abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66017293
Hier overigens nog geen te zien... Maar vrijdag de 13de is nog niet voorbij
En denk overigens wel wat steekjes af en toe te voelen en wat pijn in me rug.. (vage ongi klachten) we zien wel

Vroeg me dan van die temparatuur af omdat hij gisteren en vanmorgen 37.0 a 37.1 is en in de avond nog veel hoger en vorige keer bij mijn eerste nod dag was het ik meen onder de 37.0
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66018105
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door judes op 13-02-2009 13:13:11 (beetje onduidelijk met al die cijfertjes :)) ]
pi_66018402
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef judes het volgende:
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...
Ja inderdaad haha
Maar ik zie wel, vroeg wel af.
Nu echt ontzettende buikpijn...
pi_66021249
Ik hoop dat het innesteling is ofzo, Cisco!
pi_66022369
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)

Succes allemaaaaaaaaal!
pi_66022402
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)

Succes allemaaaaaaaaal!
Spannend hoor... 2 jaar is al best lang.. pff
pi_66022465
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.
pi_66025234
quote:

Succes allemaaaaaaaaal!
Oeeee... ik duim voor je

Voor de rest ook natuurlijk, maar Again en ik gaan waaaayyyyyy back
pi_66025842
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Again het volgende:
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.

Succes he!

Hoop zo dat het jullie is gelukt!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66027300
Nog steeds geen bloed Maar de buikpijn nog steeds wel erg aanwezig

[ Bericht 40% gewijzigd door Ciscostar op 13-02-2009 17:12:31 ]
pi_66028010
En die kotssmiley duidt op misselijkheid of kots je van de buikpijn?

Again, spannend!
pi_66028454
Hee dames!

Wat is er ineens een hoop gekletst! Leuk!
Welkom hier MinnieMin, al hoop ik voor je dat je hier snel weer weg bent...

Ik herken het heel erg hoor, dat je als je eenmaal gestopt bent met de pil ook DIRECT zwanger wilt zijn. Dat had ik ook wel wat. Al viel het de eerste 3 maanden nog wel wat mee bij mij trouwens. Was wel heel opgewonden, wilde heel graag, maar kon ook nog aan andere dingen denken, zeg maar. Toen ook geen ovutesten ofzo gebruikt, alleen gewoon bijgehouden hoe lang mijn cuclus was. Best relaxed dus als ik het nu bekijk... Tijdens mijn 4e cyclus had ik namelijk het idee dat het wel eens raak kon zijn (was het dus niet) en de rest van die cyclus en de volgende (nu dus, de 5e) ben ik er heel erg mee bezig geweest... alles opschrijven, ovutesten, temperaturen. Hoe langer het duurt, hoe meer ik er mee bezig ben, geloof ik... anders dan de anderen dus..

Hier nu trouwens dag 31 van de cyclus en nog steeds geen duivels...
Straks allebei een positieve test, Cisco?
pi_66029535
Hee allemaal,

Bedankt voor het fijne welkom, heb helemaal dat warme fuzzy gevoel gekregen van jullie
Dit is inderdaad een kloon, ik kom al jaren op fok, maar dit is dus mijn eerste Oud-post.

Ik vind het wel erg fijn om alle ervaringen mee te lezen hier. Ook wel heel beangstigend. Erg dubbel.
Ik ben nog niet van plan om alle genoemde dingen toe te passen (ovutesten etc. ik ken de termen ook helemaal niet.). We hebben ook afgesproken om het heel relaxt te houden. Maar dat valt deze eerste week dus al erg tegen

Ik ben gisteren voor het eerst na het stoppen met de pil ongesteld te worden. Normaal gesproken bloed ik heel weinig. Nu heb ik een stortvloed. Net alsof mijn lichaam weet dat het speciaal is... Ofzo. Heel raar. Of het komt van de spanning

@cisco: Spannend! Ik duim met je mee, en wil je hier nog maar een keer terugzien (om het goede nieuws te melden uiteraard )
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:37:12 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66031766
Nou, dat wordt dus duimen draaien voor Again!

Maar ook voor Cisco: plas jij morgen een mooi Valentijnsplusje?

En ook voor sterrenmunt en Tierrr breken spannende tijden aan...

Kom op dames! Waar blijven de 2e streepjes?
pi_66033432
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
  Moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 20:41:36 #241
5428 crew  miss_sly
pi_66034268
quote:

Succes allemaaaaaaaaal!
Joh, je bent over tijd
Ow wat zou dat geweldig zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66038008
Ik heb nog maar eens mijn NOD met manlief uitgerekend en daaruit komt toch wel dat gisteren/vandaag mijn NOD was... en nog steeds geen duivels vandaag

Ik hoop heel erg dat wij samen streepje hebben Trierrr (hoop het voor de rest ook natuurlijk)
Again voor jou is het ook spannend hoor..duim voor je

Mijn man zei ook al, zou zooo mooi zijn om op valentijn positieve test te hebben... plusje wordt het niet want ik heb zo'n niet/wel zwanger test liggen Maar ik wil eigenlijk pas zondag of maandag testen Stel dat mijn cyclus langer is, en ik het alsnog ongesteld ga worden dit weekend.

Nu maar ffies tosti naar binnen werken , net al bij de mc donalds een burger en kipnuggets gegeten En ja ik heb goed avond gegeten haha.

@ Prinseszondererwt: was van het moe zijn/ziek zijn van het buikpijn hebben, werd er beetje moe van maar het is nu over

[ Bericht 15% gewijzigd door Ciscostar op 13-02-2009 22:11:28 ]
pi_66038378
Schaammodus aan

Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!

Schaammodus uit
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:13:32 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66038499
Again! Wat spanndend meid! Ik heb naast het duimen voor NieTTus nog wel een stukje duim voor jou over hoor! Reken maar dat ik helemaal los ga als het zo zou zijn hoor!

Is het echt al weer 2 jaar? Pfff, zal nooit meer vergeten hoe het was toen je hier net was, dat ik/we/men je wat af probeerde te remmen. Ik heb nog altijd het gevoel alsof ik het gejinxt heb ofzo.
pi_66038622
Again, spannend!!! Ik duim, overigens ook voor de andere dames hoor, maar nu ook heel hard speciaal voor jou
Fake it till you make it...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:17:32 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66038658
Welkom MinnieMin! Succes!
pi_66038710
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Ciscostar het volgende:
Schaammodus aan

Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!

Schaammodus uit
kan gebeuren hoor
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:41:42 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66039611
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
pi_66040334
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
Nu wel
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:09:32 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66040837
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef sterrenmunt het volgende:
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
Balen zeg!
Maar samen op naar de nieuwe maand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')