abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65672714
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: deel 129

14 februari Ciscostar (12-2008) NOD
16 februari sterrenmunt (12-2008) NOD
16 februari Tierrr (10-2008) NOD
20 februari mijsje (08-2007) NOD
24 februari Pure-Poison (09-2008) NOD
01 maart Judes (11-2008) NOD
02 maart Vlindur (01-2008) NOD
08 maart Hurminatore (06-2008) NOD

bumbaloe (10-2008)
Fiemeeltje
missCMS
prinseszondererwt NOD
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-02-2009 18:59:41 ]
pi_65672776
Rubey postte in het vorige deel dat ze vandaag 2 streepjes heeft geplast! Gefeliciteerd!
pi_65672835
Ik had Rubey in het vorige topic al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals. Heb ik in ieder geval m'n tvp hier
pi_65673102
Rubey
Fake it till you make it...
  maandag 2 februari 2009 @ 21:43:20 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65673106
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het AMC worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.

MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast
en dat nieuws op 1 dag
Wihihi!!!
Morgen bel je die gyn terug en dan zeg je 'IN YOUR FACE!!!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65673265
Gefeliciteerd Rubey
01-08-2008
pi_65673285
Bij deze! En inderdaad in de vierde ronde...
Ik ga morgen inderdaad de doorverwijzing voorlopig maar even on hold zetten. Hij heeft altijd gezegd dat hij de eerste echo wilde maken, ik ben benieuwd of dat nog steeds zo is. Het is trouwens een hele fijne arts!

pi_65673370
Wow Rubey, die is heel duidelijk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65673465
Yesssss, weer een tweede streepje!! Gefeliciteerd Rubey!!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:05:22 #10
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65674060
Rubey, wat een prachtige streep!
Van harte gefeliciteerd!
Nu lekker 9 mnd broeden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:19:53 #11
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65674735
Rubey gefeliciteerd... wat een duidelijke 2 strepen

No more games, no more drama...
pi_65675470
hey rubey gefeliciteerd!!!
nu lekker 9 maandjes genieten voor je het weet zijn ze om
pi_65675525
Dank jullie wel allemaal!
pi_65676194
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65676602
Rubey, dat is ook niet een beetje een streepje, hij knalt er gewoon vanaf! Geen twijfel mogelijk!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 23:18:51 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65677419
Rubey, gefeliciteerd!
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
  maandag 2 februari 2009 @ 23:20:16 #17
190853 RockabeIIa
pi_65677470
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Asyniur het volgende:
Rubey, gefeliciteerd!
Wie is de volgende? behalve ik dan natuurlijk
Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
pi_65677635
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Fiemeeltje het volgende:
Cake iemand?
* deelt cake uit
Fiemeeltje, ik kan me het verdriet van de teleurstelling heel goed voorstellen. ga je wel nog even bij je ha langs? (en, lekker, cake! doe maar een stukje )

Rubey!!!
zo blijft er helemaal niemand meer over in het lijstje!!! (zoals de bedoeling is!!! )

(sorry als ik er weer overheen gelezen heb, maar het gaat ook zo snel hier... Asyniur, stond jij ook niet in het lijstje?)

en nu lekker naar bedje toe... iedereen!
pi_65681506
Van harte met je plusje Rubey!
pi_65681596
Van welk merk is die zw-test Rubey?
Ik ben harstikke ziek hier,volgens mij heb ik flink de griep ofzo,er blijft niks in!
Bij mij mag er in het lijstje trouwens bij dat we sinds september 08 bezig zijn (en dat ik heeeeeeeeel snel hier weg wil ;-) )
01-08-2008
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:35:52 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65681671
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Heb je er een goed gevoel over? Wat is je NOD?
NOD is aankomende maandag. Ik heb er geen gevoel over. Ik heb echt geen idee
Ik heb wel iets wat afwijkt van het 'normale' voor zover je bij mij van normaal kan spreken : normaal heb ik nu dus een ontzettend pijnlijke voorgevel maar nu dus niet (wel beetje gevoelig, maar niet pijnlijk)

wolletjebol, ik stond niet in het lijstje en ik hoef ook niet in een lijstje
nou ja, wel uiteindelijk in Z&G lijstje natuurlijk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:42:03 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_65681700
Rubey van harte
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:27:59 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682085
Gefeliciteerd Rubey!
pi_65682529
ah vandaar Asyniur ik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 09:02:24 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65682555
Rubey wat geweldig, gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65682640
Rubey gefeliciteerd

Vandaag is vriendlief jarig.. Dus KVK wordt vandaag niets...
Maar van de week moeten we toch echt aan de slag gaan En dan tot mijn ongesteldheid (of niet), ga niet temperaturen enzo. We doen 'het' gewoon. En wel iets vaker omdat in ons achterhoofd een baby'tje zit.
Maar is er een dag dat we echt geen zin (moe, hoofdpijn etc) hebben, dan gaan we lekker knuffelen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:09:36 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682666
Verjaardagsseks is toch juist leuk?
pi_65682718
Dat is het zeker

Maar, mijn vriend is gewoon werken. Hij is vanacht om 03.00 uur gegaan. En vanmiddag rond 15.0 uur terug.
Dan komt er eigenlijk ook direct visite. 'S avonds gourmetten, en tja, rond 21.00 uur moet meneer echt weer gaan slapen, omdat vanacht om 02.30 de wekker weer gaat. Dus tja, om nou tegen de visite te zeggen om 19.0 uur ofzo, willen jullie vertrekken want... Hihi
pi_65682745
Rubey Super zeg! Van harte gefeliciteerd!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:14:52 #30
190853 RockabeIIa
pi_65682751
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
ah vandaar Asyniur ik hoop voor je dat het afwijkende toch voorbode is van... maar meestal betekent geen pijnlijke borsten iets anders... (dus geen zwangerschap meestal...) Ik hoop dat dat hier nu toch zo is!

Waar staat dat?
Dit keer had ik toevallig geen last van mijn (oYo) maar de vorige keer wel.
pi_65683093
Ook hier geen pijnlijke voorgevel hoor... het is bij iedereen anders... denk dat je er geen conclusie uit kan trekken wolletje...
Asyniur, ik hoop dat anders in dit geval betekent dat er geen ongi komt .
pi_65683207
Rubey! gefeliciteerd meid! super! En wat een mooie duidelijke test!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:00 schreef wolletjebol het volgende:
Huh? Ik heb nog nooit van leven last van zere tetten gehad en ook nu niet, met 12 weken. Wel of geen zere borsten of wel of geen misselijkheid is geen definitief teken van een zwangerschap, alleen een positieve test is dat.
En Asyniur gaat gewoon mee naar Z&G natuurlijk, want dat vind ik gezellig *duimduimduim*

* huuphuup Strooit nog even wat HCG rond voor alle wachtenden hier. Dat er maar zo snel mogelijk een complete leegloop mag zijn!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65683297
iedereen die ik ken met zwangerschap heeft het erover, dus inderdaad, verkeerde aanname... sorry

in dat geval: Asyniur, dat is een goed teken! (ik blijf meeduimen voor je...)
pi_65683952
Ymme gefeliciteerd met je vriend
Rubey nogmaals gefelciteerd met je streepje, en wat is hij duidelijk zeg!

Bleh hier keelpijn en beetje slapjes (lang leve verkoudheden etc..) Gelukkig de belangrijkste klusdagen voorbij... want voel me niet echt lekker
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65684013
Fiemeeltje hoe gaat het nu daar met jou met bloedverlies etc...
Al minder of gestopt etc
Nogmaals dikke en een knuffel voor jou
pi_65687172
Rubey gefeliciteerd!
pi_65687461
Over die pijnlijke borsten. Ik kreeg altijd een week voor ongi worden last van mijn borsten. Pijnlijk, maar alleen op bepaalde plaatsen. En nu, tijdens mijn zwangerschap, doen ze ook pijn, maar dan anders. Ze doen nu overal pijn, zijn ook echt veel gegroeid en hebben een andere vorm. Dus het kan wel, dat ze pijnlijk worden, maar het ligt er denk ik maar net aan hoe je borstweefsel reageert op hormoonwisselingen. Ik heb littekens van een operatie op mijn borsten en ja, die reageren dus sterk helaas
pi_65689455
Asyniur, spannend! Hopen dat je snel meer weet!

Ik durf niet veel te zeggen over m'n borsten, het 'strak staan' van m'n borsten was één van de eerste symptomen dit keer, maar het is nu volledig weg, dus ik weet het ook niet.

@cisco, klote dat je niet lekker bent zeg. Gelukkig wel de klusdagen al achter de rug.

Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook

Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...

Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...

* uitdeelt
pi_65689587
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Fiemeeltje het volgende:

Ymme, een verjaardagvluggertje kan toch ook

Nou, hier geen enkel zwangerschapskwaaltje meer, alles zit weer in de reguliere stand. Bloedverlies is vrijwel verdwenen, het was minder dan een gewone menstruatie, dus ik weet niet of ik nu een nieuwe cyclus kan gaan draaien of dat ik nog moet wachten op een eigenlijke menstruatie. Ach we zien wel, ik heb van die sensitest dingetjes dus ik ga m'n cyclus maar even volgen om na te gaan of ik weer een ovulatie krijg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We weten in ieder geval dat het kan...

Aangezien ik nog steeds een klein beetje depri ben heb ik vandaag koekjes gebakken...

* uitdeelt
Dat zou kunnen. Maar daar houdt ik meestal niet zo van

En die koekjes, heb je verdient
pi_65692077
Ja ymme ,een vluggertje kan toch wel Het is voor het goede doel

Ga je aan het einde van de week nog zwangerschapstest doen fiemeeltje? Misschien ben je nog steeds zwanger en was het een soort van innestelingsbloed.. je weet maar nooit.

Verkouden zijn sucks, maar gelukkig werken de vitamine pillen, extra fruit etc wel al beetje
Morgen leuke dag in het vooruitzicht (opnames van holland got talent (sbs6) bijwonen met mijn werk) dus dat is wel lekker en relax dagje dan! Nu nog 1 uurtje.. en dan vrij Pff heb het wel gehad hoor voor vandaag
pi_65692086
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef mefke79 het volgende:
Rubey, die is duidelijk, tjemig. Gefeliciteerd en geniet er van! Wanneer was je NOD? Mijn streepjes zagen er zelfs na een paar dagen nog niet zo mooi uit. Nog een tip: bewaren gaat niet met deze test. Die van mij is nu (amper drie weken later) al niet mooi meer.
Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
pi_65692151
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 07:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Van welk merk is die zw-test Rubey?
...
Het is een Clear Blue, volgens de drogist de meest gevoelige!
pi_65692328
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Rubey het volgende:

[..]

Mefke NOD is vandaag. Zijn er testen die mooier blijven dan deze behalve die van MvM?
kruidvat eigen merk dacht ik....

Gefeliciteerd trouwens...
pi_65693020
ik meen dat predictor mooier blijft. En Rubey, clearblue is niet speciaal gevoelig hoor, juist heel gewoon. Die testen hebben eigenlijk evenveel nodig als de predictor en die staat dan weer bekend als helemaal niet gevoelig. Geniet van je streepjes!
pi_65694321
Rubey, Gefeliciteerd met je plusje!!

[ Bericht 77% gewijzigd door Vlinder op 03-02-2009 15:39:25 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65694649
Oh, voor een MOD, Ik ben al lang ongesteld (had ik ook al verteld) mijn nieuwe NOD mag op 2 maart.

Bedankt!
pi_65694768
Fiemeeltje, wat verdrietig zeg, veel sterkte gewenst!
Ik neem je aanbod van de cake graag aan hoor, ik baal al weeeeeken *propt zich vol met cake*

Beetje uitersten zo in 1 post, maar: Rubey, gefeliciteerd!
Wauw, dat is echt geweldig nieuws, kun je gewoon t ziekenhuis mededelen dat er helemaal geen vervolgafspraak gaat komen haha

Zere/gespannen borsten heb ik sinds ik met Implanon gestopt ben maandelijks echt last van, dus volgens mij wil dat echt niet zoveel zeggen helaas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:55:51 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65697431
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
pi_65697607
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het lijstje aangepast. Je had nog geen NOD doorgegeven en dan veranderen we de lijst niet anders blijven we aan de gang met het een eruit en er weer bij en er weer uit etc. etc.
Oh oké! Dan zal ik dat de volgende keer gelijk ermee doorgeven!
Bedankt weer iig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:50:01 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65701938
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet

Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:51:58 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65702022
Ow en Fiemeeltje:
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:15:47 #52
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65703044
Fiemeltje, had je die zw.test ook met sensitest gedaan? (of had ik dat al gevraagd?) Want daar heb ik dus negatieve ervaringen mee. (licht) Positieve test en toch ongesteld geworden vorige maand.
Dus dat hoeft voor mij niet meer.

Hoe voel je je nu?

Ik wil ook wel cake!!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65703503
Voel mezelf al beter bumba, nu de ergste teleurstelling voorbij is ben ik wel weer klaar voor een volgende ronde.

De zwangerschapstesten die positief waren zijn ClearBlue en Kruidvat. Dus niet echt de meest onbetrouwbare merken zou je zeggen. Ik weet wel dat ik een volgende gelegenheid erg lang ga wachten met testen, eerst maar eens zorgen dat het blijft plakken.
pi_65703632
Om weer even terug te komen op borsten

Sinds 1 a 2 dagen voelen die van mij wel anders... Gevoeliger, weet niet precies hoe te omschrijven.
Nooit eerder hier echt last van gehad, dus weet ook niet hoe en wat.
pi_65703648
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Fiemeeltje:
jou nod maandag spannend hoor!
pi_65709080
Hee!

Rubey gefeliciteerd! Wat een mooie test!! Super, geniet ervan!

Fiemeeltje, balen zeg... echt sneu...
Ik vind het knap dat je het zo positief oppakt, zeg! En inderdaad, je hebt gelijk: je weet nu dat je vruchtbaar bent, das een fijn idee!

Hier geen nieuws, niks geen kwaaltjes ofzo, gewoon afwachten..
Ik snap mijn lichaam echt niet meer, mijn temperatuur is eerder omlaag gegaan dan omhoog, terwijl ik al na dag 20 van mijn cyclus zit... bij mijn ovutestjes knalden de tweede strepen niet van het scherm af, en ook aan mijn slijm kan ik geen touw vastknopen... 't is dus echt afwachten, kan er niks van zeggen. Wel aantal maal geklust, maar niet echt positief gevoel...
pi_65710385
Tierrr, ik kan 't positief oppakken omdat het meteen de eerste ronde was en ook omdat ik al een beetje m'n twijfels had. Dit neemt echter niet weg dat ik zondag echt een klotedag gehad heb met heel veel tranen en opstandigheid. Ik wil niet weten hoe het moet voelen bij mensen die al jaren bezig zijn en dan dit meemaken. Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat het de eerste keer direct raak was en mezelf niet meteen uit het veld laten slaan.

Heb de sensitests binnengekregen, zwangerschapstest was al vrijwel negatief. Nu maar aan de ovulatietests om te kijken of ik een nieuw ei op weet te sporen.

Sterkte met afwachten Tierrr en Asyniur, over een week alweer NOD voor jou. Spannend!!

Cisco, kan het niet van de ovulatie zijn? Zoals eerder gezegd waren gevoelige tieten het eerste waar ik last van kreeg. (en ook het eerste waar de klachten weer verdwenen) Ben benieuwd hoor!
pi_65711057
Ja, dat is ook zo, Fiemeel, het is natuurlijk ook best uniek dat het de eerste ronde al meteen raak is, maar dan nog is het gewoon hartstikke rot als het misgaat... je gaat niet voor niks klussen... dat doe je omdat je het graag wilt en dan is het hartstikke jammer als je blijdschap overgaat in teleurstelling... ik vind dat je er knap mee omgaat! En tranen en opstandigheid zijn op zo'n dag helemaal niet raar!!

Sjong, ik heb nog nooit in mijn leven zere borsten gehad...
pi_65717514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

kruidvat eigen merk dacht ik....

Gefeliciteerd trouwens...

eigen merk kruitvat is lang mooi. ik zat de mijne te bekijken van afgelopen juli, en inderdaad, die is nog net zo mooi als een dag nadat ik twee streepjes maakte... (nog erg duidelijk en mooi!)
koekje aanpakt van Fiemeeltje... lekker fiemeel, dank je wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door mijsje op 04-02-2009 00:18:56 (oeh, koekjes... :P) ]
pi_65717576
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
Ben ik een dagje werken, liggen mijn tieten ter discussie op het internet

Ik maak me verder nergens druk om hoor! Ben er eigenlijk nauwelijks mee bezig.
Tis dat leonieke en rocka allebei vroegen: voel je iets? Dat ik dacht: eens even denken en ik voel geen zere tieten en die heb ik anders bijna altijd wel in deze tijd van de maand
sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:39:52 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65720419
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:20 schreef mijsje het volgende:

[..]

sorry, ik zal het niet meer over je tieten hebben...
Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!

Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:41:28 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65725952
Hier eigen merk DA na 5 jaar nog steeds mooi.
pi_65727658
Over dat voorgevel geklets allemaal - het lijkt me dat als het 'anders dan anders' voelt dat het juist wel iets kan betekenen. Dus toch wel spannend dan, Asyniur!
pi_65737372
ik weet niet zo goed wat ik van mijn gevoeligere borsten moet denken...
Heb namelijk ook sinds gisteren ontzettende pijn in mijn onderrug (links) en beetje verkouden daar ook wat pijntjes van... we zien het wel! Ik verwacht niks!
pi_65739529
Ik heb heb wel eens gevoellige tepels maar echt zere borsten heb ik nog nooit gehad.Mischien als ik ooit zwanger raak,maar dan laat ik het jullie wel weten ;-)
01-08-2008
pi_65740581
P-P ik had het juist andersom. Met ongi worden deed het zeer, maar nooit gevoelige tepels. Die kreeg ik pas toen ik zwanger was.
Meiden, ik duim voor de bijna-nod's !
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:01:11 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65740927
Ja maar, ja maar, ja maar ik was er echt niet mee bezig totdat o.a. Rocka en Leonie (e.a.?) vroegen of ik al wat voelde
En toen ging ik eens kritisch denken en toen kwam het boobieverhaal
En nou vind ik het stiekem spannend omdat 'iedereen' hier zegt: hey, dat kon wel eens een teken zijn
nog 5 nachtjes slapen tot NOD
pi_65741255
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken

Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen. Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...

Vandaag eens een keer niets gebakken, dus het gaat al beter met me Ben wel hevig nerveus voor komende cyclus, komt mijn ei wel? En wanneer? Gaat het weer lukken? Blijft het dan nú wel plakken? Heb afgelopen zondag maar even aangehouden als dag 1 van de nieuwe cyclus. Ben benieuwd of ik deze maand weer een ouderwets korte of weer zo'n lange ga krijgen. Ben alvast maar wel begonnen met ovutesten, bij een korte cyclus zou ik over een paar dagen m'n ei al krijgen.

Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:18:13 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65746068
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:
whehe, we zitten elkaar hier gek te maken

Gewoon van je eigen gevoel uitgaan Asyniur, als je er echt last van had gehad was het je vast eerder opgevallen. Maar dan nog blijft het iedere maand weer spannend gok ik zo. Ik vind het nu ook al spannend voor volgende maand...
Fiemeel wel opletten he? ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels

Hoe is het nu met je?

Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
pi_65746888
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:
wie kunnen we nog meer gek maken
Hahaha, nou, ik maak mezelf al wel gek, dus bespaar je de moeite...
pi_65747210
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fiemeel wel opletten he? ik heb nu nergens last van en normaal heb ik rond deze tijd pijnlijke boobs en tepels
Ja dabedoelikook

Als het wél gevoelig was geweest kon het ook nog zijn van het knijpen en duwen wat veel vrouwen tegen hun NOD beginnen te doen. 'ff checken of ze gevoelig zijn'
quote:
Hoe is het nu met je?
Heb vandaag niets gebakken, dus het gaat wel weer Heb met mezelf afgesproken dat het volgende keer gewoon goed komt. Hoop alleen dat die volgende gelegenheid niet máánden gaat duren. Het is een kwestie van afwachten en mazzel hebben. Net zoals voor ieder ander hier.
quote:
Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
pi_65751042
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Fiemeeltje het volgende:

Cisco, ben je er niet te veel op aan het letten? Ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd naarmate ik er meer op ging letten.

Daarom ga ik er ook niet meer aan denken... bedoel ze zijn gevoelig, dat voel ik echt wel... is niet iets wat ik verzin! Maar de reden ertoe weet ik niet.. is het van eventueel zwanger zijn of eisprong of gewoon van de verkoudheid ofzo. Ik zie het gewoon wel en laat mijn borsten en andere lichaamsdelen lekker pijn doen en de oorzaak komen we vanzelf wel achter!

Spannend hoor al die aankomende NOD's
pi_65751889
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij mag wel over mijn tieten praten hoor!

Door jullie 'gestook' vind ik het nu toch wel een beetje spannend worden
ik duim voor je Asyniur, ik gun het je ook zo! Maar maak je niet zenuwachtig omdat er mensen discussieren over hoe het zou kunnen/moeten zijn! (moeilijk, ik weet het, ik houd me ook nooit aan m'n eigen advies... )
quote:
Daarom ga ik er ook niet meer aan denken...
Cisco, vertel eens? hoe doe je dat? Ik probeer dat al anderhalf jaar en het lukt me maar niet...
pi_65757086
Goedetiet, ik bedoel goedemorgen.

Hoe gaat het dames? Trekken jullie het nog? Maak jezelf niet gek he. Wat voor de een een menstruatiepijntje is is voor de ander een zwangerpijntje terwijl de ander niks voelt en toch zwanger is...

Ik zit op cyclusdag 25 na mijn menstruatie. Weet niet hoe lang deze cyclus nog gaat duren. Als ik niet een week over tijd was gegaan dan zou nu mijn NOD al zijn geweest.
Ik dacht dat ik mn ei had gevoeld op zaterdag de 24ste maar Fertilty Friend heeft hem gezet op donderdag de 29ste. Heb toen niet geklust, de maandag daarvoor voor het laatst dus het zal wel niets zijn. Ik vind het ergens wel fijn dat ik niet weet wanneer mn NOD zal zijn. Kan ik mezelf ook niet gek maken.

Speaking of gek maken, volgens mij heeft mijn dochter gisteren mn rug zowat gebroken .We waren gaan zwemmen en ik kon dr in het water op gegeven moment niet meer tillen van de pijn. Voel het nu nog. Weet niet, denk dat er een spiertje dwars zit ofzo. Geen pretje. Hoop niet dat het een voorbode is want ik zie het niet zitten om 9 maanden met een stukke rug rond te lopen.

Oh, als het deze maand of volgende maand raak is dan kom ik akeling dicht in de buurt van mijn meissies verjaardag
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:33:34 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65759269
Rubey wat een vet positieve test zeg!!!!

Bumba wat vervelend van je rug!!!

Ik duim hier vrolijk voor je door hoor (en alle andere meiden natuurlijk ook
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65761817
quote:
Fiemeeltje quote:Aah, Hurminatore heeft haar NOD eerder dan ik! wie kunnen we nog meer gek maken
Ik laat me niet meer zo snel gek maken hoor ... ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld wordt. Ik heb namelijk nergens last van!

PS Wanneer was jou NOD? En hoelang ben je nu uiteindelijk ongesteld geweest? Ik wil je natuurlijk geen false hoop geven maar er zijn meerdere dames geweest met bloedingen die toch echt zwanger zijn!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65761911
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65764295
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Hurminatore het volgende:
Heb trouwens 12 feb afspraak bij GYN dus denk dat dit onze laatste poging was voordat we de mmm ingaan.......

Maar goed er wordt dan in ieder geval gekeken of alles goed zit
Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65766421
Klopt Poppejans. Ben bij de HA geweest en zij heeft ons toch doorverwezen.
Mijn man en ik hebben namelijk in het verleden chlamydia gehad .....(tja het is nou niet iets om van de daken af te schreeuwen, maar helaas wel een feit) Het kan zo zijn dat je hierdoor verklevingen krijgt(als je er laat bij bent met ontdekken) Het is wel zo dat we gewoon op natuurlijke wijze en nog wel in 1 keer ook ons zoontje hebben gekregen. En dat was na de chlamydia....Ze acht de kans dus heel klein, maar die is hoe klein ook wel aanwezig. Bovendien zei ze dat ze wel een zaadonderzoek kon laten uitvoeren, maar dat zal de GYN ook doen.. Ik heb een keizersnee gehad en in zeldzame gevallen kan er littekenweefsel ontstaan in de baarmoeder waardoor het zaad soms niet eens kan binnenkomen in de baarmoeder of soms kan het bevruchte eitje daardoor niet nestelen... Deze zaken hebben er toe bijgedragen dat ze toch heeft besloten om ons nu door te verwijzen...
Vandaar......
pi_65766724
Ow.. wat balen zoiets zeg!
Maar wel weer ''voordeeltje'' dat jullie wat sneller geholpen kunnen worden, maar ik hoop natuurlijk dat jij binnen een paar dagen gewoon komt melden dat je zwanger bent
pi_65767020
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
pi_65768731
Net mijn eerste ovulatietest gedaan, toch wel leuk om eindelijk eens ergens een tweede streepje op te zien verschijnen... Stom, want het betekent natuurlijk niks. Het is echt een heeeeel licht streepje, maar toch. Wie heeft er ook ervaring met ovu-testen? Zien jullie altijd een licht streepje behalve bij de piek, of kan het ook dat je helemaal geen streepje krijgt?
pi_65769130
Het kan ook dat er helemaal geen streepje komt hoor. Dus het lijkt erop dat je ovulatie in aantocht is (kan wel nog 5 dagen duren misschien hoor).
pi_65773845
Bumba, AUW! Doe lekker rustig aan met je rug, hopelijk voel je jezelf snel weer beter. Kan mezelf trouwens ook wel voorstellen dat het rust geeft als je je NOD niet weet. Aan de andere kant, hoe weet je dan wanneer je zou moeten testen?

Hurminatore, je hoeft jezelf niet te schamen voor de chlamydia hoor. Wel fijn dat je redelijk snel al bij de gyn terecht kunt. Hopelijk is alles gewoon in orde.

Ik denk niet dat mijn bloedverlies te maken heeft met innesteling hoor Vandaag nog een heel klein beetje verlies, dus uiteindelijk toch wel 5 dagen gebloed. De duur van een menstruatie, maar veel minder heftig. Heb nog een zwangerschapstest gedaan en de HCG is nu echt wel uit m'n lichaam. Klote, maar wel de realiteit.

judes, ik ben zelf ook pas net begonnen met ovu-testen. Had de eerste dag een hele lichte streep en de tweede niets. (gok dat de eerste streep nog van een restje HCG was). Welke ovutesten heb jij eigenlijk?

Hier gaat alles inmiddels wel weer het gangetje, had gisteren m'n parttime dag nog dus ben vandaag weer begonnen met werken. Alles loopt gewoon door heb ik gemerkt. Ik dus ook maar
pi_65775123
Hier met pijn in me rug afwachten tot mijn NOD

Goed dat je je leven weer oppakt fiemeeltje
Bumba wat rot van je rug, doe maar rustig aan!
pi_65776043
Dank je fiemeel!
pi_65778405
hurminatore inderdaad fijn dat je nu al terecht mag bij je gyn! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt! maar eerst hoop ik op een tweede streepje zondag of maandag! dat zou het gynbezoek heel anders maken...

Hier hebben we besloten om deze ronde nog een keer af te wachten. Als deze ronde weer negatief is, dan gaan we naar de ha, en vragen een doorverwijzing naar de gyn. als de ha dat niet doet, probeer ik m'n gyn te bellen waar ik in de afgelopen zomer bij geweest ben. (weet niet zeker of ik daar direct naartoe moet/kan/wil gaan, dus eerst maar via ha...)

balen fiemeeltje dat je hcg nu echt verdwenen is. het is wel duidelijk! ik hoop dat je heel gauw weer twee streepjes hebt, en dan langer in Z&G kunt blijven!
pi_65781553
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar in de OP hier staat dat je bezig bent vanaf juni 2008, dus je bent toch nog helemaal geen jaar bezig? Ziekenhuis doet ws echt pas na een jaar wat aan onderzoeken.
Ik was ook nog geen jaar bezig, maar als er een indicatie is dat er iets mis is/kan zijn dan onderzoeken ze je wel hoor.
pi_65782107
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
pi_65782336
Fiemeeltje, ik heb de tests van sensitest. Ik heb wel gelezen dat er bij sommigen altijd een vaag streepje te zien is, aangezien LH in principe altijd wel aanwezig is. Als het nu betekent dat mijn ovulatie er aan zit te komen, is het wel erg vroeg! (nu dag 7) Maar daarom test ik ook, om te checken of ik het wel goed bereken. Mijn moeder heeft me ooit verteld dat zij er op een gegeven moment achter kwam dat haar eisprong al op dag 10 was. Als ik mijn temp enzo nu moet geloven, is de mijne pas rond dag 18. Dus ik wil nu gewoon even weten of dat wel klopt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:35:20 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65784050
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Hurminatore het volgende:
Jaaah
dat hoop ik ook! Maar ik acht de kans klein Na 9 keer negatief ga je er vanuit dat de 10e keer ook negatief zal zijn
Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
pi_65784282
hey hey
heb weer een test gedaan en kwam toch weer een heel licht streepje.
maar goed morgen moet ik naar de dokter en dan zien we het wel.
ik heb ook steeds veel slijm misschien een beejte raar om te zeggen maja.
ik hoor het morgen wel in denk dat ze me doorstuurd naar de gyn want daar sta ik al bekend vanwege mijn vorige zwangerschap en het gebruik van clomid.
ik laat het wel even weer weten .
pi_65784551
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, je bent al bekend bij de gyn, ik zou de huisarts overslaan. Nee heb je, ja kan je krijgen. En bij mij lukte het meteen. Gaat ook allemaal een stuk sneller. Maar eigenlijk, eigenlijk hoop ik gewoon dat het niet nodig is....
Zou ik ook doen hoor,ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar mocht het bij ons zo zijn dan bel ik ook gelijk de gyn,die weet ook van onze kinder wens.

Ik heb 2mnd ovu testen gebruikt,kreeg er echt de zenuwen van.Kon geen duidelijke streep vinden en daardoor werd ik superonzeker.Deze maand alleen NOD-dag berekend en voel me een heel stuk rustiger,nou is NOD dag nog niet in zicht,ik hoop dat ik in die week van te voren ook m'n rust kan bewaren
01-08-2008
pi_65786478
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor je Hurminatore
Voor wie moeten we nu op korte termijn nog meer duimen?
Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:21:27 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65789462
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mijn NOD is volgende week vrijdag... dus na hurminatore en jezelf mag je wel voor mij gaan duimen
Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
pi_65793660
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
pi_65794149
P-P, ik hoop juist dat de ovu-testen me wat meer rust geven. Ik heb het vorige maand geprobeerd met alleen NOD berekenen, omdat ik dacht dat ik er misschien teveel me bezig was door het tempen enzo. Maar ik werd er juist onrustig van dat ik niet echt wist wanneer de goede klusdagen waren etc. Maarja, je komt er pas achter waar je het beste gevoel bij hebt als je het uitprobeert... Dus misschien wordt het met de ovu-testen bij mij ook wel niks.

Ik heb trouwens wel eens geprobeerd een afspraak te maken bij mijn gyn zonder een verwijsbrief (ik was er al vaker geweest) maar dat vonden ze niet goed. In mijn vorige woonplaats, ander ziekenhuis dus, ging dat wel. Dus het ligt aan de afspraken bij de gyn denk ik. Maar ik zou het ook gewoon proberen.
pi_65802555
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja ik zag net in het lijstje dat je NOD op Valentijnsdag is? (dat is trouwens zaterdag)
Ik duim vast voor je!!
Ja maar ik dacht mijn eisprong 1 dag eerder te voelen/zien dan ik zou hebben als ik de 14de mijn NOD zou hebben en daarbij weet ik nog steeds niet welke dag nou begin moest zien van mijn menstruatie...
Dus of de 12de mijn NOD of de 14de... dus we houden de 13de a 14de aan
pi_65802593
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Om het extra spannend te maken.....Mijn NOD is morgen volgens FF. Ik heb het zelf ook nog even nagerekend en het klopt dussss
En voel je je anders dan anders? Wat denk je dat je kansen zijn?
Spannend hoor Ik ga duimen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:14:36 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65806093
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Hurminatore het volgende:
Ja, voel je al wat? Of juist niks wat je normaal wel voelt?
pi_65806953
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maar en omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen

Jij maandag je nod he
pi_65809102
Fijn weekend allemaal

Hopelijk snel weer allemaal tweede streepjes hier...
pi_65810124
Ik ben erg prikkelbaar en dat ben ik normaal altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden. Verder zegt mijn voorgevoel dat ik niet zwanger ben.... Dus ik verwacht gewoon
pi_65818743
hmmm, mefke, p-p en judes, misschien toch wel beter om direct te bellen naar gyn... als het niet mag, zeggen ze dat dan wel weer... (al had hij eigenlijk gezegd 9 maanden na de operatie van m'n vleesboompje, nu is het pas 5 maanden verder... maar ik word er zo down, zo niet, depressief van... )

hurminatore, mijn voorgevoel laat me op het moment iedere keer in de steek als ik denk (lees hier hoop) weer zwanger te zijn... ik hoop dat dat nu bij jou ook zo is, maar dan de andere kant op... maar goed, als wel komen, dan maar gauw doorheen en door naar volgende ronde...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:54:21 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65823608
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maar en omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen

Jij maandag je nod he
Ikke snap...

Ja maandag mijn NOD.
pi_65823741
* positieve energie het topic instraalt

@mijsje, lastig is het hè? Om je lichaam goed te kunnen lezen. Aan de ene kant vertrouw ik altijd op m'n lichaam, maar wishfull thinking kan ook erg veel doen.

cisco, nog een weekje... Hoe is het met je tieten?

Asyniur, spannend!!!

Enne Hurmanitore: ik was ook gewoon prikkelbaar afgelopen maand, wil dus ook niet zoveel zeggen

En hoe is het met de rest?

Hier nog geen ei te bekennen, vandaag maar liefst 2 verplichtingen, maar morgen een lekker rustige zondag.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:18:43 #107
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65824921
Goedemorgen.

Hurmi, 1 dag voor je NOD, spannend. Voel je je al wat anders? Of heb je vanmorgen al stiekem getest??

Asyniur, voor jou zijn er ook spannende tijden aangebroken niet waar?

Vanmorgen was mijn temp weer erg gedaald dus ik zei gelijk tegen mn man, ik zal wel ongsteld worden. Net bij het afvegen al wat roze dus ik denk dat het wel klopt.
Ik had sowieso geen goed geveol bij deze maand omdat ik niet echt gericht heb kunnen klussen doordat ik geen idee vna eisprong had.
Als ik vandaag of morgen ongesteld word, dan is mn cyclus weer mooi 27/28 dagen. Erg netjes dus.
en dan ben ik zowat uitgerekend op de verjaardag van mn dochter :x
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:21:47 #108
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65824979
Net nog even op FF gekeken, en op dag 13 (ik was bij vrienden) dacht ik mn ei gevoeld te hebben, en dan zou mn cyclus dus wel kunnen kloppen!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:47:01 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65825354
Ja nou uhm het komt wel dichtbij zeg maar...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er (nog) niet echt warm of koud van word. Ik laat het maar een beetje op me afkomen.
eigenlijk hyper ik alleen maar hier en dan ook nog eens omdat jullie hyperen

Weet ook niet of ik meteen maandag ga testen als er geen zijn... Maar natuurlijk wel in de loop van de week En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte
pi_65827618
ja fiemeeltje, het is heel lastig, zeker omdat je je dan zo door jezelf in de steek gelaten voelt... (dat gevoel heb ik al een beetje sinds mijn mk...) maar goed, ik begin een beetje rustiger erover te worden. mijn uitrekendatum van de mk heb ik niet gehaald, en dan maakt 1 of 2 maanden ook niet meer uit... al wil ik nog steeds liever gisteren dan morgen zwanger zijn... (oeh, lijkt dat ik onverschilliger wordt, maar ik heb zo genoeg van dat wachten op teleurstellingen...)
pi_65828482
Dank jullie allemaal voor het meeduimen! Helaas ben ik toch ongesteld geworden
Ik denk dus dat we nu de mmm ingaan. Mijn lief denkt dat er misschien toch iets met mijn baarmoeder is.....Aangezien we ons zoontje gewoon in 1 x hebben gekregen en er sinds die tijd niks anders gebeurt is dan mijn keizersnee......Klinkt idd wel logisch. Ik DUIM natuurlijk dat er met ons beide niks is en dat we tot nu toe steeds domme pech hebben gehad (alhoewel mijn voorgevoel zegt dat er iets moet zijn) En tot dusver heeft mijn voorgevoel me nooit in de steek gelaten. Natuurlijk heb ik me ook wel eens gek laten maken door te denken dat ik zwanger was....maar diep van binnen wist ik het steeds net als deze keer.
pi_65828536
ik vind het rot voor je hurminatore! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt als je bij de dokter geweest bent!
pi_65828663
en de maand waarin in onverschillig werd...

Succes allemaal meiden, tis wel weer eens tijd voor aanwas in Z&G!
pi_65828780
dan wordt het misschien nog eens wat...
ik heb verder nog geen veranderingen, ik ben ook pas net de klustijd een beetje voorbij aan het gaan, maar goed, ik voel me inderdaad wat onverschillig... ik denk dat het inderdaad het goede woord is...
Ciscostar, sterrenmunt en tierrr, succes de komende dagen! (en laat je niet gekmaken door een ander hoor, je weet zelf het beste wat je zelf voelt... )
pi_65830282
Misschien een rare vraag van mijn kant (ook omdat ik hier niet alles tot in de puntjes volg) maar waarom zou je nu al de MMM moeten ingaan Hurminatore? In de OP staat dat je bezig bent sinds juni 2008. Dat is toch nog niet zo lang? Begrijp me niet verkeerd, uiteraard is elke maand wachten er één te veel, maar zeker aangezien je al een zoontje hebt, lijkt het me raar om nu al direct die stap te zetten.
pi_65830394
Balen Hurminatore...

En mijsje, ik kan me heel goed voorstellen wat je zegt... dat je moet wordt van die teleurstellingen...

Ik had vanochtend vroeg iets heel stoms. Ik werd wakker, temperatuurde, ging naar de wc en toen ik terugliep kreeg ik ineens heel veel pijn in mijn buik, op precies dezelfde plek waar ik dat de afgelopen dagen ook had. Alleen dat was steeds een beetje zeurende pijn, niet heel erg, maar nu ging ik haast door de grond van de pijn, hield een half uurtje ofzo aan en toen zakte het weer weg... wat dat nou kan zijn?
pi_65830496
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.

tierrr... is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
pi_65830818
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.

Ah k. Sorry voor de vraag dan.
pi_65830980
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...

Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:09:21 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65832157
Ach Hurminatore, balen joh!
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?
heb ik nu meldplicht?
pi_65832873
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Ach Hurminatore, balen joh!
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?
heb ik nu meldplicht?
jup

Fiemeeltje: mijn borsten doen niet echt meer pijn... beetje gevoelig nog maar niet zoals begin van deze week.
Hurminatore: Balen dat je hebt, laat het maar snel voorbij zijn dan kun je weer verder

Ik denk trouwens dat ik gewoon ongesteld gaat worden volgende week vrijdag/zaterdag.
Echt niks in mijn lijf zegt dat ik zwanger ben.. wou alleen dat het al vrijdag was. Dan kunnen we tenminste verder met opnieuw klussen
pi_65832908
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...

Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
Ik heb ook 1x zo'n pijn gehad... was zo erg dat ik bijna niet kon lopen.
Deze heftige pijn duurde ongeveer 3 a 4 uurtjes en toen werd het minder.
Deze maand zo'n zelfde soort pijn maar dan aan de andere kant van mijn buik, pijn wel minder erg dan de maand ervoor. Nu dacht mijn man dus dat het misschien wel mijn eisprong kon zijn geweest...
Sterkte ermee en hopen dat het snel over is
pi_65833266
Hmm, zal dan inderdaad wel de eisprong zijn geweest... en das dan mooi balen, want dan duurt mijn cyclus hartstikke lang én ik ben niet zwanger, want heb de afgelopen dagen niet geklust en nu ist dan te laat..
pi_65833636
tierrr, ik kan me dat heel goed voorstellen. je wil het toch graag weten als er iets is in je eigen lijf! het zou fijn zijn als het je ei-sprong was, maar zou het ook gewoon gas kunnen zijn? en anders zou ik ook niet weten wat het geweest zou kunnen zijn... Ik voel m'n ei-sprong eigenlijk nooit.

Asyniur, alle ogen kijken naar jou!!!! grapje, laat je niet gekmaken hoor...
pi_65833931
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
tierrr, ik kan me dat heel goed voorstellen. je wil het toch graag weten als er iets is in je eigen lijf! het zou fijn zijn als het je ei-sprong was, maar zou het ook gewoon gas kunnen zijn? en anders zou ik ook niet weten wat het geweest zou kunnen zijn... Ik voel m'n ei-sprong eigenlijk nooit.
Ik hoop dus eigenlijk niet dat het mijn eisprong was, omdat ik dan een heel lange cyclus heb en ik niet zwanger ben... hoop heel stiekem eigenlijk dat het een innesteling was, dat zou qua dag ongeveer wel kunnen kloppen. Maargoed, daar wil ik ook weer niet teveel op hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is he?

En sja, het zou natuurlijk ook wat anders geweest kunnen zijn, al denk ik niet dat het gas is... heb het namelijk al een paar dagen (en alleen dat half uurtje even heftig) en het voelt ook een beetje anders...

Nouja, afwachten maar.. En ondertussen duimen voor iedereen hier!!
pi_65834855
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag van mijn kant (ook omdat ik hier niet alles tot in de puntjes volg) maar waarom zou je nu al de MMM moeten ingaan Hurminatore? In de OP staat dat je bezig bent sinds juni 2008. Dat is toch nog niet zo lang? Begrijp me niet verkeerd, uiteraard is elke maand wachten er één te veel, maar zeker aangezien je al een zoontje hebt, lijkt het me raar om nu al direct die stap te zetten.
Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfde

Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.

Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
bleeh ik baal echt zo van mezelf momenteel
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:00:25 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65836070
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, alle ogen kijken naar jou!!!! grapje, laat je niet gekmaken hoor...

ik ga nu pitten, meld me morgen weer braaf...
pi_65837014
* Lading bloed richting poppejans stuurt Kop op meis

Ik kom even kijken of Asyniur zichzelf al gemeld heeft. Nee hoor, gebbetje, we wachten gewoon netjes af tot je ons wel of niet iets te melden hebt...

Jammer Hurmanitore, hopelijk volgende maand meer geluk.

Mijsje,

Cisco, ben benieuwd. Meestal voel je het zelf wel het beste. Het is al wat Hurmanitore zegt, vertrouw op je lichaam ook al is het makkelijk jezelf gek te laten maken

Tierrr, oei dat is vervelend. Misschien toch wel een innesteling. Spannend!!

verder nog een voor iedereen, gewoon omdat ik een leuke dag heb gehad en daar goeie zin van heb gekregen
pi_65840502
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:

Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.

Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
ik stuur je meteen het mijne van de komende keer en de 3 keren erna... is dat voorlopig even genoeg?

Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb een keer andersom gehad, kreeg ik halverwege m'n cyclus een doorbraakbloeding (ik was nog aan de pil) en toen ben ik meteen anderhalve maand aan een stuk hevig ongesteld geweest. iedere keer dat het iets minder werd en ik dacht dat het over was, begon het weer, en net zo hevig! zooooo balen! je kunt niet normaal verder zo.
  zondag 8 februari 2009 @ 08:40:17 #131
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65842616
Mijsje, ik heb dat vorig jaar ook gehad, 2 maanden aan een stuk. Ik slikte toen een andere pil omdat ik nog borstvoeding gaf. De dokter zei dat het een bijwerking was. Nou mooie bijwerking, 2 maanden aan een stuk ongesteld. Terwijl het een pil zou moeten waarbij je helemaal niet ongesteld wordt.

Maargoed. Wie wilde er ook alweer een lading bloed.
Alsjeblieft. Hier is die van mij. Ben sinds gisteren weer ongesteld en wil het graag aan iemand anders doorgeven hoor, met plezier. Mensen wat een drama. Ben zelfs doorgelekt vannacht. Volgens mij was dat sinds mn 14de al niet meer gebeurd.

Mn cyclus is nu 26 dagen overigens. Heb ovutestjes gehaald. Klopt het dat ik hiervoor de korste cyclus aan moet houden? Zo staat het in ieder geval in de bijsluiter.

Asyniur, waar ben je???

Tierr. Ik hoop voor je dat die krampen niks met ongesteld hadden te maken. Ik duim voor je.
  zondag 8 februari 2009 @ 08:53:24 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65842654
* Asyniur meldt: er is nog niks te melden
ik ga strakjes naar mijn zussie om mijn haar te laten knippen, dus niet gevreest als je niks meer van me leest
  zondag 8 februari 2009 @ 08:54:18 #133
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65842659
Bedankt voor de melding. Braaf meisje!
pi_65843094
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:40 schreef bumbaloe het volgende:
Mijsje, ik heb dat vorig jaar ook gehad, 2 maanden aan een stuk. Ik slikte toen een andere pil omdat ik nog borstvoeding gaf. De dokter zei dat het een bijwerking was. Nou mooie bijwerking, 2 maanden aan een stuk ongesteld. Terwijl het een pil zou moeten waarbij je helemaal niet ongesteld wordt.

Maargoed. Wie wilde er ook alweer een lading bloed.
Alsjeblieft. Hier is die van mij. Ben sinds gisteren weer ongesteld en wil het graag aan iemand anders doorgeven hoor, met plezier. Mensen wat een drama. Ben zelfs doorgelekt vannacht. Volgens mij was dat sinds mn 14de al niet meer gebeurd.
zo vervelend als dat gebeurt! je wordt er ook zo moe van op een gegeven moment om zo lang ongesteld te blijven! Ik begrijp wel hoe dat voor je geweest moet zijn...
en lekken, dat doe ik weer sinds ik in september ben geopereerd. sinds dien heb ik zelfs dubbele bescherming (tampon én maandverband) voor overdag ook, maar dat ga ik wel melden als ik weer in het kantoortje van de gyn zit. we gaan een afspraak maken als ik deze keer weer ongi word.
pi_65843295
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfde
Oeps
quote:

Zelfs dat kan ik niet
Ah meid, ik hoop zo erg dat je heel vlug ongesteld wordt en dat je dan eindelijk gericht kunt gaan klussen
pi_65851560
Ik wilde weten of jullie allemaal vier weken voordat je er voor de echt voor wilde gaan begonnen met extra vitaminen en foliumzuur te slikken? En zo ja, welk merk gebruiken jullie?
pi_65853282
ik was er mee begonnen nadat ik was gestopt met de pil. en nu tijdens de klustijd van de afgelopen anderhalf jaar had ik eerst de goedkope van het Kruidvat eigen merk, maar ben overgestapt op "zwanger worden" van Etos... (strohalmen om vast te grijpen ofzo...)
ik moet wel zeggen dat ik het wel eens vergeet ze in te nemen, druk opstaan en druk in bed, dus niet de tijd nemen om te zien wat er echt nog moet gebeuren... dat moet maar anders als er straks wel 2 streepjes zijn. voor nu vind ik dat nog niet zo heel erg, want er zit in ieder geval foliumzuur in m'n bloed/lijf/gestel...

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 08-02-2009 17:07:35 (ik haal etos en da altijd door elkaar... :P) ]
pi_65853751
Ook ik heb ze ingenomen vanaf het moment van stoppen met anticonceptie, eerst de zwanger worden pillen van etos maar die vond ik te hoog in de dosering en te groot dus ben ik overgestapt op de gravitamons. Die krijg ik tenminste weg, als ik ze niet vergeet tenminste.
pi_65854638
Ja, de foliumzuur pilletjes van Kruidvat eigen merk.
Ook heb ik nog '' Etos zwanger worden" aantal strips van liggen, maar momenteel slik ik helemaal niks totdat ik ongesteld wordt, dan begin ik weer vollop
pi_65855044
Ik ben al sinds september gestopt met de pil. Heb toen wel een tijdje foliumzuur van het kruidvat geslikt, voor het geval dat. Maar ik ben heel erg slecht in het slikken van pillen, vergeet dat de helft van de tijd
Nu heb ik alvast zwanger worden van de etos in huis gehaald, misschien toch maar alvast beginnen te slikken, kan me voorstellen dat lief en ik niet zo voorzichtig meer zullen zijn de komende tijd aangezien we eind maart voor het echie willen gaan.
pi_65855205
go for it!
als je vanaf eind maart voor het echie wil gaan, is in september stoppen met de pil dan niet erg vroeg?
volgens mij is beginnen met foliumzuur als je zwanger blijkt te zijn ook nog niet helemaal te laat... als je maar hebt als het zenuwstelsel wordt gevormd... then again; in de afgelopen eeuwen was er ook geen extra foliumzuur, en toch ging het heel goed, dus een keertje (of twee in mijn geval) vergeten is ook geen ramp. het wordt alleen heel zuur als je niet goed je foliumzuur hebt genomen, en je dan een kindje krijgt met een open ruggetje ofzo... (klinkt vrij kort door de bocht, maar zo bedoel ik het niet helemaal...)
pi_65856601
Ik snap wat je bedoelt mijsje! En in september stoppen met de pil is idd vroeg als je pas een half jaar later babytjes wil maken, maar het was om een andere reden.

Ik ga nu weer in de lurk stand en kom over een week of 6 weer terug!
pi_65857651
Ik slik foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil.Sinds een week slik ik nu Kruidvat vitaal zwanger,zitten ook een hoop andere vitamine in.
01-08-2008
  zondag 8 februari 2009 @ 20:16:02 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65859918
* Asyniur meldt zich weer: niks bijzonders hier

Ik ben in augustus ofzo begonnen met slikken van foliumzuur en nu slik ik gravitamon(?). In elk geval van die pillen met verschillende vitamines en foliumzuur.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:20:47 #145
190853 RockabeIIa
pi_65860073
Ik ben ook gelijk toen ik van de spiraal af ging begonnen met folium. Ik heb 2 maand die Etos-dingen geslikt maar mijn cyclus werd toen wel erg kort. Heel vreemd. En daarna aan de Kruidvat Vitaal zwanger wat ik nu dus nog dagelijks neem.
pi_65860709
Ik neem etos zwanger worden pillen.. en trouwens ook teunnisbloemolie..
pi_65871325
hallooo, ben er effies niet geweest, wil namelijk niet te veel bezig zijn met zwanger worden etc, en ik heb cursus gehad dus ook weinig tijd gehad. ik ben trouwens twee weken voordat ik stopte met de pil al begonnen met foliumzuur. Ook die potjes van het kruidvat.

Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus doet deze maand, de eerste maand 38 dagen, nu volgens mij ook zo rond die koers.

Asyniur, nog steeds niets??
pi_65872159
Ik slik de foliumzuur van Etos eigen merk ¤2,99 per potje.
Ook al sinds ik gestopt ben met de pil. Volgens mij kan ik er inmiddels mee stoppen, maar ik maak het potje eerst maar leeg denk ik.
Bij de eerste heb ik ook Etos eigen merk geslikt.
pi_65872508
Ik slik foliumzuur van een maand voor ik met de pil ben gestopt. Nu wel eventjes (sinds half december) gestopt omdat ik toch geen hormonen (en bijgevolg dus ook geen eisprong) krijg (en ik vind het wel fijn om even nergens te moeten aan denken qua pilgebruik).
Volgende week woensdag een onderzoek en misschien begin ik dan weer opnieuw (of ik wacht nog tot 4 maart als ik een afspraak heb bij de dokter).
pi_65872511
tot over 6 weken poezebeest...
  maandag 9 februari 2009 @ 09:48:14 #151
190853 RockabeIIa
pi_65872623
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef mijsje het volgende:
tot over 6 weken poezebeest...
Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!
pi_65877584
Ik slik de foliumzuurpilletjes van Kruidvat en daarnaast nog de gewone multivitamine, ben er een paar weken nadat ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen mee begonnen. Ik heb gelezen dat je in de meest ideale situatie al 1 - 3 maanden (ligt aan welke site je leest) foliumzuur inneemt voordat je zwanger wordt, omdat het lang duurt voordat er genoeg extra foliumzuur in je lichaam zit.

Inmiddels slik ik nu al ruim 3 maanden foliumzuur, dus laat maar komen die zwangerschap...
  maandag 9 februari 2009 @ 13:23:56 #153
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65878664
hihi judes ik hoop het voor je hoor!

Ik had ook die van het Kruidvat, maar die geur kan ik inmiddels niet meer verdragen en ben overgegaan op Femnatal, die wel lekker ruikt...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65879337
Ik slik de foliumzuur van de kruitvat. Maar wat takke zegt; die geur

Ik ben 12 dec gestopt met de pil en 13 dec begonnen met de foliumzuur.

Bij mijn aphotheek hangt een poster: gestopt met de pil, start met foliumzuur
  maandag 9 februari 2009 @ 14:06:23 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65879677
Ik ben deze keer pas gaan slikken op de dag dat ik positief testte.
Bij Sasha, en lang daarvoor, slikte ik die zwanger worden/zwanger zijn dingen, maar nu dus niks omdat we niet bezig waren met zwanger worden.
pi_65879879
ruikt Femnatal ergens naar? Ik steek em zo in mijn mond, water of 7-up erachter aan (ik ben een slechte pillenslikker) en weg ermee. Ik slik ook al effe ja, heb alleen rond de miskraam een week of 2 niet geslikt. En nu dus braaf nog eeem week of 2 minimaal volhouden, al zijn het pillen die je daarna ook door mag slikken.
pi_65879906
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:48 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat jij hier eens een keertje opgehoepeld bent, mijssie!
we doen ons best...
pi_65887073
Aysiniur, je meldplicht geldt ook voor vandaag.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:02:26 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65887423
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Aysiniur, je meldplicht geldt ook voor vandaag.
Jajaja, pff stelletje ongeduldigen!! Ik moet ook nog iets als werken
* Asyniur meldt: nog geen of aanstalten tot

Ik heb trouwens ook Femnatal (en niet gravitamon)
pi_65888880
BE mag mijn nieuwe NOD naar 08-03-2009?
THNX
pi_65888892
Spannend Asyniur kun je de testen weerstaan?
pi_65888959
O en ik slik : Zou ik daarom nog steeds niet zwanger zijn Flaaaauw
Foliumzuur van Sunwell
Vitamine B van Kruidvat
Centrum van A tot Zink
pi_65889769
Ik slik dat vitaal zwanger gebeuren van het kruidvat. Ik was begonnen met alleen foliumzuur, maar las in een boekje dat er vaak een tekort is aan meerdere vitaminen, dus toch maar groter pillen
pi_65890489
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik slik dat vitaal zwanger gebeuren van het kruidvat. Ik was begonnen met alleen foliumzuur, maar las in een boekje dat er vaak een tekort is aan meerdere vitaminen, dus toch maar groter pillen
Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
pi_65890835
Neem dan gravitamon, die zijn kleiner dan een ibuprofen. Oke, wel vrij duur maar dat heb ik er voor over.
pi_65890857
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Die heb ik ook, maar vind jij ze niet ontzettend stinken en vies smaken (tja soms gaat de pil niet in 1 keer en dan plakt hij een beetje aan je tong )
Mwa, daar let ik niet zo op. Gaat 's ochtends bij de koffie naar binnen. Proef meer koffie dan pil
pi_65890961
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Neem dan gravitamon, die zijn kleiner dan een ibuprofen. Oke, wel vrij duur maar dat heb ik er voor over.
Als potje leeg is ga ik opzoek naar iets anders onthou in ieder geval die naam
  maandag 9 februari 2009 @ 20:15:11 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65891679
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:57 schreef Hurminatore het volgende:
Spannend Asyniur kun je de testen weerstaan?
Ja nog wel
Heb met afgesproken dat we woensdag testen mits ik dan niet ongesteld ben en ik het volhou natuurlijk

Oja dames, morgen ben ik overdag werken en 's avonds op visite. Tussendoor zal ik me wel even melden maar niet in paniek raken he?
pi_65891888
Haha, we zullen ons best doen Asyniur!

Ik ben ontzettend moe, zo moe ben ik niet vaak geweest... ik zei al tegen mijn man: het kan 3 dingen betekenen: ik word ziek, ongesteld of zwanger... en rarara waar we op hopen...
pi_65892238
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja nog wel
Heb met afgesproken dat we woensdag testen mits ik dan niet ongesteld ben en ik het volhou natuurlijk

Oja dames, morgen ben ik overdag werken en 's avonds op visite. Tussendoor zal ik me wel even melden maar niet in paniek raken he?
Na jou heb ik als eerste mijn NOD...spannend hoor

Trierrr ik hoop dat je moeheid van zwangerschap is
pi_65892983
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ik neem ze in met een glas vruchtensap of ranja ofzo,ff goed doordrinken en nergens last van,en o ja er ook niet aan ruiken!!
01-08-2008
pi_65897995
ik gewoon met wat water dat ik eigenlijk altijd bij m'n bed heb staan. (flesje) ook handig als je gewoon dorst hebt tussendoor
de pillen van zwanger worden zijn vrij groot, maar als je ze in de lengte ipv in de breedte op je tong legt, zijn ze goed in te slikken... (bij mij dan... )
pi_65902832
Ja, in de breedte zou ik maar niet proberen inderdaad, haha. Maar in de lengte heb ik er ook geen moeite mee. En dan gewoon met wat ik dat moment dan ook maar drink.

Mijn temperatuur stijgt nog steeds..
pi_65919940
ik heb sowiezo geen moeite met pillen slikken, alleen stinken ze een beetje maar dat maakt verder niet uit.

Ik had van de week weer slijm en gisteren ook... raar want mijn NOD is vrijdag.. naja we zien wel

Waar is asyniur met haar meldplicht
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:37:55 #175
190853 RockabeIIa
pi_65920012
Ik zie wel een bannertje bij haar, Cisco
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:38:59 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65920046
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Ciscostar het volgende:
ik heb sowiezo geen moeite met pillen slikken, alleen stinken ze een beetje maar dat maakt verder niet uit.

Ik had van de week weer slijm en gisteren ook... raar want mijn NOD is vrijdag.. naja we zien wel

Waar is asyniur met haar meldplicht
Rustig maar! Hier is ze al!
Ik had het toch gezegd: verklaring

Nog geen hier
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:50:07 #177
190853 RockabeIIa
pi_65920453
Pfew, geen bloed geeft moed!!!

en morgen is het woensdag!
pi_65920528
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Rustig maar! Hier is ze al!
Ik had het toch gezegd: verklaring

Nog geen hier
Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aan
Maar ziet er positief uit, geen bloed!
Morgen ging je testen he
pi_65920622
Ik zie weer een streepjesboom aankomen dames!
pi_65920754
ik duim heel hard voor je Asyniur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:01:21 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65920840
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Weet ik, maar dacht laat ik eens roepen dan reageert ze vast... en kijk eens aan
Maar ziet er positief uit, geen bloed!
Morgen ging je testen he
Ja, toevallig he?

Morgen ga ik testen dames

moet wel bekennen dat ik er nu wel een beetje zenuwachtig van word; stel nu dat het raak is
pi_65920880
Whoei, ik duim mee hoor meid!
pi_65921392
Spannend Asyniur! I'll keep my fingers crossed...
pi_65921962
Spannend Asyniur....

En vooralsnog kuddo's voor als je het tot morgen volhoud niet te testen!
pi_65922095
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, toevallig he?

Morgen ga ik testen dames

moet wel bekennen dat ik er nu wel een beetje zenuwachtig van word; stel nu dat het raak is
vanaf wanneer was je bezig?
Ik duim voor je!
pi_65922339
Hoe voel jij jezelf eigenlijk cisco? Al vage voortekenen?

Hier begin ik miniscule streepjes op de ovutest te krijgen, het teken dat ik over een aantal dagen waarschijnlijk mijn ei kan gaan verwachten. Het begint erop te lijken dat ik direct weer een 'normale' cyclus inga, al zal het waarschijnlijk wel weer een lange zijn.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:38:33 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65923907
zijn gearriveerd, geheel onverwacht
lijkt nog teleurgestelder dan ik...

op naar de 3e ronde
pi_65923960
Balen Asyniur!

pi_65923985
Jammer Asyniur 3e ronde scheepsrecht voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65924167
Jammer Asyniur! Op naar de volgende ronde....
pi_65925625
Balen joh, wat poppedein zegt!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:21:14 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65925726
Jammer Asyniur!
pi_65925955
Balen Asyniur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65926403
Balen Asyniur!

Nouja... deze ronde maar weer goed jullie best doen!!
pi_65928613
Jammer Asyniur
Ik zou vandaag mijn eisprong hebben volgens het "schema",zag ik net,heb wel een beetje hoofdpijn gehad vandaag maar verder niks bijzonders.We klussen momenteel om de dag en dat bevalt ons wel,verder hou ik me niet bezig met ovu-testen/tempratuur etc. hopelijk met een goed resultaat
01-08-2008
pi_65928934
Jammer Asyniur! Sterkte ermee! Het is toch iedere keer weer een teleurstelling waar je even overheen moet komen bij mij wel, tenminste
pi_65929353
JAMMER! Asyniur!

Hopelijk volgende ronde wel......

Heb zelf mn temp lijst bij mijn schoonmama geprint voor onze afspraak donderdag hebben onze printer nog niet aangesloten. Stond ze naast de printer (en ik heb er helemaal niet bij stil gestaan) ow seks seks zo moet je die week zien ! hahaha
Nee hoor meid dat is gezond zegt ze
pi_65931276
Asy... wat jammer .

Hurminatore... hihihi.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:37:08 #199
190853 RockabeIIa
pi_65933851
Asyn, balen...
pi_65952916
asyniur, balen! het leek zo goed te gaan... ik hoop dat deze ronde jouw ronde wordt!

HURMINATORE!!! zou ik nooit doen bij mijn schoonmoeder, dan nog liever op school... (maar goed, ik heb niet een band met m'n schoonmoeder waarmee dat kan...)
pi_65954847
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hoe voel jij jezelf eigenlijk cisco? Al vage voortekenen?

Hier begin ik miniscule streepjes op de ovutest te krijgen, het teken dat ik over een aantal dagen waarschijnlijk mijn ei kan gaan verwachten. Het begint erop te lijken dat ik direct weer een 'normale' cyclus inga, al zal het waarschijnlijk wel weer een lange zijn.
Balen Asyniur Op naar ronde 3

Ik moet nog 2 dagen wachten tot mijn NOD en ik weet niet wat ik nu voel...
Gisteren tijdens het zwemmen raar gevoel in me buik en hele dag gisteren hongerig,vandaag weer niet.
Gisteren toen ik bh uit deedt, zo'n pijn in mijn rechter borst (moest echt even op tanden bijten)
Verder zijn ze wel iets gevoeliger(nooit echt gevoelig geweest), maar dat is al bijna week zo.
Ik ben er zeker van dat ik krijg want ik voel me niet ander dan anders.. ik weet niet niet, we zien wel!

Kan zijn dat ik morgen ongi wordt of pas zaterdag... weet niet meer zo goed vanwege vaag begin vorige ongesteldheid. Ik heb al 2 dagen trouwens slijm etc.. Tja...!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 11-02-2009 21:52:39 ]
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:03:33 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65958630
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties

Omdat het er zo hoopvol uitzag (en er geen tekenen aan de wand waren) had ik stiekem wel goede hoop. En dan komt het net wat harder aan. Maar nu gaat het wel weer en ga ik heel hard duimen voor de dames, ook die in het andere topic. Kom op!!!
pi_65958831
Mijsje ik gelukkig wel is een schat van een schoonmama!
pi_65958875
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bent Of bedoel je dat het anders is dan anders
pi_65961982
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:09 schreef Hurminatore het volgende:
Mijsje ik gelukkig wel is een schat van een schoonmama!
gelukkig maar
mijn schoonmoeder is ook een schat van een vrouw, maar we zitten niet echt op dezelfde lijn... ze doet dingen heel anders dan dat ik doe, en dat kan ze van mij niet begrijpen (dat ik ze anders doe en wil doen) en daar erger ik me dan weer dood aan... maar het kan ook wel gezellig zijn hoor...
pi_65965481
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef Hurminatore het volgende:
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bent Of bedoel je dat het anders is dan anders
Ja het lijkt er wel op...
Maar heb sinds vanavond pijntjes in me rug, beetje buik dus dat duidt weer op een komende ongesteldheid..
Ik hou daar gewoon rekening mee dat het morgen of vrijdag komt, dan kan het niet tegenvallen!
pi_65975401
spannend hoor Ciscostar! Maar dus wel tekenen dat de er aankomen? Nou we duimen dan maar van niet!

Ik heb maandag mijn NOD maar hier ook tekenen aan de wand dat ik ongesteld ga worden, heb de pluggen maar weer in de tas zitten. Ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus en voel me niet anders dan anders behalve een paar steekjes in mijn buik. Afgelopen maandag wel heel de dag een soort van last gehad in mijn linkerzij, net boven mijn lies. Geen idee wat dat is geweest maar het voelde hoopvol.
pi_65980084
Hier licht misselijk/draaierig, al wat cervixslijm en gevoelige tepels/borsten. Als ik mezelf niet vergis moet ik vanmiddag dus ook twee streepjes piesen op m'n ovulatietest

Cisco en sterrenmunt, spannend hoor! Laten we hopen dat jullie voorgevoelens niet kloppen en de duivels gewoon netjes wegblijven.
pi_65991567
morgen is het vrijdag de 13de... misschien komen ze dan wel...
Geen idee.. vandaag weer alles normaal, geen pijn in me rug etc
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:54:14 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65991609
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!
2e streepjes wil ik zien!
pi_65993034
Asyniur, wat jammer zeg! Op 1 of andere manier had ik erg veel hoop v je dat het wel eens zo zou kunnen zijn.
pi_65993252
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!
2e streepjes wil ik zien!
* handje opsteekt en op een neer springt

Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?

Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
pi_65994445
Vandaag bij de Gyn geweest. Heb een inwendige echo gehad en voor zover ze kon zien zag alles er goed uit. Ook mijn baarmoedermond. Volgende week leveren we de zwemmers van manlief in en dan wachten op de uitslag! De 21e van mn cyclus gaan ze mn bloed onderzoeken. Volgende cyclus maken ze een contrastfoto van mijn baarmoeder en dat doen ze halverwege mn cyclus. En dan is het afwachten wat de uitkomst is. Als alles er normaal uitziet dan willen ze het nogmaals even aankijken of het op de natuurlijke manier lukt en anders gaan ze een handje helpen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:20:26 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65994539
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

* handje opsteekt en op een neer springt

Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?

Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
Wat doe je hier dan!
pi_66002387
wegwezen en aan de klus fiemeel!

wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken... uitrekendatum mk... )
pi_66003012
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef mijsje het volgende:
wegwezen en aan de klus fiemeel!

wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken... uitrekendatum mk... )
Heel veel sterkte mijsje
pi_66003508
dank je wel cisco...
en de week erna, dan is de NOD, dus wie weet... (denk het niet hoor... geen verschillen in m'n lijf ofzo...)
pi_66008019
Ik heb even getwijfeld, maar meld me toch hier aan. Ik heb zondag mijn laatste pil geslikt, en ben vandaag net ongesteld geworden. We hebben het eerder vaak over kinderen gehad, maar nu is het dan serieus geworden... Ben ik de enige die nu het besluit gevallen is, opeens ontzettend zenuwachtig is, en gewoon niet kan wachten?

Ik heb die drang namelijk nooit eerder gevoeld...
pi_66009602
Sterkte mijsje, gewoon lekker in bed blijven liggen als je daar behoefte aan hebt inderdaad.
Verder natuurlijk wel genieten van je weekendje weg hè?

Welkom MinnieMin! En het is herkenbaar hoor, volgens mij wil iedereen hier morgen al wel zwanger zijn

Bij mij is de drang ook enorm, nu het eenmaal mág en kan móet het ook natuurlijk. In mijn vorige relatie besloot mijn partner nadat we getrouwd waren ineens dat hij geen kinderen wilde. (voorheen wilde hij nog wel) Dat was een lastige periode omdat ik wel heel graag wilde. Uiteindelijk heb ik mezelf er bij neergelegd dat er geen kinderen zouden komen. Een paar jaar later zijn we alsnog uit elkaar gegaan en toen kwam mijn slapende kinderwens toch weer bovendrijven. Inmiddels ben ik ruim anderhalf jaar gelukkig met m'n nieuwe liefde en zijn we er allebei helemaal klaar voor om een gezin te starten. Dus dan wil ik dat ook morgen JA!

Overigens denk ik dat ook zonder een voorgeschiedenis zoals die van mij de drang hoog kan zijn hoor. Het hoort er gewoon bij. Ik zelf merk overigens wel dat ik er deze maand iets relaxter inzit dan vorige maand. De eerste maand is dus blijkbaar heel spannend, daarna zal de druk (tijdelijk) wel wat afnemen.
pi_66011254
Wat fiemeeltje zegt: de eerste maand was het echt spannend en hoopte je echt dat je zwanger was. Al paar dagen voor je NOD testen etc... Maar dat is deze maand niet echt aan de orde. En toen wij stopte met de pil, tja ik wilde het liefste de dag erna al zwanger zijn

Vandaag is mijn NOD (of morgen..) naja als ik mijn slijm etc moet geloven zou het vandaag zijn en ik zie wel wat er komt. Ben in ieder geval een stuk rustiger dan de eerste maand.

Even vraagje tussendoor:
Je temparatuur moet die oplopen of dalen bij het begin van je menstruatie??
pi_66011542
@Minnie, bij mij was het de eerste maand ook echt heel spannend, ik heb een koperspiraaltje gehad dat zogenaamd geen invloed op je cyclus zou hebben yeah right dus geen sprake van ontpillen ofzo. Maarja, ik wist dus niet precies hoe lang mijn cyclus zou zijn, die bleek wat langer dan verwacht... ik heb er denk ik wel 6 of 7 testen doorheen gejaagd... Als je meteen zwanger bent heb je gewoon heel veel geluk, en anders ben je in de tweede cyclus waarschijnlijk wat minder gestresst!
Even terzijde, ben jij trouwens ook een kloon of gewoon een newbie?

@Cisco, bij het begin van je cyclus (menstr. dus) moet je temp gaan dalen, bij mij gaat meestal op CD1 of 2 mijn temp wat omlaag.
pi_66013299
@ minniemin, ik vond de eerste maand ook spannend, ipv de gebruikelijke 28 dagen duurde mijn eerste cyclus 38 dagen. Op de dag dat ik voor de derde keer negatief testte en 's avonds ongesteld werd vertelde mijn zusje doodleuk dat ze zwanger was! Ik zit nu in de tweede cyclus, heb deze maand met ovulatietesten gewerkt om toch een beetje zicht te hebben op mijn cyclus en zit nu op dag 35, mijn NOD is maandag maar voelde gister het een en ander wat vandaag weer verdwenen is. Ik baal er van dat ik geen inzicht heb in mijn eigen lichaam (en ben nogal planmatig aangelegd en plan het liefst alles ver vooruit, behalve kids want dat kan niet). Maar ik vermoed dat het deze maand niet raak is. Wat wel weer een lange cyclus betekend en een nieuw nog EIND maart. Ben 1 december gestopt met de pil en vond dat ik toen legitiem in de prenatal mocht rondlopen, nou na 2,5 maand ben ik die ook wel zat. En dat maakt voor mij dat ik minder stresserig ben.

@ fiemeeltje, wat een voorgeschiedenis met je niet kinderenwillende expartner. Fijn dat je nu iemand hebt die dat wel wil! En hopen dat het snel raak is.

@ ciscostar, ik heb werkelijk waar geeeen idee hoe dat werkt met temperaturen etc. Maar ik ga heel hard duimen voor twee streepjes!
pi_66015063
Ik ben nu in de 5e ronde,de vorige rondes was ik veel meer gestressed en zenuwachtig,ik probeerde ook vanalles,ovutesten,tempratuur,hele klusschema's,en zat ook veel te veel te googlen en op zw.pagina.Dat doe ik nu dus niet meer en voel me stukken beter! Natuurlijk nog wel spannend maar niet zou hysterisch als vorige maanden,ik maakt emezelf helemaal gek soms.
01-08-2008
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:49:04 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66015517
Sinds wij 'er voor gegaan zijn', ben ik minder gestressed en meer
Toen ik van de week 1 dag na NOD nog niet ongesteld was, had ik echt zo'n dubbel gevoel: aan de ene kant en aan de andere kant was ik ook wel een beetje bang.

En die dus eerst koudwatervrees had, is nu helemaal om en ongeduldig. Hij was echt teleurgesteld dat ik toch ongesteld werd. Toen ik vertelde dat ik ongesteld was geworden, zei hij oprecht verbaasd: hoe kan dat nou?

Ow, en ik hou niet echt iets bij (geen ovu-testen en geen temepraturen). Ik reken 'gewoon' uit wanneer volgende NOD is, ga er dan van uit dat ergens in het midden de ovulatie is en daar klussen wij omheen. Ik hou wel vruchtbaar slijm in de gaten...
pi_66015690
dat met vruchtbaar slijm is niet echt mijn ding hoor.
pi_66017293
Hier overigens nog geen te zien... Maar vrijdag de 13de is nog niet voorbij
En denk overigens wel wat steekjes af en toe te voelen en wat pijn in me rug.. (vage ongi klachten) we zien wel

Vroeg me dan van die temparatuur af omdat hij gisteren en vanmorgen 37.0 a 37.1 is en in de avond nog veel hoger en vorige keer bij mijn eerste nod dag was het ik meen onder de 37.0
pi_66018105
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door judes op 13-02-2009 13:13:11 (beetje onduidelijk met al die cijfertjes :)) ]
pi_66018402
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef judes het volgende:
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...
Ja inderdaad haha
Maar ik zie wel, vroeg wel af.
Nu echt ontzettende buikpijn...
pi_66021249
Ik hoop dat het innesteling is ofzo, Cisco!
pi_66022369
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)

Succes allemaaaaaaaaal!
pi_66022402
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)

Succes allemaaaaaaaaal!
Spannend hoor... 2 jaar is al best lang.. pff
pi_66022465
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.
pi_66025234
quote:

Succes allemaaaaaaaaal!
Oeeee... ik duim voor je

Voor de rest ook natuurlijk, maar Again en ik gaan waaaayyyyyy back
pi_66025842
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Again het volgende:
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.

Succes he!

Hoop zo dat het jullie is gelukt!!
pi_66027300
Nog steeds geen bloed Maar de buikpijn nog steeds wel erg aanwezig

[ Bericht 40% gewijzigd door Ciscostar op 13-02-2009 17:12:31 ]
pi_66028010
En die kotssmiley duidt op misselijkheid of kots je van de buikpijn?

Again, spannend!
pi_66028454
Hee dames!

Wat is er ineens een hoop gekletst! Leuk!
Welkom hier MinnieMin, al hoop ik voor je dat je hier snel weer weg bent...

Ik herken het heel erg hoor, dat je als je eenmaal gestopt bent met de pil ook DIRECT zwanger wilt zijn. Dat had ik ook wel wat. Al viel het de eerste 3 maanden nog wel wat mee bij mij trouwens. Was wel heel opgewonden, wilde heel graag, maar kon ook nog aan andere dingen denken, zeg maar. Toen ook geen ovutesten ofzo gebruikt, alleen gewoon bijgehouden hoe lang mijn cuclus was. Best relaxed dus als ik het nu bekijk... Tijdens mijn 4e cyclus had ik namelijk het idee dat het wel eens raak kon zijn (was het dus niet) en de rest van die cyclus en de volgende (nu dus, de 5e) ben ik er heel erg mee bezig geweest... alles opschrijven, ovutesten, temperaturen. Hoe langer het duurt, hoe meer ik er mee bezig ben, geloof ik... anders dan de anderen dus..

Hier nu trouwens dag 31 van de cyclus en nog steeds geen duivels...
Straks allebei een positieve test, Cisco?
pi_66029535
Hee allemaal,

Bedankt voor het fijne welkom, heb helemaal dat warme fuzzy gevoel gekregen van jullie
Dit is inderdaad een kloon, ik kom al jaren op fok, maar dit is dus mijn eerste Oud-post.

Ik vind het wel erg fijn om alle ervaringen mee te lezen hier. Ook wel heel beangstigend. Erg dubbel.
Ik ben nog niet van plan om alle genoemde dingen toe te passen (ovutesten etc. ik ken de termen ook helemaal niet.). We hebben ook afgesproken om het heel relaxt te houden. Maar dat valt deze eerste week dus al erg tegen

Ik ben gisteren voor het eerst na het stoppen met de pil ongesteld te worden. Normaal gesproken bloed ik heel weinig. Nu heb ik een stortvloed. Net alsof mijn lichaam weet dat het speciaal is... Ofzo. Heel raar. Of het komt van de spanning

@cisco: Spannend! Ik duim met je mee, en wil je hier nog maar een keer terugzien (om het goede nieuws te melden uiteraard )
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:37:12 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66031766
Nou, dat wordt dus duimen draaien voor Again!

Maar ook voor Cisco: plas jij morgen een mooi Valentijnsplusje?

En ook voor sterrenmunt en Tierrr breken spannende tijden aan...

Kom op dames! Waar blijven de 2e streepjes?
pi_66033432
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 20:41:36 #241
5428 crew  miss_sly
pi_66034268
quote:

Succes allemaaaaaaaaal!
Joh, je bent over tijd
Ow wat zou dat geweldig zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66038008
Ik heb nog maar eens mijn NOD met manlief uitgerekend en daaruit komt toch wel dat gisteren/vandaag mijn NOD was... en nog steeds geen duivels vandaag

Ik hoop heel erg dat wij samen streepje hebben Trierrr (hoop het voor de rest ook natuurlijk)
Again voor jou is het ook spannend hoor..duim voor je

Mijn man zei ook al, zou zooo mooi zijn om op valentijn positieve test te hebben... plusje wordt het niet want ik heb zo'n niet/wel zwanger test liggen Maar ik wil eigenlijk pas zondag of maandag testen Stel dat mijn cyclus langer is, en ik het alsnog ongesteld ga worden dit weekend.

Nu maar ffies tosti naar binnen werken , net al bij de mc donalds een burger en kipnuggets gegeten En ja ik heb goed avond gegeten haha.

@ Prinseszondererwt: was van het moe zijn/ziek zijn van het buikpijn hebben, werd er beetje moe van maar het is nu over

[ Bericht 15% gewijzigd door Ciscostar op 13-02-2009 22:11:28 ]
pi_66038378
Schaammodus aan

Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!

Schaammodus uit
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:13:32 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66038499
Again! Wat spanndend meid! Ik heb naast het duimen voor NieTTus nog wel een stukje duim voor jou over hoor! Reken maar dat ik helemaal los ga als het zo zou zijn hoor!

Is het echt al weer 2 jaar? Pfff, zal nooit meer vergeten hoe het was toen je hier net was, dat ik/we/men je wat af probeerde te remmen. Ik heb nog altijd het gevoel alsof ik het gejinxt heb ofzo.
pi_66038622
Again, spannend!!! Ik duim, overigens ook voor de andere dames hoor, maar nu ook heel hard speciaal voor jou
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:17:32 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66038658
Welkom MinnieMin! Succes!
pi_66038710
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Ciscostar het volgende:
Schaammodus aan

Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!

Schaammodus uit
kan gebeuren hoor
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:41:42 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039611
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
pi_66040334
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
Nu wel
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:09:32 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66040837
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef sterrenmunt het volgende:
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
Balen zeg!
Maar samen op naar de nieuwe maand...
pi_66041155
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
01-08-2008
pi_66041264
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
Hopelijk maken we met zijn allen snel het hele topic leeg
pi_66043844
Tnx meiden Lief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
pi_66044031
Spannend Again!
pi_66044978
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Again het volgende:
Tnx meiden Lief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
* MinnieMin *duimt* voor Again mee
  zaterdag 14 februari 2009 @ 08:15:39 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66047569
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
pi_66047745
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
pi_66047863
Again
pi_66047970
Hier nog steeds geen duivels...Maar de dag is nog vroeg
pff vind het wel moeilijk om me in te houden om niet te testen (had ik vorige maand totaal geen last van)

Gisteren in bed weer gerekent en we houden mijn cyclus op 29.5 dag (beetje raar maar dat komt omdat niet zeker was welke dag begin) en 29.5 hebben we weer uitgerekent en toen kwamen we op 12/13 feb (dus de nacht op 12/13 feb en dat is het al geweest... zelfs de nacht van 13/14 feb al gehad haha!

Again wat balen en Sterremunt jij ook al
pi_66048017
Ik duim voor je, meis!
pi_66048614
Besloten om een kruitvat test te halen en de clearblue te laten liggen voor als het zeker is.
Ik ben helemaal ziek van de zenuwen namelijk, en het wachten is me dat niet waard.. ging net al mis met iets(als ik zenuwachtig ben of me ergens druk om maak.. krijg ik vette buikpijn en kramp en meestal als resultaat diaree en dat was dus net...volwassen en poep gewoon in me broek haha)

Zo stom donderdag helemaal nergens geen last van etc, maar sinds gisteren steeds naar de wc, er over nadenken voor wat als.. etc Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden, maar me zo voelen wil ik ook niet.

Happy valentine iedereen trouwens
pi_66048740
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?

Again ik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
pi_66048994
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?

Again ik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
Even de hond uitlaten en dan gaan we even naar de kruitvat en als ik dan moet plassen gok ik dat ik om 12 uur wel weet of het raak is of niet.... maar durf eigenlijk niet zo goed en wil gewoon sterk zijn en tot morgen of maandag wachten

Het is namelijk heel tegenstrijdig... ik heb niks geen tekenen dat ik zwanger zou zijn.. maar ook geen tekenen dat ik ongi zou moeten worden (niet sjaggo maar uber vrolijk). Heb alleen beetje last van het feit dat ik net propvol zat na het ontbijt en nu wel weer iets op kan haha
pi_66049030
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef Again het volgende:
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
ik bewonder je geduld! hoop echt dat het snel raak zal zijn voor je.
pi_66049474
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..

Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!

Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:34:38 #266
190853 RockabeIIa
pi_66049632
Tierr, ik duim zeker ook voor jou! En ook voor de andere dames duim ik heel hard!
pi_66049991
Tierrrr, ook al zo spannend! Duim duim duim.
Cisco, bijna 12 uur... duim duim duim
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:08:58 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66050224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..

Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!

Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
Ow jazeker duim ik ook voor jou!

Jemig, wat ronduit k%&$t voor je Again...

Cisco, ik ben benieuwd! Je maakt het wel spannend!
pi_66050663
nog even wachten we lezen nu hoe de test moet en ga zo de wc in haha
pi_66050795
hmmm dat waren maar drie druppels en daarna niets meer. Ook geen krampen oid. Raar lichaam! Spannend Ciscostar!!
pi_66050799
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.

Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:35:14 #272
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66050819
hè jammer Cisco

maar inderdaad... het kan over een paar dagen alsnog... toch afwachten dus nog
No more games, no more drama...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:55:50 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66051338
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Ciscostar het volgende:
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.

Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
He verdorie

Bij sterrenmunt flakkert een heel klein vlammetje hoop...

Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
pi_66051735
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
Jeetje, wat een druk op mijn schouders...
Ik doe mijn best, maar voel me nog niet zwanger ofzo... en durf ook niet te hopen omdat mijn vorige cyclus ook langer duurde en ik toen ineens ongi was...

Cisco, echt balen... maarja, misschien dat je nu wel wat rust hebt... en dan zou het uiteindelijk altijd nog mee kunnen vallen... hopen we...
pi_66052786
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertje En ik ga dr gewoon volgen
pi_66054921
das maar een heeeeel klein vlammetje hoor Asyniur. Waarschijnlijk ga ik gewoon echt ongesteld worden maar net als de vorige keer pas na 38 dagen of zo.

En ciscostar wat ontzettend jammer, maar wie weet, geduld is een schone zaak. En Again, je was hier heel fanatiek dus, jammer dat je nog niet bent doorgestroomd naar het vervolgtopic.

Tierr, oeh das ook erg spannend! ik duim heel hard!
pi_66055237
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:49 schreef Again het volgende:
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertje En ik ga dr gewoon volgen
Pff, ik ben echt bang dat ik ook een beetje te veel hoop al. Ik ben nog maar net een weekje met de pil gestopt, die ik al 13 jaar slik. Dat kan dus nog wel een paar maandjes duren. Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
pi_66055674
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef MinnieMin het volgende:
Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
pi_66055726
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
pi_66056224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef Again het volgende:
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
Dat durf ik dus nog niet. Ik heb altijd rotzooi met het slikken van de pil gehad. Dus stiekem ben ik gewoon heel bang dat het niet gaat lukken. Aan de andere kant, heb ik het gevoel (totaal onrealistisch en onmogelijk) dat het al zover is
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
Wie weet... (ik duim met je mee!)
pi_66056808
Het blijft spannend hier! Ik duim weer mee hoor dames.
pi_66062469
Zo, ben er ik effe een weekendje niet wordt het hele topic volgeluld

Hoe gezellig!

Ik duim dit weekend nog even mee voor again, tierrr en cisco. Zolang er geen duivels zijn is er nog hoop

Hier zijn de klusdagen voorbij, nu mogen we gewoon weer voor de lol vrijen Ben benieuwd wat deze maand gaat brengen.
pi_66066297
Nog steeds geen duivels
pi_66068550
Fijn Cisco!! Hier ook niet!
pi_66068694
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.

Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag

Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
pi_66069962
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.

Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag

Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positief Maar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.

Trierrr ik duim voor je dat het raak is hoor Maar duim ook voor mezelf
pi_66072410
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:

Hee Poppejans, dank je wel! Nee, voorheen nooit een reden gehad om in Oud te lurken of posten, dus bij deze onze eerste ontmoeting
  zondag 15 februari 2009 @ 09:17:32 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66076041
Ik ben even kwijt voor wie ik nu op korte termijn nog moet duimen
Voor sterrenmunt (ivm dat hele kleine vlammetje hoop): wanneer ga je testen? (mits geen natuurlijk)
En voor Tierrr...
En mijsjes NOD komt ook weer in de buurt...

*duim duim duim*
pi_66076876
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positief Maar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.

Je zou iets later je eisprong gehad kunnen hebben, dus misschien inderdaad dat je binnen enkele dagen wel een positieve test hebt, het kan echt hoor!
Karin had dat ook! Dus ik duim zeker voor je!

Ow Minnie, dan ken ik je echt niet haha
pi_66077418

Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...

Bij jou nog geen duivels, Cisco?
pi_66077483
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Tierrr het volgende:

Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...

Bij jou nog geen duivels, Cisco?
Jammer Tierrr... Die rotduivels! Ik ga met je meeduimen voor de volgende ronde!
pi_66078427
balen Tierr!
hier hebben de duivels vanochten doorgezet, nieuwe NOD is 23 maart, twee lange cycli tot nu toe, bah dan duurt het zo lang.
pi_66078555
Hier nog steeds geen duivels, voel ook nog niks van dat de duivels er aankomen...
Gisteren in bed ineens beetje misselijk... ben toen maar gaan slapen want wakker blijven was geen optie. Ik had voor het laatste om 19uur gegeten en ik was misselijk om 00.30 uur (dus niet misselijk van het teveel gegeten hebben ofzo, geen idee wat het was en vandaan kwam)

Trierrr Wat naar voor je, dacht echt dat je een streepje zou plassen...
Sterrenmunt balen
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha

Hier nog steeds iedere morgen en avond hoge temparatuur (vanmorgen 37.2 en gisteren 37.1.. dit paar keer getest) En iets wat slijm wanneer ik de boel afveeg (ook al paar dagen af en toe een beetje van)
pi_66078694
Ciscostar wat spannend
Trierrr en Sterrenmunt Veel succes met de volgende ronde.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:19:08 #295
190853 RockabeIIa
pi_66078721
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!
pi_66079783
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!

Ik maak mezelf niet gek hoor, gisteren was ik was zenuwachtig etc, en toen die negatieve test en toen rust.
Alleen het komt naar niet en komt maar niet en dan heb ik zoiets van aaaah waarom niet.
En dan ga je met manlief alle dingen op rijtje zetten.. gisteren in bed misselijk/buikpijn (en dat was er echt zomaar op eens en ook echt want dat merkte manlief aan me) Iedere dag steeds hoge temp en ik ben zo vrolijk, als ongi er aan komt dan ben ik vaak niet te genieten of heel kortaf. Nog steeds gevoeligere borsten.
Ik dacht mijn eisprong de 30ste gevoeld te hebben en gelezen te hebben vanaf die dag 14 dagen te tellen en dan zou je ongesteld moeten worden.. gedaan en dat zou vrijdag dan geweest zijn.

Ik reken er gewoon op dat ik het vandaag of morgen ga worden, dat hoop in tenminste want wachten is niet echt mijn sterkste punt. Als het dinsdagochtend nog niet is dan in de ochtend testen.
Wij gisteren echt maar 1 streepje, niet eens een ander streepje dat erop zou moeten lijken...
pi_66080102
Jeetje, je maakt het wel spannend hoor, Cisco, wat ik hoor klinkt allemaal erg positief! Ik duim voor je!

Maarja, ik dacht zelf ook dat ik best wel eens zwanger kon zijn, en hier zit ik dan met buikpijn..
Ik vraag me trouwens heel erg af wat ik dan op dag 25 voor pijn voelde als dat dus geen innesteling was...
Eisprong kan ook niet, want dan zijn de duivels (dag 33) er wel heel snel na de eisprong...
pi_66080446
Tierrr en Sterremunt: balen meiden!

Ciscostar, het begint nu wel heeeel spannend te worden joh!
pi_66081446
Meiden waar de duivel langs is geweest, of is, Volgende ronden beter.

En die nu in spanning wachten tot ze weer kunnen testen of ongi mnoeten worden.... Ik hoop zo op streepjes!!!!

Hier met de eiersprong ziek in bed gelegen Griepje......
Dus deze maand zal het wel niet gelukt zijn.

Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante.... Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
  zondag 15 februari 2009 @ 14:05:41 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66082758
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha
Ik ben net van mijn bloed af Ik mag over 10 dagen weer gaan klussen met
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef ymme het volgende:
Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante.... Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
Deze snap ik even niet...
pi_66083004
Ik heb het ook een paar keer moeten lezen, maar waarschijnlijk is het niet 'tante' als in zus van... maar eerder een niet-familiale tante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')