon toeschietelijk geweest waar het gaat om het toelaten van en het toestaan van bijeenkomsten van extreme groeperingen en personen (uit voornamelijk islamitische hoek).
Dat is waar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig doorsnee Katholieken in Nederland de Bijbel lezen.
Het verbieden van de Koran, alle moslimscholen sluiten, geen moskeeėn meer toestaan. Expliciet de moslim immigratie stoppen zijn idd enkel tot de extremisten gericht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden. Hij heeft ook meermalen gezegd dat hij een probleem heeft met de leer, niet met de mensen.
Dat was het punt niet, het gaat er om dat ik ook jou zou aanpakken, net zoals die gereformeerden terwijl jij er niets mee te maken hebt behalve dat je in Urk woont, naast ze. Dat heeft niets met democratie te maken, dat heeft met enge dictatoriale regimes te maken.quote:Waarom niet? Wat is er mis met een ideeenstrijd? Ik moet ook niks heben van de betutteling die al die gereformeerden over me uit storten, en ik uit dat ook. Dat is het wezen van een democratie, en zonder incasseringsvermogen geen democratie.
Klopt. Ik ben het dan ook helemaal niet eens met Wilders, maar dat kan ik, net als Wilders met zijn standpunten trouwens, altijd met woorden uitdrukken. Dreigen met geweld is echt een stap te ver.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar...
...maar doet niets af aan het feit dat Gekke Geert wel degelijk problemen heeft met normale moslims, die op een normale manier hun geloof belijden, en op een normale manier hun heilige boeken lezen.
Meki postte zojuist nog een treffend voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke Imam roept op tot geweld?
Onder welk grot kom jij vandaan? ZIjn voorbeeld is al 30.000x op FOK! alleen al gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meki postte zojuist nog een treffend voorbeeld.
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.
Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
En idd Engeland mag iedere persoon op haar grondgebied weigeren die ze wil, het is een souvereine staat.
Ook al vinden wij dat belachelijk.
Noem je Ismael Haniyeh een haatzaaier? Jij zionist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom nogal apart.
Engeland is niet gediend van haatzaaiers als Wilders
dat is net als als Ismael Haniyeh van Hamas naar Nederland wilt toegaan.
Hehe, scherp.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Noem je Ismael Haniyeh een haatzaaier? Jij zionist.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Wilders is Nederlands staatsburger en dus ook een EU-ingezetene. En als dat nog niet genoeg is, is hij ook nog eens parlementariėr. Verder is hij nergens voor veroordeeld ofzo; hij heeft strafblad. Wat er gebeurt, is dat Groot-Brittanniė gewoon zicht voor druk van intolerante moslims. Intolerante moslims die zelf WEL keer op keer mogen demonstreren. Wie "Fitna" haatzaaien noemt, gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat het knutselwerkje vol zit met moslims die zélf allerlei haatdragende teksten uitkramen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier. Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
En idd Engeland mag iedere persoon op haar grondgebied weigeren die ze wil, het is een souvereine staat.
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Prima, ontkracht je deze ook even, voordat ik mijn grot opruim?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder welk grot kom jij vandaan? ZIjn voorbeeld is al 30.000x op FOK! alleen al gecorrigeerd.
Het gaat er niet om wat ik er van vind, ik vind Fitna ook een broddelwerkje wat niet zoveel indruk maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Wilders is Nederlands staatsburger en dus ook een EU-ingezetene. En als dat nog niet genoeg is, is hij ook nog eens parlementariėr. Verder is hij nergens voor veroordeeld ofzo; hij heeft strafblad. Wat er gebeurt, is dat Groot-Brittanniė gewoon zicht voor druk van intolerante moslims. Intolerante moslims die zelf WEL keer op keer mogen demonstreren. Wie "Fitna" haatzaaien noemt, gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat het knutselwerkje vol zit met moslims die zélf allerlei haatdragende teksten uitkramen.
Kijk even naar die youtube filmpjes dat is dan net zo goed haatzaaien..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.
Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
Je gaat nu een ander voorbeeld zoeken wanneer de voorbeeld waar jij op reageert niet waar blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima, ontkracht je deze ook even, voordat ik mijn grot opruim?
http://www.amislam.com/rome.htm
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.
Dat mogen ze, maar het lijkt mij zonneklaar dat de diplomatieke banden met Engeland onder druk komen te staan door dit soort intolerantie. Wat mij vooral stoort, is dat hordes Nederlanders dit nog een goede zaak vinden ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.
Daar mogen de Engelsen zelf over beslissen. Het is hun land, het zijn hun wetten. Niet die van ons.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kijk even naar die youtube filmpjes dat is dan net zo goed haatzaaien..
Verandert dat iets aan de geldigheid van het antwoord op jouw vraag? Of wou je soms ontkennen dat er imams zijn die haat prediken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat nu een ander voorbeeld zoeken wanneer de voorbeeld waar jij op reageert niet waar blijkt te zijn?
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.
... rules the waves is lang gelden
Het zal de Moslims deugd doen, we kunnen nog meer bedreigingen verwachten.
Wat Cultheld zegt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar mogen de Engelsen zelf over beslissen. Het is hun land, het zijn hun wetten. Niet die van ons.
In Iran denken ze ook anders over haatzaaien dan hier
Of ze hebben gewoon geen zin in het gezeik van Wilders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.
Of ze vinden het de ophef en het risico niet waard...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.
Daar zal Wilders denk ik ook wel op aandringen. Hem kennende...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar het lijkt mij zonneklaar dat de diplomatieke banden met Engeland onder druk komen te staan door dit soort intolerantie. Wat mij vooral stoort, is dat hordes Nederlanders dit nog een goede zaak vinden ook.
Waaruit blijkt dat moslims hebben gedreigd dat Wilders niet naar Engeland mocht komen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.
... rules the waves is lang gelden
Het zal de Moslims deugd doen, we kunnen nog meer bedreigingen verwachten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
'Brits kabinet bestrijdt extremisme'
http://www.spitsnieuws.nl(...)estrijdt_extrem.html
quote:Een zegsman van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de weigering van Geert Wilders toegelicht. “De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Binnenlandse Zaken gaat onder meer over visa-aanvragen en immigratie. De Britten hebben besloten dat Wilders het Verenigd Koninkrijk niet binnen mag.
Bestrijding van extremisme
Volgens de woordvoerder was bestrijding van extremisme ook de drijvende motivatie voor de striktere regels voor buitensluitingen wegens onacceptabel gedrag, die de minister van Binnenlandse Zaken vorig jaar oktober aankondigde.
Die Lord Ahmed...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat moslims hebben gedreigd dat Wilders niet naar Engeland mocht komen?
Het heeft meer zin om het Engelse wetboek erbij te pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Artikel 19
Een ieder heeft recht op vrijheid van mening en meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid om zonder inmenging een mening te koesteren en om door alle middelen en ongeacht grenzen inlichtingen en denkbeelden op te sporen, te ontvangen en door te geven.
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENSquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het heeft meer zin om het Engelse wetboek erbij te pakken.
In hoeverre die vrijheid van meingsuiting gaat, is per land verschillend.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
Lekker objectief geschreven artikelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Daar staat wel meer wat helaas niet al te serieus nageleefd wordt...(ook door NL).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Lekker objectief geschreven artikel
Wat is er mis met zeggen dat je gaat demonstreren? Dan houd de vrijheid van meningsuiting zeker alweer op
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare ordequote:Verschillende Britse media meldden dat vertegenwoordigers van de Britse moslimgemeenschap, onder wie de prominente Lord Ahmed, dreigden een grote demonstratie te houden met tienduizend moslims, wanneer Wilders zijn film zou vertonen.
Openbare orde
Bart Rijs, de woordvoerder van Verhagen, bevestigt aan elsevier.nl dat de komst van Wilders naar Groot-Brittaniė de openbare orde zou verstoren en dat hem daarom de toegang is ontzegd.
Ze zijn doodsbang dat er weer een aanslag op een metro oid komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)-Wilders-toegang.htm
[..]
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare orde
Tja, als men een zeer subjectief geschreven stukje geeft, zou ik niet weten waarom ik daar perse tevreden mee moet zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)-Wilders-toegang.htm
[..]
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare orde
quote:Volgens de woordvoerder was bestrijding van extremisme ook de drijvende motivatie voor de striktere regels voor buitensluitingen wegens onacceptabel gedrag, die de minister van Binnenlandse Zaken vorig jaar oktober aankondigde.
Vergelijking klopt van geen kant. Een ieder met een geldig paspoort mag in principe gewoon Nederland bezoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
En Geert hoe voelt het nou een land als buitenlander niet in te mogen ?
Ik vind het bericht van de Britse regering ook vrij duidelijk:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, als men een zeer subjectief geschreven stukje geeft, zou ik niet weten waarom ik daar perse tevreden mee moet zijn.
Ik denk dat een eventueel protest niet de belangrijkste reden is om het bezoek te weigeren. Londen heeft wel voor hetere vuren gestaan.
De Engelsen vinden Wilders een extremist en daar zijn ze niet van gediend.
[..]
Dus ze weigeren Wilders omdat hij extremistisch is, haatzaait en geweld predikt. Volgens hun wetten, normen en waarden dan.quote:Een zegsman van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de weigering van Geert Wilders toegelicht. “De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Exact.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Sinds wanneer predikt Wilders geweld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het bericht van de Britse regering ook vrij duidelijk:
[..]
Dus ze weigeren Wilders omdat hij extremistisch is, haatzaait en geweld predikt. Volgens hun wetten, normen en waarden dan.
Dat is hun goed recht.
Vraag het de Engelsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer predikt Wilders geweld?
En dat is oproepen tot geweld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag het de Engelsen.
Het zijn hun wetten.
Maar zei hij laatst niet iets van dat "rassenrellen niet persee negatief zouden zijn"?
Dus als een imam met extreme opvattingen, maar niks strafbaars heeft gedaan, naar Nederland wil, dan is dat geen probleem?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Exact.
Het is ongelofelijk dat een volksvertegenwoordiger tot persona non grata wordt verklaard terwijl hij geen enkele wet of regel heeft overtreden.
Waar ligt de scheidslijn tussen het verbieden van extremisme en de vrijheid van meningsuiting? In hoeverre is Wilders een extremist, als hij zijn doel beoogt te bereiken op een democratisch en vreedzame manier zonder wetten en ethische grenzen te overschrijden? Zeer gevaarlijk om mensen zo snel tot extremist te bestempelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, als men een zeer subjectief geschreven stukje geeft, zou ik niet weten waarom ik daar perse tevreden mee moet zijn.
Ik denk dat een eventueel protest niet de belangrijkste reden is om het bezoek te weigeren. Londen heeft wel voor hetere vuren gestaan.
De Engelsen vinden Wilders een extremist en daar zijn ze niet van gediend.
[..]
Oh, right back at ya, wil jij ontkennen dat er politici zijn die oproepen tot geweld ergens in Europa? Als je het over validiteit van een vraag hebt, niet beperkt door (inter)nationale grenzen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verandert dat iets aan de geldigheid van het antwoord op jouw vraag? Of wou je soms ontkennen dat er imams zijn die haat prediken?
De uitkomst van rassenrellen zouden volgens hem niet per se negatief zijn. Dat is een uitspraak waarmee je het bijna niet oneens kan zijn. Als je dat wel bent heb je een glazen bol of ben je hypocriet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag het de Engelsen.
Het zijn hun wetten.
Maar zei hij laatst niet iets van dat "rassenrellen niet persee negatief zouden zijn"?
Het verschil zit hem natuurlijk in het feit dat Wilders en de imam qua extremisme niet op een gelijk niveau zitten, ook al zou je dat misschien denken als de Britse regering hem voorziet van dit etiket.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus als een imam met extreme opvattingen, maar niks strafbaars heeft gedaan, naar Nederland wil, dan is dat geen probleem?
Het is wel grappig. Als een Imam extreme uitspraken doet, moet die Imam meteen het land uit. Maar als Engeland Wilders als extremist beschouwd, dan moet Wilders alsnog Engeland in.
Zo zou je het kunnen zien ja...je kunt het lezen als "Rassenrellen zijn positief". Het is maar net hoe je het interpreteert...Das nou net het moeilijke met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En dat is oproepen tot geweld?
Wilders is allang bekend hoor. Hij heeft genoeg redenen en tijd aan anderen gegeven om hem als extremist te bestempelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar ligt de scheidslijn tussen het verbieden van extremisme en de vrijheid van meningsuiting? In hoeverre is Wilders een extremist, als hij zijn doel beoogt te bereiken op een democratisch en vreedzame manier zonder wetten en ethische grenzen te overschrijden? Zeer gevaarlijk om mensen zo snel tot extremist te bestempelen.
Ik durf het niet te ontkennen maar ik ben wel erg benieuwd naar voorbeelden. Kan het me bijna niet voorstellen namelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, right back at ya, wil jij ontkennen dat er politici zijn die oproepen tot geweld ergens in Europa? Als je het over validiteit van een vraag hebt, niet beperkt door (inter)nationale grenzen.
Dit is feitelijk onjuist. Je verdraait zijn worden op grove wijze.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien ja...je kunt het lezen als "Rassenrellen zijn positief".
Klopt, maar daarom mogen wij toch wel erover discussiėren of die beslissing goed is? Er is niemand die het VK uit de EU wil schoppen ofzo, ik snap niet dat je suggereert dat er mensen zijn die vinden dat het VK geen vrijheden mag hebben. Dit is totaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert...Das nou net het moeilijke met de vrijheid van meningsuiting.![]()
Nogmaals, ik ken hun wetten niet. Maar je bent het toch met me eens dat ze daar hun eigen wetten mogen maken? En dat ze hun eigen vrijheden mogen bepalen?
Tis een souverein land.
Daarnaast moet je je afvragen of Engeland wel zin heeft in duizenden euros verspillen aan risicomanagement, beveiliging etc voor Fitna. 't was nou niet echt the masterpiece of the century...
Ik kan daar niet met zekerheid op antwoorden, maar ik verfoei iedere politicus die oproept tot geweldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh, right back at ya, wil jij ontkennen dat er politici zijn die oproepen tot geweld ergens in Europa? Als je het over validiteit van een vraag hebt, niet beperkt door (inter)nationale grenzen.
Wilders met het oproepen tot een kogel in de been, schieten op rellende jongeren door de politie. Als volksvertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te ontkennen maar ik ben wel erg benieuwd naar voorbeelden. Kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
Nee ik geef enkel de voorbeeld hoe Nederlanders met 2 maten meten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Noem je Ismael Haniyeh een haatzaaier? Jij zionist.
Tja, dan roept Balkenende ook op tot geweld als hij steun vergaart voor een missie naar Irak of Afghanistan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders met het oproepen tot een kogel in de been, schieten op rellende jongeren door de politie. Als volksvertegenwoordiger.
Ik begrijp je wel. Maat het gaat om de interpretatie van de woorden en daden van Wilders door de Engelsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist. Je verdraait zijn worden op grove wijze.
[..]
Klopt, maar daarom mogen wij toch wel erover discussiėren of die beslissing goed is? Er is niemand die het VK uit de EU wil schoppen ofzo, ik snap niet dat je suggereert dat er mensen zijn die vinden dat het VK geen vrijheden mag hebben. Dit is totaal niet aan de orde.
Beperk je tot de feiten of discussieer niet.
Is dat eerste zo raar dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilders met het oproepen tot een kogel in de been, schieten op rellende jongeren door de politie. Als volksvertegenwoordiger.
Voorbeeld om jou even na te laten te denken,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meki postte zojuist nog een treffend voorbeeld.
Bedoel je politici die de inval in Irak steunden? Daar kwam toch redelijk wat geweld bij kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm oke, dat zouden zij zo kunnen doen. Mochten ze dat gedaan hebben, dan hebben ze bijzonder slordig gehandeld in een gevoelige zaak als deze.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Maat het gaat om de interpretatie van de woorden en daden van Wilders door de Engelsen.
Niet over die van mij. Zij zouden dat zo kunnen interpreteren. En dat vroeg je toch?
Doe niet veel moeitequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert hé. Irak is ook aangevallen naar volkomen willekeur, terwijl er over Irak vol werd gespeculeerd wisten we zeker dat er gevaarlijkere landen dan Irak waren om te kunnen binnenvallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, dan roept Balkenende ook op tot geweld als hij steun vergaart voor een missie naar Irak of Afghanistan.
Niet echt vergelijkbaar met het oproepen van willekeurig geweld op ongelovigen en/of westerlingen, zoals imams nog weleens willen doen.
Hij heeft wel meer uitspraken gedaan die ook in NL op het randje zitten. Hij zoekt duidelijk de grens op. Wat mij betreft is dat zijn goed recht. Maar de wetten hoeven daar maar net iets anders of strenger te zijn, en hij valt daar wel onder haatzaaien en extremisme e.d.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hmm oke, dat zouden zij zo kunnen doen. Mochten ze dat gedaan hebben, dan hebben ze bijzonder slordig gehandeld in een gevoelige zaak als deze.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Doe niet veel moeite
velen willen het niet inzien vanwege hun hoogmoed
Wat heeft hij nooit gezegd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is dat eerste zo raar dan?
Dat laatste heeft hij volgens mij nooit gezegd.
Misschien praat ik wel op niveau, misschien heb ik zelf ook hoogmoed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Doe niet veel moeite
velen willen het niet inzien vanwege hun hoogmoed
Op jongeren schieten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heeft hij nooit gezegd?
En is het dan raar dat Wilders wordt bedreigd door een imam?
Och, er waren ook geweldloze imams die al snel het land uit moesten van verschillende mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
De uitkomst van rassenrellen zouden volgens hem niet per se negatief zijn. Dat is een uitspraak waarmee je het bijna niet oneens kan zijn. Als je dat wel bent heb je een glazen bol of ben je hypocriet.
[..]
Het verschil zit hem natuurlijk in het feit dat Wilders en de imam qua extremisme niet op een gelijk niveau zitten, ook al zou je dat misschien denken als de Britse regering hem voorziet van dit etiket.
De extremistische imam is tegen de Westerse cultuur en de bijbehorende normen en waarden, andersdenkenden en schuwt geen geweld of het steunen van geweld om zijn doelen te bereiken. Dat is echt een totaal ander extremisme dan dat van Wilders.
Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Op jongeren schieten...
Of bedoelde hij met rubberen kogels? Zoja, lekker voor ze
Irak is niet aangevallen naar volkomen willekeur. Maargoed, verder ook niet echt een boeiende discussie op dit moment.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert hé. Irak is ook aangevallen naar volkomen willekeur, terwijl er over Irak vol werd gespeculeerd wisten we zeker dat er gevaarlijkere landen dan Irak waren om te kunnen binnenvallen.
Ik ken geen imam die oproept tot geweld op westerlingen en ongelovigen naar volkomen willekeur?
Met rubberen kogels gericht op de knieėn volgens mij. Maar dat bedoelde hij in ieder geval beleidsmatig (oftewel binnen de grenzen van de wet) en als hij dat er niet door zou krijgen in het parlement, zou hij zich er bij neer leggen. Als hij echter zou zeggen: "beste PVV-stemmers, negeer de wet en schiet moslimfundamentalisten overhoop", dan verspeelde hij als politicus (tot op zekere hoogte) zijn recht op vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Op jongeren schieten...
Of bedoelde hij met rubberen kogels? Zoja, lekker voor ze
Begin dan ook niet over Balkenende en Irak wil je.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Irak is niet aangevallen naar volkomen willekeur. Maargoed, verder ook niet echt een boeiende discussie op dit moment.
Nee, moet dat?quote:Maar jij kent dus geen imam die geweld jegens ongelovigen predikt of goedkeurt?
O ja, bijna de helft van alle visumaanvragen wordt anders (vaak zonder opgaaf van redenen) geweigerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef TC03 het volgende:
Een ieder met een geldig paspoort mag in principe gewoon Nederland bezoeken.
Goh wat gek.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Je bent als moslim welkom in Alabama maar niet als anti-moslim in Londonistan![]()
http://www.ireport.com/docs/DOC-201137
Och het laat even het verschil in beschaving zien en hoe snel met aan het afglijden is in Eurabia.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Goh wat gek.
Je zou toch verwachten dat alle overheden precies dezelfde regels hanteren.
Achja, door het weigeren van Wilders is de complete beschaving van Europa in het gevaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Och het laat even het verschil in beschaving zien en hoe snel met aan het afglijden is in Eurabia.
Daar zit ook precies het probleem met Geert Wilders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Monidique het volgende:
...maar doet niets af aan het feit dat Gekke Geert wel degelijk problemen heeft met normale moslims, die op een normale manier hun geloof belijden, en op een normale manier hun heilige boeken lezen.
Ze willen gewoon geen extremisten over de vloer hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
Die Engelse patjakkers worden met de dag slapper.
Nee die zitten er nu nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geen extremisten over de vloer hebben.
Vol is vol.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee die zitten er nu niet
Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.quote:'We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.'
Welke mongolen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.
Klinkt als net zo'n domme uitspraak als die van een Australische geestelijke die zegt dat de Australische branden het gevolg zijn van het abortusbeleid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.
Japan? is dat niet het land dat de Samurai eeuwenlang verkoos boven de musket en de pistolen? Als de Chinezen geen domme boeren waren geweest in diezelfde periode maar op de voet was verder gegaan als in de tijd dat het de macht in de wereld kon grijpen maar dat niet deed omdat de scheepvaart [quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Behalve in Japan, daar zijn ze gestuit op de samurai.
Lol, is dat geen uitspraak van Bush ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
quote:"We will export death and violence to the four corners of the Earth in defense of our great nation." - President George W Bush in Bob Woodward's book Plan of Attack
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Japan? is dat niet het land dat de Samurai eeuwenlang verkoos boven de musket en de pistolen? Als de Chinezen geen domme boeren waren geweest in diezelfde periode maar op de voet was verder gegaan als in de tijd dat het de macht in de wereld kon grijpen maar dat niet deed omdat de scheepvaart [] werd verboden, dan had Japan niet eens meer bestaan
en Amerika was niet Europees maar Chinees geweest. Zo betrekkelijk is alles...
conclusie: idioten heb je op ieder moment op elke plek ter wereld![]()
Dit terzijde
triest genoeg ook een realistischequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat een geniale doch onvoorspelbare one-liner !
Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
triest genoeg ook een realistische
Als het niet Wilders was... hoe had je dan gereageerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.
Uiteraard, terzijdequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar goed, dezelfde Chineesjes werden wel onder de voet gelopen door dezelfde Mongolen en de Jappen waren dankzij de Samurai wel in staat huis en haard te verdedigen tegen zij die op hun miniatuur pony rondreden en yaks verschalkten.
Maar natuurlijk, dit terzijde.
Ligt eraan wie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als het niet Wilders was... hoe had je dan gereageerd?
je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij zal wel hopen op deze wijze wat zieltjes voor zich te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Specularium het volgende:
Alsof Verhagen het echt betreurt dat dit speelt.
Die gaat alleen stijgeren als er mogelijke handelsbelangen in het geding zijn.
Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.
Al was het de fucking dorpsidioot met een filmpje over elfjes en trollen in het bos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?
Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.
Wat boeit het wat Wilders zegt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.
Het is hypocriet van Wilders dat hij wel mensen denkt te kunnen weren uit een land om vage kenmerken, maar wanneer hij zelf geweerd wordt begint hij te steigeren.
De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Wat boeit het wat Wilders zegt?
Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
Nee de Britten zwichten voor de Moslims.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:
[..]
De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
Kun je niet voor jezelf nadenken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:
[..]
De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Of moslims in het algemeen. Er bestaan immers geen gematigde moslims volgens Wilders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
En juist dat laatste is wat Wilders in mijn optiek juist doet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:“De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Sorry, ik had je eerdere post niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.
Maar ik mag hem dan nog wel - terecht - beschuldigen van hypocrisie.
Misschien moet jij je liefde voor een persoon eens opzij zetten en naar de situatie kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarschijnlijk?
Ik kijk voorbij de persoon. Ik zie dat er een precedent wordt geschapen, wie zegt dat het bij Wilders blijft?
Misschien moet je je haat voor de persoon eens opzij zetten en kijken naar de situatie en wat er werkelijk gebeurt.
Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
Dat bedoel ik maar!quote:
Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.
Dat klopt, ik heb wel betere dingen te doen. Bij deze weet je mijn standpunt dat die imam of moslims gerust binnen mogen komen zolang ze geen geweld oproepen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.
Ik haal altijd mijn halal producten bij de Albert Heijn. Ze zijn er dus echtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.
Dr Oetker pizza's zijn wel in de aanbieding deze week, hamsteren!
In jouw ogen valt het af.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Extremisme valt af. haat valt af, geweld valt af.
Wat is dan de daadwerkelijke reden?
die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Kennelijk zien heel veel andere mensen dat anders en dat is in het licht van zijn uitspraken totaal niet vreemd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Angst voor de aanhangers van De religie van vrede.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niks valt af. Hij voldoet aan alle 3 de dingen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een complot.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:
Ooh, jottem: links en moslims die in dit topic te samen de boventoon inmiddels voeren...wat verrassend toch weer.....
Wat snap je niet aan de reden die de britten geven?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook niet
Dacht al, waar blijft iequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Misschien moet jij je liefde voor een persoon eens opzij zetten en naar de situatie kijken.
Zolang deze niet oproept tot geweld? Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!quote:Zou jij iemand in je huis laten die herrie loopt te trappen, provocerende films maakt etc.
Die Wilders aanhangers zijn helemaal de weg kwijt. Brainwashedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de reden die de britten geven?
Zou jij iemand in huis laten die de boel op stelten zet, loopt te provoceren, de discussie uit de weg gaat, keihard loopt te liegen tegen het kabinet?
Ok, jou neem ik vanaf niet meer serieus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In jouw ogen valt het af.
De britten zien jouw idool toch anders.
Tja, als jij er blind vanuit gaat dat iemand Wilders haat is het niet raar als iemand er blind vanuit gaat dat jij Wilders geweldig vind.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dacht al, waar blijft ie
You could not be further from the truth.
[..]
Zolang deze niet oproept tot geweld? Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!
Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
Juist negeren, laat hem maar lekker groeien. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dacht al, waar blijft ie
You could not be further from the truth.
[..]
Zolang deze niet oproept tot geweld? Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!
Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
Die drie dingen zijn verboden voor de wet. Voor zover ik weet is hij in geen enkel land veroordeeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niks valt af. Hij voldoet aan alle 3 de dingen!
Sinds wanneer wordt je standaard veroordeeld als je iets doet tegen de wet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die drie dingen zijn verboden voor de wet. Voor zover ik weet is hij in geen enkel land veroordeeld.
Ergo, vrij verkeer van goederen en personen binnen de EU blijft gewaarborgd!
Maar ben jij ook zo'n hypocriet iemand... of vind jey het terecht dat Wilders roept dat radicale haat imams het land niet in zouden mogen? Want je zegt precies wat Wilders namelijk zegt!
Ik ken gelly wel langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, als jij er blind vanuit gaat dat iemand Wilders haat is het niet raar als iemand er blind vanuit gaat dat jij Wilders geweldig vind.
Dan reageer je met feiten op zijn zogenaamde leugens!quote:Wilders gaat het debat niet aan. Tenzij hij alle touwtjes in handen heeft.
Ik kan het niet begrijpen. In een vrije westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting bovenaan zou moeten staan is dit ongehoord schandalig.quote:Ik vind het ver gaan dat Wilders in Engeland wordt geweigerd. Maar ik kan de motivatie van de Britten goed begrijpen.
Ach die reden zegt niets, dat is diplomatieke taal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de reden die de britten geven?
Tja, dat is een aanname van jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach die reden zegt niets, dat is diplomatieke taal.
Zoals al eerder aangegeven denk ik dat de Moslims de doorslaggevende reden zijn.
Men is bang voor hun reactie.
Hij hoeft daar niet voor veroordeeld te worden wil die voldoenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die drie dingen zijn verboden voor de wet. Voor zover ik weet is hij in geen enkel land veroordeeld.
Ergo, vrij verkeer van goederen en personen binnen de EU blijft gewaarborgd!
Maar ben jij ook zo'n hypocriet iemand... of vind jey het terecht dat Wilders roept dat radicale haat imams het land niet in zouden mogen? Want je zegt precies wat Wilders namelijk zegt!
Dus we mogen nu ook al mensen gaan weren vanwege een vermoeden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je standaard veroordeeld als je iets doet tegen de wet?Wow, kom jij even van een koude kermis thuis als je weet dat er duizenden ongestrafte criminelen in Nederland rondlopen.
Ach gossie.. Vrijheid van meningsuiting wordt weer aangevallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan het niet begrijpen. In een vrije westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting bovenaan zou moeten staan is dit ongehoord schandalig.
Jawel... binnen de EU is een vrij verkeer van goederen en personen, ongeacht huidskleur, geloof of mening.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij hoeft daar niet voor veroordeeld te worden wil die voldoen
Als ze daadwerkelijk geen herrie is huis willen halen dan moeten ze daar ook een aantal haat imams direct eruit stampen. Niet meten met 2 maten.quote:Die Britten zijn gewoon handig. Herrie moet je niet in huis halen. Hij heeft absoluut geen toegevoegde waarde. De maarschappij daar is niet gediend van zijn komst.
wat is er zo belangrijk aan die vrijheid van meningsuiting als ik vragen mag..?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ken gelly wel langer dan vandaag.
[..]
Dan reageer je met feiten op zijn zogenaamde leugens!
Negeren werkt niet. Tegenwerken met dit soort verboden werkt niet. Het enige wat je verwezenlijkt is dat zijn voedingsbodem groter en groter wordt.
[..]
Ik kan het niet begrijpen. In een vrije westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting bovenaan zou moeten staan is dit ongehoord schandalig.
Mwoah. Ik denk dat Wilders steeds meer door de mand aan het vallen is. Als die vaker geweigerd wordt gaan mensen uiteindelijk wel nadenken waarom dat is. Eerst de Kuip, nu Londen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ken gelly wel langer dan vandaag.
[..]
Negeren werkt niet. Tegenwerken met dit soort verboden werkt niet. Het enige wat je verwezenlijkt is dat zijn voedingsbodem groter en groter wordt.
[..]
Ach, jij bent er zo een?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach gossie.. Vrijheid van meningsuiting wordt weer aangevallen..
Jij gaat altijd in discussie met vervelende en zeurende mensen (nou, behalve met mij dan) ? Ik negeer ze gewoon. Het heeft ook geen enkele zin om een discussie te voeren met iemand die zijn argumenten op dogma's baseert. Wilders wil enkel z'n mening verkondigen alware het een dominee die staat te preken en is helemaal niet geinteresseerd in repliek op z'n verhaal. Want dat is volgens hem toch de enige juiste mening.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Negeren werkt niet.
Je haalt alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jawel... binnen de EU is een vrij verkeer van goederen en personen, ongeacht huidskleur, geloof of mening.
Dat ben je toch met me eens?
Waarom dan opeens mensen gaan weigeren terwijl deze niks hebben misdaan volgens welke europese wet dan ook?
[..]
Als ze daadwerkelijk geen herrie is huis willen halen dan moeten ze daar ook een aantal haat imams direct eruit stampen. Niet meten met 2 maten.
Dat was toch een duidelijk uitleg van de Britten. Dat je dat niet wil begrijpen ligt volkomen aan jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, jij bent er zo een?
Op basis van feiten en argumenten een discussie voeren kun je blijkbaar niet.
Ik heb nog steeds geen enkele reden gehoord waarom Wilders geweigerd zou moeten worden. (Anders dan de onzin reden van oproepen tot haat en geweld e.d)
Alleen al dat jij dit mag zeggen getuigt dat je wel graag je mening wilt ventileren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat is er zo belangrijk aan die vrijheid van meningsuiting als ik vragen mag..?
voor mij part schaffen ze die hele vrijheid van meningsuiting gewoon lekker af..
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat de vrijheid van meningsuiting toch echt zijn grenzen heeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alleen al dat jij dit mag zeggen getuigt dat je wel graag je mening wilt ventileren.
Zonder die wet mag je dat niet maar ben je afhankelijk van de grillen van de politiek die kijkt wat wel en niet verboden is om te zeggen.
Mensen die deze vrijheid willen afpakken zijn wat mij betreft het laagste van het laagste, deze vrijheid hebben we eeuwen over gedaan om te verkrijgen, en sommigen willen het in een handomdraai weer wegdoen... ik zou moeten lachen als het niet zo in en in triest zou zijn
Dat is precies wat Wilders uiteindelijk wil. Dat alleen wat in zijn straatje past straks binnen de norm valt. Alles is belachelijk en van de pot gerukt behalve zijn waarheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat is er zo belangrijk aan die vrijheid van meningsuiting als ik vragen mag..?
voor mij part schaffen ze die hele vrijheid van meningsuiting gewoon lekker af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |