Balen Asyniurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hoe voel jij jezelf eigenlijk cisco? Al vage voortekenen?
Hier begin ik miniscule streepjes op de ovutest te krijgen, het teken dat ik over een aantal dagen waarschijnlijk mijn ei kan gaan verwachten. Het begint erop te lijken dat ik direct weer een 'normale' cyclus inga, al zal het waarschijnlijk wel weer een lange zijn.
gelukkig maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:09 schreef Hurminatore het volgende:
Mijsje ik gelukkig welis een schat van een schoonmama!
Ja het lijkt er wel op...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef Hurminatore het volgende:
Cisco...bedoel je slijn wat je hebt als je vruchtbaar bentOf bedoel je dat het anders is dan anders
* handje opsteekt en op een neer springtquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Hey, laat me niet in de steek he? Ik zit me hier suf te duimen voor jullie!!![]()
2e streepjes wil ik zien!
Wat doe je hier dan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
* handje opsteekt en op een neer springt
Ik heb twee streepjes!!!! of telt m'n ovulatietest niet mee?
Had vanochtend dus toch gelijk dat het eraan zit te komen. Twee mooie streepjes gepiest op de ovulatietest zojuist. Mooi aan de KvK nu en dan weer de wacht in. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, ik ga uit van begin maart. Dat lijkt me lang genoeg om 'safe' te kunnen gaan testen.
Heel veel sterkte mijsjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef mijsje het volgende:wegwezen en aan de klus fiemeel!
![]()
wij gaan het weekend weg. we gaan naar landgoed 't Loo... romantisch met valentijn? nee hoor, we gaan met schoonmama en zwager en zijn vriendin... gezellig...![]()
(maar zondag blijf ik in bed... ik ga niet gezellig lopen doen... ik loop al weken tegen komende zondag aan te hikken...uitrekendatum mk...
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |