Maar die heeft dan ook een haai-avatar!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn zegt toch ook Haai
't is de nummer 1 van Nederland.. Tsja, ik vind ik ook geen bal aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit ... nummer... wat is daar nou zo leuk aan...
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis meequote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal op
idd lekker vrolijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis mee.
Door die capuchon lijkt het net alsof je helemaal kaal bentquote:
Zo zou je bijna niet herkend hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
bijna britney spears in haar kale periodequote:Op maandag 9 februari 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Door die capuchon lijkt het net alsof je helemaal kaal bent.
Ik schaam me echt diep dat ik dat zeg, maar ok.
ja maar om nou overal skulls op te hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis mee.
Ja hoor, volg me maar op Twitterquote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je ook meer zeggen dan "Hallo!"?
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijna britney spears in haar kale periode
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In echt ben je veel leuker
wat n leven heb jijquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders, joh!.
twitstalkerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders, joh!.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, had een blue screen of death.
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
zijn aardig goedequote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Heb trouwens vandaag nieuwe oordopjes gekocht want mijn oude oordopjes waren kapot..
(Sony mdr ed31lp)
[ afbeelding ]
Ze zien er wel solide uit..
Exact Audio Copyquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
Windows Media Playerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Mag trouwens ook wel voor de prijsquote:
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou op zeggen
mr. zeg ik pas als ik weet hoe oud ie isquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
Vergeet de laarzen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
in de zomer jahquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
Een vrouwelijke wiggerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Laarzen en majoquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
en anders kan meneer op mn hyves kijken![]()
je heb alleen maar de bovenkant gezienquote:
Ja hoor. Ik zie het bijna dagelijksquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.
Uggsquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
De onderkant heb ik idd nog gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk wasquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Jij maakt wat mee zegquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Vooral; dat laatste natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
De onderkant heb ik idd nog gemist.
Strakke spijkerbroek: mits het past.
Hello Kitty-Uggs...
Maar, het motto vind ik wel: doe wat je wilt en stoor je niet aan anderen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Worden die niet van ratten-velletjes gemaakt
Even uitproberenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Exact Audio Copy.
Of gewoon http://www.mediamonkey.com/.
Collega's die denken dat ze een tram zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk was
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.
Dat werd nogal moeilijk, want die was er niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelen
Niet veel boeiends eigenlijk behalve mijn ruzie met een bejaarde die wilde voordringen in de supermarktquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel, wat heb jij dan meegemaakt vandaag?
Best makkelijk te doen hoor. Of hij dan ook daadwerkelijk naar de Peperbus komt om koffie rond te gaan brengen is wel ff afwachten...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat werd nogal moeilijk, want die was er niet...
Maar nog geen UK beeldenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Net weerbericht met Marjon de Hond gezien... de hel morgen! Ijzel, regel en 10 cm sneeuw in het Noorden
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk geen vaste Met Michiel luisteraar want anders had ze Liquido wel gekend..
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel vaak ook een naam van een band niet weet, of de titel.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.
Dat dacht ik eigelijk ook want ook op de clipstations zie ik de clip nog vrij regelmatig voorbij komen. Misschien dat ik er daarom ook niet zo heel veel aan vind. Iets met kapot/grijs gedraaidquote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.
Heel bekend deuntjequote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
Toen ik haar hoorde zingen, wist ik het meteen al.
Vroeger was het echt een sport , naam en titel te kennen, vervelende tikquote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel vaak ook een naam van een band niet weet, of de titel.
lol dat vind ik wel n mannending eigenlijk....quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vroeger was het echt een sport , naam en titel te kennen, vervelende tik
Ik heb er best wel een hekel aan zelfs. Bij deze plaat denken veel mensen dat het ineens verantwoord is om je lomp en onbenullig te gaan gedragen en daarbij heel erg moeten laten merken dat ze aanwezig zijn. Het liefst mijd ik tenten waar het type band komt dat Narcotic in het repertoire heeft, maar mn vrienden denken daar anders over.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigelijk ook want ook op de clipstations zie ik de clip nog vrij regelmatig voorbij komen. Misschien dat ik er daarom ook niet zo heel veel aan vind. Iets met kapot/grijs gedraaid.
Als iets geinig klinkt, dan wil ik het ook graag in mn muziek-collectie opnemen en dan is een naam of titel wel handig.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol dat vind ik wel n mannending eigenlijk....![]()
eigenlijk boeit een naam me soms ook niet, t klinkt gewoon geinig
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Welk nummer was dat nummer hiervoor dan, SuperVeenstra?
neuh "wel geinig" komt er niet in hier. T moet wel echt gewoon goed zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als iets geinig klinkt, dan wil ik het ook graag in mn muziek-collectie opnemen en dan is een naam of titel wel handig.
ja, kan heel vervelend worden daar in de loop van de nacht. Heel goed dat ze dat vast melden. Misschien wordt het allemaal regen, maar het noorden zit echt op de grens van regen of sneeuw.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Net weerbericht met Marjon de Hond gezien... de hel morgen! Ijzel, regel en 10 cm sneeuw in het Noorden
uuhm wel herkenbaar ja al is het heel soms ook wel geinigquote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er best wel een hekel aan zelfs. Bij deze plaat denken veel mensen dat het ineens verantwoord is om je lomp en onbenullig te gaan gedragen en daarbij heel erg moeten laten merken dat ze aanwezig zijn. Het liefst mijd ik tenten waar het type band komt dat Narcotic in het repertoire heeft, maar mn vrienden denken daar anders over.
misschien Rabberingquote:Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maak ik hier iemand nog blij met gratis trance 2000 en
trance 100 cds
mega dance etc
Zeker goed dat ze het melden want het zuiden krijgt regen / sneeuw / ijzel en regen.. Daarnaast gaat het in de loop van de dag ook hard waaien vanuit het noorden. Groningen lijkt over een paar uur de volle laag te krijgen.. Ik heb al wat extra pizza's en cola ingeslagen. Je weet maar nooit..!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
ja, kan heel vervelend worden daar in de loop van de nacht. Heel goed dat ze dat vast melden. Misschien wordt het allemaal regen, maar het noorden zit echt op de grens van regen of sneeuw.
wat geen bier ?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker goed dat ze het melden want het zuiden krijgt regen / sneeuw / ijzel en regen.. Daarnaast gaat het in de loop van de dag ook hard waaien vanuit het noorden. Groningen lijkt over een paar uur de volle laag te krijgen.. Ik heb al wat extra pizza's en cola ingeslagen. Je weet maar nooit..!
Ik vind er weinig wow aanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW Hans ik lees nu pas t weer...klinkt leuk morgen in Grun
10cm sneeuw
Sorry, lag ff te slapen, FOK-gewijs. Welk nummer, waarvoor?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Welk nummer was dat nummer hiervoor dan, SuperVeenstra?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind er weinig wow aan. Zal ik het jou kant opsturen ?
Bevroren bier is alleen heiniken ice lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
er staat nog een pallet op het grasveld. Komt goed !
Domien niet van fanfares houd in de vroege morgenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is aan het zoeken naar 'Wist je dat'-jes voor 3FMFan. Iemand nog suggesties?
hebben we wist je datjesquote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien niet van fanfares houd in de vroege morgen
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hebben we wist je datjes
die hadden we op de schoolkrantmochten mensen insturen in de schoolkrantbrievenbus en dat was heel leuk om te lezen en in de schoolkrant te zetten
die is zo tof, fukkin' savedquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.
lijkt mij de werkwerkers van 3fmquote:Op maandag 9 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en moet het over de vaste posters van dit topic gaan? of alleen DJ's of allemaal...of of
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en moet het over de vaste posters van dit topic gaan? of alleen DJ's of allemaal...of of
Wist je dat... Domien's fiets gestolen is?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.
oh zo...kan nu ff niks bedenkenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.
Leukquote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.
Yup.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit dat liedje waar Stenders zo over aan t kletsen was vanmiddag
Maar komen uit een andere layout daar heten ze andersquote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hier staat dit "Top 5 meest gebruikte PI's in januari 2009"
nummer 1 en 2 zijn toch t zelfde
Gokje: de standaard PI, maar dan in een andere layout.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hier staat dit "Top 5 meest gebruikte PI's in januari 2009"
nummer 1 en 2 zijn toch t zelfde
oke...ik vraag me af waar je dat icoontje nog meer kan gebruikenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar komen uit een andere layout daar heten ze anders
Zover ik kan herinneren welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Zat vanmiddag mijn keuzes voor de 3FM Awards in te vullen en het viel me, net als bij de Zeroes Request, op da'k geen bevestigingsmail kreeg met daarin mijn keuzes. Nou heb ik afgelopen weekend m'n uiterste best gedaan zoveel mogelijk hersencellen te vernietigen, dus helemaal zeker weten doe ik het niet, maar het was toch gebruikelijk dat je een mailtje kreeg?
Spuit 11quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vast met de eieren na de mosterd voor de maaltijd tijdens Pasen. Maar kei leuk die wist je datjes!
http://www.3fmfan.nl/
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Zat vanmiddag mijn keuzes voor de 3FM Awards in te vullen en het viel me, net als bij de Zeroes Request, op da'k geen bevestigingsmail kreeg met daarin mijn keuzes. Nou heb ik afgelopen weekend m'n uiterste best gedaan zoveel mogelijk hersencellen te vernietigen, dus helemaal zeker weten doe ik het niet, maar het was toch gebruikelijk dat je een mailtje kreeg?
Die had ik toch nie gelezen.......quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spuit 11, we waren paar posts boven je er over aan het hebben
Kut, zit ik ff niet op te lettenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
Jewel
ROEL!!! ROEL!!!! waar ben je
Nee hoor, zo laat ben je ook weer niet. Heb het een half uurtje geleden oid gemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vast met de eieren na de mosterd voor de maaltijd tijdens Pasen. Maar kei leuk die wist je datjes!
http://www.3fmfan.nl/
Vervelendquote:
M'n Zeroes Request platen weet ik gelukkig nog, ik had nl. voor mezelf een lijst gemaakt met alle platen waarvan ik vind dat ze top 5 materiaal zijn en ben vervolgens gaan strepen. Johan, Fleet Foxes, T. Raumschmiere, the Coral en Ocean Colour Scene bleven over. M'n Top 5 zou er nu heel anders uit zien, maar ik vind het wel best zo, lijstjes maken blijft een crime.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh toch wel dus...ik vroeg t me in t vorige topic ook al af eigenlijk![]()
Jammer dat je geen meel krijgt want ik ben echt de helft weer vergeten...erg heh
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Kijkt de koekoek terug op MetMichiel.nl
Jezus, wat heb ik die 4 vrijdagavonden gemist!
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )
Over Giel gesproken: We hebben hier een echte Look-a-like. Echt sprekend! Zelfs andere Nederlanders dan ik hier vinden dat ook
Dat viel me inderdaad niet tegen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: Wist je dat ... vroeger iedere omroep zijn eigen geluid has (eigen processing)
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze lag hier in de uitverkoop.....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik er vanaf was... ( ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dat is dan half waar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.
Wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.
Misschien hield je toen nooit geld over.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Ik ben zo'n figuur die door meer downloaden meer is gaan kopen, dus dat valt best tegen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien hield je toen nooit geld over.
Door de torrentboeren heb ik meer cds gekocht dan ervoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Fouten? Die zie ik nergens...?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is dan half waar...
Ow en je website genereert fouten
Ah... dan gaat daar blijkbaar nog wat fout...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
MySQL fouten... en als die kwamen dan bleef de 'Wist je dat' leeg
Deze klinkt best lekker eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer. De nieuwe Britney... Zelfs Corton is om?!
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Heeft er iemand een top 10! van gemiste platen als je in Ierland woont van de laatste tijd!?
Quote, voor later.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:
De Staat - Fantastic Journey of the Underground Man
Jazzanova - I Can See
Tom Jones - Take Me Back to the Party
Mr. Oizo - Two Takes It
Franz Ferdinand - Ulysses
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
White Lies - Death
Empire of the Sun - Walking on a Dream
En de plaat die nu eindelijk wel eens veelvuldig op 3FM te horen mag zijn: The Killers - Spaceman.
http://tinyurl.com/cp2logquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
En de plaat die nu eindelijk wel eens veelvuldig op 3FM te horen mag zijn: The Killers - Spaceman.
Op dat Mr. Oizo-vehikel na kan ik mij er aardig in vindenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:
De Staat - Fantastic Journey of the Underground Man
Jazzanova - I Can See
Tom Jones - Take Me Back to the Party
Mr. Oizo - Two Takes It
Franz Ferdinand - Ulysses
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
White Lies - Death
Empire of the Sun - Walking on a Dream
Hmm, hij kwam me bekend voor, maar dat kan dan nietquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken em sinds 3FM em heeft opgepikt op Eurosonic, maar het album is van 2008.
Ik houd niet van re-releases. Back In Your Head is in 2007 al een keer uitgekomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op dat Mr. Oizo-vehikel na kan ik mij er aardig in vinden. Tegan & Sara daarvoor in de plaats!
Kan, maar dat Mr. Oizo-geval is natuurlijk een vreselijke crappy cover van Rob Base & DJ EZ Rock.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik houd niet van re-releases. Back In Your Head is in 2007 al een keer uitgekomen.
Idd erg goeie plaat. Heb afgelopen weekend ook het album beluisterd (overigens is dat al het tweede album, die eerste ook nog maar eens luisteren). De meeste nummers klinken eigenlijk allemaal een beetje als Old White Lincoln, dus dat is wel een beetje een minpunt. De nummers die anders klinken vallen daardoor meteen op. In positieve zin.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, hij kwam me bekend voor, maar dat kan dan niet
Gewoon hele goeie plaat dus
Hahaha. Denk je dat het me daar om te doen is?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De plaat is wel te gek ja, maar zijn het lekkere chicks ofzo?
Concert staat op Fabchannel. Mocht je eens tijd over hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Interessante info, Cos. Aardige dame inderdaad. Was ook al even wezen neuzen op het net.
Thanks! nu even geen tijd over, maar morgen absoluut. Ga ik checkenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Concert staat op Fabchannel. Mocht je eens tijd over hebben.
http://www.fabchannel.com(...)r_concert/2009-01-15
is gelukkig maar 1 uurquote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Die stelling verstoort nog steeds het 3voor12 geluid en programma...
Tempo is er wel uit ja.. en dan is er weer muziek en dan is het de nieuwe van U2... schiet niet op zo.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Die stelling verstoort nog steeds het 3voor12 geluid en programma...
Hoe erg sneeuwt het al bij jullie.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tempo is er wel uit ja.. en dan is er weer muziek en dan is het de nieuwe van U2... schiet niet op zo.
Net even gekeken maar nog niet, maar volgens de buienradar gaat het over 30 minuten los. De temperatuur is atm nog stabiel op 2.1 graden, maar die zal straks ook wel omlaag gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe erg sneeuwt het al bij jullie.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even gekeken maar nog niet, maar volgens de buienradar gaat het over 30 minuten los. De temperatuur is atm nog stabiel op 2.1 graden, maar die zal straks ook wel omlaag gaan.
NIET,quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe erg sneeuwt het al bij jullie.
Bedankt! Leuk concert. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar cd's van deze band. Ben trouwens niet echt onder de indruk van de schoonheid van de zangeres. Net een verslaafde krakerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Concert staat op Fabchannel. Mocht je eens tijd over hebben.
http://www.fabchannel.com(...)r_concert/2009-01-15
Ach, ze ziet er leuk uit, al dat is wel van ondergeschikt belang. Ik heb alleen nog een beetje moeite met haar accent. Hopelijk wordt dat juist charming op gegeven momentquote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt! Leuk concert. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar cd's van deze band. Ben trouwens niet echt onder de indruk van de schoonheid van de zangeres. Net een verslaafde kraker![]()
Maar de muziek is zeker te pruimen
Hier.... *doet buitenverlichting aan en kijkt naar buiten* ... sneeuwt het ook aardig door.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier sneeuwt het nu heel hard + hagel
1 van de voordelen van in het bos wonen, het word schilderachtigquote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier.... *doet buitenverlichting aan en kijkt naar buiten* ... sneeuwt het ook aardig door.
En ik ga slapen, ben al vanaf 4.50 wakker en best een beetje moe![]()
Morgen heerlijk lang in m'n warme bedje blijven liggen terwijl de storm door de bomen en om m'n huisje heen raast
Hier heb ik tot nu toe te maken met de categorie 'regen, regen en nog eens regen'...quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier sneeuwt het nu heel hard + hagel
Ik heb (behalve de slechte bustijden) nog geen nadelen kunnen ontdekken.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 van de voordelen van in het bos wonen, het word schilderachtig
Die stem vind ik juist zo tof, en is erg verslavendquote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb alleen nog een beetje moeite met haar accent. Hopelijk wordt dat juist charming op gegeven moment.
Wallis Bird.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar luisteren we nu naar, het klinkt best wel fijn. maar lijkt buiten dalet om te gaan.
Klopt, maar SoulSeek welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx , is mij even wat meer in verdiepen, torrentboer geeft niet veel prijs
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt, maar SoulSeek wel [ afbeelding ].
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseek
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.
Als het goed is wel, of ik dat bewust ga meemaken betwijfel ikquote:
Er schiet me zo niks bijzonders van de laatste tijd te binnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiek
ik vind hem primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die verdient eigenlijk wel eens een naamtopic, vind ik. Mooie gelegenheid, dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |