quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, had een blue screen of death.
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
zijn aardig goedequote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Heb trouwens vandaag nieuwe oordopjes gekocht want mijn oude oordopjes waren kapot..
(Sony mdr ed31lp)
[ afbeelding ]
Ze zien er wel solide uit..
Exact Audio Copyquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
Windows Media Playerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Mag trouwens ook wel voor de prijsquote:
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou op zeggen
mr. zeg ik pas als ik weet hoe oud ie isquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
Vergeet de laarzen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
in de zomer jahquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
Een vrouwelijke wiggerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Laarzen en majoquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
en anders kan meneer op mn hyves kijken![]()
je heb alleen maar de bovenkant gezienquote:
Ja hoor. Ik zie het bijna dagelijksquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.
Uggsquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
De onderkant heb ik idd nog gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb alleen maar de bovenkant gezienwat is er mis met mn strakke spijkerbroek en Hello Kitty-Uggs
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk wasquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Jij maakt wat mee zegquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De eerste dag van de week is gelukkig bijna voorbij idd... wat een dramaandag was 't vandaag. Collega die onderuit gaan op de tramrails, een andere collega die vergeet op tijd uit de trein te stappen en een defecte koffie-automaat...
Vooral; dat laatste natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
De onderkant heb ik idd nog gemist.
Strakke spijkerbroek: mits het past.
Hello Kitty-Uggs...
Maar, het motto vind ik wel: doe wat je wilt en stoor je niet aan anderen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Worden die niet van ratten-velletjes gemaakt
Even uitproberenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Exact Audio Copy.
Of gewoon http://www.mediamonkey.com/.
Collega's die denken dat ze een tram zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah Roosmarijn had veel last van t koffieapparaat wat stuk was
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ze moest alleen wat verder lopen. Een etage hoger bij Radio 4 was nog wel gewoon een werkende machine.
Dat werd nogal moeilijk, want die was er niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon ff naar Bram twitteren dat ie weer obertje moet gaan spelen
Niet veel boeiends eigenlijk behalve mijn ruzie met een bejaarde die wilde voordringen in de supermarktquote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel, wat heb jij dan meegemaakt vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |