Ikke snap...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
asyniur: snap je nu beetje hoe mijn nod in elkaar zit... ik weet niet de preciese datum zeg maaren omdat het of 12 is of 14 hebben we maar de tussenweg gekozen
Jij maandag je nod he
Ah k. Sorry voor de vraag dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
leonieke, hurminatore heeft medische problemen gehad waardoor ze niet een jaar hoeft te wachten.
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
tierrr...is het nu weer helemaal over? wat vervelend voor je!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Ach Hurminatore, balen joh!![]()
Nu zijn alle ogen dus op mij gericht?![]()
heb ik nu meldplicht?
Ik heb ook 1x zo'n pijn gehad... was zo erg dat ik bijna niet kon lopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds voelen waar het zit, maar het doet niet meer echt pijn.
Op zich vind ik het niet zo erg dat het even zeer deed, het was gelukkig relatief snel weer over, alleen ik word er een beetje onzeker van... ga me afvragen wat het kan zijn enzo...
Ik dacht inderdaad ook aan een late eisprong, maar das dan wel erg laat, want zit al op dag 25 van mijn cyclus... en de vorige cyclus duurde in totaal 33 dagen en dat was al langer dan ik gewend was... sja, ik weet het niet... dacht ook nog aan een innesteling, maar daar durf ik eigenlijk niet op te hopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |