Neen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef on_air het volgende:
Mag ik hem voor mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
Aan iemand die die dikke trol van eenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier zo goed aan is aan dit nummer
More cowbell!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier zo goed aan is aan dit nummer
Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik em mee had genomen naar Desmet, maar moet je nu nog steeds aan hem denken?quote:
Heb nog steeds geen argument gehoord , alleen het onvermogen om iets uit te leggen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aan iemand die die dikke trol van eenAdéle
leuk vindt, redelijk onmogelijk.
Toen ik in gala was?! Niet mijn beste avondquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is alweer bijna 2 maanden geleden dat ik em mee had genomen naar Desmet, maar moet je nu nog steeds aan hem denken?
Pakjesquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan geef ik wel iets anders cadeau.
Okee, ging niet zo best dan dus..? Was mijn vorige vraag dus overbodig.quote:
het ligt dit keer niet aan fok, zoals afgelopen weekendquote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee, ging niet zo best dan dus..? Was mijn vorige vraag dus overbodig.
Maar het is dat internet er hier 10 minuten over doet om een pagina te refreshen. Waardoor het vrijwel onmogelijk wordt gemaakt om een beetje effectief te FOK!ken
Hoe kan ik jou nu iets uitleggen wat je niet lijkt te horen ??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen argument gehoord , alleen het onvermogen om iets uit te leggen.
Kijk nou leg je het goed uitquote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu iets uitleggen wat je niet lijkt te horen ??
- leuk, vrolijk trompettertje rondom het refrein
- ze zingt erg leuk, vooral het twee-stemmige gedeelte is
- origineel, niet te lang, te simpel of te moeilijk.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef cosmick het volgende:
Redelijjk briljante, lekkere zomerse niets-aan-de-hand chanson!
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Soms moet je eerst ergens opgewezen worden waardoor je erop gaat letten en het wel kan waarderen
Wehehehquote:Op maandag 9 februari 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk nou leg je het goed uit![]()
Dat was mijn punt ook in eerste instantiequote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Het is begrijpelijk dat je iets niet meteen leuk vind, maar het kwartje kan altijd nog later vallen. Soms valt ie zelfs als een baksteen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook in eerste instantie. Hoe leg je nu iemand uit wat je goed vindt aan iets?
Little Steven!
Tuurlijk je heb al na een paar seconden al gevoel of je dit gaat liggen of niet , maar soms kun je door de enthousiaste dingen die ander zegt net even je muziektentakels even bijdraaienquote:Op maandag 9 februari 2009 11:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als muziek eerst geanalyseerd moet worden voordat het leuk gevonden wordt, dan vraag ik me af of het nog wel een kwestie van smaak is.
Beide.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
De naamspeling of het popje in haar algemeenheid?
Sterktequote:Op maandag 9 februari 2009 12:24 schreef muisje-eliza het volgende:hallow
lekker gedoesed...en nu klaar maken om naar de tandarts te gaan
Ik denk dat ie bij Ekdom nog wel een paar keer voorbij komt deze week (als zijnde freakandel speciaal).quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:![]()
AGT
![]()
.
Nu niet meer zoveel draaien please.
Over kapot gedraaide platen gesprokenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar tot de tijd dat ie kapotgedraaid is:![]()
![]()
NMTB.. vergeet ik de laatste tijd echt altijd te kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
De zanger van dit combo was vrij grappig bij Never Mind The Buzzcocks.
Ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef cosmick het volgende:
Really, wie zit hier nou nog op te wachten.
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".quote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier ook. Op kantoor.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij isquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij is
Verziekt voor het leven danquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.
Mwah... ik vind 'm wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ver-schrik-ke-lij-ke KUTPLAAT dit![]()
![]()
.
Annelies is veel leukerquote:
Zal eerder zware kneuzing zijn, een hiel breek/scheur je niet zo maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik weet niet hoe hoog die stoel wasquote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meerquote:Op maandag 9 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog die stoel was
De logs waren vol gelopen, ze hebben de logs verwijderdquote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat FOK! bij jullie ook zo langzaam, of ligt het weer aan mijn computer?
Zou ik wel graag willen hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meer) en ik viel dus op mn zij, maar mn hiel van mn rechtervoet kwam dus hard, op het laminaat. Hij kwam precies recht terrecht.
Wil je nog meer data
Ik snap het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Ja primaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Alles goed jongen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |