Hopelijk maken we met zijn allen snel het hele topic leegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
* MinnieMin *duimt* voor Again meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Again het volgende:
Tnx meidenLief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
Even de hond uitlaten en dan gaan we even naar de kruitvat en als ik dan moet plassen gok ik dat ik om 12 uur wel weet of het raak is of niet.... maar durf eigenlijk niet zo goed en wil gewoon sterk zijn en tot morgen of maandag wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?
Againik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef Again het volgende:
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
Ook een beetje voor mij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
Ow jazeker duim ik ook voor jou!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..
Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!
Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
He verdoriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Ciscostar het volgende:
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.
Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
Jeetje, wat een druk op mijn schouders...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
Pff, ik ben echt bang dat ik ook een beetje te veel hoop al. Ik ben nog maar net een weekje met de pil gestopt, die ik al 13 jaar slik. Dat kan dus nog wel een paar maandjes duren. Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:49 schreef Again het volgende:
Ik duim voor je Tierr!
En ja ik was ongelooflijk fanatiek in het begin. Fruppel en ik kwebbelde zo in een dag 3 delen vol in onze enthousiastheid. Tot *terechte* irritatie van de rest haha. En toen moesten we rustiger aan doen van mama BE hihi. Vervolgens heeft het ook voor Frup nog heel lang geduurd maar gelukkig heeft zij nu een prachtig dochtertjeEn ik ga dr gewoon volgen
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:19 schreef MinnieMin het volgende:
Ik weet alleen niet hoe ik de kriebels in mijn buik moet stopzetten...
Dat durf ik dus nog niet. Ik heb altijd rotzooi met het slikken van de pil gehad. Dus stiekem ben ik gewoon heel bang dat het niet gaat lukken. Aan de andere kant, heb ik het gevoel (totaal onrealistisch en onmogelijk) dat het al zover isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:35 schreef Again het volgende:
Weet je, die eerste spanning is gewoon ook heel erg leuk! Geniet er ook een beetje van!!
Je weet niet hoe het loopt. Bij de een lukt het na 3 maanden, de ander moet 3 jaar wachten. Dus joh, pluk de dag, ontzettend cliche, ik weet het, maar het is echt zo! Lekker fantaseren over een bol buikje! Doe ik ook nog elke dag
Wie weet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Dat is hier dus ook het probleem... nu 5 maanden bezig, maar de juiste knop nog niet ontdekt...
Nouja, hopelijk ben jij gewoon straks direct zwanger en is die knop verder niet nodig!
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positiefquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.
Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag
Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Hee Poppejans, dank je wel! Nee, voorheen nooit een reden gehad om in Oud te lurken of posten, dus bij deze onze eerste ontmoetingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Minnie! Kwam je wel eens eerder in OUD, of niet? Anders ken ik je vast niet onder je gewone nickname.
Cisco, spannend!!! Al test in huis liggen?? Dat je dat nog niet stiekem gedaan hebt, het is zo'n speciale dag vandaag
Ik ben er ook nog steeds hoor, vooral in leesstand, ligt nog steeds helemaal stil hier helaas
Je zou iets later je eisprong gehad kunnen hebben, dus misschien inderdaad dat je binnen enkele dagen wel een positieve test hebt, het kan echt hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Wel al getest... moet je even iets terug lezen! Hij gaf negatief aan maar er zijn er meer voor mij geweest die eerst nega hadden en paar dagen later positiefMaar er liggen er hier nog 3 thuis
Ik zie wel wat de nacht en morgen brengt.. ik voel nog niks aankomen qua ongesteldheid.
Jammer Tierrr... Die rotduivels! Ik ga met je meeduimen voor de volgende ronde!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef Tierrr het volgende:
Vanochtend bij het opstaan ineens heel veel buikpijn en... duivels...
Verdorie, baal echt... kan ik weer minstens een maand wachten...
Bij jou nog geen duivels, Cisco?
Ik maak mezelf niet gek hoor, gisteren was ik was zenuwachtig etc, en toen die negatieve test en toen rust.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
cisco, volgens mij ben je jezelf al behoorlijk gek aan het maken...
Ik had overigens ook een nega op NOD. Ik dacht echt dat het een indroogstreepje was... En ik dacht ongesteld geworden te zijn! Maar dat zetten niet echt door.
Jij maakt het dus wel erg spannend hoor!
Ik ben net van mijn bloed afquote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Ciscostar het volgende:
Asyniur je mag nog wel voor mij testen, nog geen bloed geeft moed haha
Deze snap ik even niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef ymme het volgende:
Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante....Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |