Hopelijk maken we met zijn allen snel het hele topic leegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Welkom MinnieMin,suc6 en hopelijk kun je hier snel weer weg!
* MinnieMin *duimt* voor Again meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Again het volgende:
Tnx meidenLief!
Nog geen bloed en de CB's liggen klaar voor morgenvroeg! Wel beetje buikpijn gehad vanavond maar dat was 5 minuutjes en mss wel mn darmen. Ik weet het niet....
Even de hond uitlaten en dan gaan we even naar de kruitvat en als ik dan moet plassen gok ik dat ik om 12 uur wel weet of het raak is of niet.... maar durf eigenlijk niet zo goed en wil gewoon sterk zijn en tot morgen of maandag wachtenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:36 schreef leonieke het volgende:
En wanneer ga je hem halen?
En vooral wanneer ga je testen?
Againik weet niet zo goed wat zeggen. Ik herinner me net als BE het gedoe hier toen je hier begon te posten. Hopelijk is het heel binnenkort helemaal raak.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef Again het volgende:
Vet negatief hoor hier.. Zucht het zal ook eens niet
Ook een beetje voor mij??quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:15 schreef Asyniur het volgende:
* Asyniur duimt heel heel hard voor Again en Ciscostar
Ow jazeker duim ik ook voor jou!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:27 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ook een beetje voor mij??
Ik heb de behoefte om te testen nog steeds kunnen bedwingen... ik durf niet zo goed...
Zit nu op dag 32... andere cycli waren 27 en 33... en mijn NOD had ik dit keer staan op dag 30, 35 of 39 (kan geen kaas maken van mijn lichaam) Als ik het volhoud wacht ik tot woensdag... das dag 36..
Again en Sterremunt, jeetje, wat balen zeg... ik duim heel hard voor jullie voor de volgende keer!
En Cisco, voor jou duim ik ook heel hard dat het nu raak is!!
Haha, Again, was je zo fanatiek in het begin dan?
He verdoriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:34 schreef Ciscostar het volgende:
Helaas negatief... zoals ik eigenlijk al verwachtte.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik wel weer een test, ik voel alleen nog niks van een aankomende ongesteldheid, maar het zal wel.
Man zei misschien nog niet genoeg hcg om een test positief te laten uitslaan..
Jeetje, wat een druk op mijn schouders...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, alle ogen zijn op jou gericht! Jij bent nu de kartrekker van de nieuwe plusjesgolf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |