Ik denk dat ie bij Ekdom nog wel een paar keer voorbij komt deze week (als zijnde freakandel speciaal).quote:Op maandag 9 februari 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:![]()
AGT
![]()
.
Nu niet meer zoveel draaien please.
Over kapot gedraaide platen gesprokenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar tot de tijd dat ie kapotgedraaid is:![]()
![]()
NMTB.. vergeet ik de laatste tijd echt altijd te kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
De zanger van dit combo was vrij grappig bij Never Mind The Buzzcocks.
Ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef cosmick het volgende:
Really, wie zit hier nou nog op te wachten.
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".quote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier ook. Op kantoor.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij isquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hier was het vooral "God Jezus" en "God allemachtig".
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kleine van ons begon al gosamme te roepen , we dachten we moeten toch maar wat minder roepen waar hij bij is
Verziekt voor het leven danquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eén uur op FOK! rondhangen zou voor de kleine al teveel zijn.
Mwah... ik vind 'm wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ver-schrik-ke-lij-ke KUTPLAAT dit![]()
![]()
.
Annelies is veel leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |