Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: Wist je dat ... vroeger iedere omroep zijn eigen geluid has (eigen processing)
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze lag hier in de uitverkoop.....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik er vanaf was... ( ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dat is dan half waar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.
Wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.
Misschien hield je toen nooit geld over.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Ik ben zo'n figuur die door meer downloaden meer is gaan kopen, dus dat valt best tegen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien hield je toen nooit geld over.
Door de torrentboeren heb ik meer cds gekocht dan ervoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Fouten? Die zie ik nergens...?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is dan half waar...
Ow en je website genereert fouten
Ah... dan gaat daar blijkbaar nog wat fout...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
MySQL fouten... en als die kwamen dan bleef de 'Wist je dat' leeg
Deze klinkt best lekker eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer. De nieuwe Britney... Zelfs Corton is om?!
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Heeft er iemand een top 10! van gemiste platen als je in Ierland woont van de laatste tijd!?
Quote, voor later.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:
De Staat - Fantastic Journey of the Underground Man
Jazzanova - I Can See
Tom Jones - Take Me Back to the Party
Mr. Oizo - Two Takes It
Franz Ferdinand - Ulysses
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
White Lies - Death
Empire of the Sun - Walking on a Dream
En de plaat die nu eindelijk wel eens veelvuldig op 3FM te horen mag zijn: The Killers - Spaceman.
http://tinyurl.com/cp2logquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
En de plaat die nu eindelijk wel eens veelvuldig op 3FM te horen mag zijn: The Killers - Spaceman.
Op dat Mr. Oizo-vehikel na kan ik mij er aardig in vindenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde de 10 singles die mij het meest (positief) opvielen van 2009:
De Staat - Fantastic Journey of the Underground Man
Jazzanova - I Can See
Tom Jones - Take Me Back to the Party
Mr. Oizo - Two Takes It
Franz Ferdinand - Ulysses
Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Asteroids Galaxy Tour - Around the Bend
White Lies - Death
Empire of the Sun - Walking on a Dream
Hmm, hij kwam me bekend voor, maar dat kan dan nietquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken em sinds 3FM em heeft opgepikt op Eurosonic, maar het album is van 2008.
Ik houd niet van re-releases. Back In Your Head is in 2007 al een keer uitgekomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op dat Mr. Oizo-vehikel na kan ik mij er aardig in vinden. Tegan & Sara daarvoor in de plaats!
Kan, maar dat Mr. Oizo-geval is natuurlijk een vreselijke crappy cover van Rob Base & DJ EZ Rock.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik houd niet van re-releases. Back In Your Head is in 2007 al een keer uitgekomen.
Idd erg goeie plaat. Heb afgelopen weekend ook het album beluisterd (overigens is dat al het tweede album, die eerste ook nog maar eens luisteren). De meeste nummers klinken eigenlijk allemaal een beetje als Old White Lincoln, dus dat is wel een beetje een minpunt. De nummers die anders klinken vallen daardoor meteen op. In positieve zin.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, hij kwam me bekend voor, maar dat kan dan niet
Gewoon hele goeie plaat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |