abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65954847
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hoe voel jij jezelf eigenlijk cisco? Al vage voortekenen?

Hier begin ik miniscule streepjes op de ovutest te krijgen, het teken dat ik over een aantal dagen waarschijnlijk mijn ei kan gaan verwachten. Het begint erop te lijken dat ik direct weer een 'normale' cyclus inga, al zal het waarschijnlijk wel weer een lange zijn.
Balen Asyniur Op naar ronde 3

Ik moet nog 2 dagen wachten tot mijn NOD en ik weet niet wat ik nu voel...
Gisteren tijdens het zwemmen raar gevoel in me buik en hele dag gisteren hongerig,vandaag weer niet.
Gisteren toen ik bh uit deedt, zo'n pijn in mijn rechter borst (moest echt even op tanden bijten)
Verder zijn ze wel iets gevoeliger(nooit echt gevoelig geweest), maar dat is al bijna week zo.
Ik ben er zeker van dat ik krijg want ik voel me niet ander dan anders.. ik weet niet niet, we zien wel!

Kan zijn dat ik morgen ongi wordt of pas zaterdag... weet niet meer zo goed vanwege vaag begin vorige ongesteldheid. Ik heb al 2 dagen trouwens slijm etc.. Tja...!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 11-02-2009 21:52:39 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:03:33 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65958630
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties

Omdat het er zo hoopvol uitzag (en er geen tekenen aan de wand waren) had ik stiekem wel goede hoop. En dan komt het net wat harder aan. Maar nu gaat het wel weer en ga ik heel hard duimen voor de dames, ook die in het andere topic. Kom op!!!
pi_65958831
Mijsje ik gelukkig wel is een schat van een schoonmama!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65958875
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bent Of bedoel je dat het anders is dan anders
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65961982
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:09 schreef Hurminatore het volgende:
Mijsje ik gelukkig wel is een schat van een schoonmama!
gelukkig maar
mijn schoonmoeder is ook een schat van een vrouw, maar we zitten niet echt op dezelfde lijn... ze doet dingen heel anders dan dat ik doe, en dat kan ze van mij niet begrijpen (dat ik ze anders doe en wil doen) en daar erger ik me dan weer dood aan... maar het kan ook wel gezellig zijn hoor...
pi_65965481
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef Hurminatore het volgende:
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bent Of bedoel je dat het anders is dan anders
Ja het lijkt er wel op...
Maar heb sinds vanavond pijntjes in me rug, beetje buik dus dat duidt weer op een komende ongesteldheid..
Ik hou daar gewoon rekening mee dat het morgen of vrijdag komt, dan kan het niet tegenvallen!
pi_65975401
spannend hoor Ciscostar! Maar dus wel tekenen dat de er aankomen? Nou we duimen dan maar van niet!

Ik heb maandag mijn NOD maar hier ook tekenen aan de wand dat ik ongesteld ga worden, heb de pluggen maar weer in de tas zitten. Ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus en voel me niet anders dan anders behalve een paar steekjes in mijn buik. Afgelopen maandag wel heel de dag een soort van last gehad in mijn linkerzij, net boven mijn lies. Geen idee wat dat is geweest maar het voelde hoopvol.
pi_65980084
Hier licht misselijk/draaierig, al wat cervixslijm en gevoelige tepels/borsten. Als ik mezelf niet vergis moet ik vanmiddag dus ook twee streepjes piesen op m'n ovulatietest

Cisco en sterrenmunt, spannend hoor! Laten we hopen dat jullie voorgevoelens niet kloppen en de duivels gewoon netjes wegblijven.
pi_65991567
morgen is het vrijdag de 13de... misschien komen ze dan wel...
Geen idee.. vandaag weer alles normaal, geen pijn in me rug etc
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:54:14 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65991609
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!
2e streepjes wil ik zien!
pi_65993034
Asyniur, wat jammer zeg! Op 1 of andere manier had ik erg veel hoop v je dat het wel eens zo zou kunnen zijn.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65993252
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!
2e streepjes wil ik zien!
* handje opsteekt en op een neer springt

Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?

Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
pi_65994445
Vandaag bij de Gyn geweest. Heb een inwendige echo gehad en voor zover ze kon zien zag alles er goed uit. Ook mijn baarmoedermond. Volgende week leveren we de zwemmers van manlief in en dan wachten op de uitslag! De 21e van mn cyclus gaan ze mn bloed onderzoeken. Volgende cyclus maken ze een contrastfoto van mijn baarmoeder en dat doen ze halverwege mn cyclus. En dan is het afwachten wat de uitkomst is. Als alles er normaal uitziet dan willen ze het nogmaals even aankijken of het op de natuurlijke manier lukt en anders gaan ze een handje helpen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:20:26 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65994539
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

* handje opsteekt en op een neer springt

Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?

Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
Wat doe je hier dan!
pi_66002387
wegwezen en aan de klus fiemeel!

wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken... uitrekendatum mk... )
pi_66003012
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef mijsje het volgende:
wegwezen en aan de klus fiemeel!

wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken... uitrekendatum mk... )
Heel veel sterkte mijsje
pi_66003508
dank je wel cisco...
en de week erna, dan is de NOD, dus wie weet... (denk het niet hoor... geen verschillen in m'n lijf ofzo...)
pi_66008019
Ik heb even getwijfeld, maar meld me toch hier aan. Ik heb zondag mijn laatste pil geslikt, en ben vandaag net ongesteld geworden. We hebben het eerder vaak over kinderen gehad, maar nu is het dan serieus geworden... Ben ik de enige die nu het besluit gevallen is, opeens ontzettend zenuwachtig is, en gewoon niet kan wachten?

Ik heb die drang namelijk nooit eerder gevoeld...
pi_66009602
Sterkte mijsje, gewoon lekker in bed blijven liggen als je daar behoefte aan hebt inderdaad.
Verder natuurlijk wel genieten van je weekendje weg hè?

Welkom MinnieMin! En het is herkenbaar hoor, volgens mij wil iedereen hier morgen al wel zwanger zijn

Bij mij is de drang ook enorm, nu het eenmaal mág en kan móet het ook natuurlijk. In mijn vorige relatie besloot mijn partner nadat we getrouwd waren ineens dat hij geen kinderen wilde. (voorheen wilde hij nog wel) Dat was een lastige periode omdat ik wel heel graag wilde. Uiteindelijk heb ik mezelf er bij neergelegd dat er geen kinderen zouden komen. Een paar jaar later zijn we alsnog uit elkaar gegaan en toen kwam mijn slapende kinderwens toch weer bovendrijven. Inmiddels ben ik ruim anderhalf jaar gelukkig met m'n nieuwe liefde en zijn we er allebei helemaal klaar voor om een gezin te starten. Dus dan wil ik dat ook morgen JA!

Overigens denk ik dat ook zonder een voorgeschiedenis zoals die van mij de drang hoog kan zijn hoor. Het hoort er gewoon bij. Ik zelf merk overigens wel dat ik er deze maand iets relaxter inzit dan vorige maand. De eerste maand is dus blijkbaar heel spannend, daarna zal de druk (tijdelijk) wel wat afnemen.
pi_66011254
Wat fiemeeltje zegt: de eerste maand was het echt spannend en hoopte je echt dat je zwanger was. Al paar dagen voor je NOD testen etc... Maar dat is deze maand niet echt aan de orde. En toen wij stopte met de pil, tja ik wilde het liefste de dag erna al zwanger zijn

Vandaag is mijn NOD (of morgen..) naja als ik mijn slijm etc moet geloven zou het vandaag zijn en ik zie wel wat er komt. Ben in ieder geval een stuk rustiger dan de eerste maand.

Even vraagje tussendoor:
Je temparatuur moet die oplopen of dalen bij het begin van je menstruatie??
pi_66011542
@Minnie, bij mij was het de eerste maand ook echt heel spannend, ik heb een koperspiraaltje gehad dat zogenaamd geen invloed op je cyclus zou hebben yeah right dus geen sprake van ontpillen ofzo. Maarja, ik wist dus niet precies hoe lang mijn cyclus zou zijn, die bleek wat langer dan verwacht... ik heb er denk ik wel 6 of 7 testen doorheen gejaagd... Als je meteen zwanger bent heb je gewoon heel veel geluk, en anders ben je in de tweede cyclus waarschijnlijk wat minder gestresst!
Even terzijde, ben jij trouwens ook een kloon of gewoon een newbie?

@Cisco, bij het begin van je cyclus (menstr. dus) moet je temp gaan dalen, bij mij gaat meestal op CD1 of 2 mijn temp wat omlaag.
pi_66013299
@ minniemin, ik vond de eerste maand ook spannend, ipv de gebruikelijke 28 dagen duurde mijn eerste cyclus 38 dagen. Op de dag dat ik voor de derde keer negatief testte en 's avonds ongesteld werd vertelde mijn zusje doodleuk dat ze zwanger was! Ik zit nu in de tweede cyclus, heb deze maand met ovulatietesten gewerkt om toch een beetje zicht te hebben op mijn cyclus en zit nu op dag 35, mijn NOD is maandag maar voelde gister het een en ander wat vandaag weer verdwenen is. Ik baal er van dat ik geen inzicht heb in mijn eigen lichaam (en ben nogal planmatig aangelegd en plan het liefst alles ver vooruit, behalve kids want dat kan niet). Maar ik vermoed dat het deze maand niet raak is. Wat wel weer een lange cyclus betekend en een nieuw nog EIND maart. Ben 1 december gestopt met de pil en vond dat ik toen legitiem in de prenatal mocht rondlopen, nou na 2,5 maand ben ik die ook wel zat. En dat maakt voor mij dat ik minder stresserig ben.

@ fiemeeltje, wat een voorgeschiedenis met je niet kinderenwillende expartner. Fijn dat je nu iemand hebt die dat wel wil! En hopen dat het snel raak is.

@ ciscostar, ik heb werkelijk waar geeeen idee hoe dat werkt met temperaturen etc. Maar ik ga heel hard duimen voor twee streepjes!
pi_66015063
Ik ben nu in de 5e ronde,de vorige rondes was ik veel meer gestressed en zenuwachtig,ik probeerde ook vanalles,ovutesten,tempratuur,hele klusschema's,en zat ook veel te veel te googlen en op zw.pagina.Dat doe ik nu dus niet meer en voel me stukken beter! Natuurlijk nog wel spannend maar niet zou hysterisch als vorige maanden,ik maakt emezelf helemaal gek soms.
01-08-2008
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:49:04 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66015517
Sinds wij 'er voor gegaan zijn', ben ik minder gestressed en meer
Toen ik van de week 1 dag na NOD nog niet ongesteld was, had ik echt zo'n dubbel gevoel: aan de ene kant en aan de andere kant was ik ook wel een beetje bang.

En die dus eerst koudwatervrees had, is nu helemaal om en ongeduldig. Hij was echt teleurgesteld dat ik toch ongesteld werd. Toen ik vertelde dat ik ongesteld was geworden, zei hij oprecht verbaasd: hoe kan dat nou?

Ow, en ik hou niet echt iets bij (geen ovu-testen en geen temepraturen). Ik reken 'gewoon' uit wanneer volgende NOD is, ga er dan van uit dat ergens in het midden de ovulatie is en daar klussen wij omheen. Ik hou wel vruchtbaar slijm in de gaten...
pi_66015690
dat met vruchtbaar slijm is niet echt mijn ding hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')