Net even gekeken maar nog niet, maar volgens de buienradar gaat het over 30 minuten los. De temperatuur is atm nog stabiel op 2.1 graden, maar die zal straks ook wel omlaag gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe erg sneeuwt het al bij jullie.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even gekeken maar nog niet, maar volgens de buienradar gaat het over 30 minuten los. De temperatuur is atm nog stabiel op 2.1 graden, maar die zal straks ook wel omlaag gaan.
NIET,quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe erg sneeuwt het al bij jullie.
Bedankt! Leuk concert. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar cd's van deze band. Ben trouwens niet echt onder de indruk van de schoonheid van de zangeres. Net een verslaafde krakerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Concert staat op Fabchannel. Mocht je eens tijd over hebben.
http://www.fabchannel.com(...)r_concert/2009-01-15
Ach, ze ziet er leuk uit, al dat is wel van ondergeschikt belang. Ik heb alleen nog een beetje moeite met haar accent. Hopelijk wordt dat juist charming op gegeven momentquote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedankt! Leuk concert. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar cd's van deze band. Ben trouwens niet echt onder de indruk van de schoonheid van de zangeres. Net een verslaafde kraker![]()
Maar de muziek is zeker te pruimen
Hier.... *doet buitenverlichting aan en kijkt naar buiten* ... sneeuwt het ook aardig door.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier sneeuwt het nu heel hard + hagel
1 van de voordelen van in het bos wonen, het word schilderachtigquote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier.... *doet buitenverlichting aan en kijkt naar buiten* ... sneeuwt het ook aardig door.
En ik ga slapen, ben al vanaf 4.50 wakker en best een beetje moe![]()
Morgen heerlijk lang in m'n warme bedje blijven liggen terwijl de storm door de bomen en om m'n huisje heen raast
Hier heb ik tot nu toe te maken met de categorie 'regen, regen en nog eens regen'...quote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier sneeuwt het nu heel hard + hagel
Ik heb (behalve de slechte bustijden) nog geen nadelen kunnen ontdekken.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 van de voordelen van in het bos wonen, het word schilderachtig
Die stem vind ik juist zo tof, en is erg verslavendquote:Op maandag 9 februari 2009 23:13 schreef cosmick het volgende:
Ik heb alleen nog een beetje moeite met haar accent. Hopelijk wordt dat juist charming op gegeven moment.
Wallis Bird.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar luisteren we nu naar, het klinkt best wel fijn. maar lijkt buiten dalet om te gaan.
Klopt, maar SoulSeek welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx , is mij even wat meer in verdiepen, torrentboer geeft niet veel prijs
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt, maar SoulSeek wel [ afbeelding ].
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx hij stroomt nu binnen, even wat meer verkennen van soulseek
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh, dat stelt niet zoveel voor. De instellingen moet je ff goed hebben staan, maar dat wijst zich vanzelf wel.
Als het goed is wel, of ik dat bewust ga meemaken betwijfel ikquote:
Er schiet me zo niks bijzonders van de laatste tijd te binnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog wat leuke tips om te proberen qua muziek wat relatief onbekend is voor groot publiek
ik vind hem primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:44 schreef broer het volgende:
[..]
Die verdient eigenlijk wel eens een naamtopic, vind ik. Mooie gelegenheid, dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |