abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65806953
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maar en omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen

Jij maandag je nod he
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65809102
Fijn weekend allemaal

Hopelijk snel weer allemaal tweede streepjes hier...
pi_65810124
Ik ben erg prikkelbaar en dat ben ik normaal altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden. Verder zegt mijn voorgevoel dat ik niet zwanger ben.... Dus ik verwacht gewoon
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_65818743
hmmm, mefke, p-p en judes, misschien toch wel beter om direct te bellen naar gyn... als het niet mag, zeggen ze dat dan wel weer... (al had hij eigenlijk gezegd 9 maanden na de operatie van m'n vleesboompje, nu is het pas 5 maanden verder... maar ik word er zo down, zo niet, depressief van... )

hurminatore, mijn voorgevoel laat me op het moment iedere keer in de steek als ik denk (lees hier hoop) weer zwanger te zijn... ik hoop dat dat nu bij jou ook zo is, maar dan de andere kant op... maar goed, als wel komen, dan maar gauw doorheen en door naar volgende ronde...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:54:21 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65823608
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maar en omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen

Jij maandag je nod he
Ikke snap...

Ja maandag mijn NOD.
pi_65823741
* positieve energie het topic instraalt

@mijsje, lastig is het hè? Om je lichaam goed te kunnen lezen. Aan de ene kant vertrouw ik altijd op m'n lichaam, maar wishfull thinking kan ook erg veel doen.

cisco, nog een weekje... Hoe is het met je tieten?

Asyniur, spannend!!!

Enne Hurmanitore: ik was ook gewoon prikkelbaar afgelopen maand, wil dus ook niet zoveel zeggen

En hoe is het met de rest?

Hier nog geen ei te bekennen, vandaag maar liefst 2 verplichtingen, maar morgen een lekker rustige zondag.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:18:43 #107
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65824921
Goedemorgen.

Hurmi, 1 dag voor je NOD, spannend. Voel je je al wat anders? Of heb je vanmorgen al stiekem getest??

Asyniur, voor jou zijn er ook spannende tijden aangebroken niet waar?

Vanmorgen was mijn temp weer erg gedaald dus ik zei gelijk tegen mn man, ik zal wel ongsteld worden. Net bij het afvegen al wat roze dus ik denk dat het wel klopt.
Ik had sowieso geen goed geveol bij deze maand omdat ik niet echt gericht heb kunnen klussen doordat ik geen idee vna eisprong had.
Als ik vandaag of morgen ongesteld word, dan is mn cyclus weer mooi 27/28 dagen. Erg netjes dus.
en dan ben ik zowat uitgerekend op de verjaardag van mn dochter :x
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:21:47 #108
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65824979
Net nog even op FF gekeken, en op dag 13 (ik was bij vrienden) dacht ik mn ei gevoeld te hebben, en dan zou mn cyclus dus wel kunnen kloppen!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:47:01 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65825354
Ja nou uhm het komt wel dichtbij zeg maar...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er (nog) niet echt warm of koud van word. Ik laat het maar een beetje op me afkomen.
eigenlijk hyper ik alleen maar hier en dan ook nog eens omdat jullie hyperen

Weet ook niet of ik meteen maandag ga testen als er geen zijn... Maar natuurlijk wel in de loop van de week En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte
pi_65827618
ja fiemeeltje, het is heel lastig, zeker omdat je je dan zo door jezelf in de steek gelaten voelt... (dat gevoel heb ik al een beetje sinds mijn mk...) maar goed, ik begin een beetje rustiger erover te worden. mijn uitrekendatum van de mk heb ik niet gehaald, en dan maakt 1 of 2 maanden ook niet meer uit... al wil ik nog steeds liever gisteren dan morgen zwanger zijn... (oeh, lijkt dat ik onverschilliger wordt, maar ik heb zo genoeg van dat wachten op teleurstellingen...)
pi_65828482
Dank jullie allemaal voor het meeduimen! Helaas ben ik toch ongesteld geworden
Ik denk dus dat we nu de mmm ingaan. Mijn lief denkt dat er misschien toch iets met mijn baarmoeder is.....Aangezien we ons zoontje gewoon in 1 x hebben gekregen en er sinds die tijd niks anders gebeurt is dan mijn keizersnee......Klinkt idd wel logisch. Ik DUIM natuurlijk dat er met ons beide niks is en dat we tot nu toe steeds domme pech hebben gehad (alhoewel mijn voorgevoel zegt dat er iets moet zijn) En tot dusver heeft mijn voorgevoel me nooit in de steek gelaten. Natuurlijk heb ik me ook wel eens gek laten maken door te denken dat ik zwanger was....maar diep van binnen wist ik het steeds net als deze keer.
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_65828536
ik vind het rot voor je hurminatore! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt als je bij de dokter geweest bent!
pi_65828663
en de maand waarin in onverschillig werd...

Succes allemaal meiden, tis wel weer eens tijd voor aanwas in Z&G!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65828780
dan wordt het misschien nog eens wat...
ik heb verder nog geen veranderingen, ik ben ook pas net de klustijd een beetje voorbij aan het gaan, maar goed, ik voel me inderdaad wat onverschillig... ik denk dat het inderdaad het goede woord is...
Ciscostar, sterrenmunt en tierrr, succes de komende dagen! (en laat je niet gekmaken door een ander hoor, je weet zelf het beste wat je zelf voelt... )
pi_65830282
Misschien een rare vraag van mijn kant (ook omdat ik hier niet alles tot in de puntjes volg) maar waarom zou je nu al de MMM moeten ingaan Hurminatore? In de OP staat dat je bezig bent sinds juni 2008. Dat is toch nog niet zo lang? Begrijp me niet verkeerd, uiteraard is elke maand wachten er één te veel, maar zeker aangezien je al een zoontje hebt, lijkt het me raar om nu al direct die stap te zetten.
pi_65830394
Balen Hurminatore...

En mijsje, ik kan me heel goed voorstellen wat je zegt... dat je moet wordt van die teleurstellingen...

Ik had vanochtend vroeg iets heel stoms. Ik werd wakker, temperatuurde, ging naar de wc en toen ik terugliep kreeg ik ineens heel veel pijn in mijn buik, op precies dezelfde plek waar ik dat de afgelopen dagen ook had. Alleen dat was steeds een beetje zeurende pijn, niet heel erg, maar nu ging ik haast door de grond van de pijn, hield een half uurtje ofzo aan en toen zakte het weer weg... wat dat nou kan zijn?
pi_65830496
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.

tierrr... is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
pi_65830818
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.

Ah k. Sorry voor de vraag dan.
pi_65830980
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...

Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:09:21 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65832157
Ach Hurminatore, balen joh!
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?
heb ik nu meldplicht?
pi_65832873
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Ach Hurminatore, balen joh!
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?
heb ik nu meldplicht?
jup

Fiemeeltje: mijn borsten doen niet echt meer pijn... beetje gevoelig nog maar niet zoals begin van deze week.
Hurminatore: Balen dat je hebt, laat het maar snel voorbij zijn dan kun je weer verder

Ik denk trouwens dat ik gewoon ongesteld gaat worden volgende week vrijdag/zaterdag.
Echt niks in mijn lijf zegt dat ik zwanger ben.. wou alleen dat het al vrijdag was. Dan kunnen we tenminste verder met opnieuw klussen
pi_65832908
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...

Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
Ik heb ook 1x zo'n pijn gehad... was zo erg dat ik bijna niet kon lopen.
Deze heftige pijn duurde ongeveer 3 a 4 uurtjes en toen werd het minder.
Deze maand zo'n zelfde soort pijn maar dan aan de andere kant van mijn buik, pijn wel minder erg dan de maand ervoor. Nu dacht mijn man dus dat het misschien wel mijn eisprong kon zijn geweest...
Sterkte ermee en hopen dat het snel over is
pi_65833266
Hmm, zal dan inderdaad wel de eisprong zijn geweest... en das dan mooi balen, want dan duurt mijn cyclus hartstikke lang én ik ben niet zwanger, want heb de afgelopen dagen niet geklust en nu ist dan te laat..
pi_65833636
tierrr, ik kan me dat heel goed voorstellen. je wil het toch graag weten als er iets is in je eigen lijf! het zou fijn zijn als het je ei-sprong was, maar zou het ook gewoon gas kunnen zijn? en anders zou ik ook niet weten wat het geweest zou kunnen zijn... Ik voel m'n ei-sprong eigenlijk nooit.

Asyniur, alle ogen kijken naar jou!!!! grapje, laat je niet gekmaken hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')