Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Soms moet je eerst ergens opgewezen worden waardoor je erop gaat letten en het wel kan waarderen
Wehehehquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Dat was mijn punt ook in eerste instantiequote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Het is begrijpelijk dat je iets niet meteen leuk vind, maar het kwartje kan altijd nog later vallen. Soms valt ie zelfs als een baksteen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook in eerste instantie. Hoe leg je nu iemand uit wat je goed vindt aan iets?
Little Steven!
Tuurlijk je heb al na een paar seconden al gevoel of je dit gaat liggen of niet , maar soms kun je door de enthousiaste dingen die ander zegt net even je muziektentakels even bijdraaienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Beide.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
De naamspeling of het popje in haar algemeenheid?
Sterktequote:Op maandag 9 februari 2009 12:24 schreef muisje-eliza het volgende:hallow
lekker gedoesed...en nu klaar maken om naar de tandarts te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |