Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank voor de positieve energie allemaal, enne mamavansheryl, ik weet hoe je jezelf voelt. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Enne moeders voor moeders is dus inderdaad piesen in een fles om zo anderen te helpen zwanger te worden. Als ik dit weekend toch nog een dikke plus pies ga ik ze maandag direct bellen.
Succes allemaal en cisco, veel plezier vanavond
Zeg dat niet te snel hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Zal wel lukkenNog ffies tv kijken en dan lekker naar bedje
Ja moeders voor moeder is zeer oke... en wat voor moeite is het voor ons
(iedere dag in een fles plassen en dat wordt dan iedere week opgehaalt door een man)
Toen ik dat las dat cadeautje werd ik helemaal blijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel hoor.Op enig moment word je dat dus wel zat hoor!
![]()
En er zit een soort conserveermiddel in die flessen en ik heb er dan toevallig geen last van, maar veel meiden worden daar nog net even misseljik van.
Maar goed het is voor een goed doel.
En je krijgt een leuk kadootje voor de moeite.
ik zat bij deze zwangerschap in dubio of ik het zou doen. Bij Amber heb ik het gedaan, bij deze uiteindelijk ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef bumbaloe het volgende:
Ik weet niet of ik bij een 2de weer mee doe.
Ik vond het echt vreselijk en vond die 16 wk een hel.
Daarnaast ging mijn man behoorlijk over de flos toen hij ergens las dat er een groot gedeelte toch voor iets anders werd gebruikt. Dus hij wil niet eens dat ik het doe.
Fiemeltje, geniet ervan!
Eisprong moest of vandaag zijn of donderdag... alle dagen netjes geklust dus zal vast wel 1x op de eisprongdag zijn geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt pas echt zien wanneer je eisprong was wanneer je meer dan 3 dagen achter elkaar een hoge temperatuur hebt. Je temp blijft dan hoog en gem. zo'n 0.2 - 0.5 graden hoger dan je 'basale' temperatuur (gemiddelde temperatuur van de eerste helft van je cyclus).
Dus moeilijk te zeggen Bumba, als je temp morgen nog boven de 36.6 is, dan denk ik dat je eergister je eisprong hebt gehad.
Cisco, voor jou geldt eigenlijk ook dat als je temp stijgt heb je je eisprong al de dag ervoor gehad. Maar je temp hoort wel hoger te blijven dan je gem. temp van voor je eisprong.
zelfde test of een andere test?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey..
ik heb getest en niks!!!
toen ik de test later(uurtje) weer pakte toen zat er wel een streepje.
ik snap er niks van zal wel een voorgedrukt streepje zijn ik weet het ook niej.
nou ja wachten tot woensdag dan moeet ik weer naar de HA toe.
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes en iedereen succes met het klussen en wachten op het tweede streepje
Ik denk aan een blaasontsteking...quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?
hoera!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het MCA worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.
MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast![]()
![]()
![]()
en dat nieuws op 1 dag
je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucketquote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Rubey het volgende:
Ik heb wel een foto, maar geen photobucket of zo....
*Kan het zelf nog niet echt geloven*
Jaaaquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |