Die stem vind ik juist zo tof, en is erg verslavendquote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb alleen nog een beetje moeite met haar accent. Hopelijk wordt dat juist charming op gegeven moment.
Wallis Bird.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar luisteren we nu naar, het klinkt best wel fijn. maar lijkt buiten dalet om te gaan.
Klopt, maar SoulSeek welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx , is mij even wat meer in verdiepen, torrentboer geeft niet veel prijs
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt, maar SoulSeek wel [ afbeelding ].
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseek
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.
Als het goed is wel, of ik dat bewust ga meemaken betwijfel ikquote:
Er schiet me zo niks bijzonders van de laatste tijd te binnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiek
ik vind hem primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die verdient eigenlijk wel eens een naamtopic, vind ik. Mooie gelegenheid, dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |