Ikke snap...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maaren omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen
Jij maandag je nod he
Ah k. Sorry voor de vraag dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Ach Hurminatore, balen joh!![]()
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?![]()
heb ik nu meldplicht?
Ik heb ook 1x zo'n pijn gehad... was zo erg dat ik bijna niet kon lopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...
Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
Ik hoop dus eigenlijk niet dat het mijn eisprong was, omdat ik dan een heel lange cyclus heb en ik niet zwanger ben... hoop heel stiekem eigenlijk dat het een innesteling was, dat zou qua dag ongeveer wel kunnen kloppen. Maargoed, daar wil ik ook weer niet teveel op hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo is he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
tierrr, ik kan me dat heel goed voorstellen. je wil het toch graag weten als er iets is in je eigen lijf! het zou fijn zijn als het je ei-sprong was, maar zou het ook gewoon gas kunnen zijn? en anders zou ik ook niet weten wat het geweest zou kunnen zijn... Ik voel m'n ei-sprong eigenlijk nooit.
Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef leonieke het volgende:
Misschien een rare vraag van mijn kant (ook omdat ik hier niet alles tot in de puntjes volg) maar waarom zou je nu al de MMM moeten ingaan Hurminatore? In de OP staat dat je bezig bent sinds juni 2008. Dat is toch nog niet zo lang?Begrijp me niet verkeerd, uiteraard is elke maand wachten er één te veel, maar zeker aangezien je al een zoontje hebt, lijkt het me raar om nu al direct die stap te zetten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, alle ogen kijken naar jou!!!!grapje, laat je niet gekmaken hoor...
ik stuur je meteen het mijne van de komende keer en de 3 keren erna... is dat voorlopig even genoeg?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.
![]()
Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
bleeh ik baal echt zo van mezelf momenteel
zo vervelend als dat gebeurt! je wordt er ook zo moe van op een gegeven moment om zo lang ongesteld te blijven! Ik begrijp wel hoe dat voor je geweest moet zijn...quote:Op zondag 8 februari 2009 08:40 schreef bumbaloe het volgende:
Mijsje, ik heb dat vorig jaar ook gehad, 2 maanden aan een stuk. Ik slikte toen een andere pil omdat ik nog borstvoeding gaf. De dokter zei dat het een bijwerking was. Nou mooie bijwerking, 2 maanden aan een stuk ongesteld. Terwijl het een pil zou moeten waarbij je helemaal niet ongesteld wordt.
Maargoed. Wie wilde er ook alweer een lading bloed.
Alsjeblieft. Hier is die van mij. Ben sinds gisteren weer ongesteld en wil het graag aan iemand anders doorgeven hoor, met plezier. Mensen wat een drama. Ben zelfs doorgelekt vannacht. Volgens mij was dat sinds mn 14de al niet meer gebeurd.
Oepsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moet je effe paar blz terug lezen, ik vroeg precies hetzelfde
Zelfs dat kan ik nietquote:Ik heb nu al paar dagen bruin bloedverlies, weer minimaal, net zoals weken geleden.
![]()
Ben het echt zoooo zat, wanneer word ik nou eens normaal ongesteld?! Kan iemand een hele grote lading bloed deze kant op sturen?
bleeh ik baal echt zo van mezelf momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |