Dit compenseert één van de kutplaten wel ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef 3FMaster het volgende:
@Roel, dit maakt toch een hoop goed
Stiekum met je gedanst
jeweeel maar ze gaan n kies repareren en daar hebben ze foto's voor nodig enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vage shit , hadden ze geen kladblaadje waarop ze konden schrijven wat ze gingen doen.
PM je mailadres ff.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eeeeheeeeennn... ik heb bijna de hele cd van Maria Mena. 1 liedje kan ik niet vinden (of naja er zijn geen bronnen om te downloaden) eyesore heet ie...iemand die m wel heeft?
stuur hem vanavond wel even naar jequote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eeeeheeeeennn... ik heb bijna de hele cd van Maria Mena. 1 liedje kan ik niet vinden (of naja er zijn geen bronnen om te downloaden) eyesore heet ie...iemand die m wel heeft?
P.r.u.t.s.e.r.squote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jeweeel maar ze gaan n kies repareren en daar hebben ze foto's voor nodig enzo
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pé Daalemmer en Rooie Rinus!!!
Die gasten zijn ubber goed man !quote:Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus!!!
Nou geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Vette plaat dit ! gaat gewoon een vette hit worden
Carnavalquote:
Maar je houdt wel van Jordy? En als hij nu een carnevalshit maakt, wat dan ?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Carnaval![]()
Laatste keer dat ik dat gevierd heb was ik 6 en zat op de basisschool in Amstelveen en ik heb er nog nachtmerries van
hoeft niet meer (zie hier boven)quote:Op maandag 9 februari 2009 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur hem vanavond wel even naar je
Middag Mook.quote:
Ze zijn behulpzaam vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoeft niet meer (zie hier boven)
Dan zet ik mijn principes opzij natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van Jordy? En als hij nu een carnevalshit maakt, wat dan ?
hehequote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja heel lief al die mannen hier
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Leven die vieze beesten van je nog?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
"Hits" zijn over het algemeen megakutnummersquote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schrijf maar op want het gaat een kneiter van een hit worden
uuhhm, daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Hits" zijn over het algemeen megakutnummers.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leven die vieze beesten van je nog?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef cosmick het volgende:
Da's die gozer weer die hier ook postte toch?M/A/R/R/S
!
Vragen ze net het duet van Tina waarvan ik de man echt niet wist. Had dan Una cosa della vita gevraagdquote:
Mjah, wel terecht verloren. Gewoon pech gehad met de vragen, als het andersom was werd het 4-2.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben net zo mannelijk en woest aantrekkelijk als The Hoff
Wel jammer dat je de slashes in M/A/R/R/S niet (meer) wistquote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, wel terecht verloren. Gewoon pech gehad met de vragen, als het andersom was werd het 4-2.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] the Hoff staat links op de foto lief heh
Nee. Lijkt me niks.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] the Hoff staat links op de foto lief heh
Ik zat te twijfelen tussen die 2 optiesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de slashes in M/A/R/R/S niet (meer) wist.
Ja, het is weer Nationale Anouk-dag. (DAG hoop ik, niet WEEK).quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk. Tsja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Brennel het volgende:
Zo, fijn 2 dagen vrij
Nu eerst eens lekker douchen.
Schijnbaar is 'ie niet aanwezigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Sirolf het volgende:
Can the real slim shady please stand up?
Toffe plaat ja !quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
When doves cry
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast wordenquote:
Hans is niet goed snik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast worden
Ik ben blij dat ik geen C&S luisterquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schitterend gesprek weer. Tering zeg. Ga je iemand bellen om er een serieus gesprek mee te voeren, ga je alleen zelf oeverloos ouwehoeren over het feit dát diegene familie van een BN'er is. En het dan ook nog fout hebben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |