Neen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef on_air het volgende:
Mag ik hem voor mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
Aan iemand die die dikke trol van eenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier zo goed aan is aan dit nummer
More cowbell!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier zo goed aan is aan dit nummer
Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik em mee had genomen naar Desmet, maar moet je nu nog steeds aan hem denken?quote:
Heb nog steeds geen argument gehoord , alleen het onvermogen om iets uit te leggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aan iemand die die dikke trol van eenAdéle
leuk vindt, redelijk onmogelijk.
Toen ik in gala was?! Niet mijn beste avondquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik em mee had genomen naar Desmet, maar moet je nu nog steeds aan hem denken?
Pakjesquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan geef ik wel iets anders cadeau.
Okee, ging niet zo best dan dus..? Was mijn vorige vraag dus overbodig.quote:
het ligt dit keer niet aan fok, zoals afgelopen weekendquote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee, ging niet zo best dan dus..? Was mijn vorige vraag dus overbodig.
Maar het is dat internet er hier 10 minuten over doet om een pagina te refreshen. Waardoor het vrijwel onmogelijk wordt gemaakt om een beetje effectief te FOK!ken
Hoe kan ik jou nu iets uitleggen wat je niet lijkt te horen ??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen argument gehoord , alleen het onvermogen om iets uit te leggen.
Kijk nou leg je het goed uitquote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu iets uitleggen wat je niet lijkt te horen ??
- leuk, vrolijk trompettertje rondom het refrein
- ze zingt erg leuk, vooral het twee-stemmige gedeelte is
- origineel, niet te lang, te simpel of te moeilijk.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
Redelijjk briljante, lekkere zomerse niets-aan-de-hand chanson!
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Soms moet je eerst ergens opgewezen worden waardoor je erop gaat letten en het wel kan waarderen
Wehehehquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Dat was mijn punt ook in eerste instantiequote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Het is begrijpelijk dat je iets niet meteen leuk vind, maar het kwartje kan altijd nog later vallen. Soms valt ie zelfs als een baksteen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook in eerste instantie. Hoe leg je nu iemand uit wat je goed vindt aan iets?
Little Steven!
Tuurlijk je heb al na een paar seconden al gevoel of je dit gaat liggen of niet , maar soms kun je door de enthousiaste dingen die ander zegt net even je muziektentakels even bijdraaienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Beide.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
De naamspeling of het popje in haar algemeenheid?
Sterktequote:Op maandag 9 februari 2009 12:24 schreef muisje-eliza het volgende:hallow
lekker gedoesed...en nu klaar maken om naar de tandarts te gaan
Ik denk dat ie bij Ekdom nog wel een paar keer voorbij komt deze week (als zijnde freakandel speciaal).quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:![]()
AGT
![]()
.
Nu niet meer zoveel draaien please.
Over kapot gedraaide platen gesprokenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar tot de tijd dat ie kapotgedraaid is:![]()
![]()
NMTB.. vergeet ik de laatste tijd echt altijd te kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
De zanger van dit combo was vrij grappig bij Never Mind The Buzzcocks.
Ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef cosmick het volgende:
Really, wie zit hier nou nog op te wachten.
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".quote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier ook. Op kantoor.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij isquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij is
Verziekt voor het leven danquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.
Mwah... ik vind 'm wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ver-schrik-ke-lij-ke KUTPLAAT dit![]()
![]()
.
Annelies is veel leukerquote:
Zal eerder zware kneuzing zijn, een hiel breek/scheur je niet zo maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik weet niet hoe hoog die stoel wasquote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meerquote:Op maandag 9 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog die stoel was
De logs waren vol gelopen, ze hebben de logs verwijderdquote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat FOK! bij jullie ook zo langzaam, of ligt het weer aan mijn computer?
Zou ik wel graag willen hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meer) en ik viel dus op mn zij, maar mn hiel van mn rechtervoet kwam dus hard, op het laminaat. Hij kwam precies recht terrecht.
Wil je nog meer data
Ik snap het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Ja primaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Alles goed jongen?).
dus ik moet logs verwijderen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De logs waren vol gelopen, ze hebben de logs verwijderd
maar als een machine veel logs genereerd moet je misschien in die logs kijken
Oh My God, er zijn zelfs mensen die dit goed vindenquote:
Okee.. Dan wacht ik fijn af.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oh My God, er zijn zelfs mensen die dit goed vinden
Wat een stervendehoerenkutpleurismuziek vandaag.
5x woord lengte en 3x letterwaard , top scrabble woordquote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een stervendehoerenkutpleurismuziek vandaag.
Drama inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft NIETS met carnaval te maken. Kom es onder de grote rivieren kijken en vooral luisteren, knurft.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft NIETS met carnaval te maken. Kom es onder de grote rivieren kijken en vooral luisteren, knurft.
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Carnaval is ook om te huilen
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.
Dat was maar een garpjequote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je Paul en de Borrelnootjes ook grappig?
Carneval in Den Bosch is hardstikke leukkei gezellig, heur!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.
Waar woon je?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant, maar carnaval
Dan ben je ook geen echte brabo!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant, maar carnaval
Is Mraz al langs gekomen?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt ALLE kutplaten worden vandaag uit de kast getrokken![]()
Vage shit , hadden ze geen kladblaadje waarop ze konden schrijven wat ze gingen doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga ook huilen...bij de tandarts konden ze niet bij mn dossier (geen zin om verder uit te leggen) dus ik was snel klaar daar
Eindhovenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar woon je?
Wat zei Paul nou net over Empire of the sun: In vuur en vlam uit Australië? Beetje misplaatste grap
Dit compenseert één van de kutplaten wel ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef 3FMaster het volgende:
@Roel, dit maakt toch een hoop goed
Stiekum met je gedanst
jeweeel maar ze gaan n kies repareren en daar hebben ze foto's voor nodig enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vage shit , hadden ze geen kladblaadje waarop ze konden schrijven wat ze gingen doen.
PM je mailadres ff.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eeeeheeeeennn... ik heb bijna de hele cd van Maria Mena. 1 liedje kan ik niet vinden (of naja er zijn geen bronnen om te downloaden) eyesore heet ie...iemand die m wel heeft?
stuur hem vanavond wel even naar jequote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef muisje-eliza het volgende:
eeeeheeeeennn... ik heb bijna de hele cd van Maria Mena. 1 liedje kan ik niet vinden (of naja er zijn geen bronnen om te downloaden) eyesore heet ie...iemand die m wel heeft?
P.r.u.t.s.e.r.squote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jeweeel maar ze gaan n kies repareren en daar hebben ze foto's voor nodig enzo
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pé Daalemmer en Rooie Rinus!!!
Die gasten zijn ubber goed man !quote:Op maandag 9 februari 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pe Daalemmer en Rooie Rinus!!!
Nou geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef -Hans- het volgende:
Vette plaat dit ! gaat gewoon een vette hit worden
Carnavalquote:
Maar je houdt wel van Jordy? En als hij nu een carnevalshit maakt, wat dan ?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Carnaval![]()
Laatste keer dat ik dat gevierd heb was ik 6 en zat op de basisschool in Amstelveen en ik heb er nog nachtmerries van
hoeft niet meer (zie hier boven)quote:Op maandag 9 februari 2009 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur hem vanavond wel even naar je
Middag Mook.quote:
Ze zijn behulpzaam vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoeft niet meer (zie hier boven)
Dan zet ik mijn principes opzij natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van Jordy? En als hij nu een carnevalshit maakt, wat dan ?
hehequote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja heel lief al die mannen hier
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Leven die vieze beesten van je nog?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
"Hits" zijn over het algemeen megakutnummersquote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schrijf maar op want het gaat een kneiter van een hit worden
uuhhm, daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Hits" zijn over het algemeen megakutnummers.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leven die vieze beesten van je nog?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:45 schreef cosmick het volgende:
Da's die gozer weer die hier ook postte toch?M/A/R/R/S
!
Vragen ze net het duet van Tina waarvan ik de man echt niet wist. Had dan Una cosa della vita gevraagdquote:
Mjah, wel terecht verloren. Gewoon pech gehad met de vragen, als het andersom was werd het 4-2.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben net zo mannelijk en woest aantrekkelijk als The Hoff
Wel jammer dat je de slashes in M/A/R/R/S niet (meer) wistquote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, wel terecht verloren. Gewoon pech gehad met de vragen, als het andersom was werd het 4-2.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] the Hoff staat links op de foto lief heh
Nee. Lijkt me niks.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ] the Hoff staat links op de foto lief heh
Ik zat te twijfelen tussen die 2 optiesquote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de slashes in M/A/R/R/S niet (meer) wist.
Ja, het is weer Nationale Anouk-dag. (DAG hoop ik, niet WEEK).quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk. Tsja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Brennel het volgende:
Zo, fijn 2 dagen vrij
Nu eerst eens lekker douchen.
Schijnbaar is 'ie niet aanwezigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:29 schreef Sirolf het volgende:
Can the real slim shady please stand up?
Toffe plaat ja !quote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
When doves cry
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast wordenquote:
Hans is niet goed snik.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast worden
Ik ben blij dat ik geen C&S luisterquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schitterend gesprek weer. Tering zeg. Ga je iemand bellen om er een serieus gesprek mee te voeren, ga je alleen zelf oeverloos ouwehoeren over het feit dát diegene familie van een BN'er is. En het dan ook nog fout hebben
.
Roel, makker!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans. luister je ook nog naar de tonen die moeten doorgaan voor 'stem' en 'zingen'? Dat kun je toch serieus niet 'goed' vinden of daarvan enthousiast worden
Leuk... !quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
Ik krijg een fax dat Veenstra as. vrijdag de freaknacht gaat doen
Leven is een grote grapquote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
Hans is niet goed snik.
Maar in dit geval maakt ie een grap!
Sneeuw..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Check net de Buienradar maar de buien komen er nu toch echt aan. Ik vrees, gezien de temperatuur, dat het wel eens een dik pak sneeuw kan worden
.
Precies... Ik heb er ook helemaal niets mee. Dat gaat morgen weer een feest worden op de fiets over de besneeuwde fietspadenquote:
Ik hoop het niet. Als d'r sneeuw ligt, moet ik met de trein. En van station naar school is best een pokkeneind, en dat met mn voetquote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies... Ik heb er ook helemaal niets mee. Dat gaat morgen weer een feest worden op de fiets over de besneeuwde fietspaden
yooooooooooquote:
quote:
quote:
Ga nu kogelbiefstukje met uitje en augurkje maken, boontjes en aardappelschijfjesquote:
Ik hoor net dat er in het Noorden wel eens 10 mm aan sneeuw kan vallen! #*($&*(#$&)@quote:Op maandag 9 februari 2009 18:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als d'r sneeuw ligt, moet ik met de trein. En van station naar school is best een pokkeneind, en dat met mn voet
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
alleen de modekleuren van dit momentquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
De horizontale streep is geloof ik weer helemaal in. Zie op het werk ook vrij veel mensen met een trui lopen voorzien van horizontale streep..
Just dance !!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
Google Chrome werkt primaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef Feivel1 het volgende:Mijn internet explorer wou niet zo mee werken
.
Klopt, die horizontale strepen laten je inderdaad breder lijken. Verticaal juist weer langerquote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb nu ook mn trui met horizontale streep aan![]()
dan lijk ik breder
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescodequote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen de modekleuren van dit moment
heeerlijk die felle kleurtjes!!! iedereen is altijd zo grauw met donkeree kleuren zoals zwart, grijs en donkerblauw. Nu zie je steeds meer mensen met felle kleurtjes rondlopen. En ik vind dat er vrolijk uitzienquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sprankelende regenboogkleuren, frisse pastels en exotische warme tonen
Hahaha!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescode.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft altijd een effen trui aan. Ik volg de mode niet zo
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb er nog 1 van cool cat zeker
Heyquote:
Donkerblauw. Hier zit de schuldige.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeerlijk die felle kleurtjes!!! iedereen is altijd zo grauw met donkeree kleuren zoals zwart, grijs en donkerblauw. Nu zie je steeds meer mensen met felle kleurtjes rondlopen. En ik vind dat er vrolijk uitzien
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal opquote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff niet allemaal even mooi. Gstar heeft er een met van die saaie grijze strepen.. dan lijk je net een lopende streepjescode.
Whehe, eens!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alles beter dan de trend van die doodshoofden overal op
Die heeft ie wel eens vaker aan... meen ergens bij Actionradio top 100 volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Just dance !!!!!!!!!!!!!
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er in het Noorden wel eens 10 mm aan sneeuw kan vallen! #*($&*(#$&)@
en ruitjes danquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, die horizontale strepen laten je inderdaad breder lijken. Verticaal juist weer langer.
Uh. Gewoon ooit 'ns gekocht? Ik let niet op merken, als het lekker warm aan is, en het er voor mij mooi genoeg uitziet, vind ik het prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij heb er nog 1 van cool cat zeker
Meen je niet?! uuhhm, was me nog niet eens echt opgevallen. Zal er eens wat meer op gaan lettenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die heeft ie wel eens vaker aan... meen ergens bij Actionradio top 100 volgens mij
misschien toch nog elfsteden tochquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallen
uuhm ik lees het net inderdaad ook op RTV Noord, maar die 10 mm lijkt mij eigenlijk wat overdreven. Eerst wat sneeuw (2 mm?) en daarna regen. Dat is volgens mij wel te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik lees net dat er hier in het noorden net als in de rest van het land gaat regenen alleen piet paulusma en rtv noord(wat ook piet paulusma is) zeggen dat er hier sneeuw gaat vallen
Roosmarijn zegt toch ook Haaiquote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kun je ook meer zeggen dan "Hallo!"?
we gaan 3 weken verplicht op vrijdag casual friday doenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mijn trui is nu zwart met grijs
Dan val je gewoon buiten de bootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |