abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66041155
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
01-08-2008
pi_66041264
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
Hopelijk maken we met zijn allen snel het hele topic leeg
pi_66043844
Tnx meiden Lief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
pi_66044031
Spannend Again!
pi_66044978
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Again het volgende:
Tnx meiden Lief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
* MinnieMin *duimt* voor Again mee
  zaterdag 14 februari 2009 @ 08:15:39 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66047569
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
pi_66047745
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
pi_66047863
Again
Fake it till you make it...
pi_66047970
Hier nog steeds geen duivels...Maar de dag is nog vroeg
pff vind het wel moeilijk om me in te houden om niet te testen (had ik vorige maand totaal geen last van)

Gisteren in bed weer gerekent en we houden mijn cyclus op 29.5 dag (beetje raar maar dat komt omdat niet zeker was welke dag begin) en 29.5 hebben we weer uitgerekent en toen kwamen we op 12/13 feb (dus de nacht op 12/13 feb en dat is het al geweest... zelfs de nacht van 13/14 feb al gehad haha!

Again wat balen en Sterremunt jij ook al
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_66048017
Ik duim voor je, meis!
pi_66048614
Besloten om een kruitvat test te halen en de clearblue te laten liggen voor als het zeker is.
Ik ben helemaal ziek van de zenuwen namelijk, en het wachten is me dat niet waard.. ging net al mis met iets(als ik zenuwachtig ben of me ergens druk om maak.. krijg ik vette buikpijn en kramp en meestal als resultaat diaree en dat was dus net...volwassen en poep gewoon in me broek haha)

Zo stom donderdag helemaal nergens geen last van etc, maar sinds gisteren steeds naar de wc, er over nadenken voor wat als.. etc Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden, maar me zo voelen wil ik ook niet.

Happy valentine iedereen trouwens
pi_66048740
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?

Again ik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
pi_66048994
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?

Again ik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
Even de hond uitlaten en dan gaan we even naar de kruitvat en als ik dan moet plassen gok ik dat ik om 12 uur wel weet of het raak is of niet.... maar durf eigenlijk niet zo goed en wil gewoon sterk zijn en tot morgen of maandag wachten

Het is namelijk heel tegenstrijdig... ik heb niks geen tekenen dat ik zwanger zou zijn.. maar ook geen tekenen dat ik ongi zou moeten worden (niet sjaggo maar uber vrolijk). Heb alleen beetje last van het feit dat ik net propvol zat na het ontbijt en nu wel weer iets op kan haha
pi_66049030
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef Again het volgende:
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
ik bewonder je geduld! hoop echt dat het snel raak zal zijn voor je.
pi_66049474
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..

Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!

Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:34:38 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66049632
Tierr, ik duim zeker ook voor jou! En ook voor de andere dames duim ik heel hard!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66049991
Tierrrr, ook al zo spannend! Duim duim duim.
Cisco, bijna 12 uur... duim duim duim
Fake it till you make it...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:08:58 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66050224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..

Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!

Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
Ow jazeker duim ik ook voor jou!

Jemig, wat ronduit k%&$t voor je Again...

Cisco, ik ben benieuwd! Je maakt het wel spannend!
pi_66050663
nog even wachten we lezen nu hoe de test moet en ga zo de wc in haha
pi_66050795
hmmm dat waren maar drie druppels en daarna niets meer. Ook geen krampen oid. Raar lichaam! Spannend Ciscostar!!
pi_66050799
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.

Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:35:14 #272
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66050819
hè jammer Cisco

maar inderdaad... het kan over een paar dagen alsnog... toch afwachten dus nog
No more games, no more drama...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:55:50 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66051338
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Ciscostar het volgende:
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.

Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
He verdorie

Bij sterrenmunt flakkert een heel klein vlammetje hoop...

Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
pi_66051735
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
Jeetje, wat een druk op mijn schouders...
Ik doe mijn best, maar voel me nog niet zwanger ofzo... en durf ook niet te hopen omdat mijn vorige cyclus ook langer duurde en ik toen ineens ongi was...

Cisco, echt balen... maarja, misschien dat je nu wel wat rust hebt... en dan zou het uiteindelijk altijd nog mee kunnen vallen... hopen we...
pi_66052786
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertje En ik ga dr gewoon volgen
pi_66054921
das maar een heeeeel klein vlammetje hoor Asyniur. Waarschijnlijk ga ik gewoon echt ongesteld worden maar net als de vorige keer pas na 38 dagen of zo.

En ciscostar wat ontzettend jammer, maar wie weet, geduld is een schone zaak. En Again, je was hier heel fanatiek dus, jammer dat je nog niet bent doorgestroomd naar het vervolgtopic.

Tierr, oeh das ook erg spannend! ik duim heel hard!
pi_66055237
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:49 schreef Again het volgende:
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertje En ik ga dr gewoon volgen
Pff, ik ben echt bang dat ik ook een beetje te veel hoop al. Ik ben nog maar net een weekje met de pil gestopt, die ik al 13 jaar slik. Dat kan dus nog wel een paar maandjes duren. Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
pi_66055674
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef MinnieMin het volgende:
Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
pi_66055726
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
pi_66056224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef Again het volgende:
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
Dat durf ik dus nog niet. Ik heb altijd rotzooi met het slikken van de pil gehad. Dus stiekem ben ik gewoon heel bang dat het niet gaat lukken. Aan de andere kant, heb ik het gevoel (totaal onrealistisch en onmogelijk) dat het al zover is
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
Wie weet... (ik duim met je mee!)
pi_66056808
Het blijft spannend hier! Ik duim weer mee hoor dames.
pi_66062469
Zo, ben er ik effe een weekendje niet wordt het hele topic volgeluld

Hoe gezellig!

Ik duim dit weekend nog even mee voor again, tierrr en cisco. Zolang er geen duivels zijn is er nog hoop

Hier zijn de klusdagen voorbij, nu mogen we gewoon weer voor de lol vrijen Ben benieuwd wat deze maand gaat brengen.
pi_66066297
Nog steeds geen duivels
pi_66068550
Fijn Cisco!! Hier ook niet!
pi_66068694
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.

Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag

Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66069962
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.

Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag

Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positief Maar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.

Trierrr ik duim voor je dat het raak is hoor Maar duim ook voor mezelf
pi_66072410
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:

Hee Poppejans, dank je wel! Nee, voorheen nooit een reden gehad om in Oud te lurken of posten, dus bij deze onze eerste ontmoeting
  zondag 15 februari 2009 @ 09:17:32 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66076041
Ik ben even kwijt voor wie ik nu op korte termijn nog moet duimen
Voor sterrenmunt (ivm dat hele kleine vlammetje hoop): wanneer ga je testen? (mits geen natuurlijk)
En voor Tierrr...
En mijsjes NOD komt ook weer in de buurt...

*duim duim duim*
pi_66076876
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positief Maar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.

Je zou iets later je eisprong gehad kunnen hebben, dus misschien inderdaad dat je binnen enkele dagen wel een positieve test hebt, het kan echt hoor!
Karin had dat ook! Dus ik duim zeker voor je!

Ow Minnie, dan ken ik je echt niet haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66077418

Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...

Bij jou nog geen duivels, Cisco?
pi_66077483
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Tierrr het volgende:

Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...

Bij jou nog geen duivels, Cisco?
Jammer Tierrr... Die rotduivels! Ik ga met je meeduimen voor de volgende ronde!
pi_66078427
balen Tierr!
hier hebben de duivels vanochten doorgezet, nieuwe NOD is 23 maart, twee lange cycli tot nu toe, bah dan duurt het zo lang.
pi_66078555
Hier nog steeds geen duivels, voel ook nog niks van dat de duivels er aankomen...
Gisteren in bed ineens beetje misselijk... ben toen maar gaan slapen want wakker blijven was geen optie. Ik had voor het laatste om 19uur gegeten en ik was misselijk om 00.30 uur (dus niet misselijk van het teveel gegeten hebben ofzo, geen idee wat het was en vandaan kwam)

Trierrr Wat naar voor je, dacht echt dat je een streepje zou plassen...
Sterrenmunt balen
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha

Hier nog steeds iedere morgen en avond hoge temparatuur (vanmorgen 37.2 en gisteren 37.1.. dit paar keer getest) En iets wat slijm wanneer ik de boel afveeg (ook al paar dagen af en toe een beetje van)
pi_66078694
Ciscostar wat spannend
Trierrr en Sterrenmunt Veel succes met de volgende ronde.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:19:08 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66078721
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66079783
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!

Ik maak mezelf niet gek hoor, gisteren was ik was zenuwachtig etc, en toen die negatieve test en toen rust.
Alleen het komt naar niet en komt maar niet en dan heb ik zoiets van aaaah waarom niet.
En dan ga je met manlief alle dingen op rijtje zetten.. gisteren in bed misselijk/buikpijn (en dat was er echt zomaar op eens en ook echt want dat merkte manlief aan me) Iedere dag steeds hoge temp en ik ben zo vrolijk, als ongi er aan komt dan ben ik vaak niet te genieten of heel kortaf. Nog steeds gevoeligere borsten.
Ik dacht mijn eisprong de 30ste gevoeld te hebben en gelezen te hebben vanaf die dag 14 dagen te tellen en dan zou je ongesteld moeten worden.. gedaan en dat zou vrijdag dan geweest zijn.

Ik reken er gewoon op dat ik het vandaag of morgen ga worden, dat hoop in tenminste want wachten is niet echt mijn sterkste punt. Als het dinsdagochtend nog niet is dan in de ochtend testen.
Wij gisteren echt maar 1 streepje, niet eens een ander streepje dat erop zou moeten lijken...
pi_66080102
Jeetje, je maakt het wel spannend hoor, Cisco, wat ik hoor klinkt allemaal erg positief! Ik duim voor je!

Maarja, ik dacht zelf ook dat ik best wel eens zwanger kon zijn, en hier zit ik dan met buikpijn..
Ik vraag me trouwens heel erg af wat ik dan op dag 25 voor pijn voelde als dat dus geen innesteling was...
Eisprong kan ook niet, want dan zijn de duivels (dag 33) er wel heel snel na de eisprong...
pi_66080446
Tierrr en Sterremunt: balen meiden!

Ciscostar, het begint nu wel heeeel spannend te worden joh!
pi_66081446
Meiden waar de duivel langs is geweest, of is, Volgende ronden beter.

En die nu in spanning wachten tot ze weer kunnen testen of ongi mnoeten worden.... Ik hoop zo op streepjes!!!!

Hier met de eiersprong ziek in bed gelegen Griepje......
Dus deze maand zal het wel niet gelukt zijn.

Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante.... Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
  zondag 15 februari 2009 @ 14:05:41 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66082758
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha
Ik ben net van mijn bloed af Ik mag over 10 dagen weer gaan klussen met
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef ymme het volgende:
Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante.... Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
Deze snap ik even niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')