Uggsquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
De onderkant heb ik idd nog gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk wasquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Jij maakt wat mee zegquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Vooral; dat laatste natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
De onderkant heb ik idd nog gemist.
Strakke spijkerbroek: mits het past.
Hello Kitty-Uggs...
Maar, het motto vind ik wel: doe wat je wilt en stoor je niet aan anderen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Worden die niet van ratten-velletjes gemaakt
Even uitproberenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Exact Audio Copy.
Of gewoon http://www.mediamonkey.com/.
Collega's die denken dat ze een tram zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk was
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.
Dat werd nogal moeilijk, want die was er niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelen
Niet veel boeiends eigenlijk behalve mijn ruzie met een bejaarde die wilde voordringen in de supermarktquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel, wat heb jij dan meegemaakt vandaag?
Best makkelijk te doen hoor. Of hij dan ook daadwerkelijk naar de Peperbus komt om koffie rond te gaan brengen is wel ff afwachten...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat werd nogal moeilijk, want die was er niet...
Maar nog geen UK beeldenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Net weerbericht met Marjon de Hond gezien... de hel morgen! Ijzel, regel en 10 cm sneeuw in het Noorden
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk geen vaste Met Michiel luisteraar want anders had ze Liquido wel gekend..
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel vaak ook een naam van een band niet weet, of de titel.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.
Dat dacht ik eigelijk ook want ook op de clipstations zie ik de clip nog vrij regelmatig voorbij komen. Misschien dat ik er daarom ook niet zo heel veel aan vind. Iets met kapot/grijs gedraaidquote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Liquido op elk radiostation wel kapotgedraaid is. Ook een favoriet van coverbands met een vrij oppervlakkig repertoire.
Heel bekend deuntjequote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
Toen ik haar hoorde zingen, wist ik het meteen al.
Vroeger was het echt een sport , naam en titel te kennen, vervelende tikquote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel vaak ook een naam van een band niet weet, of de titel.
lol dat vind ik wel n mannending eigenlijk....quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vroeger was het echt een sport , naam en titel te kennen, vervelende tik
Ik heb er best wel een hekel aan zelfs. Bij deze plaat denken veel mensen dat het ineens verantwoord is om je lomp en onbenullig te gaan gedragen en daarbij heel erg moeten laten merken dat ze aanwezig zijn. Het liefst mijd ik tenten waar het type band komt dat Narcotic in het repertoire heeft, maar mn vrienden denken daar anders over.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigelijk ook want ook op de clipstations zie ik de clip nog vrij regelmatig voorbij komen. Misschien dat ik er daarom ook niet zo heel veel aan vind. Iets met kapot/grijs gedraaid.
Als iets geinig klinkt, dan wil ik het ook graag in mn muziek-collectie opnemen en dan is een naam of titel wel handig.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol dat vind ik wel n mannending eigenlijk....![]()
eigenlijk boeit een naam me soms ook niet, t klinkt gewoon geinig
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Welk nummer was dat nummer hiervoor dan, SuperVeenstra?
neuh "wel geinig" komt er niet in hier. T moet wel echt gewoon goed zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als iets geinig klinkt, dan wil ik het ook graag in mn muziek-collectie opnemen en dan is een naam of titel wel handig.
ja, kan heel vervelend worden daar in de loop van de nacht. Heel goed dat ze dat vast melden. Misschien wordt het allemaal regen, maar het noorden zit echt op de grens van regen of sneeuw.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Net weerbericht met Marjon de Hond gezien... de hel morgen! Ijzel, regel en 10 cm sneeuw in het Noorden
uuhm wel herkenbaar ja al is het heel soms ook wel geinigquote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er best wel een hekel aan zelfs. Bij deze plaat denken veel mensen dat het ineens verantwoord is om je lomp en onbenullig te gaan gedragen en daarbij heel erg moeten laten merken dat ze aanwezig zijn. Het liefst mijd ik tenten waar het type band komt dat Narcotic in het repertoire heeft, maar mn vrienden denken daar anders over.
misschien Rabberingquote:Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maak ik hier iemand nog blij met gratis trance 2000 en
trance 100 cds
mega dance etc
Zeker goed dat ze het melden want het zuiden krijgt regen / sneeuw / ijzel en regen.. Daarnaast gaat het in de loop van de dag ook hard waaien vanuit het noorden. Groningen lijkt over een paar uur de volle laag te krijgen.. Ik heb al wat extra pizza's en cola ingeslagen. Je weet maar nooit..!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
ja, kan heel vervelend worden daar in de loop van de nacht. Heel goed dat ze dat vast melden. Misschien wordt het allemaal regen, maar het noorden zit echt op de grens van regen of sneeuw.
wat geen bier ?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker goed dat ze het melden want het zuiden krijgt regen / sneeuw / ijzel en regen.. Daarnaast gaat het in de loop van de dag ook hard waaien vanuit het noorden. Groningen lijkt over een paar uur de volle laag te krijgen.. Ik heb al wat extra pizza's en cola ingeslagen. Je weet maar nooit..!
Ik vind er weinig wow aanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW Hans ik lees nu pas t weer...klinkt leuk morgen in Grun
10cm sneeuw
Sorry, lag ff te slapen, FOK-gewijs. Welk nummer, waarvoor?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Welk nummer was dat nummer hiervoor dan, SuperVeenstra?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind er weinig wow aan. Zal ik het jou kant opsturen ?
Bevroren bier is alleen heiniken ice lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
er staat nog een pallet op het grasveld. Komt goed !
Domien niet van fanfares houd in de vroege morgenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is aan het zoeken naar 'Wist je dat'-jes voor 3FMFan. Iemand nog suggesties?
hebben we wist je datjesquote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien niet van fanfares houd in de vroege morgen
Sinds een kwartiertje wel. Ben bezig met wat nieuws.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hebben we wist je datjes
die hadden we op de schoolkrantmochten mensen insturen in de schoolkrantbrievenbus en dat was heel leuk om te lezen en in de schoolkrant te zetten
die is zo tof, fukkin' savedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |