abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65582282
Dank voor de positieve energie allemaal, enne mamavansheryl, ik weet hoe je jezelf voelt. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.

Enne moeders voor moeders is dus inderdaad piesen in een fles om zo anderen te helpen zwanger te worden. Als ik dit weekend toch nog een dikke plus pies ga ik ze maandag direct bellen.

Succes allemaal en cisco, veel plezier vanavond
pi_65582415
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank voor de positieve energie allemaal, enne mamavansheryl, ik weet hoe je jezelf voelt. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.

Enne moeders voor moeders is dus inderdaad piesen in een fles om zo anderen te helpen zwanger te worden. Als ik dit weekend toch nog een dikke plus pies ga ik ze maandag direct bellen.

Succes allemaal en cisco, veel plezier vanavond
Zal wel lukken Nog ffies tv kijken en dan lekker naar bedje
Ja moeders voor moeder is zeer oke... en wat voor moeite is het voor ons
(iedere dag in een fles plassen en dat wordt dan iedere week opgehaalt door een man)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65582488
Fiemeeltje, voor zover ik het overal heb gelezen komt er pas hcg na de innesteling hoor. (correct me if i'm wrong!)
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:36:23 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65582535
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Zal wel lukken Nog ffies tv kijken en dan lekker naar bedje
Ja moeders voor moeder is zeer oke... en wat voor moeite is het voor ons
(iedere dag in een fles plassen en dat wordt dan iedere week opgehaalt door een man)
Zeg dat niet te snel hoor. Op enig moment word je dat dus wel zat hoor!
En er zit een soort conserveermiddel in die flessen en ik heb er dan toevallig geen last van, maar veel meiden worden daar nog net even misseljik van.

Maar goed het is voor een goed doel.
En je krijgt een leuk kadootje voor de moeite.
pi_65582644
Oe BE, daar heb je het toverwoord gesproken. Kadootje

Hier ook maar m'n bed in. Morgenochtend D-Day!

Trusten allemaal

edit: Judes, ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met hcg, maar deze theorie vond ik wel logisch klinken...
pi_65582810
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zeg dat niet te snel hoor. Op enig moment word je dat dus wel zat hoor!
En er zit een soort conserveermiddel in die flessen en ik heb er dan toevallig geen last van, maar veel meiden worden daar nog net even misseljik van.

Maar goed het is voor een goed doel.
En je krijgt een leuk kadootje voor de moeite.
Toen ik dat las dat cadeautje werd ik helemaal blij
Boek of dvd... hmmmz (dvd laats stukje van op tv gezien bij baby te huur.. vooral de bevalling gedeelte is vrij heftig voor sommige haha)

Welterusten allemaal en fiemeeltje succes morgen met testen!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 06:42:41 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65588959
* RockabeIIa zit al duimend klaar, fiem!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 08:27:44 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65589167
* Asyniur is ook al aan het duimen
pi_65589314
Wat lief!!

Het testresultaat is wederom zeer licht, heb bedacht dat als het drie dagen geleden mis is gegaan het HCG echt wel uit m'n bloed verdwenen zou zijn nu. Ik ben blijkbaar zo'n trage opbouwer en dan kunnen we een tweeling vast uitsluiten

Vriendlief vind dat ik het mezelf niet gun om ervan te genieten en dat ik allemaal 'zekerheden' probeer in te bouwen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. (en dat klopt ook overigens) Een streep is een streep is een streep is een streep....

Dus ik ga gewoon jompelen en 'as ut niet bljft plakken' is dat heel verdrietig, maar dan ben ik nu even gewoon blij!

Dank jullie wel voor het meeleven
pi_65589455
Fijn Fiemeel, dus nog maar eens een jompel voor je.
pi_65590409
Fiemeeltje nogmaals gefeliciteerd!

Heb zelf tijdens mijn eerste zwangerschap ook aan moeders voor moeders gegeven en na een tijdje ben je het idd zat... Bovendien ben ik meteen begonnen en je gaat door tot 16 weken... (is best lang) Maarrr het is idd voor een goed doel!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:35:57 #237
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65591121
Ik weet niet of ik bij een 2de weer mee doe.
Ik vond het echt vreselijk en vond die 16 wk een hel.
Daarnaast ging mijn man behoorlijk over de flos toen hij ergens las dat er een groot gedeelte toch voor iets anders werd gebruikt. Dus hij wil niet eens dat ik het doe.

Fiemeltje, geniet ervan!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65591436
twee streepjes op de ovulatietesten! we zullen er eens een leuk weekend van gaan maken.
pi_65593389
Fiemeeltje, .
Fake it till you make it...
pi_65593506
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef bumbaloe het volgende:
Ik weet niet of ik bij een 2de weer mee doe.
Ik vond het echt vreselijk en vond die 16 wk een hel.
Daarnaast ging mijn man behoorlijk over de flos toen hij ergens las dat er een groot gedeelte toch voor iets anders werd gebruikt. Dus hij wil niet eens dat ik het doe.

Fiemeltje, geniet ervan!
ik zat bij deze zwangerschap in dubio of ik het zou doen. Bij Amber heb ik het gedaan, bij deze uiteindelijk ook.
Maar na een week of 8 was ik het ook wel zat.. Ik deed ook vanaf het begin mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65594067
oh en fiemeeltje, gefeliciteerd!!!!
pi_65594232
Ik heb bij Mirte meegedaan, de 2e zwangerschap niet (ging ook mis met 7 wk) en nu toch maar weer wel. Ook een beetje uit bijgelovige overwegingen moet ik bekennen... en ik heb ook gewacht tot we de echo hadden gehad met 7,5 wk...
pi_65596023
Fiemeeltje weer gefeliciteerd!
Geniet er maar lekker van en je ziet vanzelf wat de toekomst je brengt!

Vanmorgen mijn temp 36.7 en gisteren dus 37.1
Dus bijna wel 100% zeker dat gisteren mijn eisprong was
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:06:47 #244
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65597335
Mijn temp is nu al 2 dagen 36.8 (daarvoor 36.6 en 36,5, stijgende lijn dus).
Betekent dit dat mijn ei al is geweest of moet ie dan nog komen?

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-02-01&mode=a&ts=1233414396
pi_65597877
Je kunt pas echt zien wanneer je eisprong was wanneer je meer dan 3 dagen achter elkaar een hoge temperatuur hebt. Je temp blijft dan hoog en gem. zo'n 0.2 - 0.5 graden hoger dan je 'basale' temperatuur (gemiddelde temperatuur van de eerste helft van je cyclus).

Dus moeilijk te zeggen Bumba, als je temp morgen nog boven de 36.6 is, dan denk ik dat je eergister je eisprong hebt gehad.

Cisco, voor jou geldt eigenlijk ook dat als je temp stijgt heb je je eisprong al de dag ervoor gehad. Maar je temp hoort wel hoger te blijven dan je gem. temp van voor je eisprong.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:43:09 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65598403
We zien wel.
pi_65600736
Hoi Hoi,ben een week weg en wat gebeurd er veel Ben vanochtend geland en heb een mega jet-lag maar was zo nieuwsgierig hoe het hier ging!
Rockabella, Fiemeeltje,harstikke gefeliciteerd
01-08-2008
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:44:46 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65601996
Fiemeeltje, gefeliciteerd!!!
pi_65607619
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt pas echt zien wanneer je eisprong was wanneer je meer dan 3 dagen achter elkaar een hoge temperatuur hebt. Je temp blijft dan hoog en gem. zo'n 0.2 - 0.5 graden hoger dan je 'basale' temperatuur (gemiddelde temperatuur van de eerste helft van je cyclus).

Dus moeilijk te zeggen Bumba, als je temp morgen nog boven de 36.6 is, dan denk ik dat je eergister je eisprong hebt gehad.

Cisco, voor jou geldt eigenlijk ook dat als je temp stijgt heb je je eisprong al de dag ervoor gehad. Maar je temp hoort wel hoger te blijven dan je gem. temp van voor je eisprong.
Eisprong moest of vandaag zijn of donderdag... alle dagen netjes geklust dus zal vast wel 1x op de eisprongdag zijn geweest

PP welkom terug van je vakantie!
pi_65612682
hey P-P, je bent weer terug! Hoe was het op vakantie?
Je staat nu nog steeds boven in het lijstje... is er ondertussen nog iets veranderd? of zijn de intussen langs geweest?

Fiemeeltje, gefeliciteerd! En nu blijven jompelen en in Z&G blijven hoor!
pi_65615887
Dank allemaal, ik blijf wel jompelen hoor! (al ga ik deze week toch ng een keertje extra testen voor de vette plus )

Ik wens jullie allemaal ook heel veel succes

Ik verwacht jullie allemaal gewoon heel snel in het volgende topic.
pi_65616267
Mijn NOD mag uit het lijstje hoor. Vanmorgen negatief getest (met de lieve Secret Santa test van Sjak) dus ik wacht nu maar weer op de duivels. Dag 35 vandaag, wel ongikrampen dus hopelijk komen ze (de duivels) uit zichzelf.
pi_65616301
PZE

Wat jammer nou!
  zondag 1 februari 2009 @ 10:30:45 #254
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65616586
PP was toch voor de vakantie ongesteld geworden?
pi_65616804
Wat jammer Prinses!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65617402
Ja pp was voor ze op vakantie ging ongesteld geworden...
Hier nog steeds slijm en vanmorgen weer temp van 37.0... tja
  zondag 1 februari 2009 @ 11:31:58 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65617734
Och PzE, wat jammer!!

Hier nog ruim een weekje wachten...
kwam net vragen: wanneer moet je eigenlijk niet ongesteld worden?
pi_65618133
Ja ik was voor de vakantie al ongesteld geworden had alleen nog geen nieuwe NOD doorgegeven.Heb em ruim genomen (33dgn) als ie teminste normaal verloopt.Ik ga deze maand niet tempen of ovu-testen enzo doen,afgelopen maand kreeg ik er echt mega stress van,heb het idee dat dat daarom mijn ongi zo lang weg bleef! Mijn nieuwe NOD mag op 24 februari!
01-08-2008
pi_65622228
Fiemeeltje, nog maar een keer ! En nu omdat je het zelf eindelijk gaat geloven!

Mijn nieuwe NOD mag op 1 maart. (Er mag ook 11-2008 achter aub) Lijkt me wel een mooie datum. Ik had het bij de vorige cyclus ruim aangehouden, omdat ik een cyclus van 36 dagen had gehad. Maar nu heb ik er al twee achter elkaar precies 28! Dus dat is wel heel netjes! (ik probeer er maar weer iets postiefs in te zoeken...) De nieuwe NOD valt dan op CD31 dus dat is nog wel ruim vind ik.

Ik ga trouwens toch weer tempen denk ik, ik had het afgelopen maand niet gedaan omdat ik dacht dat ik er daardoor teveel 'mee bezig' was. Maar ik had het idee dat ik er nu juist nog meer mee bezig was, doordat ik nu niet echt een idee had van mijn eisprong enzo... Ik vond de klusperiode eigenlijk meer stressvol zo. Is dat raar?

Ik zit er nu ook aan te denken om ovulatietests te bestellen, wat zijn daar verder de ervaringen daarmee? Levert dat juist meer stress op of niet? Dit is pas ronde 4, dus aan de ene kant vind ik dat ik niet zo moeilijk moet doen, maar aan de andere kant denk ik dat het me gewoon wat meer rust geeft om (min of meer) zeker te weten wanneer mijn eisprong is. Misschien zit ik het nu wel helemaal verkeerd te berekenen. Volgens FF kom ik nu uit rond dag 18 - 20 en dat is toch vrij laat voor een cyclus van 28 dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door judes op 01-02-2009 13:58:33 ]
  zondag 1 februari 2009 @ 14:08:50 #260
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65622881
Dames mijn temp was vandaag 0,3 gezakt. Gisteren en eergistere 36,8 (en daarvoor 36.6 en daarvoor 36,5)

Kan ik er nu vanuitgaan dan mijn ei is geweest?

Ik denk nog steeds dat ik verkeerd temp, maar we zien het wel. Deze cyclus lijkt zo ellendig lang. Als ik niet een week overtijd was gegaan dan zou nu alweer rond mn NOD zitten. Ik heb nu echt geen flauw idee. Erg irritant.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:10:56 #261
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65622975
PzE dat is nou jammer zeg. Hopelijk gaat het volgende maand beter.

Mama van Sheryl, hoe gaat het daar? Heb je nog getest?

Vlindur, heeft het bij jou nog doorgezet?

En de rest van de dames, hoe gaat het daar? C
pi_65623608
PZE jammer
Bumbaloe vervelend, ik temperatuur niet dus ik kan je niet verder helpen...

Hier nog geen tekenen van een naderende menstruatie of van zwangerschap. Meestal heb ik een aantal dagen van te voren al wel wat bloedverlies, maar het gaat nog goed. Hoe ontspannen ik ook de rest van de maand ben, zo vlak voor NOD Spannend weer dus!
pi_65624282
Spannend Rubey! Afwachten maar...

Bumbaloe, ik snap ook geen biet van dat temperaturen hoor. Als je temp weer daalt is dat volgens mij een teken van naderende ongesteldheid, als hij hoog blijft kun je zwanger zijn. Dat heb ik er van begrepen, maar ik kan er ook geen chocola van maken...
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 16:11:34 #264
5428 crew  miss_sly
pi_65627177
De temperatuur moet in de tweede helft van de cyclus hoog blijven. Bij een mooie cyclus volgens het boekje dus 12-13 dagen laag, dipje, stijging, 12-13 dagen hoog. Als hij hoog blijft, is dat een indicatie voor een zwangerschap, als hij daalt word je meestal snel ongesteld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65629765
sorry P-P, was ik helemaal overheen gelezen... succes weer deze ronde!
PZE, balen! Ik hoop dat de snel komen, zodat je ook gauw door kunt...
Rubey, ik hoop dat je snel weet wat er gaat komen, of zwangerschap...

hier weer eens een dipdag... en nog eens extra omdat m'n kat vannacht niet thuis is geweest en nu nog steeds niet... ben beetje bang dat hem iets is overkomen, want hij komt eigenlijk nooit te laat voor het eten...
pi_65629874
He mijsje, vervelend dat je kat opeens niet thuis is gekomen. Wij hebben dat ook weleens gehad met onze kat, die is ook altijd stipt op tijd. Die van ons was 's avonds de dag erna weer thuis. Kan best dat hij iets verder van huis is dan normaal... achter een muis aan ofzo. Hopelijk staat hij straks weer op de stoep.
pi_65630272
Hee dames,

Ben ik weer eens!

lastig he, Bumba, met dat temperaturen? In principe hoort het idd zo te zijn als miss-sly zegt: 12-13 dagen laag, tijdens de eisprong een dipje, stijging, 12-13 dagen hoog. Maar het loopt natuurlijk nooit precies volgens het boekje... Ik ben deze ronde ook aant tempen en ik weet inmiddels ook niet meer wat ik moet denken... had de hele tijd 36,4 of 36,5 (en een enkele keer 36,6), maar nu had ik woensdag volgens de ovutesten mijn LH-piek en donderdag of vrijdag dus mijn eisprong... maar zaterdag en zondag was mijn temp 36,3... echt vaag... wat moet je daar nou mee? Vind het sowieso best lastig allemaal, ben er ook iets teveel mee bezig naar mijn zin, maarja...

PZE, balen! Ik hoop ook voor je dat de duivels snel komen, zodat je snel weer verder kunt...
Mijsje, sterkte!! En ik hoop dat je kat snel weer thuis is!
pi_65633424
Mijsje is je kat al terug? Balen dat hij weg is.. maar komt vast snel weer terug.

Hier gaat alles opzich wel goed, flink geklust afgelopen dagen en nu kunnen we alleen nog maar wachten en wat bij-klussen
pi_65638885
hey hey..

ik heb getest en niks!!!
toen ik de test later(uurtje) weer pakte toen zat er wel een streepje.
ik snap er niks van zal wel een voorgedrukt streepje zijn ik weet het ook niej.
nou ja wachten tot woensdag dan moeet ik weer naar de HA toe.
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes en iedereen succes met het klussen en wachten op het tweede streepje
pi_65639183
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey..

ik heb getest en niks!!!
toen ik de test later(uurtje) weer pakte toen zat er wel een streepje.
ik snap er niks van zal wel een voorgedrukt streepje zijn ik weet het ook niej.
nou ja wachten tot woensdag dan moeet ik weer naar de HA toe.
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes en iedereen succes met het klussen en wachten op het tweede streepje
zelfde test of een andere test?
pi_65639979
bedankt voor de lieve reacties... om half 9 ongeveer hoorde ik een mauwtje en ja hoor, daar stond hij voor de achterdeur... hij voelde lekker warm aan, dus ik denk dat hij ergens binnen heeft gezeten (per ongeluk opgesloten ofzo...) maar ik was zoooooooo blij dat hij weer thuis was... naja, voor alles is een eerste keer, dus ook dat hij gewoon een hele nacht + dag geskipt heeft... (nu hopelijk weer voortaan netjes op tijd thuis voor z'n eten samen met z'n broer...)

we zijn ook maar weer begonnen met de oefenklus... ik hoef van de week pas weer voor het echie, maar oefenen kan nooit kwaad... en aangezien ik ook nooit precies weet wanneer het eitje loskomt, kan gespreid klussen ook geen kwaad...

Fiemeeltje, ik hoop dat je bloeding met de innesteling te maken had, en dat je gewoon nog steeds zwanger bent! Probeer anders een afspraak te maken met je HA, en misschien met de vraag om je door te sturen naar een gyn. met een inwendige echo kan eventueel al een beginnende zwangerschap bespeurd worden...(bij mij was te zien dat het vruchtje in week 3 van de zwangerschap was gestopt met groeien, dus daar zou jij al overheen moeten zijn...)
  maandag 2 februari 2009 @ 07:49:21 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65645739
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:

Ik denk aan een blaasontsteking...
pi_65646461
mijsje, fijn dat je kat weer thuis is!

En jeumig, dat temperaturen is wel een werk en gedoe zeg, lijkt me erg lastig. Ik hou het maar bij ovulatietesten. Ik denk dan ook dat de vruchtbare periode hier weer voorbij is, we hebben er niet heel veel mee gedaan, alletwee erg moe dus deze ronde mogen we vermoedelijk overslaan.
pi_65648274
Sinds gisteren gaan we maar weer eens druk KVK-en
Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
pi_65648370
Nou, daar ben ik dus weer terug. Het is té veel bloed om niet te betekenen dat het mis aan het gaan is. Poging mislukt dus. Ik haal maar hoop uit het feit dat ik overal op internet verhalen lees dat mensen bij wie het na 5/6 weken mis ging vaak erg snel alweer zwanger zijn.

Maar vandaag eerst nog uithuilen met een grote doos chocola, een grote doos tissues en zielige films. Ik ga zwelgen en mezelf zielig voelen. Morgen beginnen we wel weer opnieuw.

Zet me voor dit keer maar in de onderste lijst, heb namelijk geen flauw idee hoe ik de cyclus nu moet rekenen.
pi_65649847
Fiemeeltje, wat jammer!!! Veel sterkte ermee!
pi_65650294
Fiemeeltje wat ontzettend jammer,sterkte ermee!
01-08-2008
pi_65650626
Getver Fiemeeltje, wat jammer! Sterkte, verwen jezelf maar even lekker, goed uithuilen!
pi_65651675
Fiemeeltje... ga je evengoed wel even testen komende week of volgende week? Voor de zekerheid?
pi_65662429
Nou ja Fiemeeltje. Wat *&%$!~ nou zeg. Neem je een extra stuk chocola van me?
pi_65662480
Fiemeeltje, wat klote zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:27:23 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65662833
Zo, de OP is weer aangepast, als het goed is klopt alles weer.
pi_65662842
Fiemeeltje
pi_65663398
fiemeeltje... balen zeg allemaal
pi_65663459
Dank allemaal

Het gaat wel weer een beetje, als ik depri ben ga ik bakken dus er ligt een heerlijke versgebakken cake voor vanavond bij de koffie en in de oven staat een hartige taart klaar om opgediend te worden. Vriendlief is alweer blij dus

Heb gisteravond en vannacht flink gejankt om de teleurstelling en begin mezelf alweer bijeen te rapen. Van de positieve kant bekeken weet ik nu in ieder geval dat we vruchtbaar zijn, dat er (waarschijnlijk) niets mis is met m'n baarmoeder anders zou er niets genesteld zijn en ook geen positieve test verschenen. EN ik lees overal dat het vrij vaak voorkomt dat men 1 a 2 maanden na een miskraam alsnog zwanger wordt. Morgen nog een dagje ongewassen en ongekamd door huis wandelen en dan vol goede moed ertegenaan weer.

mijsje, fijn dat je kat weer thuis is. Ik kan ook helemaal kriegel worden als ik er eentje kwijt ben.

mamavansheryl, weet je al iets meer?

@sterrenmunt, dat temperaturen is voor mij ook niets hoor. Ben daar niet geduldig voor, bovendien is 's ochtends de kans groot dat ik het vergeet.

Nou, ik straal maar wat positieve energie in dit topic.

Cake iemand?

* deelt cake uit
pi_65664248
Ja ik wil cake!
Duurt nog wel even voor mijn man thuiskomt (19 uur) en daarna pas eten... schijnen uit eten te gaan!

Heel irr, ik moet de hele dag al plassen (vaker dan anders) Doet geen pijn en stinkt ook niet persee (dus geen blaasontstekking,gelukkig) Naja misschien morgen weer over

Pff de wachtweken zijn begonnen!
pi_65664437
Fiemeeltje, lekker cake! maar goed dat je je al weer een beetje hervat hebt. Effe een goed potje janken en fijn dat je lekker thuis bent.
pi_65667011
Janken en chocolade kan een hoop oplossen. Maar probeer het niet in de vergeet hoek te drukken.
En ga er vooral niet uit, omdat het gemiddelde 1 a 2 maanden is, dat ook jij dan weer snel zwanger zult zijn. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar dit kan ook teveel valse hoop bieden. Wees realistisch, maar vooral neutraal. Als je lichaam er weer klaar voor is, ben jij weer snel zwanger

Succes met KVK.
pi_65667838
hey hey ik had dus getest en er was niks te zien dus jah het enige wat ik kan doen is afwachten ik heb het er woensdag met me HA er wel over en dan horen jullie wel weer!1
fiemeeltje---->wat erg voor je..... ik weet wat het is...sterkte

groetjes
pi_65671343
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het AMC worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.

MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast
en dat nieuws op 1 dag

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubey op 02-02-2009 21:19:28 ]
pi_65671433
Rubey

Gefeliciteerd

* nog maar een rondje cake uitdeelt
pi_65671498
Gefeliciteerd Rubey!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 februari 2009 @ 21:13:31 #293
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65671814
Wow Rubey, dikke proficiat! Wat ontzettend goed nieuws. 2 streepjes. Ben super blij voor je!
pi_65671959
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het MCA worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.

MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast
en dat nieuws op 1 dag
hoera!!!
Gefeliciteerd
Heb je er een foto van?
pi_65672010
Rubey!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 21:20:01 #296
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65672116
Rubey!! Whaaaaahhh, gefeliciteerd meid! Wat een mooi nieuws!!
pi_65672172
Ik heb wel een foto, maar geen photobucket of zo....

*Kan het zelf nog niet echt geloven*
pi_65672238
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Rubey het volgende:
Ik heb wel een foto, maar geen photobucket of zo....

*Kan het zelf nog niet echt geloven*
je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucket
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65672275
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Vicky het volgende:

[..]

je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucket
Jaaa Want het streepje willen we zien natuurlijk!
Maar dit was ronde 4 als ik het goed begrijp dat het raak is?
  maandag 2 februari 2009 @ 21:28:09 #300
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65672474
Fiemeltje, wat naar meid. Het spijt me zo voor je. Hopelijk val jij ook onder die 1-2 maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')