abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65925586
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Op jongeren schieten...
Of bedoelde hij met rubberen kogels? Zoja, lekker voor ze
Wilders: Schiet met scherp bij ernstige rellen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:17:57 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65925606
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het interpreteert hé. Irak is ook aangevallen naar volkomen willekeur, terwijl er over Irak vol werd gespeculeerd wisten we zeker dat er gevaarlijkere landen dan Irak waren om te kunnen binnenvallen.

Ik ken geen imam die oproept tot geweld op westerlingen en ongelovigen naar volkomen willekeur?
Irak is niet aangevallen naar volkomen willekeur. Maargoed, verder ook niet echt een boeiende discussie op dit moment.

Maar jij kent dus geen imam die geweld jegens ongelovigen predikt of goedkeurt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65925608
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Op jongeren schieten...
Of bedoelde hij met rubberen kogels? Zoja, lekker voor ze
Met rubberen kogels gericht op de knieën volgens mij. Maar dat bedoelde hij in ieder geval beleidsmatig (oftewel binnen de grenzen van de wet) en als hij dat er niet door zou krijgen in het parlement, zou hij zich er bij neer leggen. Als hij echter zou zeggen: "beste PVV-stemmers, negeer de wet en schiet moslimfundamentalisten overhoop", dan verspeelde hij als politicus (tot op zekere hoogte) zijn recht op vrijheid van meningsuiting.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_65925683
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Irak is niet aangevallen naar volkomen willekeur. Maargoed, verder ook niet echt een boeiende discussie op dit moment.
Begin dan ook niet over Balkenende en Irak wil je.
quote:
Maar jij kent dus geen imam die geweld jegens ongelovigen predikt of goedkeurt?
Nee, moet dat?
pi_65925693
Je bent als moslim welkom in Alabama maar niet als anti-moslim in Londonistan

http://www.ireport.com/docs/DOC-201137
pi_65925716
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef TC03 het volgende:
Een ieder met een geldig paspoort mag in principe gewoon Nederland bezoeken.
O ja, bijna de helft van alle visumaanvragen wordt anders (vaak zonder opgaaf van redenen) geweigerd.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_65925740
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Je bent als moslim welkom in Alabama maar niet als anti-moslim in Londonistan

http://www.ireport.com/docs/DOC-201137
Goh wat gek.
Je zou toch verwachten dat alle overheden precies dezelfde regels hanteren.
pi_65925818
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Goh wat gek.
Je zou toch verwachten dat alle overheden precies dezelfde regels hanteren.
Och het laat even het verschil in beschaving zien en hoe snel met aan het afglijden is in Eurabia.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:23:56 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65925848
Die Engelse patjakkers worden met de dag slapper.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65925879
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Och het laat even het verschil in beschaving zien en hoe snel met aan het afglijden is in Eurabia.
Achja, door het weigeren van Wilders is de complete beschaving van Europa in het gevaar
pi_65925926
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Monidique het volgende:
...maar doet niets af aan het feit dat Gekke Geert wel degelijk problemen heeft met normale moslims, die op een normale manier hun geloof belijden, en op een normale manier hun heilige boeken lezen.
Daar zit ook precies het probleem met Geert Wilders.
En dat is ook de reden waarom het buitenland hem als een gevaarlijke extremist beschouwt.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_65925976
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef popolon het volgende:
Die Engelse patjakkers worden met de dag slapper.
Ze willen gewoon geen extremisten over de vloer hebben.
pi_65926097
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ze willen gewoon geen extremisten over de vloer hebben.
Nee die zitten er nu niet
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:30:44 #215
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65926133
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee die zitten er nu niet
Vol is vol.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65926184
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Vol is vol.
Eigen extremisten eerst !
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:38:31 #217
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_65926444
Wilders snapt niet dat de Islam een wereldwijde kracht is waar niet mee te spotten valt. Zelfs in Engeland heeft de Islam een stevige basis. Zo'n aapje uit het kleine Venlo is niet opgewassen tegen een wereldgodsdienst als de Islam, met vertakkingen en units over de hele wereld.
What lies in the shadow of the statue?
pi_65927678
Mooi!
'We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.'
pi_65928070
quote:
'We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.'
Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.
pi_65928134
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Laat wel zien hoe achterlijk die mongolen zien... Een bol heeft geen hoeken. Oer- en oerdom. Gelukkig worden ze allemaal opgeblazen en aan flarden geschoten. Mafkezen.
Welke mongolen?
pi_65928184
EU is toch vrij verkeer van goederen en personen tussen lidstaten?

De UK wil blijkbaar uit de EU?
pi_65928244
quote:

[..]

Klinkt als net zo'n domme uitspraak als die van een Australische geestelijke die zegt dat de Australische branden het gevolg zijn van het abortusbeleid.

'Bosbranden straf voor abortus'

Overal zitten mongolen.
pi_65928497
Behalve in Japan, daar zijn ze gestuit op de samurai.
pi_65929018
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Behalve in Japan, daar zijn ze gestuit op de samurai.
Japan? is dat niet het land dat de Samurai eeuwenlang verkoos boven de musket en de pistolen? Als de Chinezen geen domme boeren waren geweest in diezelfde periode maar op de voet was verder gegaan als in de tijd dat het de macht in de wereld kon grijpen maar dat niet deed omdat de scheepvaart [ ] werd verboden, dan had Japan niet eens meer bestaan en Amerika was niet Europees maar Chinees geweest. Zo betrekkelijk is alles...

conclusie: idioten heb je op ieder moment op elke plek ter wereld

Dit terzijde
pi_65929499
quote:

[..]

Lol, is dat geen uitspraak van Bush ?
quote:
"We will export death and violence to the four corners of the Earth in defense of our great nation." - President George W Bush in Bob Woodward's book Plan of Attack
pi_65929544
En weer buigen we voor moslims
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65929654
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Japan? is dat niet het land dat de Samurai eeuwenlang verkoos boven de musket en de pistolen? Als de Chinezen geen domme boeren waren geweest in diezelfde periode maar op de voet was verder gegaan als in de tijd dat het de macht in de wereld kon grijpen maar dat niet deed omdat de scheepvaart [ ] werd verboden, dan had Japan niet eens meer bestaan en Amerika was niet Europees maar Chinees geweest. Zo betrekkelijk is alles...

conclusie: idioten heb je op ieder moment op elke plek ter wereld

Dit terzijde

Maar goed, dezelfde Chineesjes werden wel onder de voet gelopen door dezelfde Mongolen en de Jappen waren dankzij de Samurai wel in staat huis en haard te verdedigen tegen zij die op hun miniatuur pony rondreden en yaks verschalkten.

Maar natuurlijk, dit terzijde.
pi_65929658
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
En weer buigen we voor moslims
Wat een geniale doch onvoorspelbare one-liner !
pi_65929678
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat een geniale doch onvoorspelbare one-liner !
triest genoeg ook een realistische
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65929744
Ik vind het betreurenswaardig dat Geert Wilders niet mag afreizen naar Engeland.

Aan de andere kant vind ik het echt prachtig om te zien hoe de hypocrisie met liters tegelijk uit die lelijke bek van Gekke Geert komt druipen

Was het niet de PVV die een paar weken geleden een imam de toegang tot Nederland wilde ontzeggen omdat ze het niet eens waren met zijn denkbeelden?

In feite brengen de Engelse politici nu gewoon in de praktijk wat huilebalk Wilders in theorie ook wil
pi_65930020
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:

[..]

triest genoeg ook een realistische
Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.
pi_65930076
Alsof Verhagen het echt betreurt dat dit speelt.
Die gaat alleen stijgeren als er mogelijke handelsbelangen in het geding zijn.
pi_65930151
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe "we" buigen voor moslims. Ik zie enkel wat teleurgestelde Wilders aanhangers een pruillipje opzetten al roepende "een zwarte dag voor de vrijheid van meningsuiting !" en dat terwijl hun Grote Held zelf mensen wil weren vanwege hun mening. Dus ja, ik heb me wel vermaakt, mocht je het jezelf afvragen.
Als het niet Wilders was... hoe had je dan gereageerd?
pi_65930297
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar goed, dezelfde Chineesjes werden wel onder de voet gelopen door dezelfde Mongolen en de Jappen waren dankzij de Samurai wel in staat huis en haard te verdedigen tegen zij die op hun miniatuur pony rondreden en yaks verschalkten.

Maar natuurlijk, dit terzijde.
Uiteraard, terzijde
pi_65930330
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ligt eraan wie.

Als ze JP Balkende hadden geweigerd zou ik het niet begrijpen waarom. Waarom ze Wilders niet willen toelaten kan ik goed begrijpen.
pi_65930336
quote:

[..]

je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?
pi_65930364
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Specularium het volgende:
Alsof Verhagen het echt betreurt dat dit speelt.
Die gaat alleen stijgeren als er mogelijke handelsbelangen in het geding zijn.
Inderdaad. Hij zal wel hopen op deze wijze wat zieltjes voor zich te kunnen winnen.
pi_65930485
quote:

[..]

Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.
pi_65930688
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Als als, het is niemand anders dan Wilders en bij iemand anders was er waarschijnlijk geen enkele reden geweest om hem of haar niet toe te laten. Wat een rare vraag.
Waarschijnlijk?

Ik kijk voorbij de persoon. Ik zie dat er een precedent wordt geschapen, wie zegt dat het bij Wilders blijft?
Misschien moet je je haat voor de persoon eens opzij zetten en kijken naar de situatie en wat er werkelijk gebeurt.

Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen ) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
pi_65930775
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bedoelt als het iemand is met een beschaafde mening en iemand die een prikkelende docu had gemaakt?
Al was het de fucking dorpsidioot met een filmpje over elfjes en trollen in het bos.
Wilders heeft niks gedaan wat onwettig was, hij roept ook niet op tot geweld. Vertel mij daarom eens, wat is de reden van de weigering?
pi_65930889
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen ) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.
pi_65930890
quote:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.

Het is hypocriet van Wilders dat hij wel mensen denkt te kunnen weren uit een land om vage kenmerken, maar wanneer hij zelf geweerd wordt begint hij te steigeren.
pi_65931114
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat Wilders die vraag als een van de besten kan beantwoorden, gezien zijn plannen om moslims met meningen die binnen de wetten van dit land vallen toch de toegang te ontzeggen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk: dan was diegene niet hypocriet geweest.

Het is hypocriet van Wilders dat hij wel mensen denkt te kunnen weren uit een land om vage kenmerken, maar wanneer hij zelf geweerd wordt begint hij te steigeren.
Wat boeit het wat Wilders zegt?
Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
pi_65931253
Tsjah.. ze weren daar buitenlanders zoals wilders dat hier wil doen
pi_65931270
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
pi_65931303
quote:

[..]

[..]

Kijk godverdomme toch eens voorbij de persoon! Het is inderdaad ironisch, maar dat maakt het nog steeds niet juist!
Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.

Maar ik mag hem dan nog wel - terecht - beschuldigen van hypocrisie.
pi_65931374
quote:

[..]

[..]

Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931384
Heeft Wilders het ook deze keer weer "een van de zwartste dagen voor de vrijheid van meningsuiting" genoemd?
pi_65931413
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee de Britten zwichten voor de Moslims.
Het zal hun verder een zorg zijn wat hij zegt, ze hebben sowieso weinig interesse wat zich in het buitenland afspeelt en zeker niet wat een Nederlander roept.
Ze zij wel bang voor dreigende moslim/aanslagen, vandaar
pi_65931447
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Kun je niet voor jezelf nadenken?
Is het echt onmogelijk om je haat opzij te zetten en voorbij de persoon te kijken?

Vertel me eens, waarom wordt Wilders geweigerd?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:41:46 #252
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65931481
heel goed, zo'n gestoorde gek als Wilders moet je zo weinig mogelijk de ruimte geven!
pi_65931495
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
pi_65931503
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of moslims in het algemeen. Er bestaan immers geen gematigde moslims volgens Wilders.
pi_65931545
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931563
quote:

[..]

Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.
pi_65931590
quote:

[..]

En juist dat laatste is wat Wilders in mijn optiek juist doet.
pi_65931607
Wilders gaat daar een beetje mensen tegen elkaar opzetten. Daar passen die Britten voor.
pi_65931614
De verklaring van de Britten:
quote:
“De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931667
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.

Maar ik mag hem dan nog wel - terecht - beschuldigen van hypocrisie.
Sorry, ik had je eerdere post niet gelezen.
Wilders beschuldigen van hypocrisie is inderdaad wel op zijn plaats.
Roepen dat het terecht is dat hij geweerd wordt... dat is verre van terecht! Veel mensen zien dat niet, die kijken nu alleen naar Wilders als persoon en niet naar de situatie en de precedent die hierdoor geschapen wordt.

Want waarom zou je alleen Wilders gaan wijgeren? Kun je ook makkelijk gaan doen met politieke tegenstanders of andere mensen die je niet in je land wilt hebben (op basis van geloof of zelfs ras). Ik dacht dat het juist één van de grondbeginselen van de EU was om vrij verkeer van goederen en personen toe te staan.
pi_65931675
Nu op Nova ..
pi_65931683
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarschijnlijk?

Ik kijk voorbij de persoon. Ik zie dat er een precedent wordt geschapen, wie zegt dat het bij Wilders blijft?
Misschien moet je je haat voor de persoon eens opzij zetten en kijken naar de situatie en wat er werkelijk gebeurt.

Misschien moet jij je liefde voor een persoon eens opzij zetten en naar de situatie kijken.
Zou jij iemand in je huis laten die herrie loopt te trappen, provocerende films maakt etc.
pi_65931687
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Dat bedoel ik maar!

Komt die geblondeerde eikel effe vertellen dat ze elkaar niet genoeg haten.

pi_65931713
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.
Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.
Dr Oetker pizza's zijn wel in de aanbieding deze week, hamsteren!
pi_65931735
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.
Dat klopt, ik heb wel betere dingen te doen. Bij deze weet je mijn standpunt dat die imam of moslims gerust binnen mogen komen zolang ze geen geweld oproepen.
pi_65931759
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.
Dr Oetker pizza's zijn wel in de aanbieding deze week, hamsteren!
Ik haal altijd mijn halal producten bij de Albert Heijn. Ze zijn er dus echt .
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931787
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Extremisme valt af. haat valt af, geweld valt af.
Wat is dan de daadwerkelijke reden?
pi_65931812
Ooh, jottem: links en moslims die in dit topic te samen de boventoon inmiddels voeren...wat verrassend toch weer.....
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65931821
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

In jouw ogen valt het af.
De britten zien jouw idool toch anders.
pi_65931830
quote:

[..]

die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook niet
pi_65931831
quote:

[..]

Dat is jouw mening. Kennelijk zien heel veel andere mensen dat anders en dat is in het licht van zijn uitspraken totaal niet vreemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931847
quote:

[..]

Angst voor de aanhangers van De religie van vrede.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65931861
quote:

[..]

Niks valt af. Hij voldoet aan alle 3 de dingen!
pi_65931882
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:
Ooh, jottem: links en moslims die in dit topic te samen de boventoon inmiddels voeren...wat verrassend toch weer.....
Het is een complot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65931906
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef qonmann het volgende:

[..]

die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook niet
Wat snap je niet aan de reden die de britten geven?

Zou jij iemand in huis laten die de boel op stelten zet, loopt te provoceren, de discussie uit de weg gaat, keihard loopt te liegen tegen het kabinet?
pi_65931928
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Misschien moet jij je liefde voor een persoon eens opzij zetten en naar de situatie kijken.
Dacht al, waar blijft ie
You could not be further from the truth.
quote:
Zou jij iemand in je huis laten die herrie loopt te trappen, provocerende films maakt etc.
Zolang deze niet oproept tot geweld? Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!

Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
pi_65931948
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Zou jij iemand in huis laten die de boel op stelten zet, loopt te provoceren, de discussie uit de weg gaat, keihard loopt te liegen tegen het kabinet?
Die Wilders aanhangers zijn helemaal de weg kwijt. Brainwashed
pi_65931984
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef snowgoon het volgende:

[..]

In jouw ogen valt het af.
De britten zien jouw idool toch anders.
Ok, jou neem ik vanaf niet meer serieus.
Jij bent zo'n Bush figuur "if you are not with us, you are against us".
Simpele ziel
pi_65932040
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dacht al, waar blijft ie
[..]

Zolang deze niet oproept tot geweld? Ja, dan moet je het debat aangaan... niet zijn voedingsbodem groter maken door hem te negeren en blokeren!

Maar ik begrijp dat jij ook Imams en andere radicale figuren uit landen wilt weren? Anders ben je zo hypocriet als Wilders.
Tja, als jij er blind vanuit gaat dat iemand Wilders haat is het niet raar als iemand er blind vanuit gaat dat jij Wilders geweldig vind.
Wilders gaat het debat niet aan. Tenzij hij alle touwtjes in handen heeft.

Ik vind het ver gaan dat Wilders in Engeland wordt geweigerd. Maar ik kan de motivatie van de Britten goed begrijpen.
pi_65932084
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dacht al, waar blijft ie
[..]

Juist negeren, laat hem maar lekker groeien. Hoogmoed komt voor de val.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65932099
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niks valt af. Hij voldoet aan alle 3 de dingen!
Die drie dingen zijn verboden voor de wet. Voor zover ik weet is hij in geen enkel land veroordeeld.
Ergo, vrij verkeer van goederen en personen binnen de EU blijft gewaarborgd!

Maar ben jij ook zo'n hypocriet iemand... of vind jey het terecht dat Wilders roept dat radicale haat imams het land niet in zouden mogen? Want je zegt precies wat Wilders namelijk zegt!
pi_65932134
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die drie dingen zijn verboden voor de wet. Voor zover ik weet is hij in geen enkel land veroordeeld.

Maar ben jij ook zo'n hypocriet iemand... of vind jey het terecht dat Wilders roept dat radicale haat imams het land niet in zouden mogen? Want je zegt precies wat Wilders namelijk zegt!
Sinds wanneer wordt je standaard veroordeeld als je iets doet tegen de wet? Wow, kom jij even van een koude kermis thuis als je weet dat er duizenden ongestrafte criminelen in Nederland rondlopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65932232
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Tja, als jij er blind vanuit gaat dat iemand Wilders haat is het niet raar als iemand er blind vanuit gaat dat jij Wilders geweldig vind.
Ik ken gelly wel langer dan vandaag.
quote:
Wilders gaat het debat niet aan. Tenzij hij alle touwtjes in handen heeft.
Dan reageer je met feiten op zijn zogenaamde leugens!
Negeren werkt niet. Tegenwerken met dit soort verboden werkt niet. Het enige wat je verwezenlijkt is dat zijn voedingsbodem groter en groter wordt.
quote:
Ik vind het ver gaan dat Wilders in Engeland wordt geweigerd. Maar ik kan de motivatie van de Britten goed begrijpen.
Ik kan het niet begrijpen. In een vrije westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting bovenaan zou moeten staan is dit ongehoord schandalig.
pi_65932245
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ach die reden zegt niets, dat is diplomatieke taal.
Zoals al eerder aangegeven denk ik dat de Moslims de doorslaggevende reden zijn.
Men is bang voor hun reactie.
pi_65932313
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ach die reden zegt niets, dat is diplomatieke taal.
Zoals al eerder aangegeven denk ik dat de Moslims de doorslaggevende reden zijn.
Men is bang voor hun reactie.
Tja, dat is een aanname van jou.
Ik zie geen voorbeelden waaruit blijkt dat de Britse overheid laat leiden door angst voor moslims.
pi_65932314
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij hoeft daar niet voor veroordeeld te worden wil die voldoen

Die Britten zijn gewoon handig. Herrie moet je niet in huis halen. Hij heeft absoluut geen toegevoegde waarde. De maarschappij daar is niet gediend van zijn komst.
pi_65932365
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt je standaard veroordeeld als je iets doet tegen de wet? Wow, kom jij even van een koude kermis thuis als je weet dat er duizenden ongestrafte criminelen in Nederland rondlopen.
Dus we mogen nu ook al mensen gaan weren vanwege een vermoeden?
Gelukkig leven we nog in een rechtstaat waar je onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen (al gaat dat ook keihard de verkeerde kant op maar dat is een andere discussie)

Met jou redenatie zijn solicitaties waarbij de turk of marokkaan wordt geweigerd wel terecht? De ondernemer hoeft maar te zeggen dat hij een "vermoeden" heeft van een crimineel verleden van de solicitant? Sick.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:01:39 #288
239053 trifko
One Minute!
pi_65932367
Wilders die gast is zo een fucking huilie.. nog erger dan deze gast..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65932381
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Refragmental het volgende:

Ik kan het niet begrijpen. In een vrije westerse samenleving waar vrijheid van meningsuiting bovenaan zou moeten staan is dit ongehoord schandalig.
Ach gossie.. Vrijheid van meningsuiting wordt weer aangevallen. .
pi_65932508
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij hoeft daar niet voor veroordeeld te worden wil die voldoen
Jawel... binnen de EU is een vrij verkeer van goederen en personen, ongeacht huidskleur, geloof of mening.
Dat ben je toch met me eens?

Waarom dan opeens mensen gaan weigeren terwijl deze niks hebben misdaan volgens welke europese wet dan ook?
quote:
Die Britten zijn gewoon handig. Herrie moet je niet in huis halen. Hij heeft absoluut geen toegevoegde waarde. De maarschappij daar is niet gediend van zijn komst.
Als ze daadwerkelijk geen herrie is huis willen halen dan moeten ze daar ook een aantal haat imams direct eruit stampen. Niet meten met 2 maten.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:05:12 #291
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65932531
quote:

[..]

[..]

Negeren werkt niet. Tegenwerken met dit soort verboden werkt niet. Het enige wat je verwezenlijkt is dat zijn voedingsbodem groter en groter wordt.
[..]

wat is er zo belangrijk aan die vrijheid van meningsuiting als ik vragen mag..?
voor mij part schaffen ze die hele vrijheid van meningsuiting gewoon lekker af..
pi_65932533
quote:

[..]

[..]

[..]

Mwoah. Ik denk dat Wilders steeds meer door de mand aan het vallen is. Als die vaker geweigerd wordt gaan mensen uiteindelijk wel nadenken waarom dat is. Eerst de Kuip, nu Londen.

Ook in een vrije westerse samenleving is men er niet van gediend dat men verdeeldheid gaat zaaien onder bevolkinsgroepen. Wilders is echt niet de onschuldigheid zelve.

En wat betreft met feiten reageren, weet je nog hoe Wilders reageerde toen notulen van een overleg van hem en Balin openbaar werden? Hij beschuldigde het kabinet van leugens én weigerde mee te doen aan een onderzoek wie er gelijk had.
*poef* daar ging zijn geloofwaardigheid.
pi_65932617
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ach gossie.. Vrijheid van meningsuiting wordt weer aangevallen. .
Ach, jij bent er zo een?
Op basis van feiten en argumenten een discussie voeren kun je blijkbaar niet.

Ik heb nog steeds geen enkele reden gehoord waarom Wilders geweigerd zou moeten worden. (Anders dan de onzin reden van oproepen tot haat en geweld e.d)
pi_65932621
quote:

[..]

Negeren werkt niet.
Jij gaat altijd in discussie met vervelende en zeurende mensen (nou, behalve met mij dan) ? Ik negeer ze gewoon. Het heeft ook geen enkele zin om een discussie te voeren met iemand die zijn argumenten op dogma's baseert. Wilders wil enkel z'n mening verkondigen alware het een dominee die staat te preken en is helemaal niet geinteresseerd in repliek op z'n verhaal. Want dat is volgens hem toch de enige juiste mening.

Dus ja, negeer hem en het klootjesvolk dat erachter staat. Die hebben normaal gesproken ook al niks te vertellen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:07:07 #295
203688 Drijfzand
account closed
pi_65932629
Tss, die Britten, hoe is het mogelijk, blijkbaar zijn er voor hen belangrijkere dingen dan het recht op vrije meningsuiting.
En dat Vaticaan, hoe is het mogelijk, blijkbaar zijn er voor hen belangrijkere dingen dan het verdedigen van de waarheid.

Gelukkig heeft de wereld Maxime Verhagen om bij elk conflict tussen waarheid, mensenrechten en vrije meningsuiting te (ver)oordelen. Met wetten alleen lukt het niet meer gezien de kennelijke onwil bij rechters om de wil van het volk te respecteren. Wanneer een rechter de wet niet interpreteert in functie van het volksbelang dan dient deze vervangen te worden. Men kan niet aanvaarden dat een ontaarde rechter de stem van het volk het zwijgen oplegt.

Onzekerheid, angst, terreur horen hier niet thuis. Maar aan al die paniekzaaiers, die beweren dat we binnen enkele jaren geassimileerd zijn in de Islam-borg even dit: 3000 doden om de heidense honden uit de heilige plaatsen te verjagen tegenover enkele miljoenen gefolterd en vermoord omdat wij graag bananen eten...

Ik heb er alle vertrouwen in dat wanneer nodig de regering alle wetten en morele bezwaren zal wegwuiven in het belang van het Nederlandse volk. Vraag me enkel af wiens dagboek dan weer verplichte literatuur wordt.
too much to do in the real world.
pi_65932672
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jawel... binnen de EU is een vrij verkeer van goederen en personen, ongeacht huidskleur, geloof of mening.
Dat ben je toch met me eens?

Waarom dan opeens mensen gaan weigeren terwijl deze niks hebben misdaan volgens welke europese wet dan ook?
[..]

Als ze daadwerkelijk geen herrie is huis willen halen dan moeten ze daar ook een aantal haat imams direct eruit stampen. Niet meten met 2 maten.
Je haalt alles door elkaar heen.

Hij hoeft niet veroordeeld te worden om te voldoen aan de criteria die zij hanteren. Dat staat volkomen los van de vrijheid van vervoer van personen en goederen over de grenzen.

Nogmaals je kan geweigerd worden zonder veroordeling.
pi_65932681
Koenders nu op P&W - slechte zaak vind hij het
pi_65932765
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ach, jij bent er zo een?
Op basis van feiten en argumenten een discussie voeren kun je blijkbaar niet.

Ik heb nog steeds geen enkele reden gehoord waarom Wilders geweigerd zou moeten worden. (Anders dan de onzin reden van oproepen tot haat en geweld e.d)
Dat was toch een duidelijk uitleg van de Britten. Dat je dat niet wil begrijpen ligt volkomen aan jou.
pi_65932790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

wat is er zo belangrijk aan die vrijheid van meningsuiting als ik vragen mag..?
voor mij part schaffen ze die hele vrijheid van meningsuiting gewoon lekker af..
Alleen al dat jij dit mag zeggen getuigt dat je wel graag je mening wilt ventileren.
Zonder die wet mag je dat niet maar ben je afhankelijk van de grillen van de politiek die kijkt wat wel en niet verboden is om te zeggen.

Mensen die deze vrijheid willen afpakken zijn wat mij betreft het laagste van het laagste, deze vrijheid hebben we eeuwen over gedaan om te verkrijgen, en sommigen willen het in een handomdraai weer wegdoen... ik zou moeten lachen als het niet zo in en in triest zou zijn
pi_65932877
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Alleen al dat jij dit mag zeggen getuigt dat je wel graag je mening wilt ventileren.
Zonder die wet mag je dat niet maar ben je afhankelijk van de grillen van de politiek die kijkt wat wel en niet verboden is om te zeggen.

Mensen die deze vrijheid willen afpakken zijn wat mij betreft het laagste van het laagste, deze vrijheid hebben we eeuwen over gedaan om te verkrijgen, en sommigen willen het in een handomdraai weer wegdoen... ik zou moeten lachen als het niet zo in en in triest zou zijn
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat de vrijheid van meningsuiting toch echt zijn grenzen heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')