dat gevoel ken ik...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Ciscostar het volgende:
zo stom he...
zit ik net trauma centrum te kijken een meisje (ik gok 20 ofzo) die heeft klachten na haar abortus
Verteld ze doodleuk dat ze al 3x zwanger is geweest... 2x abortus gedaan en 1x gehouden
Dan denk ik ook... wij willen een kind en zij haalt het gewoon 2x weg
Ik denk niet dat ik morgen ga testen, kon mezelf net namelijk al niet inhoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
Fiemeeltjeben benieuwd voor je voor morgen, hoop zo dat er positief getest kan worden! (en anders dat
gauw komen... niks zo frustrerend dan lange cyclus terwijl je niet zwanger bent...) maar dus vooral het eerste!
Ik heb altijd 5 dagen voor NOD al een heel licht streepje gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef mijsje het volgende:
Meimeltje, vroeger dan 1 dag voor NOD is toch lastig om te testen? dan wordt het toch bijna altijd sowieso negatief, al ben je misschien wel zwanger?ik kan me voorstellen dat het wachten killing is hoor, ik begin er een beetje ervaring in te krijgen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Memmel het volgende:
Rocka! Helemaal super!![]()
Even een vraagje aan de dames hier. Ik vraag het me gewoon af: waarom zie ik bijna nooit iemand hier met een Predictor test testen? Zijn die in verhouding duur, onbetrouwbaar, onhandig? Heb het zelf nl wel gedaan, vandaar dat ik het me afvraag.
En ik hoop natuurlijk dat veel meiden hier ook snel verder kunnen!
Mail ze maar naar mij!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net ook nog maar een testje ertegen aan gegooid
Wel foto's maar geen webspace.
Mooie verzamelingen testjes heb je daarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn testjes:
de onderste is van zonet, die daarboven van gisterenavond (dipstick en een kruidvattest) en de 2 erboven zijn pos. ovutestjes die ik had liggen en voor de lol probeerde gisteren bij gebrek aan een zw.test)
En ja het is echt een k**fotoMooi kwaliteitje!
Sollie! Maar ik hoop dat jullie toch streepjes zien ondanks dat het contrast veel lager is dan in het echt.
[ afbeelding ]
buuf, geen idee. Eigenlijk wist niemand het op een paar lieden na... En sowieso was dit compleet een verrassing.
Wat uberstoer! gefeliciteerd dan zeg! Ik snapte er echt helemaal geen hol meer van!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry voor de confuzzles VlindurMaar het is mij
![]()
Neej, Nog niet doorgezet. Maar nog steeds wel oudbloed. Ik word dus straks gewoon ongesteld.. En dan bel ik de gyn maar weer op..quote:
Lekker focked up hoor.. Bah..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oud bloed, dan ben je verder dan ik. Nog steeds niks hier, lijkt een flashback van vorige maand.
ja is ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk is dan 2 of 3 dagen wachten verstandiger, omdat HCG in een aantal dagen ineens enorm veel toeneemt, en in 1 dag kan dat verschil nog vrij klein zijn, zodat de test niet een veel duidelijker streepje kan geven.
Spannend in ieder gevalIk duim ook
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, je kan 2 dingen doen, nou ja, ook wel 3 of 4.
Andere test halen of een paar dagen wachten.
Ik moet je zeggen dat het streepje waardoor ik deze keer wist dat ik zwanger was best heel vaag was en dat ik gelijk een 2e test gedaan heb om het zeker te weten. Dat was de Etos-test.
De digitale clearblue was een paar uur later echt wel heel duidelijk toen.
Tsja... durf je het aan... of niet...
Spannend hoor!
Oh, en wat Huuphuup zegt... als die lijn er niet staat als hij ongebruikt is, staat hij er nog niet ook.
Je kan ook nog dubbel-zeker gaan.
Dus bijv. 2 etos-testen halen. En dan jij eentje en je vriend eentje. Dan kan je nl. vergelijken of hij met zijn mannen (dus zeker niet-zwangere) urine ook een vaag lijntje krijgt.![]()
Bij een eventuele zwangerschap ben ik van plan om in de kast te blijven tot de kritieke periode voorbij is. Als dat eenmaal gebeurd is gaan ze hopelijk niet meer máánden teruglezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef judes het volgende:
Ik vroeg het me gewoon even af!Ik ken namelijk helemaal niemand persoonlijk en ik heb het er ook niet over met vrienden ofzo dat ik hier post. (juist om anoniem te blijven)
Lol, is het dan niet vervelend te bedenken dat je je uiteindelijk bekend maakt en dat je collega's/vrienden je oude posts over je cervixslijm (ik noem maar iets geks) kunnen teruglezen?
Het is wel ná tien minuten hè, dus het zou volgens de bijsluiter niet meer 'tellen'. Het streepje ontstond overigens wel al vóór die tien minuten voorbij waren. Ben zo benieuwd naar morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Die bovenste is duidelijk een streepje (de onderste ook hoor)... geen twijfel mogelijk..
De streep stond er al wel vóór die tien minuten hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Het streepje kleurt alleen onder het hormoon HcG. Dus je krijgt ook geen streep te zien na 10 minuten als je geen HcG hebt (en dus niet zwanger bent).
Aan de foto te zien ben je gewoon zwanger hoor!
maar als je zwanger bent... dan ben je net zo vruchtbaar als je moederquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Als jullie het er zo over eens zijn dat het een echte streep is en geen fata morgana zal het wel een streep zijn dus
Ik blijf nog wel even voorzichtig hoor, want ik vind 'm echt nog te licht om al een gat in de lucht te springen. wie weet is mijn cyclus wel zo f*cked up dat een ei nog moet nestelen ofzo. Eerst maar eens een overtuigde piesen, dan ga ik daadwerkelijk jompelen....
Das echt wel een streep! Gefeliciteerd zeg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.
Daar is helemaal niks lichts of matigs aan hoor. Dat is gewoon hardstikke positief!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier dan twee keer de CB test. Getest rond drie uur 's middags. Deze foto's zijn overigens genomen ná de tien minuten dat je nog af mag lezen. Ze zijn niet bewerkt en het is wel iets donkerder dan op de foto heur.
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, ben gematigd positief aan het raken. Morgenochtend dus nog maar eens testen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal is hij 36.8 a .9quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:33 schreef judes het volgende:
@ Cisco, wat zijn jouw lage waarden en hoge waarden normaal gesproken dan? Bij mij is 37 of 37.1 meestal wel het hoogste. Is er na dag 11 wel een stijging geweest dan?
Och wat jammer Vlindur!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.
Hier heeft het vanochtend doorgezet..Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.
Een dikke zoen voor jullie allemaal!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och wat jammer Vlindur!Volgende maand wordt jouw maand!! samen met de andere dames bij wie het deze ronde niet gelukt is
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:49 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ciscostar: Nog kaas kunnen maken van je eisprong?
balen zegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Fiemeeltje, Ik hoop dat je zondag dan 2 duidelijkere streepjes plast hoor! Maar een streep is een streep. Hoe vaag dan ook.
Hier heeft het vanochtend doorgezet..Ben dus weer niet zwanger. Maar omdat ik dus al 4 dagen spotting had wist ik het al en is de klap niet zo heel groot.
We gaan ronde 6 in.. Straks weer de pillen op zoeken. En dan maar weer duimen voor volgende maand. Omdat mijn cyclus nu 30 dagen is bel ik de gyn toch maar niet. Het is netjes. Dus het zal wel kloppen.. Ik ga in april gewoon. Mijn NOD mag op 2 maart.
Wij klussen beetje wisselend. In elk geval elke 2 dagen maar ook als we zin hebben (dus dan kan het elke dag zijn). Ik ga me nu (ronde 2) er verder niet druk om maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Omdat het niet zo zeker is welke dag ik nou als 1ste menstruatiedag moest nemen hebben we dus 2 mogelijke eisprong dagen. Gisteren en morgen.
Hele week was mijn temparatuur laag, lager dan afgelopen zaterdag en zondag (toen 37.0 a 1) en de rest van de week 36.8. Maar vanmorgen was mijn temparatuur ineens 37.0 en 2de keer 37.1.
Ook zat er iets van cervixslijm in het toiletpapiertje vanmorgen en net
Nu mijn vraag: is mijn eisprong dan vandaag of is dit een teken dat het eraan zit te komen en dat hij morgen is?
Gisteravond rond 23 uur nog geklust, vandaag dan wel of niet doen?? Ze raden je aan om het om de dag te doen, maar als mijn eisprong vandaag is....
Sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Zondag pas weer testen, ik hoop dat het trek tot dan. Duurt in ieder geval m'n weekend een keertje lekker lang
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:54 schreef Vlindur het volgende:
dat was helaas hier niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als jullie zeggen dat het om de dag niet uit maakt. dan gaan we vanavond natuurlijk ffies klussen..
Meer kans op een jongen als je klust op de dag van eisprong... ik wil een jongen
De rest succes en we gaan voor de streepjes regen!!!
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat was helaas hier niet..
Geklust op eisprongdag en er zit toch echt een meisje in mijn buik..
uhh ja dat kan ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt vast de dag ervoor ook geklust; daar is dat meisje dan van![]()
wanneer je nod dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey
ik kon niet wachten met een test doen en heb vandaag weer getest en geen streepje te zien !!!!
ik snap er niks meer van ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ons moet het statistisch gezien dan wel een meisje zijn
Hahaha, ken je dat niet?quote:
Oke dus je doet iets goeds met je zwangerschapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha, ken je dat niet?
Dan moet je plassen in kannen, ik dacht tot je een week of 10/12 zwanger bent, want dan zit er een hormoon in je lichaam die ''Moeders v moeders'' kunnen gebruiken om vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen te helpen.
Zo is je urine dus heel nuttig
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef Fiemeeltje het volgende:
Dank voor de positieve energie allemaal, enne mamavansheryl, ik weet hoe je jezelf voelt. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Enne moeders voor moeders is dus inderdaad piesen in een fles om zo anderen te helpen zwanger te worden. Als ik dit weekend toch nog een dikke plus pies ga ik ze maandag direct bellen.
Succes allemaal en cisco, veel plezier vanavond
Zeg dat niet te snel hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Zal wel lukkenNog ffies tv kijken en dan lekker naar bedje
Ja moeders voor moeder is zeer oke... en wat voor moeite is het voor ons
(iedere dag in een fles plassen en dat wordt dan iedere week opgehaalt door een man)
Toen ik dat las dat cadeautje werd ik helemaal blijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel hoor.Op enig moment word je dat dus wel zat hoor!
![]()
En er zit een soort conserveermiddel in die flessen en ik heb er dan toevallig geen last van, maar veel meiden worden daar nog net even misseljik van.
Maar goed het is voor een goed doel.
En je krijgt een leuk kadootje voor de moeite.
ik zat bij deze zwangerschap in dubio of ik het zou doen. Bij Amber heb ik het gedaan, bij deze uiteindelijk ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef bumbaloe het volgende:
Ik weet niet of ik bij een 2de weer mee doe.
Ik vond het echt vreselijk en vond die 16 wk een hel.
Daarnaast ging mijn man behoorlijk over de flos toen hij ergens las dat er een groot gedeelte toch voor iets anders werd gebruikt. Dus hij wil niet eens dat ik het doe.
Fiemeltje, geniet ervan!
Eisprong moest of vandaag zijn of donderdag... alle dagen netjes geklust dus zal vast wel 1x op de eisprongdag zijn geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt pas echt zien wanneer je eisprong was wanneer je meer dan 3 dagen achter elkaar een hoge temperatuur hebt. Je temp blijft dan hoog en gem. zo'n 0.2 - 0.5 graden hoger dan je 'basale' temperatuur (gemiddelde temperatuur van de eerste helft van je cyclus).
Dus moeilijk te zeggen Bumba, als je temp morgen nog boven de 36.6 is, dan denk ik dat je eergister je eisprong hebt gehad.
Cisco, voor jou geldt eigenlijk ook dat als je temp stijgt heb je je eisprong al de dag ervoor gehad. Maar je temp hoort wel hoger te blijven dan je gem. temp van voor je eisprong.
zelfde test of een andere test?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:
hey hey..
ik heb getest en niks!!!
toen ik de test later(uurtje) weer pakte toen zat er wel een streepje.
ik snap er niks van zal wel een voorgedrukt streepje zijn ik weet het ook niej.
nou ja wachten tot woensdag dan moeet ik weer naar de HA toe.
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes en iedereen succes met het klussen en wachten op het tweede streepje
Ik denk aan een blaasontsteking...quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef mamavansheryl het volgende:
ik heb wel steeds buikpijn en het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt ma niej.
en misschien heel raar om te zeggen maar me urine stinkt enorm heeft iemand hier ervaring mee?
hoera!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Rubey het volgende:
Vanmiddag belde de gynaecoloog terug dat we toch naar de fertiliteitskliniek van het MCA worden doorgestuurd ipv pas over 6 maanden. Dat was toch een teleurstelling na pas 4 maanden op de natuurlijke manier proberen.
MAAR...... ik heb net twee streepjes geplast![]()
![]()
![]()
en dat nieuws op 1 dag
je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucketquote:Op maandag 2 februari 2009 21:21 schreef Rubey het volgende:
Ik heb wel een foto, maar geen photobucket of zo....
*Kan het zelf nog niet echt geloven*
Jaaaquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag m wel naar me mailen hoor.. dan plaats ik m wel even op mijn photobucket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |