Zal eerder zware kneuzing zijn, een hiel breek/scheur je niet zo maar.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik weet niet hoe hoog die stoel wasquote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ik heb pijn in mn hiel, ik viel gister namelijk van mn stoel![]()
![]()
Zou er een scheurtje in het bot kunnen zitten?
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meerquote:Op maandag 9 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog die stoel was
De logs waren vol gelopen, ze hebben de logs verwijderdquote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat FOK! bij jullie ook zo langzaam, of ligt het weer aan mijn computer?
Zou ik wel graag willen hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik viel van een hoogte van rond 130 cm. Ik ben 57 kilo (Na deze pizzabroodjes iets meer) en ik viel dus op mn zij, maar mn hiel van mn rechtervoet kwam dus hard, op het laminaat. Hij kwam precies recht terrecht.
Wil je nog meer data
Ik snap het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Ja primaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net vragen of iemand weet waar Borisz!
Alles goed jongen?).
dus ik moet logs verwijderen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De logs waren vol gelopen, ze hebben de logs verwijderd
maar als een machine veel logs genereerd moet je misschien in die logs kijken
Oh My God, er zijn zelfs mensen die dit goed vindenquote:
Okee.. Dan wacht ik fijn af.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oh My God, er zijn zelfs mensen die dit goed vinden
Wat een stervendehoerenkutpleurismuziek vandaag.
5x woord lengte en 3x letterwaard , top scrabble woordquote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een stervendehoerenkutpleurismuziek vandaag.
Drama inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft NIETS met carnaval te maken. Kom es onder de grote rivieren kijken en vooral luisteren, knurft.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit heeft NIETS met carnaval te maken. Kom es onder de grote rivieren kijken en vooral luisteren, knurft.
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Carnaval is ook om te huilen
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.
Dat was maar een garpjequote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je Paul en de Borrelnootjes ook grappig?
Carneval in Den Bosch is hardstikke leukkei gezellig, heur!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, weer een die niet verder dan Den Bosch naar het zuiden heeft gekeken.
Waar woon je?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant, maar carnaval
Dan ben je ook geen echte brabo!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant, maar carnaval
Is Mraz al langs gekomen?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt ALLE kutplaten worden vandaag uit de kast getrokken![]()
Vage shit , hadden ze geen kladblaadje waarop ze konden schrijven wat ze gingen doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga ook huilen...bij de tandarts konden ze niet bij mn dossier (geen zin om verder uit te leggen) dus ik was snel klaar daar
Eindhovenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waar woon je?
Wat zei Paul nou net over Empire of the sun: In vuur en vlam uit Australië? Beetje misplaatste grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |