quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het AMC worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.
MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast![]()
![]()
![]()
en dat nieuws op 1 dag
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Asyniur het volgende:
Rubey, gefeliciteerd!![]()
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
Fiemeeltje, ik kan me het verdriet van de teleurstelling heel goed voorstellen. ga je wel nog even bij je ha langs? (en, lekker, cake! doe maar een stukjequote:
NOD is aankomende maandag. Ik heb er geen gevoel over. Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniurik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
Huh? Ik heb nog nooit van leven last van zere tetten gehad en ook nu niet, met 12 weken. Wel of geen zere borsten of wel of geen misselijkheid is geen definitief teken van een zwangerschap, alleen een positieve test is dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniurik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
Dat zou kunnen. Maar daar houdt ik meestal niet zo vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook
Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...
Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...
* uitdeelt
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef mefke79 het volgende:
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
Het is een Clear Blue, volgens de drogist de meest gevoelige!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Van welk merk is die zw-test Rubey?
...
kruidvat eigen merk dacht ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Rubey het volgende:
[..]
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
Oh oké! Dan zal ik dat de volgende keer gelijk ermee doorgeven!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
kruidvat eigen merk dacht ik....
Gefeliciteerd trouwens...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet![]()
Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand![]()
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:20 schreef mijsje het volgende:
[..]
sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
Fiemeel wel opletten he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken
Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen.Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...
Ja dabedoelikookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fiemeel wel opletten he?ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels
![]()
Heb vandaag niets gebakken, dus het gaat wel weerquote:Hoe is het nu met je?![]()
quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik!wie kunnen we nog meer gek maken
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!![]()
![]()
Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
Cisco, vertel eens? hoe doe je dat? Ik probeer dat al anderhalf jaar en het lukt me maar niet...quote:Daarom ga ik er ook niet meer aan denken...
Ik laat me niet meer zo snel gek maken hoorquote:Fiemeeltje quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Hurminatore het volgende:
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......![]()
Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
Ik was ook nog geen jaar bezig, maar als er een indicatie is dat er iets mis is/kan zijn dan onderzoeken ze je wel hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
Ik duim voor je Hurminatorequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Hurminatore het volgende:
Jaaah![]()
![]()
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans kleinNa 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
Zou ik ook doen hoor,ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar mocht het bij ons zo zijn dan bel ik ook gelijk de gyn,die weet ook van onze kinder wens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik duim voor je Hurminatore![]()
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
Ja maar ik dacht mijn eisprong 1 dag eerder te voelen/zien dan ik zou hebben als ik de 14de mijn NOD zou hebben en daarbij weet ik nog steeds niet welke dag nou begin moest zien van mijn menstruatie...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is?(dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
En voel je je anders dan anders? Wat denk je dat je kansen zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
Ja, voel je al wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
Ikke snap...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maaren omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen
Jij maandag je nod he
Ah k. Sorry voor de vraag dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Ach Hurminatore, balen joh!![]()
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?![]()
heb ik nu meldplicht?
Ik heb ook 1x zo'n pijn gehad... was zo erg dat ik bijna niet kon lopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...
Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
Ik hoop dus eigenlijk niet dat het mijn eisprong was, omdat ik dan een heel lange cyclus heb en ik niet zwanger ben... hoop heel stiekem eigenlijk dat het een innesteling was, dat zou qua dag ongeveer wel kunnen kloppen. Maargoed, daar wil ik ook weer niet teveel op hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
tierrr, ik kan me dat heel goed voorstellen. je wil het toch graag weten als er iets is in je eigen lijf! het zou fijn zijn als het je ei-sprong was, maar zou het ook gewoon gas kunnen zijn? en anders zou ik ook niet weten wat het geweest zou kunnen zijn... Ik voel m'n ei-sprong eigenlijk nooit.
Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag van mijn kant (ook omdat ik hier niet alles tot in de puntjes volg) maar waarom zou je nu al de MMM moeten ingaan Hurminatore? In de OP staat dat je bezig bent sinds juni 2008. Dat is toch nog niet zo lang?Begrijp me niet verkeerd, uiteraard is elke maand wachten er één te veel, maar zeker aangezien je al een zoontje hebt, lijkt het me raar om nu al direct die stap te zetten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, alle ogen kijken naar jou!!!!grapje, laat je niet gekmaken hoor...
ik stuur je meteen het mijne van de komende keer en de 3 keren erna... is dat voorlopig even genoeg?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.
![]()
Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
bleeh ik baal echt zo van mezelf momenteel
zo vervelend als dat gebeurt! je wordt er ook zo moe van op een gegeven moment om zo lang ongesteld te blijven! Ik begrijp wel hoe dat voor je geweest moet zijn...quote:Op zondag 8 februari 2009 08:40 schreef bumbaloe het volgende:
Mijsje, ik heb dat vorig jaar ook gehad, 2 maanden aan een stuk. Ik slikte toen een andere pil omdat ik nog borstvoeding gaf. De dokter zei dat het een bijwerking was. Nou mooie bijwerking, 2 maanden aan een stuk ongesteld. Terwijl het een pil zou moeten waarbij je helemaal niet ongesteld wordt.
Maargoed. Wie wilde er ook alweer een lading bloed.
Alsjeblieft. Hier is die van mij. Ben sinds gisteren weer ongesteld en wil het graag aan iemand anders doorgeven hoor, met plezier. Mensen wat een drama. Ben zelfs doorgelekt vannacht. Volgens mij was dat sinds mn 14de al niet meer gebeurd.
Oepsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfde
Zelfs dat kan ik nietquote:Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.
![]()
Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
bleeh ik baal echt zo van mezelf momenteel
Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!
Jajaja, pff stelletje ongeduldigen!!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Aysiniur, je meldplicht geldt ook voor vandaag.
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik slik dat vitaal zwanger gebeuren van het kruidvat. Ik was begonnen met alleen foliumzuur, maar las in een boekje dat er vaak een tekort is aan meerdere vitaminen, dus toch maar groter pillen
Mwa, daar let ik niet zo op. Gaat 's ochtends bij de koffie naar binnen. Proef meer koffie dan pilquote:Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
Als potje leeg is ga ik opzoek naar iets andersquote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Neem dan gravitamon, die zijn kleiner dan een ibuprofen. Oke, wel vrij duur maar dat heb ik er voor over.
Ja nog welquote:Op maandag 9 februari 2009 18:57 schreef Hurminatore het volgende:
Spannend Asyniur kun je de testen weerstaan?
Na jou heb ik als eerste mijn NOD...spannend hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja nog wel
Heb metafgesproken dat we woensdag testen mits ik dan niet ongesteld ben en ik het volhou natuurlijk
![]()
Oja dames, morgen ben ik overdag werken en 's avonds op visite. Tussendoor zal ik me wel even melden maar niet in paniek raken he?
Ik neem ze in met een glas vruchtensap of ranja ofzo,ff goed doordrinken en nergens last van,en o ja er ook niet aan ruiken!!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
Rustig maar! Hier is ze al!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Ciscostar het volgende:
ik heb sowiezo geen moeite met pillen slikken, alleen stinken ze een beetje maar dat maakt verder niet uit.
Ik had van de week weer slijm en gisteren ook... raar want mijn NOD is vrijdag.. naja we zien wel
Waar is asyniur met haar meldplicht
Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Rustig maar! Hier is ze al!![]()
Ik had het toch gezegd: verklaring
Nog geenhier
Ja, toevallig he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aan
Maar ziet er positief uit, geen bloed!
Morgen ging je testen he
vanaf wanneer was je bezig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, toevallig he?![]()
Morgen ga ik testen dames![]()
moet wel bekennen dat ik er nu wel een beetje zenuwachtig van word; stel nu dat het raak is![]()
Balen Asyniurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hoe voel jij jezelf eigenlijk cisco? Al vage voortekenen?
Hier begin ik miniscule streepjes op de ovutest te krijgen, het teken dat ik over een aantal dagen waarschijnlijk mijn ei kan gaan verwachten. Het begint erop te lijken dat ik direct weer een 'normale' cyclus inga, al zal het waarschijnlijk wel weer een lange zijn.
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:09 schreef Hurminatore het volgende:
Mijsje ik gelukkig welis een schat van een schoonmama!
Ja het lijkt er wel op...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef Hurminatore het volgende:
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bentOf bedoel je dat het anders is dan anders
* handje opsteekt en op een neer springtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!![]()
2e streepjes wil ik zien!
Wat doe je hier dan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
* handje opsteekt en op een neer springt
Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?
Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
Heel veel sterkte mijsjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef mijsje het volgende:wegwezen en aan de klus fiemeel!
![]()
wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...![]()
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken...uitrekendatum mk...
)
Ja inderdaad hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef judes het volgende:
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...
Spannend hoor... 2 jaar is al best lang.. pffquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)
Succes allemaaaaaaaaal!
Oeeee... ik duim voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)
Succes allemaaaaaaaaal!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Again het volgende:
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.
Joh, je bent over tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Succes allemaaaaaaaaal!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Ciscostar het volgende:
Schaammodus aan
Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!
Schaammodus uit
Nu welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
Balen zeg!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef sterrenmunt het volgende:
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
Hopelijk maken we met zijn allen snel het hele topic leegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
* MinnieMin *duimt* voor Again meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Again het volgende:
Tnx meidenLief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
Even de hond uitlaten en dan gaan we even naar de kruitvat en als ik dan moet plassen gok ik dat ik om 12 uur wel weet of het raak is of niet.... maar durf eigenlijk niet zo goed en wil gewoon sterk zijn en tot morgen of maandag wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?
Againik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef Again het volgende:
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
Ook een beetje voor mij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
Ow jazeker duim ik ook voor jou!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..
Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!
Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
He verdoriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Ciscostar het volgende:
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.
Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
Jeetje, wat een druk op mijn schouders...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
Pff, ik ben echt bang dat ik ook een beetje te veel hoop al. Ik ben nog maar net een weekje met de pil gestopt, die ik al 13 jaar slik. Dat kan dus nog wel een paar maandjes duren. Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:49 schreef Again het volgende:
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertjeEn ik ga dr gewoon volgen
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef MinnieMin het volgende:
Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
Dat durf ik dus nog niet. Ik heb altijd rotzooi met het slikken van de pil gehad. Dus stiekem ben ik gewoon heel bang dat het niet gaat lukken. Aan de andere kant, heb ik het gevoel (totaal onrealistisch en onmogelijk) dat het al zover isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef Again het volgende:
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
Wie weet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.
Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag
Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Hee Poppejans, dank je wel! Nee, voorheen nooit een reden gehad om in Oud te lurken of posten, dus bij deze onze eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.
Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag
Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Je zou iets later je eisprong gehad kunnen hebben, dus misschien inderdaad dat je binnen enkele dagen wel een positieve test hebt, het kan echt hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positiefMaar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.
Jammer Tierrr... Die rotduivels! Ik ga met je meeduimen voor de volgende ronde!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Tierrr het volgende:
Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...
Bij jou nog geen duivels, Cisco?
Ik maak mezelf niet gek hoor, gisteren was ik was zenuwachtig etc, en toen die negatieve test en toen rust.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!
Ik ben net van mijn bloed afquote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha
Deze snap ik even niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef ymme het volgende:
Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante....Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |