hahah, heerlijk die infantiele retoriek. Geert zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
De moslims zijn nu dus al de baas in Europa...
Leg uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
hahah, heerlijk die infantiele retoriek. Geert zou trots op je zijn.
Ja maarja, komen andere mensen hier dan in politiek.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
U loopt achter: Waarom mag Wilders UK niet in?
POL is te links ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maarja, komen andere mensen hier dan in politiek.
Nee, de reden is dat ie toch alleen maar wat dom komt te blaten en waarom zou je je landgenoten blootstellen aan van die haatzaaierij? nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Het is toch duidelijk dat de regering bang is voor moslimterreur??? Dat is toch de reden dat Wilders het land niet in komt?
quote:De Britse regering ontzegde hem de toegang, omdat hij de openbare orde te veel zou verstoren.
quote:Wilders zou zijn film eind januari vertonen in het Britse parlement, maar dat ging niet door na felle protesten uit de moslimgemeenschap.
Leer eens lezen joh, of trek je kop eens uit het zand!quote:In Engeland meldden verscheidene media dat vertegenwoordigers van de Britse moslimgemeenschap massaal de straat op zouden gaan. Mocht de PVV-leider daadwerkelijk de kans krijgen de film te vertonen, dan zou er een grote demonstratie met tienduizend moslims gehouden worden.
CDA en hypocriet is hetzelfde als de ronde bal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat was ook alweer de partij die voorafgaand aan de publicatie van Fitna het hardst probeerde om Wilders de mond te snoeren? Juist, het CDA, onder leiding van de over-bezorgde Balkenende. Het is dan ook wel een beetje hypocriet van Verhagen om nu te gaan huilen dat Groot-Brittannië Wilders niet wil binnenlaten vanwege het gevaar op verstoring van de openbare orde. Strikt genomen zegt Verhagen de juiste dingen, maar iedereen - ook zijn Engelse collega - weet dat het allesbehalve geloofwaardig is.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
De moslims zijn nu dus al de baas in Europa... Terreur werkt... Als je slappe laffe politici hebt.
Misschien moet je de actualiteiten een beetje volgen en dit nieuwsbericht doorlezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef avaraz het volgende:
[..]
Zielige vent , waarom hebben de moslims weer het gedaan.
Schop alle moslims maar naar de noordpool.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:39 schreef Meki het volgende:
Erg goed.. van Engeland
schop hem naar de noordpool
Wat hebben de joden hier nou weer mee te maken??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
Muhahahahaha.
Geert Wilders is een pro-zionist.
Prutsert.
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassadequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat hebben de joden hier nou weer mee te maken??
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassade
[herkansing voor de laaggeletterden in dit topic]quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
nou zijn geliefde land in israel, hij bezoekt wekelijks de israelische ambassade
Hij schijnt samen met het rattenvolk plannetjes te smeden om de moslims dwars te zitten en over de wereld te heersen (volgens Meki)quote:
Samen met jouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:39 schreef Meki het volgende:
Erg goed.. van Engeland
schop hem naar de noordpool
Misschein omdat Wilders geen haat zaait?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Waarom iedereen hier rep en roer, haatzaaiende imaams mogen het land toch ook niet in. ?
Waarom Wilders wel in Engeland ?.
Die mogen er dus wel in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Waarom iedereen hier rep en roer, haatzaaiende imaams mogen het land toch ook niet in. ?
Wat ben jij ook een triest ventje hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef Salvad0R het volgende:
Muhahahahaha.
Geert Wilders is een pro-zionist.
Prutsert.
Nouquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Wilders is dan ook geen achterlijke baardman op blote voeten met een ontzettende stanklucht en een dikke lelijke kop met een veel te grote neus en een gewelddadige mongole religie die in elk zinnetje Allah ackbar moet zeggen wanneer ie oproept tot geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Meki het volgende:
Tuurlijk kunnen ze dat ..maar ze laten hem alleen niet binnen omdat ze bang voor represailles van Moslims, al zal de officiële reden wel een andere zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?
Nee, dat kan het als EU-land niet (ook al is het geen deel van het Schengengebied) en al helemaal niet waar het gaat om een parlementarier van een mede EU-land.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan het ook nog gooien op een streng toelatingsbeleid, daar is Wilders toch ook voor ? Anders gezegd, Engeland kan als autonome natie toch wel zelf bepalen wie men binnen laat ?
Klopt.quote:
Ik denk eerder dat Engeland geen zin heeft om op te draaien voor de kosten die de beveiliging van dhr Wilders met zich meebrengt. En ook geen zin heeft daar verantwoordelijk voor te zijn. Het zal vast zoiets zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat ..maar ze laten hem alleen niet binnen omdat ze bang voor represailles van Moslims, al zal de officiële reden wel een andere zijn.
Daar is Verhagen het toch niet met je eens:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, dat kan het als EU-land niet (ook al is het geen deel van het Schengengebied) en al helemaal niet waar het gaat om een parlementarier van een mede EU-land.
http://twitter.com/MaximeVerhagenquote:@EdgeOfEurope Nee elk land ook NL en het VK hebben recht personen de toegang te weigeren op grond van publieke orde.
ongeveer 2 uur ago from web
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Engeland geen zin heeft om op te draaien voor de kosten die de beveiliging van dhr Wilders met zich meebrengt. En ook geen zin heeft daar verantwoordelijk voor te zijn. Het zal vast zoiets zijn.
Geweldig, Wilders uit geen haat tegen jou, jij bent blanke Nederlanderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:07 schreef captainkid het volgende:
[..]
Misschein omdat Wilders geen haat zaait?
En wat is haatzaaien, als ik zeg dat ik een hekel heb aan busschaufeurs ben ik dan aan het haatzaaien?
Die imaams roepen op om homo's en iedereen die niet moslim is te doden.
Wilders roept dat de islam verboden moet worden en dat de grenzen dicht moeten.
Klein verschil.
Ben je soms jaloers op Engeland ?.quote:
Men zwicht dus voor die Mosilms..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:
http://thejournal.parker-(...)009/2/3/4079210.html
Trouble lays ahead as Lord threatens 10,000 muslims to blockade Parliament
Misschien kan Wilders beloven dat 10.000 Nederlanders in London gaan betogen als hij niet het land binnenmag? Of dat de Britse ambassade in Nederland gaat worden aangevallen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dit zal eerder de reden zijn:
http://thejournal.parker-(...)009/2/3/4079210.html
Trouble lays ahead as Lord threatens 10,000 muslims to blockade Parliament
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef cultheld het volgende:
Iedereen die deze ontzegging steunt, is een vijand van de vrijheid van meningsuiting. Wilders zal mijn stem nooit krijgen, maar zo lang hij niet oproept tot geweld (tegen wie dan ook) moet hij kunnen zeggen wat hij wil, waar dan ook!
Leer lezen, laaggeletterde randdebiel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
alles tegen de Moslims mag je zeggen maar je mag niks zeggen over Wilders ??
Uhm nee, vind het nogal apart dat dat wel mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je soms jaloers op Engeland ?.
dat je hier met video's gaat rotzooien ?.
Engeland kent zijn rechten en in is vrij om te bepalen wie erin mag en wie niet.
Ik vind het totaal niet geloofwaardig eigenlijk, die dreiging.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef Viajero het volgende:
Of werkt dreigen met geweld alleen als het ook geloofwaardig is?
Ik begrijp je woede en je scheldwoorden ik weet dat je verdrietig bent op Wilders die Engeland niet in mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leer lezen, laaggeletterde randdebiel.
Lords komen hier met wel meer weg, ze zijn niet echt aansprakelijk, worden voor het leven benoemd en kunnen niet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet geloofwaardig eigenlijk, die dreiging.
Ik vind het wel knap dat hij ermee wegkomt trouwens, die Lord..
Klopt niks van he Meki dat is wel door gegaan alleen er was iets verkeerds vertaaldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef Meki het volgende:
Voor de Wilderesanen hier
ROTTERDAM (ANP) - De voor zondag geplande speech van de islamitische prediker Khalid Yasin in de Rotterdamse Dar Al-Hijra moskee moet worden verboden.
Leefbaar Rotterdam heeft dat zaterdag verzocht aan burgemeester Ahmed Aboutaleb, zo liet fractievoorzitter Ronald Sörensen weten. Ook de PVV eist een verbod en wil dat de ,,haat-imam” het land wordt uitgezet, aldus Kamerlid Sietse Fritsma.
,,Ons raadslid Marco Pastors heeft Aboutaleb gebeld”, aldus Sörensen. ,,Wij hebben een en ander alleen uit de krant vernomen. Maar als de teksten waar zijn, is het een grove belediging voor Geert Wilders.” De omstreden sjeik zou vrijdag op de Islamitische Universiteit Rotterdam hebben gezegd dat Wilders met een geseling bestraft moet worden voor zijn stelselmatige beledigingen van moslims en de islam.
Een woordvoerder van de gemeente liet zaterdag weten dat Rotterdam vooralsnog geen reden ziet om de lezing te verbieden.
Waarom nogal apart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Uhm nee, vind het nogal apart dat dat wel mag.
Voor de rest moeten ze zelf weten wie ze binnenlaten vind het alleen wel battyboys als ze dit met reden doen zodat er geen demonstraties komen.
Er is dus wel een voorstel in de maak om daar een eind aan te maken, langer dan een jaar in de cel is je peerage kwijtraken is het voorstel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef Viajero het volgende:
[..]
Lords komen hier met wel meer weg, ze zijn niet echt aansprakelijk, worden voor het leven benoemd en kunnen niet ontslagen worden.
Welke scheldwoorden? Ik constateer slechts..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp je woede en je scheldwoorden ik weet dat je verdrietig bent op Wilders die Engeland niet in mag.
Maak je niet druk hoor ik begrijp jou woede.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden? Ik constateer slechts..
Klopt, naar aanleiding van een corruptieschandaal waarbij Lords duizenden ponden vroegen om wetten aan te passen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is dus wel een voorstel in de maak om daar een eind aan te maken, langer dan een jaar in de cel is je peerage kwijtraken is het voorstel.
Je leeft zeker dagelijks in angst ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Engeland is gezwicht voor de haatbaarden met dreigende taal.
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
En hij staat weer op z'n achterste poten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Klopt, naar aanleiding van een corruptieschandaal waarbij Lords duizenden ponden vroegen om wetten aan te passen.
Het wordt tijd dat ze iets veranderen, ik hoop ook dat dat voorstel erdoorkomt.
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.quote:
En daarvoor nog moet zitten toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.
Hebben zij jou thuis ermee lastig gevallen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hij staat weer op z'n achterste poten.
Mooi he.
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
En in NL wordt een haatbaard met open armen ontvangen ondanks protesten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Inderdaad. Dit is belangrijker dan alleen Wilders' standpunten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef cultheld het volgende:
Iedereen die deze ontzegging steunt, is een vijand van de vrijheid van meningsuiting. Wilders zal mijn stem nooit krijgen, maar zo lang hij niet oproept tot geweld (tegen wie dan ook) moet hij kunnen zeggen wat hij wil, waar dan ook!
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittanië een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
Het is veel kutter als ik overal maar rekening moet houden met hun religie waar ik niets mee heb en ook nooit iets mee te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.
Wel mooie he, dat positieve gevoel wat iedereen heeft bij het enige echte geloof van vredequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef qonmann het volgende:
De Moslimangst regeert ..er zou wel weer eens een aanslag kunnen volgen.
En er komen ook nog de OS
Dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Vraag het maar aan Yomanda.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittanië een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.
Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dáár zit 'm het verschil nou tussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet vanwege Fitna, maar vanwege iemand die niet op woorden kan reageren met woorden, maar slechts met geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |