abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65929499
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.
Lol, is dat geen uitspraak van Bush ?
quote:
"We will export death and violence to the four corners of the Earth in defense of our great nation." - President George W Bush in Bob Woodward's book Plan of Attack
pi_65929544
En weer buigen we voor moslims
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65929654
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Japan? is dat niet het land dat de Samurai eeuwenlang verkoos boven de musket en de pistolen? Als de Chinezen geen domme boeren waren geweest in diezelfde periode maar op de voet was verder gegaan als in de tijd dat het de macht in de wereld kon grijpen maar dat niet deed omdat de scheepvaart [ ] werd verboden, dan had Japan niet eens meer bestaan en Amerika was niet Europees maar Chinees geweest. Zo betrekkelijk is alles...

conclusie: idioten heb je op ieder moment op elke plek ter wereld

Dit terzijde

Maar goed, dezelfde Chineesjes werden wel onder de voet gelopen door dezelfde Mongolen en de Jappen waren dankzij de Samurai wel in staat huis en haard te verdedigen tegen zij die op hun miniatuur pony rondreden en yaks verschalkten.

Maar natuurlijk, dit terzijde.
pi_65929658
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
En weer buigen we voor moslims
Wat een geniale doch onvoorspelbare one-liner !
pi_65929678
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat een geniale doch onvoorspelbare one-liner !
triest genoeg ook een realistische
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65929744
Ik vind het betreurenswaardig dat Geert Wilders niet mag afreizen naar Engeland.

Aan de andere kant vind ik het echt prachtig om te zien hoe de hypocrisie met liters tegelijk uit die lelijke bek van Gekke Geert komt druipen

Was het niet de PVV die een paar weken geleden een imam de toegang tot Nederland wilde ontzeggen omdat ze het niet eens waren met zijn denkbeelden?

In feite brengen de Engelse politici nu gewoon in de praktijk wat huilebalk Wilders in theorie ook wil
pi_65930020
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:

[..]

triest genoeg ook een realistische
Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.
pi_65930076
Alsof Verhagen het echt betreurt dat dit speelt.
Die gaat alleen stijgeren als er mogelijke handelsbelangen in het geding zijn.
pi_65930151
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.
Als het niet Wilders was... hoe had je dan gereageerd?
pi_65930297
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar goed, dezelfde Chineesjes werden wel onder de voet gelopen door dezelfde Mongolen en de Jappen waren dankzij de Samurai wel in staat huis en haard te verdedigen tegen zij die op hun miniatuur pony rondreden en yaks verschalkten.

Maar natuurlijk, dit terzijde.
Uiteraard, terzijde
pi_65930330
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ligt eraan wie.

Als ze JP Balkende hadden geweigerd zou ik het niet begrijpen waarom. Waarom ze Wilders niet willen toelaten kan ik goed begrijpen.
pi_65930336
quote:

[..]

je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?
pi_65930364
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Specularium het volgende:
Alsof Verhagen het echt betreurt dat dit speelt.
Die gaat alleen stijgeren als er mogelijke handelsbelangen in het geding zijn.
Inderdaad. Hij zal wel hopen op deze wijze wat zieltjes voor zich te kunnen winnen.
pi_65930485
quote:

[..]

Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.
pi_65930688
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.
Waarschijnlijk?

Ik kijk voorbij de persoon. Ik zie dat er een precedent wordt geschapen, wie zegt dat het bij Wilders blijft?
Misschien moet je je haat voor de persoon eens opzij zetten en kijken naar de situatie en wat er werkelijk gebeurt.

Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen ) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
pi_65930775
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?
Al was het de fucking dorpsidioot met een filmpje over elfjes en trollen in het bos.
Wilders heeft niks gedaan wat onwettig was, hij roept ook niet op tot geweld. Vertel mij daarom eens, wat is de reden van de weigering?
pi_65930889
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen ) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.
pi_65930890
quote:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.

Het is hypocriet van Wilders dat hij wel mensen denkt te kunnen weren uit een land om vage kenmerken, maar wanneer hij zelf geweerd wordt begint hij te steigeren.
pi_65931114
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.

Het is hypocriet van Wilders dat hij wel mensen denkt te kunnen weren uit een land om vage kenmerken, maar wanneer hij zelf geweerd wordt begint hij te steigeren.
Wat boeit het wat Wilders zegt?
Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
pi_65931253
Tsjah.. ze weren daar buitenlanders zoals wilders dat hier wil doen
pi_65931270
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
pi_65931303
quote:

[..]

[..]

Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.

Maar ik mag hem dan nog wel - terecht - beschuldigen van hypocrisie.
pi_65931374
quote:

[..]

[..]

Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931384
Heeft Wilders het ook deze keer weer "een van de zwartste dagen voor de vrijheid van meningsuiting" genoemd?
pi_65931413
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:

[..]

De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
Nee de Britten zwichten voor de Moslims.
Het zal hun verder een zorg zijn wat hij zegt, ze hebben sowieso weinig interesse wat zich in het buitenland afspeelt en zeker niet wat een Nederlander roept.
Ze zij wel bang voor dreigende moslim/aanslagen, vandaar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')