Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf: Wist je dat ... vroeger iedere omroep zijn eigen geluid has (eigen processing)
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze lag hier in de uitverkoop.....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik er vanaf was... ( ;-) )quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee wezen als giel look-alike, al vond ik hem bij de x-factor al stuk beter eruit zien.
Dat is dan half waar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maak ik er liever van dat ze allemaal eigen studio's hadden, dat is wat begrijpelijker voor minder technische mensen.
Wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt wel of Sylar bij haar langs is geweest.
Misschien hield je toen nooit geld over.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Ik ben zo'n figuur die door meer downloaden meer is gaan kopen, dus dat valt best tegen...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien hield je toen nooit geld over.
Door de torrentboeren heb ik meer cds gekocht dan ervoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap niet hoe ik ruim 30 jaar zonder torrentboeren heb kunnen leven...
Fouten? Die zie ik nergens...?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is dan half waar...
Ow en je website genereert fouten
Ah... dan gaat daar blijkbaar nog wat fout...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
MySQL fouten... en als die kwamen dan bleef de 'Wist je dat' leeg
Deze klinkt best lekker eigenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze weer. De nieuwe Britney... Zelfs Corton is om?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |