Daar zal Wilders denk ik ook wel op aandringen. Hem kennende...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat mogen ze, maar het lijkt mij zonneklaar dat de diplomatieke banden met Engeland onder druk komen te staan door dit soort intolerantie. Wat mij vooral stoort, is dat hordes Nederlanders dit nog een goede zaak vinden ook.
Waaruit blijkt dat moslims hebben gedreigd dat Wilders niet naar Engeland mocht komen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.
... rules the waves is lang gelden
Het zal de Moslims deugd doen, we kunnen nog meer bedreigingen verwachten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
'Brits kabinet bestrijdt extremisme'
http://www.spitsnieuws.nl(...)estrijdt_extrem.html
quote:Een zegsman van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de weigering van Geert Wilders toegelicht. “De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Binnenlandse Zaken gaat onder meer over visa-aanvragen en immigratie. De Britten hebben besloten dat Wilders het Verenigd Koninkrijk niet binnen mag.
Bestrijding van extremisme
Volgens de woordvoerder was bestrijding van extremisme ook de drijvende motivatie voor de striktere regels voor buitensluitingen wegens onacceptabel gedrag, die de minister van Binnenlandse Zaken vorig jaar oktober aankondigde.
Die Lord Ahmed...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat moslims hebben gedreigd dat Wilders niet naar Engeland mocht komen?
Het heeft meer zin om het Engelse wetboek erbij te pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Artikel 19
Een ieder heeft recht op vrijheid van mening en meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid om zonder inmenging een mening te koesteren en om door alle middelen en ongeacht grenzen inlichtingen en denkbeelden op te sporen, te ontvangen en door te geven.
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENSquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het heeft meer zin om het Engelse wetboek erbij te pakken.
In hoeverre die vrijheid van meingsuiting gaat, is per land verschillend.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
Lekker objectief geschreven artikelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://thejournal.parker-(...)009/2/3/4079210.html
Daar staat wel meer wat helaas niet al te serieus nageleefd wordt...(ook door NL).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Lekker objectief geschreven artikel
Wat is er mis met zeggen dat je gaat demonstreren? Dan houd de vrijheid van meningsuiting zeker alweer op
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare ordequote:Verschillende Britse media meldden dat vertegenwoordigers van de Britse moslimgemeenschap, onder wie de prominente Lord Ahmed, dreigden een grote demonstratie te houden met tienduizend moslims, wanneer Wilders zijn film zou vertonen.
Openbare orde
Bart Rijs, de woordvoerder van Verhagen, bevestigt aan elsevier.nl dat de komst van Wilders naar Groot-Brittaniė de openbare orde zou verstoren en dat hem daarom de toegang is ontzegd.
Ze zijn doodsbang dat er weer een aanslag op een metro oid komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)-Wilders-toegang.htm
[..]
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare orde
Tja, als men een zeer subjectief geschreven stukje geeft, zou ik niet weten waarom ik daar perse tevreden mee moet zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
je vraagt om een link, je krijgt er een, ben je nog niet tevreden..![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)-Wilders-toegang.htm
[..]
Denk dat dit de echte reden is ze zijn bang voor Moslims & hun daden..niet goed voor de openbare orde
quote:Volgens de woordvoerder was bestrijding van extremisme ook de drijvende motivatie voor de striktere regels voor buitensluitingen wegens onacceptabel gedrag, die de minister van Binnenlandse Zaken vorig jaar oktober aankondigde.
Vergelijking klopt van geen kant. Een ieder met een geldig paspoort mag in principe gewoon Nederland bezoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
En Geert hoe voelt het nou een land als buitenlander niet in te mogen ?
Ik vind het bericht van de Britse regering ook vrij duidelijk:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tja, als men een zeer subjectief geschreven stukje geeft, zou ik niet weten waarom ik daar perse tevreden mee moet zijn.
Ik denk dat een eventueel protest niet de belangrijkste reden is om het bezoek te weigeren. Londen heeft wel voor hetere vuren gestaan.
De Engelsen vinden Wilders een extremist en daar zijn ze niet van gediend.
[..]
Dus ze weigeren Wilders omdat hij extremistisch is, haatzaait en geweld predikt. Volgens hun wetten, normen en waarden dan.quote:Een zegsman van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de weigering van Geert Wilders toegelicht. “De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Exact.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Sinds wanneer predikt Wilders geweld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het bericht van de Britse regering ook vrij duidelijk:
[..]
Dus ze weigeren Wilders omdat hij extremistisch is, haatzaait en geweld predikt. Volgens hun wetten, normen en waarden dan.
Dat is hun goed recht.
Vraag het de Engelsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer predikt Wilders geweld?
En dat is oproepen tot geweld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag het de Engelsen.
Het zijn hun wetten.
Maar zei hij laatst niet iets van dat "rassenrellen niet persee negatief zouden zijn"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |