quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, had een blue screen of death.
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
oh lol ik trek echt een hele arro kop maar dit is mn trui![]()
[ afbeelding ]
zijn aardig goedequote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Heb trouwens vandaag nieuwe oordopjes gekocht want mijn oude oordopjes waren kapot..
(Sony mdr ed31lp)
[ afbeelding ]
Ze zien er wel solide uit..
Exact Audio Copyquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
Windows Media Playerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is tegenwoordig een goed pakketje om cd om te zetten naar mp3
wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Mag trouwens ook wel voor de prijsquote:
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou op zeggen
mr. zeg ik pas als ik weet hoe oud ie isquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Ik zal niet meer zo raar voor foto's poseren mr. Cosmick."
Vergeet de laarzen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
in de zomer jahquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Nou ja, sorry dan, maar zo'n look vind ik echt helemaal niks.
Een leuk jurkje of rokje daarentegen.
Een vrouwelijke wiggerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, woman. Je komt toch niet uit de Bijlmer ofzo?
Laarzen en majoquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de zomer jahtis hier nu freaking koud
en anders kan meneer op mn hyves kijken![]()
je heb alleen maar de bovenkant gezienquote:
Ja hoor. Ik zie het bijna dagelijksquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen mn ogen uitgekeken naar dames met rokjes, dus het kan blijkbaar heel goed ook in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |