Fiemeeltje, nog maar een keer

! En nu omdat je het zelf eindelijk gaat geloven!

Mijn nieuwe NOD mag op 1 maart. (Er mag ook 11-2008 achter aub) Lijkt me wel een mooie datum.

Ik had het bij de vorige cyclus ruim aangehouden, omdat ik een cyclus van 36 dagen had gehad. Maar nu heb ik er al twee achter elkaar precies 28! Dus dat is wel heel netjes! (ik probeer er maar weer iets postiefs in te zoeken...) De nieuwe NOD valt dan op CD31 dus dat is nog wel ruim vind ik.
Ik ga trouwens toch weer tempen denk ik, ik had het afgelopen maand niet gedaan omdat ik dacht dat ik er daardoor teveel 'mee bezig' was. Maar ik had het idee dat ik er nu juist nog meer mee bezig was, doordat ik nu niet echt een idee had van mijn eisprong enzo... Ik vond de klusperiode eigenlijk meer stressvol zo. Is dat raar?
Ik zit er nu ook aan te denken om ovulatietests te bestellen, wat zijn daar verder de ervaringen daarmee? Levert dat juist meer stress op of niet? Dit is pas ronde 4, dus aan de ene kant vind ik dat ik niet zo moeilijk moet doen, maar aan de andere kant denk ik dat het me gewoon wat meer rust geeft om (min of meer) zeker te weten wanneer mijn eisprong is. Misschien zit ik het nu wel helemaal verkeerd te berekenen. Volgens FF kom ik nu uit rond dag 18 - 20 en dat is toch vrij laat voor een cyclus van 28 dagen.
[ Bericht 0% gewijzigd door judes op 01-02-2009 13:58:33 ]