quote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.
lijkt mij de werkwerkers van 3fmquote:Op maandag 9 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en moet het over de vaste posters van dit topic gaan? of alleen DJ's of allemaal...of of
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en moet het over de vaste posters van dit topic gaan? of alleen DJ's of allemaal...of of
Wist je dat... Domien's fiets gestolen is?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.
oh zo...kan nu ff niks bedenkenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.
Leukquote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon, 3FM in het algemeen. Zie helemaal bovenaan 3FMFan.
Yup.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit dat liedje waar Stenders zo over aan t kletsen was vanmiddag
Maar komen uit een andere layout daar heten ze andersquote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hier staat dit "Top 5 meest gebruikte PI's in januari 2009"
nummer 1 en 2 zijn toch t zelfde
Gokje: de standaard PI, maar dan in een andere layout.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hier staat dit "Top 5 meest gebruikte PI's in januari 2009"
nummer 1 en 2 zijn toch t zelfde
oke...ik vraag me af waar je dat icoontje nog meer kan gebruikenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar komen uit een andere layout daar heten ze anders
Zover ik kan herinneren welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Zat vanmiddag mijn keuzes voor de 3FM Awards in te vullen en het viel me, net als bij de Zeroes Request, op da'k geen bevestigingsmail kreeg met daarin mijn keuzes. Nou heb ik afgelopen weekend m'n uiterste best gedaan zoveel mogelijk hersencellen te vernietigen, dus helemaal zeker weten doe ik het niet, maar het was toch gebruikelijk dat je een mailtje kreeg?
Spuit 11quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vast met de eieren na de mosterd voor de maaltijd tijdens Pasen. Maar kei leuk die wist je datjes!
http://www.3fmfan.nl/
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
Zat vanmiddag mijn keuzes voor de 3FM Awards in te vullen en het viel me, net als bij de Zeroes Request, op da'k geen bevestigingsmail kreeg met daarin mijn keuzes. Nou heb ik afgelopen weekend m'n uiterste best gedaan zoveel mogelijk hersencellen te vernietigen, dus helemaal zeker weten doe ik het niet, maar het was toch gebruikelijk dat je een mailtje kreeg?
Die had ik toch nie gelezen.......quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spuit 11, we waren paar posts boven je er over aan het hebben
Kut, zit ik ff niet op te lettenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
Jewel
ROEL!!! ROEL!!!! waar ben je
Nee hoor, zo laat ben je ook weer niet. Heb het een half uurtje geleden oid gemaakt.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vast met de eieren na de mosterd voor de maaltijd tijdens Pasen. Maar kei leuk die wist je datjes!
http://www.3fmfan.nl/
Vervelendquote:
M'n Zeroes Request platen weet ik gelukkig nog, ik had nl. voor mezelf een lijst gemaakt met alle platen waarvan ik vind dat ze top 5 materiaal zijn en ben vervolgens gaan strepen. Johan, Fleet Foxes, T. Raumschmiere, the Coral en Ocean Colour Scene bleven over. M'n Top 5 zou er nu heel anders uit zien, maar ik vind het wel best zo, lijstjes maken blijft een crime.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh toch wel dus...ik vroeg t me in t vorige topic ook al af eigenlijk![]()
Jammer dat je geen meel krijgt want ik ben echt de helft weer vergeten...erg heh
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Kijkt de koekoek terug op MetMichiel.nl
Jezus, wat heb ik die 4 vrijdagavonden gemist!
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, ik moet nog 2 EW's terugluisteren...
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog 4 en dan nog de de Freaknachten (zonder Giel ;-) )
Over Giel gesproken: We hebben hier een echte Look-a-like. Echt sprekend! Zelfs andere Nederlanders dan ik hier vinden dat ook
Dat viel me inderdaad niet tegen!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: Wist je dat ... vroeger iedere omroep zijn eigen geluid has (eigen processing)
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze lag hier in de uitverkoop.....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik er vanaf was... ( ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dat is dan half waar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.
Wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.
Misschien hield je toen nooit geld over.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Ik ben zo'n figuur die door meer downloaden meer is gaan kopen, dus dat valt best tegen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien hield je toen nooit geld over.
Door de torrentboeren heb ik meer cds gekocht dan ervoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Fouten? Die zie ik nergens...?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is dan half waar...
Ow en je website genereert fouten
Ah... dan gaat daar blijkbaar nog wat fout...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
MySQL fouten... en als die kwamen dan bleef de 'Wist je dat' leeg
Deze klinkt best lekker eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer. De nieuwe Britney... Zelfs Corton is om?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |