Kut, zit ik ff niet op te lettenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
Jewel
ROEL!!! ROEL!!!! waar ben je
Nee hoor, zo laat ben je ook weer niet. Heb het een half uurtje geleden oid gemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vast met de eieren na de mosterd voor de maaltijd tijdens Pasen. Maar kei leuk die wist je datjes!
http://www.3fmfan.nl/
Vervelendquote:
M'n Zeroes Request platen weet ik gelukkig nog, ik had nl. voor mezelf een lijst gemaakt met alle platen waarvan ik vind dat ze top 5 materiaal zijn en ben vervolgens gaan strepen. Johan, Fleet Foxes, T. Raumschmiere, the Coral en Ocean Colour Scene bleven over. M'n Top 5 zou er nu heel anders uit zien, maar ik vind het wel best zo, lijstjes maken blijft een crime.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh toch wel dus...ik vroeg t me in t vorige topic ook al af eigenlijk![]()
Jammer dat je geen meel krijgt want ik ben echt de helft weer vergeten...erg heh
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Kijkt de koekoek terug op MetMichiel.nl
Jezus, wat heb ik die 4 vrijdagavonden gemist!
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )
Over Giel gesproken: We hebben hier een echte Look-a-like. Echt sprekend! Zelfs andere Nederlanders dan ik hier vinden dat ook
Dat viel me inderdaad niet tegen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |