Ik zat te twijfelen tussen die 2 optiesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de slashes in M/A/R/R/S niet (meer) wist.
Ja, het is weer Nationale Anouk-dag. (DAG hoop ik, niet WEEK).quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk. Tsja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Brennel het volgende:
Zo, fijn 2 dagen vrij
Nu eerst eens lekker douchen.
Schijnbaar is 'ie niet aanwezigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Sirolf het volgende:
Can the real slim shady please stand up?
Toffe plaat ja !quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
When doves cry
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast wordenquote:
Hans is niet goed snik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast worden
Ik ben blij dat ik geen C&S luisterquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schitterend gesprek weer. Tering zeg. Ga je iemand bellen om er een serieus gesprek mee te voeren, ga je alleen zelf oeverloos ouwehoeren over het feit dát diegene familie van een BN'er is. En het dan ook nog fout hebben
.
Roel, makker!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast worden
Leuk... !quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
Ik krijg een fax dat Veenstra as. vrijdag de freaknacht gaat doen
Leven is een grote grapquote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
Hans is niet goed snik.
Maar in dit geval maakt ie een grap!
Sneeuw..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Check net de Buienradar maar de buien komen er nu toch echt aan. Ik vrees, gezien de temperatuur, dat het wel eens een dik pak sneeuw kan worden
.
Precies... Ik heb er ook helemaal niets mee. Dat gaat morgen weer een feest worden op de fiets over de besneeuwde fietspadenquote:
Ik hoop het niet. Als d'r sneeuw ligt, moet ik met de trein. En van station naar school is best een pokkeneind, en dat met mn voetquote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies... Ik heb er ook helemaal niets mee. Dat gaat morgen weer een feest worden op de fiets over de besneeuwde fietspaden
yooooooooooquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |