Dat is waar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig doorsnee Katholieken in Nederland de Bijbel lezen.
Het verbieden van de Koran, alle moslimscholen sluiten, geen moskeeën meer toestaan. Expliciet de moslim immigratie stoppen zijn idd enkel tot de extremisten gericht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als ik Wilders goed begrijp d]zou hij een moslim die zijn geloof beleeft zoals een doorsnee katholiek doet geen probleem vinden. Hij heeft ook meermalen gezegd dat hij een probleem heeft met de leer, niet met de mensen.
Dat was het punt niet, het gaat er om dat ik ook jou zou aanpakken, net zoals die gereformeerden terwijl jij er niets mee te maken hebt behalve dat je in Urk woont, naast ze. Dat heeft niets met democratie te maken, dat heeft met enge dictatoriale regimes te maken.quote:Waarom niet? Wat is er mis met een ideeenstrijd? Ik moet ook niks heben van de betutteling die al die gereformeerden over me uit storten, en ik uit dat ook. Dat is het wezen van een democratie, en zonder incasseringsvermogen geen democratie.
Klopt. Ik ben het dan ook helemaal niet eens met Wilders, maar dat kan ik, net als Wilders met zijn standpunten trouwens, altijd met woorden uitdrukken. Dreigen met geweld is echt een stap te ver.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is waar...
...maar doet niets af aan het feit dat Gekke Geert wel degelijk problemen heeft met normale moslims, die op een normale manier hun geloof belijden, en op een normale manier hun heilige boeken lezen.
Meki postte zojuist nog een treffend voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke Imam roept op tot geweld?
Onder welk grot kom jij vandaan? ZIjn voorbeeld is al 30.000x op FOK! alleen al gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meki postte zojuist nog een treffend voorbeeld.
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.
Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
En idd Engeland mag iedere persoon op haar grondgebied weigeren die ze wil, het is een souvereine staat.
Ook al vinden wij dat belachelijk.
Noem je Ismael Haniyeh een haatzaaier? Jij zionist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom nogal apart.
Engeland is niet gediend van haatzaaiers als Wilders
dat is net als als Ismael Haniyeh van Hamas naar Nederland wilt toegaan.
Hehe, scherp.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Noem je Ismael Haniyeh een haatzaaier? Jij zionist.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Wilders is Nederlands staatsburger en dus ook een EU-ingezetene. En als dat nog niet genoeg is, is hij ook nog eens parlementariër. Verder is hij nergens voor veroordeeld ofzo; hij heeft strafblad. Wat er gebeurt, is dat Groot-Brittannië gewoon zicht voor druk van intolerante moslims. Intolerante moslims die zelf WEL keer op keer mogen demonstreren. Wie "Fitna" haatzaaien noemt, gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat het knutselwerkje vol zit met moslims die zélf allerlei haatdragende teksten uitkramen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier. Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
En idd Engeland mag iedere persoon op haar grondgebied weigeren die ze wil, het is een souvereine staat.
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het Engelse recht, maar de Nederlanders die het een goede zaak vinden dat Wilders Engeland niet binnenkomt vanwege zijn opvattingen, zie ik als bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
Prima, ontkracht je deze ook even, voordat ik mijn grot opruim?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder welk grot kom jij vandaan? ZIjn voorbeeld is al 30.000x op FOK! alleen al gecorrigeerd.
Het gaat er niet om wat ik er van vind, ik vind Fitna ook een broddelwerkje wat niet zoveel indruk maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Wilders is Nederlands staatsburger en dus ook een EU-ingezetene. En als dat nog niet genoeg is, is hij ook nog eens parlementariër. Verder is hij nergens voor veroordeeld ofzo; hij heeft strafblad. Wat er gebeurt, is dat Groot-Brittannië gewoon zicht voor druk van intolerante moslims. Intolerante moslims die zelf WEL keer op keer mogen demonstreren. Wie "Fitna" haatzaaien noemt, gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat het knutselwerkje vol zit met moslims die zélf allerlei haatdragende teksten uitkramen.
Kijk even naar die youtube filmpjes dat is dan net zo goed haatzaaien..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet vanuit het Nederlandse recht bekijken. Het gaat om de UK. Ze hebben daar andere wetten dan hier.
Wellicht is Fitna daar wel haatzaaien o.i.d.
Je gaat nu een ander voorbeeld zoeken wanneer de voorbeeld waar jij op reageert niet waar blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima, ontkracht je deze ook even, voordat ik mijn grot opruim?
http://www.amislam.com/rome.htm
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.
Dat mogen ze, maar het lijkt mij zonneklaar dat de diplomatieke banden met Engeland onder druk komen te staan door dit soort intolerantie. Wat mij vooral stoort, is dat hordes Nederlanders dit nog een goede zaak vinden ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft hun land en hun wetten. En dat ze zelf mogen bepalen wie er wel en niet binnen komt, dat lijkt me hun goed recht. Daar sta ik volledig achter.
Daar mogen de Engelsen zelf over beslissen. Het is hun land, het zijn hun wetten. Niet die van ons.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Kijk even naar die youtube filmpjes dat is dan net zo goed haatzaaien..
Verandert dat iets aan de geldigheid van het antwoord op jouw vraag? Of wou je soms ontkennen dat er imams zijn die haat prediken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat nu een ander voorbeeld zoeken wanneer de voorbeeld waar jij op reageert niet waar blijkt te zijn?
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zwichten voor die dreigende Moslims.
... rules the waves is lang gelden
Het zal de Moslims deugd doen, we kunnen nog meer bedreigingen verwachten.
Wat Cultheld zegt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar mogen de Engelsen zelf over beslissen. Het is hun land, het zijn hun wetten. Niet die van ons.
In Iran denken ze ook anders over haatzaaien dan hier
Of ze hebben gewoon geen zin in het gezeik van Wilders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.
Of ze vinden het de ophef en het risico niet waard...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En daar gaat het om, ze zijn doodsbang daarzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |