Kun je niet voor jezelf nadenken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef gelly het volgende:
[..]
De Britten vinden het kennelijk wel boeiend.
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Of moslims in het algemeen. Er bestaan immers geen gematigde moslims volgens Wilders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deed men dat ook maar eens bij radicale moslims.
Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad... ik heb geen moeite met Imam's of moslims die radicale dingen roepen. Zolang er maar niet wordt opgeroepen tot geweld.
En juist dat laatste is wat Wilders in mijn optiek juist doet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:“De Britse regering bestrijdt alle vormen van extremisme. De regering verhindert iedereen die extremisme, haat en gewelddadige boodschappen verspreidt in onze gemeenschappen, de toegang tot ons land.”
Sorry, ik had je eerdere post niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik het betreurenswaardig vind dat Wilders Engeland niet inkomt, juist omdat ik vind dat iedereen zijn mening overal zou moeten kunnen verkondigen.
Maar ik mag hem dan nog wel - terecht - beschuldigen van hypocrisie.
Misschien moet jij je liefde voor een persoon eens opzij zetten en naar de situatie kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarschijnlijk?
Ik kijk voorbij de persoon. Ik zie dat er een precedent wordt geschapen, wie zegt dat het bij Wilders blijft?
Misschien moet je je haat voor de persoon eens opzij zetten en kijken naar de situatie en wat er werkelijk gebeurt.
Ik zie nu overigens nog steeds geen enkele reden om Wilders niet toe te laten. Zijn "film" (wat je nauwelijks een film kunt noemen) valt binnen alle wetten van alle landen binnen de EU. Waarom dan weigeren, you tell me.
Dat bedoel ik maar!quote:
Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wilders begint al te schuimbekken wanneer halal producten bij de Albert Heijn in de aanbieding zijn.
Dat klopt, ik heb wel betere dingen te doen. Bij deze weet je mijn standpunt dat die imam of moslims gerust binnen mogen komen zolang ze geen geweld oproepen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan zie ik je niet verschijnen in dergelijke topics. Wilders zelf poogde de komst van een Amerikaanse moslim tegen te houden, amper 2 weken terug.
Ik haal altijd mijn halal producten bij de Albert Heijn. Ze zijn er dus echtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die heb ik daar anders nog nooit gezien heur.
Dr Oetker pizza's zijn wel in de aanbieding deze week, hamsteren!
In jouw ogen valt het af.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Extremisme valt af. haat valt af, geweld valt af.
Wat is dan de daadwerkelijke reden?
die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Kennelijk zien heel veel andere mensen dat anders en dat is in het licht van zijn uitspraken totaal niet vreemd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Angst voor de aanhangers van De religie van vrede.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niks valt af. Hij voldoet aan alle 3 de dingen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een complot.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef huhggh het volgende:
Ooh, jottem: links en moslims die in dit topic te samen de boventoon inmiddels voeren...wat verrassend toch weer.....
Wat snap je niet aan de reden die de britten geven?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
die gaan ze echt niet zeggen..de man op de TV begrijpt het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |