Maar die heeft dan ook een haai-avatar!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn zegt toch ook Haai
't is de nummer 1 van Nederland.. Tsja, ik vind ik ook geen bal aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit ... nummer... wat is daar nou zo leuk aan...
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis meequote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal op
idd lekker vrolijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis mee.
Door die capuchon lijkt het net alsof je helemaal kaal bentquote:
Zo zou je bijna niet herkend hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
bijna britney spears in haar kale periodequote:Op maandag 9 februari 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Door die capuchon lijkt het net alsof je helemaal kaal bent.
Ik schaam me echt diep dat ik dat zeg, maar ok.
ja maar om nou overal skulls op te hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'n shirt met doodshoofden, én kleurtjes. Daar is helemaal niets mis mee.
Ja hoor, volg me maar op Twitterquote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je ook meer zeggen dan "Hallo!"?
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijna britney spears in haar kale periode
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In echt ben je veel leuker
wat n leven heb jijquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders, joh!.
twitstalkerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders, joh!.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, had een blue screen of death.
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
zijn aardig goedequote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Heb trouwens vandaag nieuwe oordopjes gekocht want mijn oude oordopjes waren kapot..
(Sony mdr ed31lp)
[ afbeelding ]
Ze zien er wel solide uit..
Exact Audio Copyquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
Windows Media Playerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Mag trouwens ook wel voor de prijsquote:
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou op zeggen
mr. zeg ik pas als ik weet hoe oud ie isquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
Vergeet de laarzen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
in de zomer jahquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
Een vrouwelijke wiggerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Laarzen en majoquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
en anders kan meneer op mn hyves kijken![]()
je heb alleen maar de bovenkant gezienquote:
Ja hoor. Ik zie het bijna dagelijksquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |