abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:00:51 #101
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65922660
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus.

bukken
Ja, want de manier waarop Wilders de "discussie" ingaat is echt de enige manier. Tuuk, er bestaat geen andere. Er bestaat geen diplomatie of dat wordt gelijkgesteld met toegeven aan de andere partij.

Laat me niet lachen man.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65922663
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het is veel kutter als ik overal maar rekening moet houden met hun religie waar ik niets mee heb en ook nooit iets mee te maken wil hebben.

Maar als jij voorstander bent van apartheid moet jezelf weten maar ik niet.
Waar moet je dan allemaal rekening houden, aannemend dat je in hetzelfde Nederland woont als ik.

Ben niet zo'n fan van de situatie in Israel trouwens, dus... ook niet van apartheid.
pi_65922675
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dáár zit 'm het verschil nou tussen.

Jij buigt dus liever voor bedreigingen, dan dat je opkomt voor de rechten waar veel Europeanen voor hebben moeten bloeden .
Welke Imam roept op tot geweld?
pi_65922705
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittanië een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.
De parallellen met fundamentalistische moslims en andere gelovigen zijn vrij duidelijk hier. Ook zij pretenderen de toekomst te kennen.
pi_65922729
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, ik vraag het aan Nikita. 'Nog eventjes geduld', kennelijk heb jij wel een idee.

Nou?
Wat een zuiger ben jij toch.

Eventjes kunnen deccenia zijn maar ook een paar jaar, paar minuten, maar dat het er van komt twijfel ik niet aan.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 19:06:06 #106
236264 crew  capricia
pi_65922790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dáár zit 'm het verschil nou tussen.

Jij buigt dus liever voor bedreigingen, dan dat je opkomt voor de rechten waar veel Europeanen voor hebben moeten bloeden .
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.
Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.

En idd Engeland mag iedere persoon op haar grondgebied weigeren die ze wil, het is een souvereine staat.
Ook al vinden wij dat belachelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65922792
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

[herkansing voor de laaggeletterden in dit topic]

Wat hebben de joden er mee te maken (als in het onderwerp van dit topic)
Hij had het toch echt over zionisten. Jij haalt de joden erbij.
Today, I was eating ice cream and I noticed some on my jeans so I wiped it off with my finger and licked it. It was bird shit. FML
pi_65922807
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Maar Wilders mag geen film laten zien...
Hoe vaak wil ie zijn film laten zien? Hebben ze geen internet in Engeland.
Today, I was eating ice cream and I noticed some on my jeans so I wiped it off with my finger and licked it. It was bird shit. FML
pi_65922823
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat een zuiger ben jij toch.
Ja, want vragen om wat je nu concreet bedoelt met vage uitspraken als 'nog eventjes geduld en we leven in een islamitische staat!' is gezuig. Got it. Volgens mij besef je opeens dat je zelf eigenlijk geen flauw idee hebt of en wanneer die islamitische staat er komt en dat je dus maar wat ongefundeerd blaat. Daarom begin je te schelden en kom je niet met antwoorden, je voelt je aangevallen en zwak: Je schaamt je, want als zelfs jij bij jezelf zie dat je zomaar wat gemakkelijke onzinnige paranoïa uitkraamt, wat zullen anderen wel niet denken? Aldus huis-, tuin,- en keukenpsycholoog Monidique.
quote:
Eventjes kunnen deccenia zijn maar ook een paar jaar, paar minuten, maar dat het er van komt twijfel ik niet aan.
Ja, precies. Ooit. Je weet niet wanneer, een minuut, een eeuw? Maar heus, ooit.
pi_65922838
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Waar moet je dan allemaal rekening houden, aannemend dat je in hetzelfde Nederland woont als ik.

Ben niet zo'n fan van de situatie in Israel trouwens, dus... ook niet van apartheid.
blijkbaar ben je wel een voorstander van aparte verpleging, aparte zwemuurtjes, aparte behandeling op id's, moet rekening houden met hun biduurtjes, mag mj niet negatief uitlaten over moslims zonder weggezet te worden als nazi, krijg geen hand.................

Zo kan je wel doorgaan.
pi_65922899
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.
Dat doen veel moslims gewoon zelf.
pi_65922949
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef captainkid het volgende:

[..]

Misschein omdat Wilders geen haat zaait?
En wat is haatzaaien, als ik zeg dat ik een hekel heb aan busschaufeurs ben ik dan aan het haatzaaien?

Die imaams roepen op om homo's en iedereen die niet moslim is te doden.
Wilders roept dat de islam verboden moet worden en dat de grenzen dicht moeten.

Klein verschil.
Welke imam heeft opgeroepen om niet-moslims te doden?
pi_65922950
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:07 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:

[..]

Hoe vaak wil ie zijn film laten zien? Hebben ze geen internet in Engeland.
Hij is gevraagd.
pi_65922975
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat doen veel moslims gewoon zelf.
Ja echt hetzelfde hé. Een volksvertegenwoordig en 'veel moslims' wat totaal niet na trekken is omdat ik niet weet wat je verstaat onder veel moslims, welke groepen en gebeurtenissen je er aan koppelt etc.
pi_65922983
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.
Maar wie zijn nu het probleem?

De extremistische moslims natuurlijk!

Als zij er niet zouden zijn, zouden ook de gematigde moslims normaal kunnen leven en zou Geert Wilders waarschijnlijk een frietkraam runnen in Venlo oid.
pi_65923017
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, want vragen om wat je nu concreet bedoelt met vage uitspraken als 'nog eventjes geduld en we leven in een islamitische staat!' is gezuig. Got it. Volgens mij besef je opeens dat je zelf eigenlijk geen flauw idee hebt of en wanneer die islamitische staat er komt en dat je dus maar wat ongefundeerd blaat. Daarom begin je te schelden
Waar scheld ik?
quote:
en kom je niet met antwoorden, je voelt je aangevallen en zwak: Je schaamt je,
Ik schaam me diep, maar dan eerder voor jouw onzin.
quote:
want als zelfs jij bij jezelf zie dat je zomaar wat gemakkelijke onzinnige paranoïa uitkraamt, wat zullen anderen wel niet denken?
Denken staat vrij, maar als het aan jou lag niet zo te horen.
quote:
Aldus huis-, tuin,- en keukenpsycholoog Monidique.
Ik zou mijn hond niet eens aan jouw psychologische gewouwel toevertrouwen.
quote:
[..]

Ja, precies. Ooit. Je weet niet wanneer, een minuut, een eeuw? Maar heus, ooit.
En eerst zeg je van niet.
pi_65923042
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar wie zijn nu het probleem?

De extremistische moslims natuurlijk!

Als zij er niet zouden zijn, zouden ook de gematigde moslims normaal kunnen leven en zou Geert Wilders waarschijnlijk een frietkraam runnen in Venlo oid.
Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims. Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?
pi_65923087
En meteen weer janken dat de vrijheid van meningsuiting in geding is... Wat een jankerd is die Wilders toch.

Ik snap de beslissing van de Engelsen niet en vind dat Wilders gewoon Engeland in mag, maar Wilders maakt er ook weer een groot drama van.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:16:35 #119
111528 Viajero
Who dares wins
pi_65923137
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims. Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?
Zolang hij niet oproept tot geweld mag dat ja. Ik denk dat we binnenkort zowiezo wel iets van Wilders te horen krijgen over de bewoners van mijn woonplaats, London
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_65923182
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wilders is dan ook geen achterlijke baardman op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een veel te grote neus en een gewelddadige mongole religie die in elk zinnetje Allah ackbar moet zeggen wanneer ie oproept tot geweld.
Nee, Wilders is een achterlijke pruikmans op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een varkensneus en een gewelddadige mongole ideologie die in elk zinnetje 'islam is slecht' moet zeggen wanneer ie het electoraat angst inboezemt.
pi_65923196
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wilders is ook extreem tegen gematigde moslims.
Dat denk ik niet. Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden. Hij heeft ook meermalen gezegd dat hij een probleem heeft met de leer, niet met de mensen.
quote:
Dus omdat er extremistische vuljouwoonplaatsmaarin-ers zijn mag een politicus ook jou daaronder scharen en jou aanvallen?
Waarom niet? Wat is er mis met een ideeenstrijd? Ik moet ook niks heben van de betutteling die al die gereformeerden over me uit storten, en ik uit dat ook. Dat is het wezen van een democratie, en zonder incasseringsvermogen geen democratie.
pi_65923242
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden.
Tenzij die normale moslim de Koran zou willen lezen, dat zou dan weer niet kunnen, want die is immers verboden in Nederland.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 19:21:14 #123
236264 crew  capricia
pi_65923279
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:15 schreef snowgoon het volgende:
En meteen weer janken dat de vrijheid van meningsuiting in geding is... Wat een jankerd is die Wilders toch.

Ik snap de beslissing van de Engelsen niet en vind dat Wilders gewoon Engeland in mag, maar Wilders maakt er ook weer een groot drama van.
Tja, kennelijk hebben de Engelsen een ander idee over de vrijheid van meningsuiting dan Wilders..
Tis tenslotte hun land.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:22:21 #124
111528 Viajero
Who dares wins
pi_65923321
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tenzij die normale moslim de Koran zou willen lezen, dat zou dan weer niet kunnen, want die is immers verboden in Nederland.
Ik denk dat weinig doorsnee Katholieken in Nederland de Bijbel lezen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_65923337
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nou

Zowel NL als GB zijn de afgelopen jaren buitegewoon toeschietelijk geweest waar het gaat om het toelaten van en het toestaan van bijeenkomsten van extreme groeperingen en personen (uit voornamelijk islamitische hoek).
Dezelfde extreme groeperingen die verboden zijn in eigen land. Moeten we NL en GB dankbaar zijn dat ze dat tuig hun gang laten gaan in het Westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')