Ja inderdaad hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef judes het volgende:
Cisco, soms gaat mijn temp op dag 1 duidelijk naar beneden, bij deze cyclus zat ik bij dag 1 en 2 nog op 37.0 en op dag 3 ging hij pas naar 36.8, dag 4 naar 36.4. Je hoge temp geeft moed maar tenzij je al meerdere cyclussen hebt gehad waarin je altijd op je NOD een tempdaling hebt gehad is er nog niet zoveel over te zeggen... Op internet lees je meestal dat je waarschijnlijk zwanger bent als je temp iets van 18 dagen na je ovulatie nog steeds verhoogd is. Maarja, tegen die tijd heb je allang getest natuurlijk...
Spannend hoor... 2 jaar is al best lang.. pffquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)
Succes allemaaaaaaaaal!
Oeeee... ik duim voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Oehh die spanning blijft hoor! Ik ben al 2 jaar bezig, had gisteren mn NOD en vandaag nog geen duivels te bekennen.. Dood en doodzenuwachtig. Hihi.
(sorry ik lurk nog steeds mee hier en kan het niet laten soms stiekem te reageren)
Succes allemaaaaaaaaal!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:10 schreef Again het volgende:
Ja, maar ben er niet elke maand evenveel mee bezig hoor. Ben jong en wil het echt leuk proberen te houden.
Joh, je bent over tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:07 schreef Again het volgende:
Succes allemaaaaaaaaal!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef Ciscostar het volgende:
Schaammodus aan
Sorry helemaal MinnieMin vergeten hoi en welkom te zeggen
MinnieMin welkom en snel weer weg als het kan!!!
Schaammodus uit
Nu welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, in het kader van Brutale mensen hebben de halve wereld dacht ik je een PM te sturen MinnieMin, maar hij doet het niet.
Balen zeg!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:22 schreef sterrenmunt het volgende:
helleuw, voor het weekend nog even, de rode duivels zijn hier gearriveerd. mijn volgende NOD is 21 maart......pfffff duurt laaang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |