quote:
Ga nu kogelbiefstukje met uitje en augurkje maken, boontjes en aardappelschijfjesquote:
Ik hoor net dat er in het Noorden wel eens 10 mm aan sneeuw kan vallen! #*($&*(#$&)@quote:Op maandag 9 februari 2009 18:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als d'r sneeuw ligt, moet ik met de trein. En van station naar school is best een pokkeneind, en dat met mn voet
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
alleen de modekleuren van dit momentquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
Google Chrome werkt primaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef Feivel1 het volgende:Mijn internet explorer wou niet zo mee werken
.
Klopt, die horizontale strepen laten je inderdaad breder lijken. Verticaal juist weer langerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aan![]()
dan lijk ik breder
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescodequote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
heeerlijk die felle kleurtjes!!! iedereen is altijd zo grauw met donkeree kleuren zoals zwart, grijs en donkerblauw. Nu zie je steeds meer mensen met felle kleurtjes rondlopen. En ik vind dat er vrolijk uitzienquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sprankelende regenboogkleuren, frisse pastels en exotische warme tonen
Hahaha!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescode.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft altijd een effen trui aan. Ik volg de mode niet zo
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb er nog 1 van cool cat zeker
Heyquote:
Donkerblauw. Hier zit de schuldige.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeerlijk die felle kleurtjes!!! iedereen is altijd zo grauw met donkeree kleuren zoals zwart, grijs en donkerblauw. Nu zie je steeds meer mensen met felle kleurtjes rondlopen. En ik vind dat er vrolijk uitzien
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal opquote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescode.
Whehe, eens!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal op
Die heeft ie wel eens vaker aan... meen ergens bij Actionradio top 100 volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Just dance !!!!!!!!!!!!!
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in het Noorden wel eens 10 mm aan sneeuw kan vallen! #*($&*(#$&)@
en ruitjes danquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, die horizontale strepen laten je inderdaad breder lijken. Verticaal juist weer langer.
Uh. Gewoon ooit 'ns gekocht? Ik let niet op merken, als het lekker warm aan is, en het er voor mij mooi genoeg uitziet, vind ik het prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb er nog 1 van cool cat zeker
Meen je niet?! uuhhm, was me nog niet eens echt opgevallen. Zal er eens wat meer op gaan lettenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die heeft ie wel eens vaker aan... meen ergens bij Actionradio top 100 volgens mij
misschien toch nog elfsteden tochquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallen
uuhm ik lees het net inderdaad ook op RTV Noord, maar die 10 mm lijkt mij eigenlijk wat overdreven. Eerst wat sneeuw (2 mm?) en daarna regen. Dat is volgens mij wel te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallen
Roosmarijn zegt toch ook Haaiquote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je ook meer zeggen dan "Hallo!"?
we gaan 3 weken verplicht op vrijdag casual friday doenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn trui is nu zwart met grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |